mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Jaaaaaaaa!! Ook ik heb net een mooi hartje zien kloppen :D
    Hartstikke trots op dit kleine wonder :D

2. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk zo'n mooie echo! Gefeliciteerd :)

@Floortje
    Wat naar dat je zo beroerd bent! Als je echt niet meer normaal kunt functioneren zijn medicijnen soms toch wel beter. JE krijgt dan natuurlijk medicijnen die geen kwaad kunnen voor je kindje.

3. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bloem! Geniet ervan!

Ja ik lig al bijna een week in bed en op de bank maar het wil nog niet. Wat zal ze bedoelen met die nadelen (iknwas niet zo bijdehand om dat meteen te vragen)

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Bloem, wat fijn!!

@ Floortje, o wat naar :(... Weet eigenlijk niet wat de nadelen zijn, wellicht dat je er suf/nog meer moe van wordt en even niet mag autorijden?

5. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou auto rijd ik in deze toestand ook niet dus haha. Jou helpt het goed dus?

6. djoon

djoon Niet meer actief

@jace, zeker weten. Tsja ik plasde sowieso al veel.

@lucindalice, ja het is een collega die weet van me medische dinggen dusja is dan wel lastig ontkennen!

@7nov12, ja eigenlijk wel opgelucht moedt ook huilen haha ze zei ga jij lekker op de bank zitten ik doe alles. Dus ik moest al lachen ik sei ik ben niet ziek! Haha dus best wel fijn want heb nog steeds last van rugpijn enzo

@meer kids, lijkt
    Me nu echt niet zo fijn als je nog meer kids heb rond lopen die je moet verzorgen pff lijkt me echt pittig meiden ik heb het al pittig nu soms en heb niet een nog een kleintje of 2 rondlopen;0

7. djoon

djoon Niet meer actief

@bloem, gefeliciteerd super
    Meis!!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Floortje, ik ben er erg blij mee, nog steeds met vlagen misselijk en nu extra moe, maar liever dat dan de toestand van vorige week

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Djoon, voelt het ergens ook wel als n opluchting dat ze het weet?

Ik heb nog 2 kleintjes rond banjeren, soms wel wat lastig, maar ergens ook fijn voor de afleiding. Af en toe (bijna continu op het moment ;)) is het wel n ontplofte boel hier, maar ja, over n tijdje gaat het vast beter ;)

10. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @djoon, misschien inderdaad wel prettig dat je collega het nu weet. En als ze nog die twee weken haar mond kan houden...

@kids, hier ook twee kleintjes rondbanjeren. Er lijkt wel of er een bom ontploft is in huis. Overal staat of ligt wel wat, behalve keuken en badkamer, als dat niet op orde is word ik helemaal gek :> Als ik er vandaag de puf niet voor heb, is er morgen weer een dag ;)
    Je groeit erin mee... al kost het soms wel wat moeite
    @bloem, gefeliciteerd met je goede echo!

11. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kids
    Zoals luc zei, het is een heel goede afleiding. De weken vliegen voorbij. Ik ben nog zoveel met me zoontje bezig dat ik me zelfs af en toe schuldig voel naar deze beeb, als ik me wel okee voel vergeet ik dat ik zwanger ben. Bij de vorige zwangerschap zat alleen maar die zwangerschap in me hoofd, werd daar superonzeker van en het duurde eindeloos, dat is nu dus anders. Maar ja ik zou ook wel eens langer dan tot 6 uur willen blijven slapen......

12. djoon

djoon Niet meer actief

Ja ze houd haar mond daar vertrouw ik haar op;)

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Stitch, 'leuk' om te lezen dat het er bij jullie hetzelfde toe gaat met nog 2 :D

O, meiden, nu ik even n uurtje vrij ben van misselijkheid komt m'n roze wolkje weer helemaal terug *blij* :)

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ 7nov, dat is dan wel wat onhandig inderdaad :(... Kun je hem niet eventueel bij je in bed nemen en nog samen even verder snoezelen?

15. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @lucin wat fijn dat je roze wolk weer terug is
    Hier komt ie denk ik pas na De echo volg week. Vind het zo vreemd om te geloven dat er een kleintje in mn buik groeit..... Is echt onwerkelijk vind ik

16. djoon

djoon Niet meer actief

Ik zit ook nog miet zo op die roze wolk. Komt miss ook na die echo voel me nu niet zo lekker:0 dus kan nog niet zo genieten. Maar denk er wel heel vaak aan en merk dat ik steeds gelukkiger word:)

In mei hebben we gewoon allemaal een baby:) waaaHhhh

17. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoii meiden! Nouuu ik geloof echt dat ik zwanger ben!

Vandaag het frummeltje gezien en.. Er knipperde een hartje!

De gyn. zei dat ik maar een bofkont ben omdat ik geen kwaaltjes heb en dat hij me nu voorlopig niet wil zien :p 8 oktober heb ik weer een afspraak. :D

18. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar is hij dan te druk voor haha. Hij gaat in me neus knijpen, aan me lippen trekken, over me heen kruipen, op me staan...... :)
    Hij is dan gewoon al wakker en vindt het supergezellig bij ons!

19. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @roze wolk
    Hier is de roze wolk er ook nog niet hoor. Hopelijk morgen na de echo wel.

20. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    HIer ook geen roze wolk hoor. Vorige keer kwam dat met 14 weken. Dus ik stel me er nu op in dat het komende weken nog even afzien is....

Deel Deze Pagina