Ben ik heel egoistisch als ik heel soms wel eens zou willen dat we even een nachtje konden slapen en dan in de ochtend gewoon slapen tot we zelf wakker worden. En dat we niet door de kleine meid gewekt worden? Ik wil het mijn ouders of schoonouders alleen nog niet aan doen om haar daar een nachtje te laten slapen.
Ik zou het ze gewoon vragen.... Hier vinden moeder en zus het niet erg. Voor hun is het dan maar 1 keer. Hier ga ik op zondagavond vaak iets doen met vriendinnen. Dan slaapt ze bij mijn moeder. Echt zo gezellig. regelmatig komen ook vriendinnen hier gezellig eten.... Hier de kleine een half uur later in bed gelegd en vandaag al alles een half uur later gedaan.... hopelijk helpt het!!
Hier ook iets later naar bed gegaan dan normaal. De laatste fles krijg ze normaal tussen 20.30 en 21.00 uur Maar we proberen die nu een uurtje later te geven. We zien wel hoe het gaat. Ze zal misschien vroeger wakker zijn, maar afhankelijk van hoelaat dat het is kijken we wel of we een klein flesje geven of een normale.
Hi meiden! Was even stil hier, wat een drama week. Kom ik zo op terug. Elise, wat onwijs gaaf je gipsbuik! Heb je dat laten doen? Waar? Ik heb van beide zwangerschappen een gipsafdruk van m'n buik, maar heb er nog niets mee gedaan. Ik las iets over een kinderstoel. Voor beide hebben wij de tripp trapp, geweldige stoel! Idd aan de prijs, maar via mp valt het nog wel mee. Je kan ze makkelijk schilderen. Beterschap voor de zieke kindjes! Ik had toen voor L.iam ook een puf ventolin en beclometason. Hielp goed! Hier drama week. Eerst ik ziek, en toen L.iam. Huilen bij t plassen, 3x op en neer naar de hap met hem. Ze namen me niet serieus omdat hij geen koorts had. Grrrr. Maandag bij m'n eigen ha een ab kuur gekregen inmiddels gaat het beter. Maar oh wat was ik boos. Heb ook een klacht ingediend bij de hap, werd gelijk de dag erop gebeld door de manager en die begreep het helemaal. Ze vond zelf ook dat het erg raar en onduidelijk gegaan was. En dat het idd niet zo had gehoeven. Oh ja, leuks dit weekend: ik heb morgen een workshop fotografie! Ik heb een spiegelreflexcamera en het wordt nu wel eens tijd dat ik m wat beter onder de knie krijg
Eline, was je bij Primark in Eindhoven? Pfff laatst kwam ik daar een keer op koopavond, ik kwam nauwelijks binnen, zo druk. Ben meteen omgedraaid haha. Etentje was heel gezellig, tapas mjammie Logeren doen wij ook nog niet. Ik kan hem niet zo lang missen haha Luna28, jeetje, had hij blaasontsteking omdat hij huilde bij plassen? Hadden ze bij de hap dan niet op zijn minst een plasje kunnen onderzoeken? Veel plezier met de workshop! Fender sloeg zijn middagslaap weer over en ging om 18.30 naar bed. Verwacht hem dus om 5u ipv 6u. Hij was echt moe, langer ophouden was sneu geweest. Qua voeding verwacht ik geen probleem, van 5u tot 10u houdt hij wel vol. Qua slapen zal het even aftasten zijn.
5.45 uur nieuwe tijd een fles. Half 7 sliep ze. Uur later weer wakker. Heb dr even laten mopperen en hoop dat ze nu weer slaapt. Anders word het echt tricky tot de volgende fles.
Och stom vergeten bij te zeggen, hij had idd blaasontsteking Lumiere. Kleine meid kwam om 4u nieuwe tijd voor een voeding. En daarna om 7u weer wakker. L.iam was ook 7u nieuwe tijd wakker. Komt goed denk ik. Klok een uur vooruit vind ik lastiger. Een uur korter slapen, hele dag chagrijnige kindjes van vermoeidheid
Op zich wel, alleen komen de andere flessen nu dichter op elkaar, en dat is weer minder. Omdat Fender de laatste tijd heel veel spuugt/mondjes teruggeeft, de hele dag door. Hoe voller zijn buik, hoe meer hij teruggeeft. Doordat hij zoveel beweegt en rolt denk ik
Hoezo de flessen eerder? Kun je het niet een half uurtje proberen te rekken? Of heeft hij dan ook echt eerder honger? Nora slaapt nog steeds. Ik ga de was ophangen en daarna toch wakker maken. Anders is het helemaal in de war vandaag.
Beterschap met Liam! Vervelend dat ze je daar niet serieus nemen. Alsof je voor je plezier naar de hap gaat... Kun je anders niet iets minder melk geven als hij zoveel teruggeeft? Inderdaad naar Primark in Eindhoven geweest Lumiere Tot gister was ik ook niet verder gekomen dan de ingang. Bij h&m hebben ze nu leuke jongenskleren zag ik.
Vervelend Ivy! Hopelijk kan ze vannacht lekker slapen. Ik heb een beetje een vreemde vraag... De kleine schudt sinds een paar dagen heel vaak nee met zijn hoofd. Hij lijkt geen pijn te hebben, maar doet het gewoon willekeurig tijdens het spelen. Herkent 1 van jullie dit en enig idee waarom hij dat doet?
Nou wat grappig, Nigel doet dit ook sinds twee dagen, bij hem had ik het idee dat het komt omdat zijn tandjes doorkomen, maar weet niet zeker of hij het daarom doet. Vooral heel lastig als ik een speen in zn mond probeer te doen.
Wij hebben geen verschil gemerkt ivm klok verzet. 8u wakker en fles, 10.30 fles (half uur later inderdaad). Normaal gaat hij dan slapen, maar de deur van zijn kamertje viel opeens uit de sponning we probeerden hem te laten slapen met de deur tegen de deurpost geleund, maar toch teveel licht, hij wilde niet slapen. Vriend heeft de deur met veel moeite teruggehangen. Toen heeft hij nog een uur geslapen. Verder normaal ritme. Nee schudden hebben wij niet gemerkt.