mei 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Elise75, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline88

    Eline88 Niet meer actief

    Hihi mijn jongetje is niet zo snel... zit nog niet los, geen poging tot kruipen en als ik hem laat staan zwabbert hij met zn benen :) En tandjes komen er ook nog niet aan. Ik was zelf ook niet zo een vlotte, maar sloeg wel fases over. Dus ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

    Vergeetachtigheid is bij mij ook toegenomen... reed net nog naar mn werk ipv de stad.
     
  2. Ivystoeter

    Ivystoeter Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    En ze is Wakker.....
     
  3. Ivystoeter

    Ivystoeter Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    En om 5.15uur weer...
     
  4. Elise75

    Elise75 Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Oeps, niet fijn Ivy....
    Hier ook vanaf 4.45 uur... een zielig hoestend kindje. Zij sliep wel redelijk, (2 keer getroost met hoesten en huilen) maar mama sliep niet 😕
     
  5. kimberly1989

    kimberly1989 Fanatiek lid

    23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ahh rot meiden! Hoop dat ze snel weer beter gaan slapen!

    Bij damon gaan de tandjes denk ik toch komen.. Heeft nu al paar dagen dunne ontlasting en zuur dat het ruijt..nu net ook.. Brand gwn in mn neus.. Bahbah hahaha
     
  6. Rian85

    Rian85 Fanatiek lid

    21 feb 2012
    2.830
    476
    83
    Vrouw
    De oogjes zijn van die decoratie dingen voor cupcakes met poedersuiker glazuur vast geplakt
     
  7. Rian85

    Rian85 Fanatiek lid

    21 feb 2012
    2.830
    476
    83
    Vrouw
    Ieder kindje op zije eigen tijd toch? Ik laat Thomas ook vooral liggen en niet zitten of staan. Eerst maar eens gaan tijgeren en voortbewegen gaan zitten leert ie uiteindelijk vanzelf best.

    Hier goede nacht zoon maar 1keer om 4 uur gevoed en dochter na 6 uur wakker heerlijk. Beide waren wat aan het spoken de laatste tijd. Zoon meerdere nachtvoedingen en dochter al rond 5 uur wakker! Hihi
     
  8. Ivystoeter

    Ivystoeter Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Hier nog geslapen van 5.45 tot 8.20
     
  9. Rian85

    Rian85 Fanatiek lid

    21 feb 2012
    2.830
    476
    83
    Vrouw

    Sowwww die kleine van jou kan uitslapen zeg!
     
  10. Ivystoeter

    Ivystoeter Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Nou...als ze dat nou deed zonder in de nacht wakker te worden
     
  11. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hier eindelijk weer een goede nacht gehad, Nigel heb ik weer in zn zijslapen gelegd en nu is ie 1 keertje wakker geweest voor zn speen, hij slaapt graag op zn zij alleen zonder die zijslaper rolt hij steeds door naar zn buik, denk dat ik hem voorlopig weer daar in laat slapen. Hij heeft nu geslapen van 20.30 tot 8.00
     
  12. Elise75

    Elise75 Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Dat doe ik dus ook Wendy.... scheelt een hoop en ze vind het hier ook lekker in de zijslaper.

    Hier gaat het met de ontwikkeling wat vreemd, hihihi... doordat ze veel rechtop heeft gezeten door de reflux kan ze al heel goed zitten. Toen ze eenmaal meer kon liggen op het speelkleed had ze het rollen heel snel door. Nu rolt ze de hele kamer door en draait op haar buik al rond. Kruipen zie ik nog niet maar tijgeren (is toch met de armen naar voren bewegen) begint ze al een beetje te doen.
     
  13. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik merkte eigenlijk niks aan zijn ontlasting toen het tandje kwam.
    Vannacht vooral door vriendlief wakker gehouden. Hij hoest zoveel dat hij ervan moet overgeven. Nog een wonder dat Fender niet wakker werd ervan.

    Ik was zelf ook geen snelle qua ontwikkeling. Lopen met ruim 17mnd, ik was wel snel met praten. Zusje liep pas met 22mnd.
    Ik lees hier in een ander topic over kindjes die met 4mnd kruipen en met 6,5mnd beginnen met staan en willen gaan lopen....ligt dat nou aan mij of twijfelen jullie daar ook aan?
     
  14. unknowable

    unknowable Niet meer actief

    Mijn meisje is 6 maand, ze kruipt niet, maar staat wel heel stevig en ik denk dat het 'willen gaan lopen' heel ruim is voor mensen.

    Maar ik weet dat het zoontje van mijn nicht met 8 maanden al liep.. Dat zijn natuurlijk uitzonderingen, maar het kán wel.
     
  15. Frubbel

    Frubbel Actief lid

    28 sep 2013
    435
    159
    43
    Wat een handig idee om in een besloten groepje verder te gaan, vindt ik persoonlijk ook wat prettigere qua foto's ed.

    Hier kan ze al redelijk goed zelf zitten, als ze ligt komt zo nog niet zelf overeind, maar als ik haar neerleg met een kussen in haar rug lukt het haar wel en kan ze ook best een poosje blijven zitten. Ik laat haar expres niet al te vaak en lang zelf zitten omdat ik het nog best vroeg vind.
    Sinds deze week kan je ook op handen en knieën zitten en schommelt ze een beetje op die manier, dus ik denk dat kruipen niet heel lang meer gaat duren.
    Zelf was ik heel laat met kruipen en lopen, maar achteraf gezien had dat met mijn hms te maken.
    Mijn zus liep met 8 maand los, haar 1e zoon liep ook met 8 maand dat lijkt mij best snel, maar je kan het zo moeilijk tegen houden...
     
  16. unknowable

    unknowable Niet meer actief

    Beginnen jullie ook met kletsen in de besloten groep? Ff voorstellen enzo :D
     
  17. Ivystoeter

    Ivystoeter Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik heb gevraagd om lidmaatschap van het besloten clubje.
     
  18. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik heb ook lidmaatschap gevraagd.
    Nou ja, ik ben dan "should have been" mei-mama;)
     
  19. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.797
    2.481
    113
    Vrouw
    Ik ook hoor lumiere (should have been mei mama:p)
    Alleen besliste dochter lief ff anders:D
     
  20. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Krijg je eigenlijk automatisch een berichtje als je toegelaten bent?

    Oh ja natuurlijk, jij ook wishfull!
    Ik had zoiets: hele zwangerschap met de mei-mama's meegekletst, en dan vond ik het gezelliger om met dezelfde mama's verder te kletsen ipv met de juni-mama's :)

    Aah weekend, eindelijk. Heftig dagje vandaag op het werk.
     

Deel Deze Pagina