Hier ook alledrie al een dikke week verkouden.. Vandaag even met Damon naar de huisarts, hoest echt de longen uit zn lijfje en neus blijft dicht
Beterschap allemaal! Het zal wel door het weer komen. Wat had Liam aan zijn nekje dan Luna? Verrekt of? Wij zijn gisteren ook met brocolli begonnen, maar het werd een erg theatraal gebeuren met veel vieze gezichten en zoveel mogelijk getuf haha. Blijkbaar is er wel iets binnen gebleven, want vanmorgen was het een megastinkende poepluier. Ik heb zelfs de slaapzak moeten wassen van de stank. Ben er wel meteen achter van wie hij dat drama queen gedrag heeft, want zn papa stond te kokhalzen tijdens het verschonen
Oh oh die hormonen toch....vanochtend op het werk een pasgeboren baby'tje overleden, raad eens wie er volschiet...
Mag ik weer even wat foto's spammen? Vanochtend nog even bij mama op bed gespeelt, mijn kleine blije ei
Had ik hier trouwens al verteld dat mijn oma tegenwoordig af en toe op nora past? normaal passen mijn ouders op vrijdag op, maar mijn broer heeft een flatje gekregen en daar zijn ze op vrijdag (en in het weekend) nu elke keer erg druk met klussen. en dan past mijn oma op. Flessen geven, luier verschonen, in bed uit bed, troosten als ze huilt. mijn moeder begint dan in de ochtend met oppassen (ze komt hierheen en neemt nora mee naar huis als ze wakker is) en mijn oma neemt het dan op een gegeven moment over. In het begin moest ik er wel even aan wennen toen ik het hoorde (ik wist het niet) maar eenmaal aan het idee gewend vind ik eigenlijk dat ik een hele stoere oma heb! en het gaat goed met Nora dus waarom ook niet.
Geen idee, waarschijnlijk verkeerd gelegen. Hij is niet gevallen of iets dergelijks. Gelukkig ging het weer net zo snel als dat het kwam. Vandaag had hij met op staat tenminste nergens meer last van. Oh oh, papa toch. Hier ook 2 dramaqueens en nee dat zijn niet de 2 meiden 😂😂 l.iam is een mega aansteller, hij gaat dan mega hard huilen, mond echt wagenwijd open, dikke krokodillentranen. En dan roepen om een koekje. Koooooooeeeeeeeekiiiiiiieeeeeeeee 'snik snik' en daarna choooooooocooooooolaaaaaaaaa Dan moet ik wel heel hard lachen. Sowieso, omdat hij nooit chocola krijgt Hier ook een papa die niet tegen poepluiers kan. Hij gaat al kokken als er een snottebel aan de neus hangt Mietje 😎
Wat een lekker grietje is nora. Blij hoofd Wat leuk dat je oma oppast zeg! Dat zal jou oma ook wel heel leuk vinden.
Haha hoe komt Liam er dan bij om chocola te vragen? Ziet hij z'n vader dat eten als hij emotioneel is ofzo Schattig lachje van Nora en wat een leuke trui Heftig zulke berichten Lumiere. Van dat soort berichten schiet ik ook vol terwijl ik voorheen het toch vrij snel van me af liet glijden. Ik vraag me ook af of je daar dan voorgoed anders mee om gaat of dat het nog de hormonen zijn. En ik maar denken dat het hier in huis geen ziekenboeg is... vanmorgen legde ik de kleine in de kinderwagen en hij keek ineens moeilijk en liep wat melk uit zn mondje. Dus ik tilde hem op en flats heel de wagen en mijn jas vol met melk. Temperatuur ook ineens 38,6 terwijl er bij het opstaan niks aan de hand was. Geven jullie wel groente of fruit op zulke dagen? Ik dacht zelf maar een dag over te slaan.
Kimberly, wat zei de huisarts? Hier ook een ernstig verkouden kindje, helemaal hees... Ze kan niet eens huilen... Ahhhh Broccoli was hier ook echt geen succes. Net als de mango van gisteren niet.... Lumiere. Daar zou iedere moeder van vol schieten hoor. Maar überhaupt die hormonen mogen wel verdwijnen idd. Ivy, wat een lachebekje. Leuk hoor. En wat lief dat je oma nog kan oppassen. Dat geeft weer een extra band. Eline. Dat gaatv dan snel hè met die kleintjes. Ik zou alleen groente of fruit geven als de flessen ook leeg gaan en als ik merk dat ze er wel zin in heeft. Proberen en zo niet, dan niet.... Maar wanneer zou je met een verkoudheid naar de huisarts gaan. Ze ademt wel zwaar, soms wat pieperig, is nu dus hees... Ze klinkt dus vol maar hoest niet heel erg veel ofzo. Lijkt wel rs virus.... maar ze is verder gewoon zichzelf.... Vind het altijd zo lastig. Maar ik denk altijd, wat kunnen ze doen, eigenlijk niks.... Dus wat moet ik daar dan? Of zie ik iets over het hoofd....
RS-virus (RSV) bij baby of peuter: wat wil je weten? | Mens en Gezondheid: Ziekten Hier kan je het lezen Ivy.
Ja eerlijk gezegd ben ik wel zo een miep die voor alles naar de huisarts rent. Voor mezelf kom ik er nooit maar met de kleine ben ik er al belachelijk vaak geweest Ze controleren alles en dan kun je weer naar huis, maar meer doen ze inderdaad ook niet. Tenzij er iets is natuurlijk.
Wij zijn ook al een paar keer bij de huisarts geweest met nora. 2x voor spruw en 1x omdat ze zo heel slecht dronk.
Elise, hij heeft naar zn longetjes geluisterd, in keeltje gekeken, oortjes gecheckt, buikje geluisterd.. Alles was goed, hoesten kwam echt van het snot dat in zn keeltje druipt en wat vanzelf weer minder moet worden.. Neusspray geven voor de fles en verder uitzieken.. Wat hij als criterium houdt, is of de kleine de fles goed leeg drinkt en of er geen koorts is (geweest), dus dat moet je jezelf even afvragen.. Verder zei de arts dat het goed is dat Damon op zn buik slaapt, omdat het snot dan uit zn neusje loopt. Ivy, lijkt me toch wel vervelend dat er iets met Nora gedaan wordt zonder dat jij het weet! Gelukkig vindt oma het leuk en Ws zou je moeder het anders niet doen, maar dat had ze toch wel even mogen zeggen vind ik.. Eline, wat rot voor je kleine man! Hoe gaat het nu met hem?
Dat is dus v ook waarom ik nog niet bel Kimberly. Ze drinkt zoals ze altijd drinkt en geen koorts... Dus ze kunnen toch niks doen voor haar. maar super bedankt voor je antwoord... zit ik op de goede weg met mijn gedachte.