mei 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Elise75, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Wat is er gebeurd op je werk lumiere?

Ja krijgen we een berichtje als we zijn toegelaten?

2. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik heb met een collega onze stagiaire moeten vertellen dat ze haar stage niet haalt. Rotgesprekken, ik geef liever goed nieuws :)

3. Frubbel

Frubbel Actief lid

28 sep 2013
    435
    159
    43
    Dat zijn geen leuke gesprekken nee, heb ik in het verleden ook mee te maken gehad.
    Al had ik er niet altijd veel moeite mee aangezien sommige stagiaires waar ik mee heb gewerkt wel echt heel erg asociaal waren en ook echt niet goed konden werken. Maar als iemand wel graag wil en het lukt niet is het wel heel erg sneu vind ik altijd :(

4. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Slecht nieuws gesprekken zijn nooit leuk.

5. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Net 3 kwartier liedje gezongen bij nora op dr kamer.
    Ze is er niet van in slaap gevallen.
    maar ze werd er wel rustig van.
    waar ze gisteren en eergisteren helemaal over de rooien ging en we dr echt moesten troosten met oppakken (en zelfs dat hielp niet) kon ik haar vanavond troosten door take youre time Girl van Niels geusebroek te gaan zingen.
    dat zong ik ook vaak voor haar toen ze nog in m'n buik zat.

6. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Lief dat ze daar rustig van wordt Ivy :) Ik zing ook weleens maar 9 van de 10 keer kijkt hij dan geconcentreerd naar mn keel om er vervolgens heel hard in te knijpen... Ik weet dat ik vals zing, maar hij laat het me wel heel duidelijk weten :p

Balen van het gesprek en voor de stagiaire Lumiere. Deed ze wel haar best?

7. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    #3147 Lumiere, 28 nov 2014
    Laatst bewerkt: 28 nov 2014
    Ik heb me ook vaak afgevraagd of hij liedjes herkent. Ik had wel een liedje dat ik de eerste weken steeds voor hem zong als ik flesje gaf. Als ik dat nu zing dan kijkt hij me met grote ogen aan.
    Wij zijn ovegestapt naar luiermaat 4 (7-18kg), hij heeft elke keer een natte romper. Vorige luiers waren 4-9kg, ik hoop dat het helpt.

Onze stagiaire was zo ontzettend onzeker dat ze niet kon functioneren. Daarom vond ik het ook zo rot om haar te moeten zeggen dat we haar geen voldoende kunnen geven.

8. unknowable

unknowable Niet meer actief

Dames, ik heb jullie verzoek goedgekeurd hoor. Ik was aan het werk tot 22.30, dus duurde even ;)

Deel Deze Pagina