mei 2014-mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jace, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    @linda. Vandaag ook echo?

De eerste 4 wkn geleden rond 6 weken zwangerschap had ik een inwendige echo
    Vandaag 10 weken gewoon buikecho

Succes straks.

Wacht maar wanneer het jou beurt is hahaha, ik dacht kom op eerst de echo dan praten. Maar nee hoor eerste intake dan verdomde Weegschaal en dan pas de echo

2. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    thanx Lucindalice. Ik zit vandaag mijn tijd maar een beetje uit. Doe niet heel veel want ik ben tot weinig in staat :(
    Maar ja naar huis gaan heeft ook weinig zin denk ik. Ik zal me thuis niet beter voelen als hier.

Soura, wat een gek idee of niet, dat je bevaldatum al vaststaat. Zie je niet tegen de ks op?

3. Marga

Marga Lid

17 apr 2007
    39
    0
    0
    Barneveld
    @Lucindalice: Wat fijn dat het spugen in ieder geval uitblijft! Hopelijk gaat de misselijkheid ook snel over!
    @Soura: Mooi dat de echo goed was! 10 weken alweer!
    @Radiogirl & Lindalovesmo: Allebei een echo vandaag? Ik ook!
    Ik had niet verwacht dat ik daar zo zenuwachtig voor zou zijn! Ik voel me best zwanger hoor, maar zo'n eerste echo is toch wel heel spannend!:)
    @de rest: Fijne dag vandaag!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Jij ook veel plezier en succes Marga!

Fijn dat je bevaldatum al vast staat Soura, heb je al echt iets om naar toe te leven!

@ Bloomy, thuis voel je je waarschijnlijk niets beter, maar zou je eventueel wel kunnen rusten.

5. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    ja thuis zou ik idd wel even mijn ogen kunnen dichtdoen. Waarschijnlijk ga ik dat morgenmiddag ook doen :)

Ik heb mezelf zojuist maar eens flink verwend met 2 worstenbroodjes en 1 saucijzenbroodje. Ik kreeg van vl 2 vieze boterhammen met vlees (terwijl ik vroeg om zoet). BAH! Ik houd toch al helemaal niet van brood dus ik denk het is goed, ik haal eens wat lekkers. Ben er echt van opgeknapt moet ik zeggen. Even geen misselijk gevoel :D Vanmiddag nog een paar uurtjes werken en vanavond lekker met de beentjes omhoog voor de tv.

Hebben jullie nog spannende dingen op het programma staan?

6. djoon

djoon Niet meer actief

Jeeh hier 8 weken vandaag:)

7. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    hier woensdag de 1e echo. dus alvast aftellen. Toen ik de afspraak maakte moest ik nog zowat 4 weken wachten. maar mag nu dan bijna!!
    en inderdaad eerst intake, weegschaal en dan pas die echo. duurt lang duurt lang.

8. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, even een inbreker hier. Zelf ben ik nu rond de 7 weken zwanger maar voel me niet zo. Eigenlijk totaal geen symptomen. Af en toe een klein beetje gevoelige boobs maar ook dat is sinds 2 dgn verdwenen. Zijn er meer dames die nagenoeg geen kwalen hebben en toch een goede echo hadden?
    Ik heb woensdag een echo dus ben benieuwd.

9. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

:D ik heb de echo gehad, ben helemaal verliefd:D hartje klopt goed, minimensje was 2 cm groot. Ik zou nu 8 wkn 3/4 dagen zijn.
    Voel me opgelucht!
    Het mooiste was het hoofd van vl, die zat okee.. Okee..okee!
    21 oktober heb ik de volgende echo.

Radiogirl en marga, succes straks!

Heb eerst een gesprekje gehad met de assistente, over werk en opleiding, toen me gewicht gemeten. Daarna bij de vk vroeg ze over laatste menstruatie, toen eerst de echo en daarna de rest van de intake.

@bloomy, lastig dat je je zo voelt! Hoop dat je je goed blijft voelen na zo'n lekker saucijzenbroodje! Je hebt me op een idee gebracht;)

10. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    leuk he linda!! Is echt een mooi moment zo.

@all Ja ben eigenlijk wel blij dat het vast staat, zo kunnen we er naar leven. Ik heb me er bij neer gelegd dat ik met een ks ga bevallen.

@spidy, lekker genieten meid. sommige vrouwen hebben gewoon geen last! Maar niet te snel juichen; vanaf 10 weken is de toppunt van het hcg en dan kan je echt heel misselijk worden.
    Het is meer de onzekerheid dat het afneemt als je echt misselijk bent, maar verder heb je er niks aan

11. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    @angelsound: het lukt mij echt niet om de hartslag te horen. Las dat het bij anderen wel lukt rond 10 weken. Help! Gaat het wel goed? Waar moet ik hem houden? Doe nu net boven schaambeen.

12. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @meiden heb niet alles helemaal terug gelezen. Zit op de telefoon dus lastig om op iedereen te reageren.

Iedereen met een goede echo vandaag gefeliciteerd super he!

Olakidee sommigen horen t hartje pas vanaf 12 weken, dus geen paniek

13. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    @lindalovesmo: fijn dat je zon goede echo had!! Gefeliciteerd! Ja heerlijk zon saucijzenbroodje!!!

@spidy: ik voelde met mijn eerste zw-sch ook totaal niks. Moest echt extra testen ter bevestiging. Succes met je echo.

Ik geloof dat het effect van de vette broodjes is uitgewerkt. Hoofdpijn en vermoeidheid zijn weer terug, maar gelukkig niet misselijk. En dan moet je gaan kijken wat je dan kan gaan eten. Ik heb hier nog zon roze koek. Best lekker maar nu ff niet. Maar ja ik moet wel, heb niks anders bij me :( pffff wat kijk ik uit naar het 2e trimester!

14. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16

je moet echt filterdun zijn om met 10 weken het hartslag te horen met de angelsound. Ik hoorde dat pas vanaf week 13. Ga vanavond proberen of ik al iets hoor. (Maar heb wel een beetje buikvet hahaha)

15. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Trouwens, voor op het lijstje:

31 oktober: vk termijnbepaling
    1 november: NIPT test in Antwerpen

Ik dank diegene die mijn info erbij plakt!

16. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!
    Ik heb weer een werkdag overleefd. Dag van de leraar vandaag, was een lekkere lunch voor ons voorbereid, dat viel heel erg goed in de smaak bij mij! Lekkere Marrokaanse hapjes :D

@Soura
    IK had een fles alcoholvrije wijn gegeven... maar het kwartje viel niet haha. Ik moest echt zeggen ' snap je niet wat ik hier mee bedoel..' toen had ze het door en was ze heel blij voor me. Maar het is toch minder speciaal dan bij de eerste merk ik. De nieuwigheid is er van af en het gaat gesprek gaat snel weer over mijn zoon enzo. Ach is niet heel erg, merk ik bij mezelf ook.

@Echo's
    Wat fijn al die mooie echo's!! Ik ben ook zooooo benieuwd! Nog 3 nachtjes slapen :D

@Angelsound
    DE verloskundige gaat hier pas vanaf 12 weken het hartje controleren. Daarvoor kunnen ze het niet altijd vinden en dan is er misschien paniek om niks!

Morgen komt mijn mannnetje weer thuis van het congress! Yes gezellig :D Zo stil in huis als hij er niet is!

17. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    ff een snelle update, termijnecho was goed :D 3 dagen vooruit gezet, ben nu 10+3, uitgerekende datum is 2 mei :D:D kleine was druk aan het zwaaien hihi.

18. Marga

Marga Lid

17 apr 2007
    39
    0
    0
    Barneveld
    Hallo meiden!
    Ook hier vandaag een goeie echo gehad en een kloppend hartje gezien!!!
    Helemaal blij!!! 29 oktober mag ik weer voor een echo!
    We konden niet meer wachten en hebben de vrienden en familie ingelicht. Zo leuk, al die blije reacties!

Fijn Linda, dat jouw echo ook goed was!
    Radiogirl, hoe was het bij jou?

Spidy, ik had bij mijn vorige zwangerschappen en nu weer geen kwaaltjes, op wat moeheid na. Maar verder voel ik helemaal niks. En de echo liet toch echt een goeie baby zien! :D

7nov12, fijn dat je man weer bijna thuis is, niks aan he, als ze weg zijn?!

19. Marga

Marga Lid

17 apr 2007
    39
    0
    0
    Barneveld
    Oh haha Radiogirl, ik had jouw berichtje nog niet gelezen!
    Mooi dat het goed was!

20. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Absoluut niet mee eens!;)
    Ik heb een vet buuk haha ben iets te dik;) maar ik heb hem na 10 minuten echt gehoord; )
    Je moet heeeeel laag zoeken. Lager dan je denkt. En de angelsound lekker hard zettem dat je hem niet kan missen. En veel gel gebruiken. En stukje voor stukje schuiven. :)

Deel Deze Pagina