Ok. Nou ja ze werd uiteindelijk toch min of meer zelf wakker(ik maakte wat meer geluid want voelde me er niet fijn bij hihi)
Mijn man is bij vrienden spelletjes spelen en blijft daar ook eten. Ik heb net lekker een pizza besteld. Hopelijk is die bezorgd voor Nora weer wakker word hihihi.
Mijn eerste werkdag weer vandaag middag dienst. . Zo geen zin Moet even weer over de drempel heen denk ik Ivy fijn dat je van je pizza hebt kunnen genieten en daarna nog ff me time heerlijk toch? Lumiere Hoe is het nu met Fender?
Nora is eindelijk gecrashed. Nadat ze vanaf 10uur vanochtend hooguit een half uur geslapen had (in de draagdoek) Hopelijk blijft ze nog even 1,5uur slapen.
Hellupppp! De kleine meid is echt jengelig de laatste dagen. Niets is goed.. Las al over de vier maanden dip/sprong, wie weet. Hoe zit dat bij jullie kleintjes?
Jahoor dat is een vervelende sprong, heb je een draagdoek? Probeer zoveel mogelijk huid op huid dat helpt voor de mama honger, drink borstvoedingsthee (weleda bij de Tuinen te koop.) of kabouterthee bij de Albert Heijn dit krikt je productie op.
Whaa schrikmoment vandaag. Had mijn meisje in het autostoeltje op de eettafel gezet, zodat ze mooi kon kijken naar mij toen ik aan het koken was. Gelukkig hield ze toen even op met huilen. Ik ff heel snel naar boven gerend om iets te pakken, ligt ze midden op tafel........... Was ze dus gewoon uit de autostoel gevallen. Echt heel raar, in één lijn met de autostoel, met haar hoofd naar het voeteneind. Schrikken, maar gelukkig hebben we een grote eettafel. Moet er niet aan denken dat ze er uit gevallen zou zijn..
Oei, ik zou ook geschrokken zijn Unknowable! Wishfullthinking, hoe was je werkdag? Fender was vandaag bij mijn moeder. Voor het eerst had ik hem weggebracht. 5.50 opgestaan, nog moeten haasten. En om een of andere reden had ik de hele dag het gevoel dat ik nauwelijks geslapen had, terwijl ik toch gewoon 6uur geslapen had. Niet extreem weinig. Fender deed het super bij mijn moeder, heel veel lachen, spelen, brabbelen en 2 slaapjes zonder problemen. Lieverd van me
Ik zie dat ik een beetje wazig getypt heb haha. Maar ik moest er dus niet aan denken dat ze van de tafel gevallen zou zijn..
Dit plaatste ik 30 minuten geleden op facebook: 4.51uur... Mama werd wakker om te plassen... Als ze weer in bed ligt word Nora al kletsend en lachend wakker. Mama denkt: "laat maar even gaan, misschien valt ze wel weer in slaap" Na ongeveer 15 minuten kletsen valt Nora weer in slaap. Bijna een uur later ligt mama nog steeds wakker omdat ze niet meer kan slapen.
Nou inderdaad, had Fae laatst op de bank gelegd met spreidbroekje en toch was ze bij de rand gekomen Heb je geen wipstoeltje?
oei dat is zeker schrikken! Heb je geen wipstoel? Ik weet niet of je al een kinderstoel hebt, maar wij hebben de tripp trapp met de newborn set erop. Soort maxicosi achtig stoeltje voor op de tripp trapp. Ideaal! Mevrouw zit prachtig op der troon rond te kijken En heel gezellig dat ze dan aan tafel kan zitten. Ook handig voor haar eerste hapjes straks.