*Knuffel Ivy* Je doet het echt niet verkeerd! Wat je laatste vraag betreft, het zou best kunnen dat ze nu al beginnen te ontdekken dat ze invloed kunnen uitoefenen. Ik merk dat hier ook. Niet pruttelen als hij uit bed wil maar direct heel hoog gillen en als je komt dan lachen (de eerste keren vloog ik erheen, bang dat ie uit bed gevallen was), maar nu laat ik hem even en dan stopt hij weer. Ik sluit me aan bij Luna, sowieso goed om meerdere dagen hetzelfde te geven. Dat ze echt wennen aan de smaak. En sommige dingen vallen nu eenmaal niet in de smaak. Boontjes en erwtjes vinden veel kindjes te sterk qua smaak. Het kan best dat ze even van het padje is, het is ook niet niks, hapjes eten. En als ze echt overstuur is, dan is het gewoon goed om te troosten. Gewoon doen hoor.
Te vroeg gejuicht...het is weer hard huilen hier. Ik heb hem even getroost maar zodra ik hem neerleg begint hij weer te huilen. Nu 10min laten gaan, na 5min is het nu stil...ben benieuwd voor hoe lang.
Een ontroostbare baby is ook heel rot om te zien en zeker als het om je eigen kindje gaat. Hopelijk werkt het om de bijvoeding even te stoppen. Als je het idee hebt dat ze nu niet genoeg heeft aan de flessen kun je altijd nog overwegen om er eentje extra op te hogen of tussendoor een klein flesje extra te geven. Was Fender nog rustig gebleven? Wij hebben in het begin van de avond ook een paar keer moeten troosten. Volgens mij waren het nachtmerries, want z'n oogjes waren dicht en met een aai was het verdriet over.
Ze krijgt al best grote flessen. 3 van 180 + 6 en 1x 210 + 7 Het viel redelijk mee vannacht. Na de krijs partij van gisteren avond om 20.15 uur een fles gehad. Om 4.25uur wakker maar niet overstuur. Speen gegeven en toch weer in slaap gevallen. Om 5.15 uur een klein flesje en weer gaan slapen tot 7.00uur 7.15 uur weer een klein flesje en nu wil ze niet meer slapen. Maar dat deed ze afgelopen week ook niet meer toen we in center parcs waren. eerder sliep ze dan nog wel tot 8.30 uur. Hopelijk komt dat wel weer terug. Ik dacht dat het sprongetje al voorbij was inmiddels (volgens de app) Zou het een idee zijn om na een paar dagen rust van bijvoeding eerst met een pap fles met een klein beetje rijstebloem te beginnen? Dat is toch licht verteerbaar?
Ik werd om 7u wakker van de wekker, dus hij is toch gaan slapen. Ik vind het overdag ook veel minder moeilijk om hem 10min te laten huilen. Meestal wordt hij ook dan al na 5min rustiger. Maar 's nachts ben ik toch bang dat de buren gaan mopperen. Hoewel onze onderbuurman super relax is. Die zegt gewoon "goh, hij had er weer zin in he" Wij zijn begonnen met rijstebloem, een dag of 3 in de laatste fles. Te kort denk ik om echt effect te hebben. Fender heeft, toen we begonnen met bijvoeding, ook een week 's nachts gespookt. Het maakt veel indruk op die kleintjes denk ik, de bijvoeding. Slaapt Nora tot 8.30 vanaf de vorige avond? Daar ben ik wel een beetje jaloers op Fender is uiterlijk om 7u wakker, maar vaak al eerder.
Overdag laat ik dr ook nog wel eens heel even huilen. tenzij ze echt over de rooie gaat. Maar in de nacht kan ik dat niet hebben en heeft het hier ook totaal geen zin.
Fijn dat de buren er geen probleem van maken. Bij ons hoor je gelukkig niks van elkaar. Het brandalarm bij de buren is een keer afgegaan... niks van gehoord en zij zeggen dat ze ons in de nacht ook nooit horen. Na de eerste fles in de ochtend leg ik hem niet meer in bed.
Ik geef om 7u de eerste fles, dan gaat hij van 8.15 tot 9.15 weer naar bed. Zo meteen Fenders eerste meeting met Sinterklaas op het werk van vriend
Het duurde anderhalf uur. We zijn iets eerder weggegaan, Fender was er klaar mee. Honger en moe. Had zijn ochtendfles niet op. Hele tijd brabbelen maar toen sinterklaas hem aaide had hij even geen praatjes meer En zijn cadeau at hij liever op haha
Whahaha lumiere Zal een mooi gezicht geweest zijn! Ivy dikke knuffel Laat 1 ding duidelijk zijn het verkeerd doen doe je zeer zeker niet
Hij wist dus niet goed wat hij van sinterklaas moest vinden? Hoeveel rijstebloem doen jullie in een fles? En hoeveel voeding maken jullie dan?
Ze krijgt nu 210+7 Maar ik dacht dat 210+7 en dan ook nog rijstebloem misschien weer veel te veel word voor dat maagje? Omdat ze ook wel eens zeggen dat 210+7 eigenlijk al de maag teveel kan oprekken?
Ik dacht dat dat oprekken alleen de eerste maanden gold. Maag groeit sowieso ook mee met de rest van de baby. Fender heeft een tand onderin komt er eentje door. Verklaart het huileriger zijn denk ik. Hij heeft ook wat verhoging.
Is dat zo van dat oprekken? Nora is wat aan het inhalen volgens mij. Heeft al geslapen van 11.45 tot 13.45 uur En nu al vanaf 16.30 uur Maar als ze over een half uur nog niet wakker is maken we haar zelf wakker. Anders slaapt ze vannacht helemaal slecht.
Hoi Meiden, hoe hebben jullie het nu met slapen van jullie kleintjes? Sinds Nigel in zijn eigen bed ligt is het eigenlijk een drama, hij draait in zijn slaap naar zn buik en wordt dan elke keer huilend wakker omdat hij niet terug kan draaien, denk dat hij vannacht wel 20 keer is wakker geweest daardoor, waardoor zowel hij als ik vreselijk moe zijn. iemand tips?
Hoe hebben de kindjes geslapen vannacht? Hier matig, L.iz dan. L.iam is logeren bij oma en opa. L.iz krijgt nog geen pap en ook geen rijstebloem door de fles. Ze komt vaak om 5:30u voor de fles, ik leg haar daarna weer terug in bed. Ze heeft gisteren na het eten ( groente met aardappel) een toetje gekregen. Ze vond er niet veel aan 😂 gekke meid. Griekse yoghurt vond ze ook al niks. Pasta vond ze wel lekker, had haar een stukje in haar handje gegeven.