mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @ Lucindalice Hier ook vreselijk moe, thuis van het werk en hup eerst een uur slapen. Kan mezelf niet op gang krijgen;) Nergens zin in, nergens puf voor...Hoort erbij :p
    Gelukkig een vriend die het wel begrijpt!

2. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Pff lijkt me ranzig lucindalice... zo'n gel in je mond en dan mag je ook nog ff niet slikken.. brrr hopelijk is het snel over..

3. djoon

djoon Niet meer actief

Oow pff lucindalice, bij het idee moet ik al bijna spugen:0
    Hier ook nergens puf voor en ben ik nog verkouden ook:(

4. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat sneu Lucin! Hopelijk gaat het snel beter met je.

Moeheid heel herkenbaar, zwanger zijn vind ik tot nu toe best pittig. En ik maar denken dat alles super wauwie was, hoe naief! Haha. Misselijkheid is hier welwat minder en vandaag nog geen bloedverlies.
    Buik nog niet zichtbaar hier mijn baarmoeder ligt wat meer aan de achterkant zei de vk laatst. Hebben julie dat vaker gehoord?
    Duurde ook erg lang om t kindje te vinden gisteren met de inwendige echo, uitwendig zag je alleen mn darmen.

5. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Hey dames even een update! Heb niet alles teruggelezen maar zag weer veel kwaaltjes en onzekerheid;)
    Hier ook veel kwaaltjes, erg moe en wordt alleen al van denken aan warm eten kotsmisselijk:( ik heb alleen zin in afbakbroodjes, kaas, fruit, chocomelk dat soort gein

Ml maakt nu soep maar moet er niet aan denken, hij kookt nu steeds meer omdat ik er niet goed van wordt

Verder onwijze winderigheid en echt smerig gewoon
    Ik zal wel het type vrouw zijn dat met de bevalling heel het bed onderschijt haha

Succes allemaal! Kan nietwachten op 11 okt! Duurt nog zo lang!

6. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaaa Willemientje!!! De darmen zijn tzt wel beter hoor.
    Hier ook winderigheid vooral snachts moet ik een beetje mn darmen masseren zodat de lucht omlaag gaat en eruit kan. Voor je het weet is het 11 okt! Tijd gaat nu snel!

7. djoon

djoon Niet meer actief

@bloedverlies, pff hier weer bloedverlies bah bah word er zoo onzeker van:( vanmorgen wel veel geniest dus denk en hoop dat het daar van is. en net tijdens het douche een bloedneus ik heb nooit een bloedneus!

@floortje, mijn baarmoeder ligt ook naar achtergekanteld dat kont als je verder bent in de zwschap meestal weer goed:)

Haha hier ook winderigheid enne ze ruiken ook al niet al te best:0

8. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Djoon wat naar! Logisch dat je bezorgd bent. Zal dan toch echt adertje zijn dat gevoelig blijft. Is het echt de afscheiding die rood/roze is?

9. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Hallo allemaal :)

Ik was even een paar dagen afwezig. (en teruglezen is niet te doen haha) Vrijdag zijn we met z'n drietjes naar de Beekse Bergen geweest. Een onwijs lange reis zo met de trein, maar zeker de moeite waard. Besloten om volgend jaar een lang weekend te gaan, ook ergens in september. Dan kun je er toch rustiger en meer van genieten.

Gister heb ik de hele dag op de bank gelegen, ik was niets waard. Ik moest echt bijkomen van vrijdag...

Vandaag gaan we weer verder met het uitzoeken van onze 'rotzooi'. Dat is dan het voordeel van verhuizen ;)

10. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hahaha willemientje moest toch ff hard lachen prachtig hoe je het verwoord:p

11. djoon

djoon Niet meer actief

@floortje, nee het druppelde er gewoon uit toen ik moest plassen:(

12. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is niet leuk :( af en toe of de hele tijd? Lastig hoor je weet dan ook niet goed wat je ermee aan moet!

13. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @djoon wat naar zeg, alweer bloedverlies :( . Ik snap dat je er onzeker van Word! Ik hoop echt voor je dat het snel weer weg gaat. Kan idd heel goed te maken hebben met het niezen

@lucin ik hoop dat je je snel beter voelt , zo is het ook niet leuk meer he :(

14. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Luc
    Goed om te lezen dat het ietsje beter gaat. Maar het houdt nog niet over zo te lezen! STerkte meis!!

@Floortje
    Fijn om toch weer de bevestiging van de echo te hebben! Vervelend als je elke keer zo onzeker wordt gemaakt door dat stomme bloedverlies. Kneep je hem niet toen ze het uitwendig niet gelijk konden vinden?

@Djoon
    SPannend weer maar je hebt een prachtige echo gehad toch!

@Willemientje
    WInderigheid heeel erg herkenbaar. Ik heb daar vooral in de kraamtijd en de maanden daarna veeeeeeel last van gehad. Echt geen controle over!! En ja ik was er dus zo een die het hele bed vol scheet :D ach dat heb je echt niet door. HOorde ik ook pas achteraf haha! En toen kon ik er ook wel weer om lachen. MIjn gene was echt compleet verdwenen rondom bevalling en kraamtijd!

Ik ben weer even compleet ingestort vanmiddag, zo verschrikkelijk moe!!! Gelukkig kon me man even de zorg van me zoontje overnemen zodat ik kon slapen. Nu nog snel naar de winkels om wat te eten te kopen.
    Weet ook niet meer waar ik wel of geen trek in heb. Had gisteren enorme trek in een zak paprika chips, wij dat gezellig eten in de avond, daarna kotsmisselijk! Fijn :(

15. djoon

djoon Niet meer actief

@floortje, nee het is avfentoe nu weer helemaal niets!

@7nov12, jaa ij had een hele mooie echo met kloppend hartje! Maar toch word je er super onzeker van!

Net weer kotsend boven de wc gehangen!
    Ik moet enorm denken aan die sims mensen die zwanger zijn ik omarmde hem helemaal bah bah!
    Ik romantischeerde het ook enorm ik dacht mij lijkt het zo heerlijk om zwanger te zijn! Ik hoop dat dat nog komt want ik voel me nu alleen maar slecht:( moet morgen weer werken maar weet niet of dst gaat lukken!

16. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    7 nov rustig aan doen en goed aan jezelf denken!
    Jaaa ik kneep m zeker ik dacht nu zul je zien alles is al weg! Gelukkig was dit niet zo.

Djoon gelukkig dat het af en toe was als je niet vertrouwt gewoon vk weer bellen wat he nu moet.

Jace hoe is t nu met jou?

17. mama29

mama29 Lid

24 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo dames wat is er weer veel gebeurd in twee dagen. Voor de dames met onzekerheid en dan een goede echo, wat super fijn.

Wij hier nog 1 week en 2 dagen wachten tot de eerste echo. Als het goed is ben ik dan 8 wkn en 2 dagen. Denk zelf wel iets langer aangezien wij in de gehele vruchtbare periode 1 keer geklust hebben en dat eigenlijk de 8ste dag van de periode was. Ben dus erg benieuwd, dat zou betekenen dat ineens een hele week verder ben.

Drie vroege diensten gehad, gelukkig houdt mijn bekken en onderrug zich een beetje gedeisd. Wel continu een zeurderig gevoel in mijn onderrug, Voel mijn banden ook al wel weer aan de voorkant bij bepaalde bewegingen.
    Vandaag viel ik om 14.30 bijna in slaap op het toilet op het werk. Werd eigenlijk weer wakker van de pieper en had echt een stukje gemist. Naar mijn collega gegaan en gezegd dat ik een keertje eerder naar huis wilde. Ik kon gelukkig zo weg. Thuis gelijk ruim 1,5 uur geslapen. Nu nog steeds mijn ogen op half zeven.

groetjes

18. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @Floortje het gaat wel hier. Gelukkig iets minder misselijk , maar toch vooral aan het einde vd middag wel erg. Gisteren heel erg gestresst om een prive kwestie hier, halve nacht wakker gelegen en mn hart ging helemaal tekeer! Kon het niet van me afzetten. Zullen vast de hormonen zijn, maar die hartkloppingen waren niet leuk meer. En ik maar denken : rustig aan, niet goed voor de baby. het leek net alsof ik niet kon stoppen met erover nadenken :( .
    Vanochtend dus ook weer helemaal onder de netelroos en kon dus niet meer slapen vanaf 7uur, balen!

@mama29 wat fijn dat je wat eerder naar huis mocht en even hebt kunnen slapen heerlijk

19. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Hoest met jou dan floortje?

En lucindAlice weer wat beter?

20. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mama29
    Wat goed dat je eerder naar huis kon en even kon slapen, je hebt je rust hard nodig. IK doe ook vaak een middagslaapje nu.

@Jace
    Wat vervelend weer van die netelroos.
    En stressen omdat je stres hebt is ook niet fijn. 'S nachts is het ook moeilijk om dingen naast je neer te leggen vind ik altijd. Gaat het nu overdag weer wat beter? Afgezien van de misselijkheid.

Deel Deze Pagina