Wij zijn ook nog niet begonnen met bijvoeding. En nora is gewoon weer gegroeid sinds 5 weken geleden.
Bedankt voor jullie reacties. Dat mengen was maar een idee. Ik zal het een paar weken laten rusten en probeer het dan wel opnieuw
Haha ook zonder te mengen zijn die groentehapjes smakeloos tenzij je ze natuurlijk zelf maakt. Wij kregen ook het advies om te mengen, maar dat maakte geen verschil. Paar weken later gaat het nu prima, hij heeft er nu lol in.
Eline, ik heb die tiamo wood collection, ga hem zo in elkaar zetten Wendy, ik deed alleen een klein beetje flesvoeding bij vers gemaakte groente om het wat smeuïg te maken, maar dat nu ook niet meer . Hij eet gwn geprakte groente nu.. Zelfs al een beetje grof.. Zou ook gwn even wachten en later nog een keer proberen Ik ben vandaag begonnen aan mn fotoboek van de zwangerschap, bevalling en eerste periode van damon.. Zo leuk!! 😀😀 heerlijk om Die Foto's weer te Zien.. En Die buik!! 😍
Ik heb de geuther kid hit mee groei stoel! Nog niet in gebruik hoor! Ze gaat er pas in als ze fatsoenlijk kan zitten!
Ben benieuwd hoe die bevalt Kimberly! Leuk een fotoalbum. Moet ik ook nog doen maar steeds geen zin gehad om er aan te beginnen
Trouwens zei dat we nog niet met bijvoeding gestart waren maar zl heeft laatst van dl een appel gekregen waar hij heerlijk aan zat te sabbelen. Hihi maar effectief eten was het nog zeker niet.
Aaah leuke foto's Rian85! Zie hem zitten met zijn appel is dat Rapley, dat hij zo'n stuk krijgt? Slikt hij die niet in zijn geheel door met verslikken als gevolg? Fotoboek, staat hier ook nog op het lijstje. Ik kijk nog vaak naar de foto's van de kraamweek. Wat waren ze toen klein, vergeleken met nu, 4 of 5mnd verder (sommige al bijna 6mnd) Zojuist fles gegeven in de wipstoel. Dat ging heel goed, geen geworstel meer! Ideetje van mijn vriend (zal niet zelf met de eer strijken
Dat is slim bedacht van je vriend! Als dat werkt gewoon lekker blijven doen. Hihi kijk hem eens zitten met dat stuk appel!
Haha dat stuk appel is groter dan zijn knuistje Ja handig vanuit de wipstoel. Wij doen dat soms als we niet handig gepland hebben en tegelijkertijd eten. Dus dan eten we zelf en houdt 1 zn flesje vast. Onze difrax fles lekt Heb nu maar eentje van kruidvat gekocht met een speentje extra voor pap. Gelukkig heeft hij allang geen krampjes meer dus dit werkt zo ook prima.
Dat is idd rapley zo stukjes geven. Dit stukje appel was voor hem veel te hard om wat af te happen dus was vooral sabbelen en proeven. Straks koken we de groenten vrij zacht zodat hij het zonder tanden kan vermalen en weg slikken. Bij dl nooit verslikt wel af en toe kokhalzen maar dan kreeg ze het prima zelf er weer uit. Zelf laten eten is het idee. Als hij straks 6md is zullen we de appel wel even voor koken of stomen dat het wat zachter wordt
Mijn prachtige, mooi bewerkte gipsbuik opgehaald vandaag. Het is echt een kunstwerk en ik ben er heel erg trots op. (ik kon hem helaas niet eerder ophalen ivm mijn gezondheid)
Wauw, echt mooi inderdaad. Echt om te bewaren! Vraagje, hoeveel hapjes mogen kindjes eigenlijk max hebben op deze leeftijd? Fender hapt nu met plezier een half potje Olvarit per dag weg, zou dat teveel zijn? Hij drinkt daarna ook nog vlot zijn fles leeg. Geen kramp of meer spugen oid. daarna. Ik vroeg het me zomaar af. Hij is 4 1/2mnd en zal nu zo'n 7400gr wegen.
Wauw super mooi Elise! Volgens mij mag een half potje best. Ik denk dat het belangrijkste is dat hij zijn flessen goed blijft drinken.
Nigel die eet elke dag met gemak een potje leeg. Vandaag zelfs anderhalf. Hij drinkt daarbij zn flessen ook nog goed leeg. Ik ga deze week afbouwen naar 4 flessen.