Ik gebruik balneum voor in bad! Dat is erg vettig daardoor nooit geen droge huid hiero! Mss kunnen jullie dat eens proberen?
Nora had de eerste paar weken echt droge huid. We hebben haar toen iedere dag ingesmeerd meer baby bodylotion.
Van balneum heb ik nooit gehoord. Is dat er ook in een douchegel versie? We doen hem eigenlijk nooit in bad, maar altijd mee onder de douche. De bodylotion die wij hebben (madelief van lief) werkt niet helaas.
Wij gebruiken ook balneum voor de oudste, ook erg droog eczeem huidje, is voor in badje en werkt echt heel goed. Ze hebben ook een zalf voor na het badje maar die is zo dik en vet dat je de kleren er nauwelijks overheen krijgt. @Eline, nee is er niet voor onder de douche, lijkt me ook heel onveilig want het is heeeeeeeeeel glibberig spul, glipt je kindje zou uit je armen Anders cetomacrogol met vaseline, via de HA, ook fijn smeerspul om de huid wat vetter te houden.
Haha oja daar heb je een punt Rian! Ga ik dat eens vragen aan de huisarts bedank het cb viel het ook al op en het zijn met name z'n beentjes.
Wij gebruiken ook cetomacgrol met vaseline. Verkrijgbaar bij de apotheek, zonder recept. Dus hoef je niet eerst langs de huisarts. Werkt goed.
Ik heb vaseline lanette creme voor de oudste ivm eczeem. Ti's bij de apotheek verkrijgbaar, maar kan ook op recept van de ha. Kost iets van 9 per tube, dus ik ben blij dat ik het op recept heb
Ooooh wat slim! Ik wil vaak de huisarts ontwijken, maar die tubes zijn dus behoorlijk duur. Als ik ze via een recept haal gaat het naar de verzekering?
Ja gaat naar zorgverzekering en kinderen onder de 18 hebben geen eigen risico, dus is wat goedkoper. Ik heb het via de eigen HA omdat mijn dochtertje ook eczeem heeft waarvoor ze hormoonzalf krijgt.
Weleda gezichtscreme? Dank je, ga ik proberen Het is nog superver weg, maar vriend kondigt aan dat hij in aug op kampeervakantie gaat met zijn beste vriend. Wist ik eigenlijk wel dat hij dat wilde, maar ik had stiekem gehoopt dat ze gewoon een dagje op stap gingen. Lijkt me best spannend, een week met Fender alleen. Maar dan is hij wel al 14mnd.
Ja lijkt mij ook spannend. Tot nu toe nog nooit alleen snachts thuis geweest en denk voorlopig ook niet dat ik dat aandurf. Gelukkig woont mn schoonmoeder in de buurt dus bij zakenreisjes logeert ze altijd bij ons. Lijkt me trouwens wel lang voor jouw vriend een week weg zonder Fender (en jou natuurlijk).
Ik ben wel eens tot middernacht alleen geweest. Vond het wel spannend,maar alles ging goed dus dat geeft weer een zelfvertrouwen boost. Manlief wil wel over een tijdje een keer een nacht weg, maar gelukkig wonen mijn ouders 9 huizen verderop dus als er wat is dan zijn ze er zo.
Mijn man is regelmatig een weekje in het buitenland, ook toen zoon net 7wk oud was. Dat vond ik niet heel tof eigenlijk. Maar moet zeggen dat na de eerste rommelige opstartdag het alleen voor het huis en kindjes zorgen best heel goed gaat. Niet achter een man aanlopen die alles laat slingeren. Alleen dingen schoonmaken die je zelf vuil maakt.... Ben ook altijd wel weer blij als hij thuis komt maar de eerste dag (dagen) thuis loopt hij me weer hopeloos voor de voeten hahaha, moet ik daar weer aan wennen!
Mijn vriend is wel een paar keer 's nachts om 3u thuisgekomen van een vriendenavondje, maar een week...Fender is dan 14mnd. Nu zou ik het helemaal niet leuk vinden. We hebben geen ouders of vrienden hier in het dorp. Missch gaan Fender en ik dan wel gezellig bij mijn moeder logeren.
Ik moet werken en nora moest naar m'n schoonouders. Dus ik wilde zelf even eten voordat nora eruit moest.