Zozo hier wordt ook flink gekletst. Momenteel helaas niet zoveel tijd om mee te kletsen. Leuk om te lezen Welkom nieuwe zwangere dames! Ik ga volgende week bellen voor een intake, dan zal ik tijdens dat gesprek ook wel horen wanneer de echo komt Ik moet savonds wel de knoop van men broek los haha sowieso neiging tot snel aankomen en veel vocht vasthouden dus ben benieuwd hoeveel ik aan ga komen
Hi, gefeliciteerd en welkom! Ik ben nu bijna 5 weken zwanger van ons derde beebje. De tweede is met een klassieke keizersnede geboren, en dat zal dit beebje ook mogen ervaren. Hopelijk mag/kan jij wel op een natuurlijke wijze bevallen. Je zal wel in het ziekenhuis moeten bevallen zeker? Sorry, dat ik niet zoveel reageer, maar ben nu met vakantie en zit thuis ook nog met een verbouwing
Geniet van je vakantie Stitch! @ Soura, dat was ik met maar 1 jaar tussen onze kids. Mijn zoon was toen echt nog n baby en daarnaast zijn m'n kids opgegroeid met het idee dat ik ze niet kan tillen. Ze klimmen zelf in hun stoel, bed, commode etc. omdat ik het simpelweg niet altijd kan.... Maar het komt vast goed met jou hoor! Zitten ook veel voordelen aan kort op elkaar
@lucindalice, thnx! Hoe heb je dat je kindjes aangeleerd om zelf op hun commode te klimmen? Een trapje ernaast ofzo? Dochterlief is straks anderhalf en ik kan/mag haar dan ook een paar weken na de ks niet tillen...
Hallo meiden, Mag ik ook mee kletsen? Vanmiddig had ik een posi test 3 uur later nog 1 (kon het gewoon niet geloven) We zijn nu 3 jaar bezig via het ziekenhuis voor ons eerste wondertje. Eindelijk is het dan zover. Ik voel ook vanalles. Ik heb gevoelige borsten, misselijk en moet ieder uur plassen. De eerste echo heb ik op 19 september in het zkh. Dit zo vroeg omdat er grote kans is op een meerling. Iedereen hier gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Twiss!! @ eviiii, o leuk jij ook! Heerlijk dat je dan zo lekker kunt tuttebellen over je zwangerschap he? @ stich, idd zon curver-trapje. Gewoon spelenderwijs mee beginnen, handig om dat nu al te doen. Zelf heb ik daar ergotherapie voor gehad en zit nu weer in zo'n traject, daar leer / heb je echt heel veel aan / van. Weet niet of je dat ook kunt krijgen als je al weet dat je n ks krijgt?
@ lucindalice, t is heerlijk! Mn vriend is heel nuchter en wil het er niet iedere 5 minuten meer over hebben dus kan ik met haar heerlijk kletsen
Gefeliciteerd allemaal en nog een Floortje erbij zie ik haha. Vanavond aan onze ouders verteld die waren zooo blijjj en ohh wat waren we zenuwachtig hihi.
@Wondertjes, ik heb me ook aangemeld voor mvm! Ze hadden me al gebeld vandaag maar ze bellen vrijdag nog even voor een afspraak voor volgende week en dan ook testen natuurlijk en die week daarop beginnen! Ben wel blij dat ze zonder reclame op de auto e.d. je urine op komen halen! Dan weet de buurt het gelukkig ook nog niet omdat je nog in zo'n vroeg stadium zit! Ben heel erg benieuwd hoe het verder in z'n werk gaat maar vond het een goed doel dus dacht waarom niet?! Ik ga morgen en vrijdag nog zelf testen...en dan ben ik er wel ff klaar mee...! Baal er zo van dat ze negatief praten over mijn testen onder ovulatietesten e.d. Vrijdag naar de HA en de rest zien we dan wel weer! @luc, ik noem je ff zo want weet je volledige naam niet meer maar erg leuk idd dat je tegelijk met je vriendin zwanger bent! Kun je tenminste met iemand erover praten buiten het forum haha! Ik ben pas verhuist en nog geen vrienden hier dus gezellig op het forum kletsen en af en toe tegen vriendlief! Voor de overige zwangeren gefeliciteerd!! Welkom en geniet van je zwangerschap!
Ahhh leuk!! Lijkt me ook zooooo'n spannend moment! Wij vertellen het na de eerste echo als alles goed zit de 23ste
Jaa het was super! Vandaag vertellen we het aan onze beste vrienden en verder ook nog niet hoor. Men ik was alweer om 5.30 klaar wakker, hebben jullie dat ook? Ik heb nog gewoon vakantie dus uitslapen zou fijn zijn hihi
@Floortje27, ik ben ook al wakker! Maar moet zo aan het werk...met een paar minuten vertrek ik en om 7 uur beginnen tot 15.00 u! Daarna ga ik het aan mijn pa en ma vertellen, vriendlief zit in 1 nachtje in de kost en vertrekt zo ook! Fijne dag vandaag meiden!
Veel plezier met vertellen! Ff vraagje: zien jullie een oploop in de testen? Die int midden is een slechte test maar die is van gistermiddag, boven is maandag en onderste vanmorgen. Ist verschil te klein?? Een vriendin van me en ik schelen 1 a 2 weken, erg leuk!!
@willemientje: ik zou zeggen: Gefeliciteerd!!! Het duurt volgens mij 48-72 uur voor hcg verdubbeld, dus de volgende dag testen kan dan niet gelijk voor een knaltest zorgen lijkt mij. bij mij is dat iig ook niet.
@ Juli, zeg maar Luc(y) of Alice hoor, ik luister naar beiden O das jammer dat je nog niet veel mensen kent nu je verhuisd bent, zou wel leuk zijn als je straks wat bevriend raakt met wat moeders uit de buurt. @ Floortje, ik merk ook dat ik sochtends slechter terug in slaap kom. Manlief staat altijd om 5u op en daarna lig ik helemaal hyperdepieper wakker... @ Willemientje, lijkt me goed hoor! Hcg verdubbeld maar om de dag