Bevangen door de warmte, voeding wat jezelf opeet, poepen of een huilmoment. Misschien suikerwater proberen of eerder aanleggen of stimuleren om te poepen. Dit zijn meestal de dingen die bij mij helpen. Ik ga de s nachts ook altijd uit. Ik geef de borst en ik vind het zonder als mijn man en ik beide wakker zijn terwijl ik toch wakker moet zijn. Ik heb ook de luxe dat wanneer ik ook echt op mijn laatste loodjes loop dat mijn ouders even op de kids passen. Zij wonen bij ons in huis. Dit weer is echt verschrikkelijk overal zweten bah... lekker in huis vertoeven en mijn moeder en ik gaan vanavond een broek zelf naaien en nu ik s zij bezig met een erwt aan het hzken om de kleine in te leggen voor foto's. Net zoiets als anne gedis. Ik heb een paar keer per dag de kleine even op zijn buik, maar de kleine is zo sterk dat hij zich terug draait op zijn buik. O JA ik kolf nu s morgens en dat werkt goed, ik heb dan ook de meeste stuwing in mijn borsten. Oke ik ga nu even stoppen met typen even eten haha
Ik ben volgens mij gewoon al ongesteld geworden!! Sinds gister veel helder bloedverlies net als bij menstruatie.. terwijl ik al bijna meer als week beetje bruinverlies had.. Wel snel toch? Geef ook nog eens bv
Kan t me haast niet voorstellen. Ik had hetzelfde een paar dagen helemaal geen bloedverlies, toen weer helder nu weer bruin..
Maar het verschil is echt groot met afgelopen 2 week en verlies net zoveel als met gewone menstruatie. . Vandaag al 1x doorgelekt..
Ja! Heel herkenbaar! Heb hier ook het CB voor gebeld. Hier zijn het de krampjes maar ik zie vaak krampjes ook aan als honger (omdat ze erg op der vuistje sabbelt, ze heeft gewoon een grote zuigbehoefte) en leg haar dus weer aan na 2 / 3 uur. Blijkt dat ik haar maagje te vol prop! Tip van CB was om haar in foetushouding vast te houden en ervoor te zorgen dat haar armpjes en beentjes niet kunnen bewegen. Tot nu toe heeft het al beide keren gewerkt!
Ohhh ik ga morgen lekker naar de kapper. Gewoon even de puntjes laten knippen. En misschien even bij kruidvat kijken voor haarverf. Dat mag toch gewoon als je borstvoeding geeft? En ook nog even boodschappen doen, even lekker alleen weg.
Ik heb vandaag ook mijn haar geverfd.. en ik ben ex kapster en ik heb er nog nooit last van gehad.. alleen door schommeling hormonen kan de kleur wel eens afwijken... verder kan het niet zoveel kwaad
Vraagje aan de Mama's die borstvoeding geven en daarnaast ook nog kolven. Hoeveel keer per kolven jullie?
Nu twee keer na een voeding gekolfd en kolf rond de 200cc uit 2 borsten. Uiteraard minder aan de kant waar hij net gedronken heeft. We gaan morgen eens oefenen met het flesje. Ben benieuwd!
Het is goed gegaan. Hij had een schone luier, uur daarvoor fles gehad en gen koorts, dus ik heb even en cd'tje opgezet en afgemaakt wat ik aan het doen was en hem daarna bij me gelegd, toen was het direct klaar met huilen en heeft hij een uur lang op mijn borst gelegen. En we hebben samen selfies gemaakt 's Middags met mijn moeder gewandeld, getut en Fender heeft veel geslapen maar ook rustig rondgekeken. Toch wel fijn om weer wat lekkere metal te kunnen luisteren zonder dat vriendlief erover klaagt . En Fender vond het zo te merken erg leuk om mama te horen zingen haha
Het is goed gegaan. Hij had een schone luier, uur daarvoor fles gehad en gen koorts, dus ik heb even en cd'tje opgezet en afgemaakt wat ik aan het doen was en hem daarna bij me gelegd, toen was het direct klaar met huilen en heeft hij een uur lang op mijn borst gelegen. En we hebben samen selfies gemaakt 's Middags met mijn moeder gewandeld, getut en Fender heeft veel geslapen maar ook rustig rondgekeken. Toch wel fijn om weer wat lekkere metal te kunnen luisteren zonder dat vriendlief erover klaagt . En Fender vond het zo te merken erg leuk om mama te horen zingen haha Mmm ik heb ook wel zin in een nieuw kleurtje...veel plezier Ivy! AaRoorda, kan dat ook al in het begin van de zw-schap, bij 3-4wk dat de kleur niet of bijna niet pakt?
Klinkt heel erg gezellig.... en ja door hormonen kun je Last hebben dat de kleur niet pakt of dat je het er bijna direct uitwast. Ik heb er zelf nooit last van gehad, dus verschilt per vrouw en zwangerschap. Bij de eerste twee zwangerschappen zat mijn haar altijd mooi en deze zwangerschap kan ik niks met mijn haar aanvangen. De kleine begint steeds meer nachten door te slapen van 22.00 uur tot 5 uur 's morgens .. echt heerlijk
@aaRoorda: jeetje dat klinkt lekker! hoop dat die van mij ook snel wat langer slaapt.. maximum is toch wel 4,5 uur snachts.. Zijn er al meer baby's bij het cb geweest? denk dat ons meisje ook stevige baby word zoals haar grote broer en zus ook waren.. dan ligt het dus wel bij mij en heeft mijn ex daar niet zoveel invloed op gehad haha..
@aaRoorda Klinkt inderdaad goed zo'n lange nacht. Hier wad het 22.30-2.40-5.40. Ook erg tevreden mee eigenlijk. Net naar cb geweest om te wegen. En Thomas gaat als en speer 4910 gram (2 weken geleden 4080 dus 830 gram in 2 weken bijgekomen) Hij ligt nu boven in bed te slapen. Ik ga maar wat strijken. Fijne dag allemaal!
Rustig hier vandaag! Gisteravond vanaf een uur of 7 wilde meneer niet meer slapen, telkens borst en eventjes slapen op schoot. om daarna weer wakker te worden.. Vanaf de dag ervoor begonnen met bv op verzoek, deed eerst via 'schema' dat kraamhulp aanraadde, maar merkte dat kleine savonds echt veel onrustiger was dan overdag.. Maar gister en vannacht dus ook nog steeds erg onrustig.. Vind het maar pittig, dat bv.. Hoop dat het gister gwn een regeldag was (en het bij deze blijft voor nu) en we vanavond en vannacht weer een beetje kunnen slapen *zucht*
Regel dag is zwaar! Wij moeten 23juni naar het consultatiebureau. Dan is ze bijna 6 weken en misschien krijgt ze dan al dr inenting.
Vandaag voor het eerst naar CB geweest. Hij is geslaagd voor de gehoortest en hij weegt nu 3924 gram. Bij zijn geboorte woog hij 3680 gram. Trotse Mama Helaas heeft hij last van spruwen. Hij krijgt hiervoor een suspensie en ik moet zalf op m'n tepel/tepelhof smeren. Daarnaast heeft Mama last van een (beginnende) borstontsteking Voel me nog wel goed, maar pijn doet het wel. Ik heb nu antibiotica wat ik 4 maal daags moet innemen voor een week. Ik heb vanaf half 2 in het gezondheidscentrum gezeten en ben net pas thuis. Ben bekaf en een beetje emo. Hoop dat jullie wel een goede dag hebben gehad! @ Kimberley, Ik vind het ook nog pittig. We moeten echt nog onze draai erin zien te vinden he? Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Gaat het nu wat beter? Ik hoop voor jullie op een fijne nachtrust.