Hier wordt ook vaak in de box gespuugd, maar dat komt omdat ze op haar buik draaid en nog niet zelf terug kan. En na het eten op de buik is gegarandeerd spugen bij haar. Zelf kleertjes maken is vaak wel goedkopen jah heb laatst voor 5 euro stof gehaald en dan kan ik een legging, romper met lange mouwen en jurk van maken. Moet natuurlijk wel een paar euro bij voor knoopjes en elastiek maar dan is het nog niet duur. En unieke kleertjes, vooral omdat ik zelf de patronen kan tekenen en ontwerpen. Maar zelf breien is vaak wel wat duur, goed garen is best prijzig. Fijne zondag allemaal
Hoi Meiden, Nigel had dat ook heel erg dat kotsen in de box en op z'n buik. Hij is vorige week naar de ostheopaat geweest en kan nu gelijk na zn fles op zn buik er komt geen druppeltje meer uit.
Leuk zelf kleertjes maken! Maar daar heb ik het talent helaas niet voor. Wij zijn vandaag op bezoek geweest en hun dochtertje is 3 dagen jonger dan mijn meneertje. Echt grappig om ze samen te zien. Al had de kleine man meer interesse in haar moeder Dat meisje is motorisch wel veel verder. Zij kruipt gewoon al op de armpjes en draait rondjes om haar as op haar buik! En de karaktertjes zijn ook zo anders. Zij gilt de hele tijd en kan geen minuut alleen spelen terwijl hij rustig naast haar ligt te babbelen en sabbelen op speeltjes. Lijkt me best zwaar als je heel de dag voor animatie moet zorgen.
Heel herkenbaar Eline. Hier ook een dame die ik de hele dag moet vermaken. Idd zeer vermoeiend.... mijn moeder breit hier veel. Erg leuk en krijg ook altijd leuke reacties. Zelf kan ik er niks van hoor, hihihi ze heeft al 2 vesten en 2 truien en een poncho gemaakt. Ze is nu weer een overslag vestje aan het breien.
Ja pittig hoor! Nou slaapt zij ook heel slecht en wordt s nachts om de 2 uur wakker en overdag slaapt ze 2x 45 min. Dan ben je gewoon echt bijna altijd bezig met de verzorging. Even een vraag. Ik hoorde dat zij yoghurt, biscuit en brood krijgt. Geven jullie dat ook aan jullie kind?
Tot 6 maanden kunnen de darmen dat Nog niet verwerken, dus niet heel handig. En daarna nog heel langzaam aan laten wennen. Ik heb gelukkig een heel goed slaapkind dus dat scheelt idd een hoop. Anders is het moeilijk vol houden denk ik....
Hier ook een spugertje. En ze heeft ook heel vaak de hik, waardoor ze ook vaak wat spuugt. En dan nog kwijlen de hele dag, haha! Ze draagt permanent een slap Helaas, ik kan niet zo goed naaien. Wel samen met mijn moeder de wieg bekleding en lakentjes gemaakt, maar kleertjes kan ik niet. Breien en haken kan ik ook niet, maar lijkt me wel leuk om te doen. Dus wie weet, ooit als ik weer eens tijd heb. Ik ben op dit moment druk bezig met m'n spiegelreflexcamera. Vind het zo leuk om foto's te maken. Daar zou ik wel meer mee willen doen. Yoghurt mag na 6 maanden. Ik heb altijd Griekse yoghurt in huis, die is niet zuur. Soepstengel gaf ik ook, of een Nijntje koekje. Maar sowieso pas na 6 maanden en niet allemaal tegelijk introduceren. Als ze groentes wat meer geproefd heeft, ga ik aardappel toevoegen. En daarna wel een keer brood. Alles op z'n tijd. Ze moet eerst een beetje kunnen zitten ga ik dat soort dingen geven. Half liggend een broodje eten? Lijkt me niet handig
Half liggend een broodje eten kan wel. Als je er alleen maar wat boter op doet en het in stukjes voert.
Eten in de newborn set is voor mij het zelfde als eten in de mc. Gewoon niet doen. Vooral als ze nog zo klein zijn en eten nog moeten leren, verslikken ze zich snel. Zelf zit ik ook liever rechtop te eten en als je je verslikt, ga je ook rechtsop zitten. Ook zit ze helemaal in de gordeltjes, die je niet 123 los krijgt en haar eruit. Iedereen moet t zelf weten, maar ik wacht liever tot ze beter kan zitten. L.iam begon ook pas aan brood toen hij een beetje kon zitten. Hij was denk ik een maand of 7 dat we daarmee begonnen.
Ik vind eten in de wipstoel al niet fijn (op schoot lukt niet omdat ze graag met haar handen mee eet, hihihi) ik zal ook pas met brood beginnen als ze kan zitten. Maar hier natuurlijk al zoveel verslik problemen gehad... Dan maar en wachten
Maar ik bedoel meer dat eten in de wipstoel toch op hetzelfde neer komt? Maar die kan je natuurlijk iets meer rechtop zetten. Hier een uitslaper vandaag volgens mij. Ze lag om 21.30 uur op bed gisteren. geslapen tot 5 uur toen was ze even wakker, speentje gegeven (kon merken dat ze geen honger had) en toen weer verder geslapen. 6.20 uur flesje gehad en om 6.50uur sliep ze weer. Word ze net om 9.15uur kletsend wakker dus ik denk even luisteren (ze is zo lief en schattig als ze zo kletst) Maar volgens mij is ze weer in slaap gevallen.
Hier ook uitgeslapen Fender wilde al om 17.30 naar bed. Hij was vanaf 15u niet te genieten maar wilde niet slapen. 21.45 nog eruit voor flesje, 6u weer flesje. 6.45 weer erin (ik ben vrij vandaag), en na een half uurtje kletsen weer gaan slapen tot 9.30.
Heerlijk toch hier gister even drama om kwart over 6. Hij was helemaal overstuur. Ik denk dat de date iets te spannend voor hem was Daarna geslapen en om half 8 laatste fles en vanmorgen half 8 weer de eerste.
Ik denk dat wij zo langzamerhand naar 4 flessen moeten. Hij krijgt ze vaak niet alle vijf op en het spugen lijkt echt te komen doordat hij overloopt. Ik heb alleen nog eventjes geen idee hoe ik dat ga aanpakken...