Halleluja alles weer goed! Ook wat vooruit gezet zal mn banner vanmiddag ff veranderen. Hartje klopte goed! Bloedverlies blijft een raadsel er zijn geen gekke dingen te zien in en rondom de baarmoeder. Dus tja. Fijn dat jullie zo meeleven! Lief! Begin me door de emesafene ook wat beter te voelen. Hoe is het met jullie wie mogen er komende week voor een echo?
Jeeeej Floortje super meis!!! Gelukkig zeg. Wat raar dat er geen verklaring voor is he Ik heb volg week woensdag een echo! Zit dan op 8+2 als het goed is. Ben beat zenuwachtig haha
Jaa heel vreemd maar toch blij! Dat is ook al snel! Wij zijn precies even ver! Ik ben nu ook 11 mei uitgerekend. Voor je het weet is t woensdag.
Ik ben als t goed is op 12 mei uitgerekend, maar ben eens benieuwd of t bijgesteld gaat worden. Ik heb mijn eisprong eerder gehad volgens de temperatuur methode, dus ben benieuwd ofdat klopt
Oow wat ontzettend fijn floortje! Miss hooort ook bij jou dat bloedverlies erbij maar het maakt je zo ongerust he Ik heb donderdag echo ben dan 7w3dagen
Heerlijk Djoon! Dat huilen ook he Hier ook hoor....huilend opgebeld dat ik dacht dat het mis was, alweer! Gelukkig is alles goed! Proberen te genieten Welkom radiogirl! Hier ook een ma gehad. Wij hadden wel een kloppend hartje gezien, maar met 9 weken bleek het te zijn gestopt...al 1x een extra echo gehad voor de zekerheid! Naar dat vrouwen dat meemaken...verschrikkelijk! Hoop dat je nu een beetje kan genieten! @Jace We lopen gelijk op! Ben ook, benieuwd of datum nog veranderd. 12 mei dit jaar testte ik voor het eerst positief...dat werd een MA....nu ben ik uitgerekend op 12 mei...zo bijzonder...
Wat fijn dat jullie echo's goed waren djoon en floortje! weer een geruststelling. Hier vandaag de kinderwagen gekocht, plus automaxicosi en eem reismand, alles wat we nodig hebben om het te vervoeren
Wow cool Evi, dat je dat al durft hihi. Welke heb je gekocht? Jace ik ook 12 mei was typfout heb mn banner even aangepast.
Jahoor hihi.. morgen 9 weken en de echoscopiste zei dat het heel mooi zat em de kans klein is dat het mis gaat. Over 3 weekjes alweer 12 weken dus we durfden het wel aan en er waren goede kortingen nu.. we hebben alles van het merk maxicosi genomen. Echt een heerlijke kinderwagen
Thnx girls het was idd geen leuke ervaring en je gaat zo aan jezelf en lichaam twijfelen daarom geniet ik er nu maar dubbel en dwars van hihi. He bah, ndnk jij ook al een ma gehad...gelukkig gaat het nu wel goed Wat fijn dat je echo goed was floortje toch eng dat bloedverlies. Begrijpelijk jace, die eerste echo is zooooo spannend, mn duimen draaien dat t allemaal goed zit Leuk eviii om al aan t shoppen te zijn, wij zitten ook te denken om maxi cosi aan te gaan schaffen.
@djoon, wat fijn dat de echo goed was! Hopelijk vanaf nu geen bloed meer! @evii, wij hebben ook alles van maxi cosi, gebruik het nu al ruim 3 jaar en bevalt nog steeds super helaas zal ik straks toch aan een duowagen moeten... Die heeft maxi cosi helaas niet @floor, wat naar dat je bloedverlies blijft houden. Soms is het ook gewoon niet verklaarbaar. Hopelijk voel je je verder wel goed! De rest ben ik alweer vergeten, ben helemaal op, dus ga lekker mijn mandje opzoeken! Welterusten.
Fijn stitch, hoor alleen maar goede verhalen, dat bevestigd het dan toch weer dat we een goede keus gemaakt hebben. Heb af en toe zoooo zin ineens in prik!!! Liefst cola of ijsthee en dan een glas in een keer leeg drinken pff gek iets En hier heel veel bandenpijn vandaag. Buik is niet meer te verbergen. Kan hem niet inhouden dat lukt niet en doet zeer, t is wachten nu op de eerste vragen
@evi lastig he als je al een buik hebt. k heb vooral s avonds een buik alsof ik vijf maanden zwanger ben hahaha . Nu had ik voorheen ook al een buikje maar als die opgezet is is die echt huge! ik droeg normaal broeken maat 38( sinds ik afgevallen was ) en na een paar weken al mijn maat 40 broeken uit de kast gehaald en nu afgelopen week zelfs maar 42 van Mam aan. Wel een beetje te groot bij de benen en billen maar bij mijn buik zit die echt strak
Goedemorgen! Leuk hoor al die goede echo's! Ik wil ook!! @spulletjes kopen we nog niet. Eerst goede echo. Hier is de buik gewoon nog hetzelfde. Beetje opgezet maar vertel de meeste dat het komt omdat ik teveel gegeten heb. Vandaag uitje met me werk. Ik heb het georganiseerd en helaas toch al wat zieken. Zo jammer is dat! Zelf ga ik ook niet aan alles mee doen.. hopelijk een geslaagde dag. Jullie fijne dag!
Goedemorgen @Hero Veel plezier met je uitje, wat heb je bedacht? @eviiii Maxicosi dus...ik houd het in mijn achterhoofd En een buikje is idd lastig! Hier ook best wel wel een buikje...voor net werk vind ik dit wel lastig...ik draag voornamelijk truien Heerlijk de herfst @Jace...ik heb ook wijdere broeken aan... Anders doet het ook zeer om de buik...maar niet alleen mijn buik groeit hoor...ben inmiddels al 2 cupmaten omhoog gegaan, haha
Goedemorgen meiden, ik voel me alweer ietsje beter Eten gaat wat beter en het smaakt gelukkig iets minder naar schimmel allemaal. Mn mond doet nog wel zeer, maar gelukkig ook minder. Nu hopen dat alle schimmels en bacterien snel verdwijnen met de medicatie, want o bah wat voel ik me vies
Niets aan, fijn dat het weer wat beter gaat! Heb je een spoelantibiotica die je daarna moet doorslikken?
@ NdNk, een gel, die moet je door heel je mond smeren en zo lang mogelijk in je mond houden zonder te slikken. Pfff, ben nog wel erg moe, probeerde te gaan stofzuigen, heb de halve kamer globaal gedaan en zit nu alweer te puffen op de bank, plus een pijnlijke rug en bekken. Wat ben ik toch n ongelofelijke kneus.....