Gaaaf Stitch super dat alles goed was, heerlijk gevoel of niet. Nou heb de hema bh al aan heur!! volgens mij heb ik oerhollandse hema boobies want hij zit me heerlijk haha
Mooi Floortje! O, ik hoop echt niet dat het inwendig moet, doet me door de EDS echt heel zeer en dat kussentje onder je rug, vreselijk!
@ jace: ik ben een dag of 2 verder dan gedacht dus ietsje eerder uitgerekend. Nee we hebben niet direct down in de familie, maar we wilden weten hoe hun visie hierover was. Voor ons staat vast dat wij de test gaan doen. De combinatietest kan daardoor vervallen (zo zei ook de vk). En we weten dan met ca 13 weken al wat het geslacht wordt. Leuk bijeenkomstigheidje.
ik denk ook veel na over zo'n nipt test. Maar toch ook wel weer lastig om de keus te maken om het wel of niet te laten doen. Is het zo dat elke verloskundige dit zou kunnen laten doen in opdracht van de ouders? Omdat het nog zo nieuw is en eigenlijk niet toegestaan in NL?
@fleur, fijn dat je bh's lekker zitten! @bloomy, nipt moet jezelf betalen toch? Met welk termijn kan de je nipt laten uitvoeren? Wij doen weer een nekplooimeting, dus de 30e oktober heb wij de meting en het bloedprikken. Ben zo ontzettend opgelucht en blij met de goede echo!
Oow doen jullie allemaal zo'n test? Ik ben van overtuigd dat wij nog jong zijn en het daarom niet hoeft! Vriendlief wil miss wel want hij zegt heel hard als het niet gezond is hoef ik het niet:0 Ik kan zo niet denken. Dus twijfel heel erg.
@djoon, wij doen het vanwege de medicatie van manlief. Hij heeft reuma en krijgt daar momenteel medicijnen voor die vrij nieuw zijn. Het schijnt veilig te zijn om zwanger te worden met deze medicatie maar dat is in het verleden met andere medicijnen wel anders geweest....
@Djoon: hier denkt vriendlief hetzelfde erover! Maar denk dat wij het niet doen. Met de echo's die je nu krijgt zie je toch ook al veel! Hier geen voorgevoel wat het gaat worden! Ook geen voorkeur! we wachten lekker af! nog 13 weken!
@hero, ja ik vind het wel altijd heel hard als hij datzegt want miss heeft het kindje wel autisme ofzo dat kan je op de echo niet zien en dan zou het wel welkom zijn? Terwijl je dan ook heel veel maatregelen moet doen! Maar daar gaan we allemaal niet vannuit natuurlijk
Wij doen geen test/nekplooimeting. Daar is geen medische reden voor en het kindje is hoe dan ook welkom.
Zo meiden even vies verhaal hoor: Heb net heel de wc ondergekotst hahaha echt met zo'n boogje! Bah bah. Gelukkig nu ook een opgelucht gevoel! Net dus heel de badkamer gepoetst bah bah
Haha djoon! Wel goed want de badkamer is nu weer lekker schoon ik lees dit net na het eten.. maar het gaat nog goed! Ik had al op een kinderkamer geboden, en heb net een mail dat ik hem mag voor 100 euro.. dat is wel heel snel.. durf het eigenlijk nog niet te doen maar dit is wel een hele mooie ga er nog is even over denken...
hahaha dames iedereen inmiddels geantwoord op bv of fv. Vorige keer bv gegeven, met kloven en gebruik van tepelhoedjes. Bv was dag 1 al op gang. Lekte al voeding van 30 weken zwanger. Lekker werd ik 's nachts wakker in een nat shirt. Nu ligt het eraan hoe ik mijn zwangerschap doorkom, als ik mij mentaal goed voel wil ik het zeker proberen. Maar het kostte zoveel energie de vorige keer dat ik het niet koste wat kost ga doen. We zullen wel zien. Vandaag verder een baaldag, dochterlief erg vervelend. Waardoor ik een verkeerde beweging maakte en gelijk pijn in mijn bekken had. En toen wilde ik gewoon weten of al deze pijn en vermoeidheid wel de moeite waard is. IK WIL EEN ECHO, maar nog even een week wachten. stitch wat fijn die mooie echo. volgens mij heb jij de kindjes vlot op elkaar of niet? groetjes
Volgens mij is iedereen wel van de eerste roze wolk vant zwanger worden af haha als ik alles zo lees Hier nog steeds beroerd en regelmatig kokhalzen of overgeven. Eten is echt vies maaarrrr goed teken toch? Ben blij dat anderen ook lekker kwaaltjes hebben over paar maanden gezellig weer op de roze wolk als de kwaaltjes over zijn Fijne avond ladies!
@test ik denk ook niet dat wij de nekplooimeting gaan doen. Heb begrepen dat die niet zo betrouwbaar is op een jongere leeftijd en op mijn leeftijd (24) is de kans erg klein. De nipt test in belgie is ons gewoon te duur ...
Ingelijst Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing Noah1 ○ 23 jaar ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Stitch85 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 8 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Muppet83 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 12 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing 7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een verrassing! Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing SuzanneV ○31 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Bloomy ○30 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing[/COLOR] Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Djoon ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing LindalovesMo ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing Mama29 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Love and Hope ○26 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje /verrassing Samsie ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 22 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing September 13 Wondertjes 3e echo 16 Djoon MvM 17 Soura 1e echo 17 Noah 1e echo 17 Sterr 1e echo 19 Twiss 1e echo 20 Willemientje vroege echo 23 Eviii 1e echo + intake 25 Bloem 1e echo 26 Suzannev 1e echo Oktober 1 Tessa86 intake+ 1ste echo 1 Bloomy 1e echo 2 Jace intake + 1e echo 2 Lucindalice intake perinatoloog 3 Djoon 1e echo 7 LindalovesMo intake + 1e echo 7 Love and Hope 1e echo 8 Mama29 1e echo 10 Floortje 1e echo 10 Hero87 1e echo 14 Hero87 intake 21 Tessa86 termijnecho 21 Live and Hope Intake vk