Dat wakker niessen vind ik zo sneu hihihi Als ik dat hoor als ik op bed lig de ik automatisch: gezondheid!
Hebben jullie kindjes ook een favoriet speeltje? E.den vind deze helemaal tha bomb Deze fairy krijgt het erg te verduren elke x. . Ze geeft er zulke meppen tegen aan dat je soms denkt dat ze de boel afbreekt Ook lacht ze er tegen en brabbelt hele verhalen tegen dat ding De onderste 2 rammel dingen verdwijnen regelmatig in der mondje Het speeltje is van playgro trouwens Groot S6
Bedankt voor de adviezen rian en tweekids! Ik kolf nu iets eerder op m'n werk (laatste voeding drinkt ze om 7u bij mij) zodat ik eventueel ook 4x op m'n werk kan kolven. En ik kolf vanavond nog een keertje vlak voor ik zelf ga slapen. @favo speeltje: we hebben een roze speeltje met rammel spul en labeltjes aan de tripp trapp hangen (zit een boog bij de newborn set) die wordt regelmatig door elkaar gemept en de Nijntje kubus vind ze ook erg leuk! En kletsen dat ze doet! Zo gezellig 😍 @fabienne, welkom! Klinkt idd als een pittige bevalling. Hier ook bv, en dochter slaapt soms wel van 19 tot 5u. Kan dus best. Maar ik heb niks gestuurd oid. Dat doet ze echt helemaal zelf.
Wij hebben een babygym van de leeuwenkoning en puma is de leukste. Die krijgt behoorlijk wat vuisten in zn maag. Echt grijpen doet hij niet, meer boxen. En het muddenstuk dat alles verbind is ook mega interessant Hij wordt denk ik een techneutje
Nora is gek op van alles en nog wat. Niet echt iets wat favoriet is. Draaien jullie kindjes zelf al van rug naar buik of andersom? Nora doet/kan het alleen met hulp.
Nou echt toevallig net voor het eerst 3x achter elkaar van buik naar rug en trots dat hij was! Ik zag het wel al aan komen. Hij drukte zich de laatste week heel hard en hoog op.
Nou morgen is hij 4 maanden. Dus een paar weken ouder dan Nora en vandaag was de eerste keer zonder hulp. Het enige dat wij deden was aan 1 kant zijn zij een beetje verhogen met een kussen zodat het oomrollen makkelijker gaat, maar of hij daardoor nu zelf om kan rollen weet ik niet.
Wow, veel geschreven weer! Ik ga straks even alles rustig lezen. Fender heeft zijn eerste gastouderdag gehad. Hij deed het super. Is wel heel moe nu. En ik krijg me toch een jankbui net, zo blij dat mijn mannetje weer thuis is
Aaahhh die jankbuien horen erbij. Ik zat vanmiddag een fles te geven en ondertussen een beetje om me heen te kijken (nora aankijken werkt soms averechts) Op een gegeven moment kijk ik toch eventjes naar haar...*BAM* recht in d'r ogen... En toen dacht ik ineens 'meisje wat houd mama toch van jou'. Toen prikte de tranen ook in mijn ogen hoor.
Welkom Fabienne! Gezellig dat je meekletst Leuk speeltje Wishfullthinking! @speeltje, Fender heeft zijn favoriete knuffelkonijn @omrollen, hier nog niet. Hij houdt helemaal niet van buikligging. We leggen nu zijn armpjes goed zodat hij vanuit zijn heupen kan draaien. Hij kan zijn ene heup zo'n 5cm optillen en dan helt hij een beetje over, maar meer nog niet. Heel herkenbaar Ivy! Als hij op het aankleedkussen ligt en zijn voetjes tegen me aanduwt en zo kijkt met een grote glimlach... ik heb vanavond geloof ik wel 10x gezegd dat wij ook veel liever iedere dag bij hem zijn, maar dat we centjes moeten verdienen voor zijn voeding, zijn spaarrekening enz. En dat we hem dan heel erg missen en altijd weer op komen halen. Snapt hij natuurlijk nog niet, maar toch Verder ging het wel goed bij de gastouder. Toen ik kwam lag hij in een wipstoel, beetje te jammeren. Toen zag hij mij en begon hij te huilen, tot ik hem optilde, toen was het meteen over. Vlg de gastouder heeft hij wat spruw, ik dacht dat dat wittige op zijn tong gewoon melkresten waren, omdat hij er geen last van heeft. Van spruw hebben kindjes toch last ?
Ze hoeven er geen last van te hebbe, maar kan wel. Nora heeft het 2x gehad maar beide keren geen last van gehad.
Pfff wat een nacht! Mevrouw wilde gisteren niet slapen. 1815 gevoed en uiteindelijk is ze om 20u gaan slapen (ze was al sinds 1545 wakker..) toen kwam ze om half 1 vannacht. En toen ik half 5 weer 😱😱 en ze wilde daarna niet meer slapen. Dus we zitten al sinds 5u beneden vanmorgen. Net even boven gelegd, en nou ligt ze te slapen wat een troela! En dan mag ze er zo weer uit, want ti's een kdvdag vandaag. Fijne dag allemaal
Haha bof jij even met zo een nacht voor je werk Luna! Fijn dat de eerste dag bij de gastouder goed ging Lumiere. Ben je al een beetje gewend weer op je werk? Qua voeding hebben wij een goede nacht gehad. Om half 9 de laatste en om 7 uur de eerste. Wel 3x speentje moeten geven.
Ik ben alweer gewend Eline enige is alleen dat enorme gesjouw met spullen en nu wil vriend nog meer spullen meegeven zoals reiswieg en onderstel haha.
Luna s6 vandaag. . Pff wat een nacht! Lumiere fijn dat de 1e dag bij de gastouder goed ging! Toch wel geruststellend hè? Hier gaat niets mee naar de gastouder. Onze gastouder heeft alles! Scheelt dus een hoop gesjouw