Ben ik ook benieuwd naar Jace, heb je er een goed gevoel over? Welkom Maria Pff kwaaltjes, gaat hier niet goed ben constant misselijk gisteren ook echt overgeven. Heb nergens nog kracht voor alleen op de bank en in bed liggen. Wat moet ik nu?
Gefeliciteerd Maria! En iedereen met de goeie echo's, super! Leuk om te lezen dat alles goed is! Ik mag over 3 dagen, spannend! Heb, op moeheid na, nog steeds nergens last van gelukkig! Maar bij de vorige zwangerschappen was ik ook alleen maar moe, dus ik hoop nu ook, want dat is goed vol te houden. Hopelijk na maandag echt genieten!!! Ik duik mijn bedje in, slaap lekker!
@Luc en floor ik heb helaas niet zoveel te willen. Dit is al de vierde keer dat ik in 7 jaar tijd naar een arts ga. Schijnbaar word bij 95% geen oorzaak gevonden. Hij dacht dus ook dat is daar bij zat. Ik vroeg nog of het ooit wel weg ging. Hij zei alleen maar " dat kan" en dat het idd wel erg lang duurde... Ik moet zeggen dat ik wel eindelijk eens het gevoel had dat iemand écht naar me luisterde. Hij ploos alles uit. @floor wat shit zeg dat je je nog steeds zo slecht voelt! Eens na de ha voor andere medicatie? Het genieten word je erg moeilijk gemaakt zo he
@floor, beterschap! @jave, jammer dat bij die groep mensen hoort waarbij de oorzaak helaas niet gevonden word... Hopelijk word het snel minder. Wel heel fijn dat je toch medicijnen kan slikken zonder dat het schadelijk is voor je BIB! @maria, welkom en gefeliciteerd! @hier, slapen gaat nu toch wel moeilijker... Het lukt me gewoon niet om een 'lekker' te gaan liggen. Ben elke dag ook al om 6 uur wakker, en heb weinig energie. Maar ja, het hoort erbij Gisteren eindelijk een kast zo goed als klaar gemaakt op onze nieuwe slaapkamer. Nu nog maar twee te gaan, en deze afwerken. Ga zometeen het afval maar vast naar beneden brengen,het oud papier wegbrengen en toch maar vast gaan schoonmaken boven. Het zaagwerk is klaar, dus dan is het grootste deel stof al weg... Fijne dag dames!
@blub ik ken t. Ik word ook vaak wakker. Hebben jullie ook zo'n last van een opgezette buik? En iedereen maar zeggen kan niet want je bent pas 9 wk. Maar lijk af en toe wel 4 mnd zwanger
Goedemorgen allemaal Ben een tijdje niet geweest, dus heb vast veel gemist. @Jace Fijn dat hij wel naar je luisterde! En dat je het gevoeln hebt dat hij zijn best heeft gedaan! Gelukkig kun je probleemloos de medicatie slikken! Hoop dat het toch minder wordt misschien later in de zwangerschap aks je hormonen ook weer rustiger zijn, of iig dan is je lichaam eraan gewent! @Floortje niets doen en lekker je rust pakken! Als het je belemmert in je werk, ziekmelden...je lichaam is gewoon hard aan het werk nu, dus zorgen voor voldoende rust...probeer iets te eten wat je kan verdragen...verdraag je helemaal niets en moet je elke dag overgeven, meerdere keren, dan is het handig even aan de bel te trekken! @Maria Welkom en gefeliciteerd! Geniet van je vakantie, klachten kunnen natuurlijk nog komen! @All..vermoeidheid hier is er nog, gelukkig! Misselijkheid is wel afgenomen! Dinsdagavond weer een echo, super spannend of het nog steeds goed zit! Ik hoop het!
@ NdNk, toch altijd wel weer spannend een volgende echo! Maar je baby is vast mooi gegroeid @ Jace, dat is wel heel belangrijk dat iemand eindelijk eens luisterde. Wel heel naar als jij net in die 'pechgroep' valt... @ Blub, naar dat het slapen niet zo gaat , hopelijk krijg je wel voldoende rust @ Floor, ik heb ook ander medicatie gekregen omdat ik door de Emesafene heen bleef spugen. Nu nog steeds misselijk, maar het spugen neemt wel af. Wellicht ook iets voor jou. Eind van de middag gaan wij ons Hartje weer bekijken, hoop zo op geruststelling!
Dag dames, Ik weet niet of ik nu al heel actief mee schrijf, maar lees wel al even mee. En toch maar even een berichtje, kan ik jullie makkelijker terug vinden. Morgen 10 weken zwanger van ons tweede kindje, we hebben een dochter van 21 maanden. Uitgerekende datum is waarschijnlijk 4 mei. Ik ben een stuk zieker dan de vorige keer maar het begint nu allemaal wat minder pril te worden en donderdag eindelijk de eerste echo. Als die goed is kan ik wat meer genieten denk ik.
Ha meiden! Ik ben weer terug van een weekje werk-vakantie. Het lukt me niet om alles bij te lezen, maar ga vanaf nu m'n best weer doen. Gaat goed met me maar daar wel een paar dagen oud bruin bij afvegen. Schrok me rot maar heeft niet doorgezet. Soms nog misselijk maar veel minder dan zonder de emesafene. Verder begint m'n buik al echt dikker te worden. Kan hem niet meer inhouden en is ook zichtbaar voor anderen. Normaal is mijn buik redelijk strak.
@sjapaz welkom en gefeliciteerd. Leuk dat je mee komt schrijven! @olakidee ja erg he zo'n opgezette buik? Is het je eerste? Bij mij wel en toch erg veel last ervan @floor hoe gaat het meis? @lucin wat minder misselijk??? @hier het is wel erg rustjg op t forum hier he! Niks meer om over te praten hihi
Ik ben gesloopt... Vandaag veel gesjouwd om de zolder opgeruimd en enigszins stofvrij/zaagselvrij te maken, (zware) boodschappen gedaan en veel in huis met de kids gesjouwd... Lig nu heerlijk op bed. Morgen lees ik weer bij en reageer ik was uitgebreider. Slaap lekker allemaal!
Hey dames! Wat fijn te lezen van alle mooie echo's! Wij moeten nog 9 dagen wachten maar man o man wat duurt dat lang zeg! Hier is knze laatste week Thailand ingegaan. Zijn inmiddels vrienden (kleine wereld) tegen gekomen en die hebben we het dus maar verteld aangzien uit eten gaan echt een strijd blijft Blijkt dat zij ook al 3 jaar proberen. Jemig dat breekt je hart wel even! Verder gister op stap geweest. Is toch vreemd om je even niet heel zwanger te voelen maar alleen maar appelsap te drinken Toen we terug liepen naar het hotel was het even niet zwanger voelen snel over....mijn buik was zo opgeblazen dat ik wel 4 maanden zwanger leek! Dus ook ik mag me bij de 'bolle buikjes club' aansluiten...jemig wat je darmen kunnen doen Jace....wat balen dat ze geen oorzaak kunnen vinden! Ik heb het niet zo erg als jou gehad en waren bij mij meer wag eczeemachtige vlekken. Hebben er 3 a 4 maanden gezeten en nu in een keer weg. Kan dus zo weer over gaan! Succes meis! @Luc.....werken deze medicijnen wat beter?
@ Samsie, nog 1 weekje Thailand voor de boeg. Hopelijk nog even lekker genieten! En daarna de echo natuurlijk De medicatie werkt beter , nog steeds misselijk, maar gister niet gespuugd @ Blubje, zo klinkt zwaar en druk zeg!
Hallo dames, Ben een tijdje niet geweest, ik wou mezelf niet gek te maken door continu maar alles te lezen en op te zoeken. @nieuwe meiden, welkom! @meiden met een goede echo, gefeliciteerd! @all, kwaaltjes, behalve me borsten heb ik niet veel last, ja misselijk met vlagen, en als ik rotzooi van de hond moet opruimen, waar ik eerst toch goed tegen kon. Me hormonen heb ik wel veel last van, mede omdat oktober voor mij een k**te maand is. Morgen heb ik de eerste echo, ik vind het reuze spannend!!
Spannend je eerste echo morgen! Veel plezier Soms kan afstand nemen je even goed doen! Vervelend dat oktober een nare maand voor je is!
Dank je wel. Moet om 13.00 uur, zit nu de uren al af te tellen Mijn moeder is bijna 15 jaar terug overleden in oktober, vandaar. Is normaal al nooit een fijne maand, maar nu met die hormonen, wordt soms echt gek van mezelf.. Maar het komt allemaal goed, even doorbijten en voor ik het weet is oktober voorbij, hoop ik
hallo dames, Nog twee nachtjes en dan de echo, wil zo graag weten of het hartje klopt. Gisteren uit eten geweest met vrienden en naar de bios. Man en ik hadden afgesproken het niet direct te vertellen, maar bij het voorgerecht was het al duidelijk. Van de kaart kon ik een ding nemen en dat moest goed doorbakken. Dus ik achter de serveerster aan en goed doorbakken bestellen. Toen onze vrienden dat hoorden moesten ze keihard lachen en zeiden ooooh het is al zover. Wat hebben we even kunnen lachen. Vandaag kapot. Uitgeslapen tot 10.30 en om 13.00 al weer toe aan mijn bed. Ik vind het zo vervelend dat die vermoeidheid zo je leven bepaald. Hopelijk vliegen de komende weken voorbij en kan ik na 12 weken me weer een beetje sociaal zijn. Welkom @ de nieuwe dames. @lindalovesmo; sterkte deze maand. groetjes
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Van het weekend heb ik het mijn moeder en haar vriend verteld. Ik had een fles alcoholvrije wijn meegenomen. Maar het kwartje viel niet.... ik moest echt zeggen ' snap je echt niet wat ik hier mee bedoel?' Zooo suf haha. Maar me moeder was heel blij voor me. Toch merk ik dat de aandacht nu snel weer naar mijn zoontje gaat, vind ik ook wel prima, leidt mij wat af. Ik ben zooo lamlendig steeds. Ben steeds aan het zoeken wat ik kan eten en waar ik zin in heb..... nu heel cliche aan de augurken maar die smaken zooooooooo goed haha! Hebben meer dames dat? Af en toe ben ik gewoon duizelig van de honger, maar weet niet wat ik moet eten, heb weinig eetlust. @Dikke buik Mijn buik begint ook steeds meer op te vallen. Vooral eind van de dag. Het is echt niet meer een gewoon dik vet buikje. Maar heb ook heel erg veel last van me darmen, veel winderigheid enzo. Dus denk dat me darmen erg opgezet zijn. Donderdag gaan wwe voor de echo joehoe!!!