@ erica super!! @djoon *zen* hihihi @radiogirl dankjewel! @hier mn baas vind het wel leuk voor me. Wel vervelend voor hem in mei gaat hii altijd op vakantie en rond juli ook, dus zit net vervelend haha Hij wou ook niet dat ik vakantie eraan plakte. we werken maar met zn drieen dus lastig voor hem
Ha meiden, Gefeliciteerd met de mooie echo's! Ik heb niet alles teruggelezen want ik ben hier even een tijdje niet geweest. Ik voelde me een beetje depri en werd gek van de onzekerheid, zit het goed of niet. Ik had en heb nog steeds bijna geen lichamelijke symptomen, en als ik eens wat voelde was het de volgende dag weer weg Ik had wel erg veel last van stemmingswisselingen, maakte constant ruzie en liep te janken om niks. Zelf denk ik dat dat te maken heeft gehad met de onzekerheid, waar ik dus erg slecht tegen kan. (want nu is het een stuk minder) Mijn beste vriendin heeft bij de eerste een miskraam gehad, dit heb ik van dichtbij mee gemaakt dus mogelijk speelt dit een rol. Ik had de neiging om alles op te gaan zoeken op internet waardoor ik dus nog onzekerder werd dus mezelf even verboden om te lezen op forums e.d. Afgelopen dinsdag bij de vk geweest voor een intake en ze was zo begripvol dat ze meteen een echo wilde maken. Ik heb het hartje zien kloppen! Wat een opluchting! Blijkt nu wel dat ik geen 8,5 week zwanger ben maar rond de 6. Dit verklaard een hoop..Schijnt vaker voor te komen dat je wat minder lang zwanger bent dan je denkt als je meteen zwanger wordt na het stoppen met de pil. Ben weer helemaal happy nu en ga proberen me niet meer zoveel zorgen te maken. En ik zal hier ook weer wat vaker een berichtje plaatsen
Fijn Erika!!! Goed dat alles toch goed is Tessa! Jammer dat er geen vakantie achteraan mag Jace , maar gelukkig is hij toch blij voor je
Oh das ok al bijna Muppet, bijna spiektijd voor jou Das idd minder gezellig, hoe lang is je man nu weg 7nov12? Erica ook hier gefeliciteerd hihi kunnen we niet genoeg zeggen toch ? Suc6 Djoon, je gaat meteen die kadootjes weer kunnen laten uitpakken Das wel balen Jace maar ja, zulke dingen kun je nu eenmaal niet plannen, dus dan maar aanpassen, je kunt er verder weinig aan doen he. Ik zit ook in een klein team, dus ook erg benieuwd hoe ze daar tzt op gaan reageren Gelukkig is alles goed Tessa
Mijn man komt dinsdag weer terug. Net weggebracht, voelde de traantjes opkomen haha wat een softie ben ik!! Vind het gewoon erg fijn om samen te zijn in t weekend. Fijn Tessa dat het goed zit! En wat heerlijk die goede echo's. Nu wil ik toch ook wel graag!! @jace Jammer dat je geen vakantie eraan vast kan plakken. Je hebt evt ook recht op ouderschapsverlof. Je gewone verlof is snel voorbij en als je dan nog niet toe bent aan werken dan heeft je baas toch ook niks aan je. Lastig hoor. Ook lastig inschatten nu wat je straks fijn vindt.
@7nov, he balen zeg dat je vriend weg is gelukkig ben je bij je ouders dan! Bij mij is vriendlief net thuis na elke week 8weken lang op zakenreis grweest! Alleen int weekend wastie thuis! Wij hebben een weekend baby haha
Eviiii ○25 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/Verrassing Noah1 ○ 23 jaar ○ 1e kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Wondertjes ○31 jaar ○2de kindje ○Uitgerekend 4 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Blub69 ○28 jaar ○3e kindje ○Uitgerekend 6 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Radiogirl80 ○33 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 6 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Jace ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 9 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Bloem4 ○Leeftijd? ○1e kindje ○Uitgerekend 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Sterrr ○28jaar ○1e kindje en 2★★ ○Uitgerekend op 10 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Muppet83 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 12 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Tessa ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing 7nov12 ○27 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een jongen/meisje Lucindalice ○31 jaar ○3e kindje en een ★ Uitgerekend 13 mei♡ Het wordt een verrassing! mook ○24 jaar ○1e kindje ○uitgerekend 14 mei ○jongen/meisje Floortje ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 15 mei♡ Het wordt een jongen/Meisje/verrassing Twis88 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing SuzanneV ○31 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Bloomy ○30 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend op 16 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Willemientje ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 17 mei♡ Het wordt een jongen/ meisje/verrassing[/COLOR] Hero87 ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Djoon ○24 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing LindalovesMo ○25 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een verrassing Mama29 ○29 jaar ○2e kindje ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Love and Hope ○26 jaar ○1e kindje en een ★ ○Uitgerekend 18 mei♡ Het wordt een jongen/meisje /verrassing Riza ○26 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 21 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing Marga○29 jaar○3e kindje○Uitgerekend 21 mei♡Het wordt een jongen/meisje Samsie ○27 jaar ○1e kindje ○Uitgerekend 22 mei♡ Het wordt een jongen/meisje/verrassing September 13 Wondertjes 3e echo 16 Djoon MvM 17 Soura 1e echo 17 Noah 1e echo 17 Sterr 1e echo 19 Twiss 1e echo 20 Willemientje vroege echo 23 Eviii 1e echo + intake 23 mook 1e echo (hartje gezien) 25 Bloem 1e echo 26 Suzannev 1e echo Oktober 1 Tessa86 intake+ 1ste echo 1 Bloomy 1e echo 2 Jace intake + 1e echo 2 Lucindalice intake perinatoloog 3 Djoon 1e echo 7 LindalovesMo intake + 1e echo 7 Love and Hope 1e echo 7 Marga 1e echo 7 Radiogirl80 termijnecho 8 Mama29 1e echo 9 Twiss intake 3e echo 10 7nov12 1e echo 10 Floortje 1e echo 10 Hero87 1e echo 11 mook 2e echo 14 Hero87 intake 14 Twiss 4e echo 14 Riza 1e echo en intake 21 Tessa86 termijnecho 21 Live and Hope Intake vk November 4 Radiogirl80 1e vk controle
Fijn tessa en erika! Ik wil het al wel vertellen maar mijn man wil het nog geheim houden. Hij wil het ook eerst aan zijn familie vertellen maar vind het wel onhandig al die smoesjes die ik steeds moet verzinnen of bij high tea of etentje steeds zo voorzichtig kiezen.. Als ze het wisten kon ik ook gewoon vragen aan de serveerster wat ergens inzit, naja nog ff volhouden Succes met vertellen alvast voor degene die het al gaan doen
hallo dames, Wat fijn die goede echo's dames. Zo vandaag gewerkt en ooh wat fijn, geen echte last van mijn bekken. Gisteren voelden mijn billen bont en blauw, na de heftige massage van de fysiotherapie. Tips gekregen en goed toe te passen. Nu is het gewoon weer genieten van mijn kwaaltjes en niet rondlopen met continu zeurende pijn. Dinsdag heb ik de 1e echo kan niet wachten. Wel heel raar hoor, als zoveel pijn en dan niet eens weten of het goed is. Zat er dinsdag dan ook even doorheen. Oooh ik leef mee met de dames die misselijk zijn. Dat is geen pretje, kan er niet over mee praten. Zijn er dames die gebruik hebben gemaakt van een draagdoek of dit van plan zijn? groetjes
Toppie Djoon! Zei ze nog wat over t bloedverlies? Andere dames ook gefeli met de goede echo! Op naar de volgende! Ahh 7nov wat sneu dat je man die dagen weg is pff logisch dat je een traantje weg moest pinken. Maar voor je het weet is hij terug! Een draagdoek om straks de baby in te doen? Fijn dat de zeurende pijn minder is hopelijk blijft t zo! Jace balen van je vakantie maar paar weekjes daarna kan wel? Dan heb je nog wat tegoed
Nog gevraagd floortje, maar hij zei gewoon normaal zei hij geen aandacht aan geven. Kan nog innestelingsbloed zijn of vaatje ik denk zelf het laatste maar goed Tnks meiden
Hmz ja vaatje denk ik ook. Ik had vanochtend heel licht roze vanmiddag weer rode sliert. Had paar keer geniest dus dat zal het wel geweest zijn. Op internet lees ik wel dat dit ook vaak rond de 12 weken overgaat. Hopen dan maar
Meisjes met de mooie echo's gefeliciteerd! @ 7 nov. Softie! Hahahha, die tranen zijn nu niet ver te zoeken. Ik heb het me ma gelijk verteld, kan dat echt niet verzwijgen. Heb je iets leuks bedacht hoe te vertellen? @ Mook ik sta er niet op. Mag ik er ook op Soura 2e kindje 5 mei en 7 okt een echo Luc, welke medicatie krijg je? Drink je wel genoeg? Want misschien ben je daardoor misselijk Djoon en Floortje. Tillen en bv sexen kan ook een bloeding vrijmaken als ook constipatie. Misschien een van die redenen dat er steeds wat bloed is? Ooh meiden alles stinkt zo... Zelfs de pamper verschonen van m'n kleine! Man man man wat stinkt dat zeg. Air wick stink mensen stinken. Zelfs koken! Het lijkt alsof ik van een km geur kan ruiken!. Gelukkig moet ik niet overgeven maar ik kokhals van elke geur