mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    @ Stitch: wow elke dag je schoonma zien?! Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten nee. Wat vervelend of niet, dat je ouders zo ver weg wonen. Fijn dat je er morgen weer lekker heen kan.
    Mijn schoonmoeder komt zo nu en dan idd gewoon langs. En mijn vriend wil er ook graag naar haar toe, aangezien hun band best hecht is. Een schoonvader heb ik helaas niet meer (nooit gekend helaas). Hij scheen echt een hele fijne vent te zijn geweest.

@ Djoon: ik ga er zo eentje maken!! Wat vervelend meid dat je zo misselijk bent. Hopelijk voel je je snel beter. Jij ook Noah en 7nov12!

7nov12: jij boft wel dat je haar maar enkele keren per maand ziet. Heerlijk!

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @bloomy, ach, het went hoor dat mijn ouders ver weg wonen. Mijn eigen keuze om zo ver weg van mijn familie bij mijn grote liefde te gaan wonen. Soms is het wel eens lastig hoor, maar soms ook wel eens fijn. Ik zie ze dan wel meteen weer een heel weekend, dus dat is dan wel weer altijd gezellig.
    Smoeder elke dag zien went ook hoor! Het is niet zo dat ze dan uren hier is, soms maar 5 minuten. Ik heb mijn schoonvader gelukkig nog wel gekend. Helaas is hij 9 weken voor onze bruiloft zeer plotseling overleden, sindsdien is de band met smoeder ook erg close geworden.

Pff ben druk bezig met solliciteren, maar het schiet maar niet op! in anderhalf jaar al dik 90 brieven geschreven en iedere keer, als ik geluk heb, een afwijzing! Bah :(

3. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Zo als het goed is zien jullie nu mijn ticker :D

Niet leuk Stitch dat je geen werk kunt vinden. In welke sector zoek je het? Ik heb eigenlijk geen idee of het nu makkelijk is om werk te vinden. Succes iig!!

4. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Ik merk trouwens dat ik nu weer van die zweethanden begin te krijgen, jullie ook?? Iemand hier tips voor? Ik moet overdag best vaak handjes schudden dus zweetklauwen zijn niet echt heel fijn...

5. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Stitch
    Vervelennd dat je geen werk kunt vinden. Zal straks helemaal lastig worden als je verder zwanger bent. Ook al mag dat eigenlijk niets uitmaken.... Wat voor soort werk zoek je?
    IK ben blij dat ik een baan heb (onderwijs) met een vast contract, in mijn sector is bijna geen baan te vinden op het moment.

@Bloomy
    Mooie ticker :D leuk zo'n klein frummeltje. Wat betekenen al die pendels bij jou onderin?
    EN zweethanden is wel vervelend. IK heb zelf vooral last van soort opvliegers. DAn moet ik even frisse lucht halen anders word ik gek! Maar weet niet wat je aan zweethanden kan doen...

6. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    7nov12: voordat ik zwanger werd hebben enkele meiden op dit forum voor mij gependeld (zie ook het pendel-topic). Zij hebben dmv een pendel "voorspeld" wanneer ik bevrucht zou worden en wat het geslacht zou worden. Leukigheidje.

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @werk, ik ben inmiddels op zoek naar alles wat maar parttime is.... ik heb 7 jaar ervaring als administratief medewerkster maar ik ben vorig jaar afgestudeerd als commercieel medewerker marketing en communicatie. Echt geen werk wat ook maar enigszins passend is. Allemaal fulltime of ze eisen dat je Russisch, Mandarijn of Chinees praat. Verder dan Babi Pangang kom ik echt niet... Zelfs voor de horeca, schoonmaak of postbezorging kom ik niet in aanmerking. Ik ben te jong, te oud, niet flexibel, te weinig ervaring, of te duur. Mijn vorige baan betaalde nogal goed, en ze denken maar dat ik dat salaris minimaal weer wil.... Maar goed, we blijven doorgaan en we zien wel. We redden het prima hoor, maar soms is even mezelf weer kunnen zijn zeer welkom.

@lucindalice, hoe gaat het met je? Het is zo rustig... :)

@bloomy, mooie ticker! Ben benieuwd of je pendels uitkomen. Bij mij hadden het er 2 niet goed vorig jaar en 7 wel :D

@7nov12, ik had ook een vast contract, maar helaas maakte dat niet uit. Dus ik vertrouw de 'kracht' daarvan ook niet helemaal. Gelukkig voor jou is het in het onderwijs heel anders dan in de zakenwereld. Een school gaat niet zomaar failliet of jou eruit gooien vanwege bedrijfseconomische redenen.... Geef je op een basisschool les??

8. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Jaa heb om mn positie broeken wel een riem nu, heb die band gewoon nog ff dubbel geslagen zodat ie niet slobberd om mn buik ziet er anders raar uit..

Vervelend meiden die zich zo beroerd voelen! Ik heb er gewoon geen last van, das ook echt raar.. gewoon 0.0 kwaaltjes..
    Hebben jullie de misselijkheids bandjes al geprobeerd vd etos? Zitten drukpunten op en dat zou helpen tegen misselijkheid..

Pffoe iedere dag schoonmoeder is wel veel. . Moet wel leuk blijven.. Gelukkig heb ik wel leuke schoonouders maar ik zie ze niet iedere dag. 1 keer in de week uiterlijk. Mijn ouders zie ik wel vaker.

Hier weten mijn ouders het, zijn ouders, mijn zus zijn broer en mijn collega's het:) allemaal blij en leuke reacties:)
    Met 12 weken doen we de opa en oma's en nog twee andere vrienden. De rest ziet het wel op Facebook:p

9. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Stitch
    Ballen zeg dat het werk zoeken zo moeizaam gaat! En wat naar van dat vaste contract dat toch niet zo vast was.... In het onderwijjs is die zekerheid wel wat meer denk ik. Ik sta voor de klas op een basisschool.
    Wel fijn dat jullie je niet druk hoeven te maken over de financieen anders ligt er helemaal zo'n druk op.

@Evii
    Kan me voorstellen ddat het gek is om geen kwaaltjes te hebben, zeker in dit stadium. Maar ja ik hoop dat je ook het voordeel ervan kunt inzien :D Het is maar niks om zo ellendig te zijn haha. En je weet ook niet hoe de rest van je zwangerschap gaat he.

10. djoon

djoon Niet meer actief

Oow sm elke dag zit ik ook niet op te wachten wij zien ze denk ik 1 x in de twee weken volgend weekend wel weekendje met ze weg das dan wel weer heel gezellig:)
    Mijn eigen ouders wonen ongeveer ip 5min fietsen:) dus kan ik zo heen heerlijk:)

11. djoon

djoon Niet meer actief

Bloomy mooie banner:)

Enne zweet handen nee! Miss zo'n alcho hand cremepje is altijd wel fijn

12. djoon

djoon Niet meer actief

JMmer stichts:( hoop dat je snel wat vind!
    Ik ben ook heel blij met nog een vast contract ook al ist bij ons nog onzeker mja!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Lief Stitch dat je er naar vraagt.
    Hier weer flink belabberd :(, lig al 2 dagen op bed. Gruwelijk misselijk weer en heb n stomatis (ontstoken slijmvliezen in m'n mond), erg pijnlijke mond en tong nu, heb n schimmelinfectie opgelopen daar, dus heel m'n mond onder n dikke laag aanslag. Alles smaakt en ruikt nog viezer dan voorheen. Voel mezelf ook erg vies nu :(
    Op de revalidatie ook weer geen goede resultaten, dus zit er weer redelijk doorheen :(
    Succes met je sollicitaties!

14. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Luc
    Wat ontzettend baaaaaalen!!! Kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Moest je weer stoppen met de medicijnen tegen misselijkheid? En heb je nu wel iets tegen de stomatitis?
    Sterkte, ik hoop dat je snel weer een gezonde mond hebt, want dat is wel heel vervelend! Even een digitale knuf!

15. djoon

djoon Niet meer actief

@lucindalice, aaah neeh meis echt zoo balen:( dikke knuffel! Hoop dat je je snel weer goed voel!

Gek he dat de 1 super misselijk is en de ander helemaal niets voelt!
    Ik vind het niet erg om misselijk te zijn als het alleen s'ochtends is maar ik heb het heel de dag:(

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankje Djoon en 7nov
    Gebruik nu voor beiden medicatie, voel me n groot medicijnvat... Maar die mondgel brengt misselijkheid en braken met zich mee... :(

17. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Voor de zieke meiden heel veel beterschap!

Hier eindelijk opgeknapt en weer lekker naar buiten gegaan!

Voor de vitamine slikkers zoals ik onder ons de mama dagarit ( de beste volgens de gyn ) waar alles in zit is bij de AH 1 + 1 gratis! Ff een tip tussendoor.

18. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @lucin god hey het zit jou ook niet echt mee he meid! Knuffel. Hoop dat je je snel wat beter voelt

@shampoo dankjewel voor de tip, ik gebruik vooralsnog die van de kruidvat. Eerst maar een opmaken haha :)

19. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    @lucindalice vervelend meid, het zit je niet mee he, dikke knuff!!

20. djoon

djoon Niet meer actief

Meiden ik had net beetje bloed verlies ben zo bang dus ik ga de gyn bellen!

Deel Deze Pagina