Gisteren gaf mijn vriend de laatste fles. De kleine werd helemaal onrustig. Wou niet slapen... Nu geef ikzelf de fles en meneer slaapt meteen.
Dag ik heb ook bij mijn eerste dochter een puckababy gebruikt en ik vond het super. Bij mijn tweede dochter hoefde het niet en zoonlief slaapt ook heel erg rustig. Om half elf met hem op de bank gaan liggen en hij was direct vertrokken. Nu hopen dat hij weer tot vijf uur slaapt. Vanavond voor de tweede avond met dochterlief avondvierdaagse gelopen, maar verneem mijn heupen wel. Bah net dertig en nu al aan het aftakelen haha. Morgen rustdag ivm voetbal.... helemaal niet erg. Vraagje hebben jullie ook zoveel last van jeukende borsten. Geef bv maar ij de andere twee had ik geen jeukende borsten en de kleine heeft geen spruw in zijn mond. Fijne nacht toegewenst
@ Ivy, Echt hoor, magic hands En me vriend maar zeggen, hij is gewoon erg moe. Daarom slaapt hij meteen. Ha ha ha @ aaRoorda, Onderhand word je nu een beetje wakker als hij tot 5 uur heeft doorgeslapen? Dat met die avond vierdaagse snap ik wel ja. Vloei je nog heel erg na een maand doordat je druk bezig bent? Ik merk dat nog wel aan mezelf. Nee, heb (gelukkig) geen jeuk. Wel tijdens de zwangerschap. Geen pretje @ Hier, Een goede avond en nacht Om 22:00 uur laatste voeding met een flesje waarna hij gelijk in slaap viel. Hij kwam om 01:15 uur en net om 04:45 uur. Prima!
Mijn meisje werd pas om bij 5 uur wakker! De laatste fles om 22 . 45. Normaal wordt ze tussen 3 en 4 echt wakker, zo lekker. Ik vraag me alleen af hoe ik uitkom met de 6 flessen vandaag.... Vraagje. Hoe lang zijn jullie kindjes wakker na het eten? En dan niet in de nacht hè. Lise kan echt wel 1.5 uur wakker zijn. De fles duurt ongeveer half uurtje. Daarna even voeding verwerken. En dan spelen knuffel. Dat is ook een half uurtje. Dan leg ik haar even in de box. Bij tekenen van vermoeidheid leg ik haar in bed. Maar dan kan ze ook nog rustig een half uur wakker liggen. Ik ben benieuwd hoe wakker jullie kindje kan zijn. In de avond is ze trouwens altijd onrustig. Ik noem het maar verwerken van de dag
Zo, dat is lekker zeg, Elise! Heeft ze dat vaker gedaan? Om 14:00 uur moet de kleine man weer drinken, maar dan moet ik weg naar de tandarts. Dan moet ik hem eerder voeden, maar is dat niet te vroeg na de voeding van 11 uur? Dat kan wel toch Hoelang hij wakker is verschilt meestal. Soms valt hij aan de borst in slaap en soms.zit hij nog heel wijs 1,5 uur voor zich uit te kijken. Mijn vriend probeert hem s avonds langer op te houden. Zodat hij dan beter slaapt maar ik weet niet of dat werkt ha ha
Ik geef ook om elf uur voeding en dan om twee uur. Om de drie uur heeft hij overdag nodig en bij de voeding om acht uur tot gemiddeld tien uur/ half elf is hij aan het clusteren rn dan ga ik lekker met hem op de bank. . Een heerlijke knuffelmoment vind ik. Ik werd net wakker van de wekker van mijn man en de kleine man heeft van half elf tot zes uur doorgeslapen. Heerlijk alleen enorme stuwing dus zo na het voeden even kolven. .. geen hobby van mij dat kolven pff
Mijn nacht ging ook wel goed. Nora om 11uur een fles gehad, sliep gelijk weer. Toen om 4.15uur een fles. Ben toen 2x terug gelopen om de speen terug te geven. En nu ben ik aan het kolven en maak ik dr uiterlijk om 8uur wakker. Vandaag eerste dag zonder m'n man. Maar komt vast goed. Als er echt wat is dan is hij binnen 10 minuten thuis dat scheelt.
Hier weer een pittige nacht.. Meneer heeft geclusterd van 20u tot 2u, nog helemaal over de rooie erna, huilen!! Heb toen een flesje kv gemaakt.. Trok het niet meer.. Was om 2230u al op bed gaan liggen, liggend voeden, maar hij ging echt niet slapen Na flesje nog een klein uur wakker geweest en daarna geslapen tot 630.. Kga nu nog ff verder, meneer slaapt ook weer na de borst
@aaRoorda ik heb ook af en toe last van jeukende borsten. Vooral als ze erg vol zitten, verder geen pijn of tekenen van spruw te herkennen dus denk dat het bij mij vooral oprekken/strak staan van de huid is. @Ivystoeter zet em op vandaag, komt vast goed! Hier ook goede nacht. Thomas kwam om 2.30 en 4 Emma werd iets na 6 wakker en Thomas half 7 weer gevoed. Fijne dag allemaal
Hier een magische nacht door de puckababy: twee keer vier uur ertussen. Dat is echt enorme vooruitgang voor ons. Schreeuwen om voeding doet ze ineens ook niet meer. Ik hoor het weer aan het gewoel en gesmak. Na de voeding nog wel wat krampjes, maar paar drupjes cinababy op de speen en ze was weg. @Elise, ze is nu overdag ook steeds langer wakker na de voeding. Hoort ook wel langzaam meer te worden natuurlijk. Ik heb hier tot nu toe wel wat aan gehad als referentiekader: 0 tot 4 maanden - Pasgeboren baby Alles gaat zo mooi dat we vandaag maar eens voorzichtig wat met de box gaan proberen. Eens kijken wat ze ervan vindt. Zin in voetbal vanavond!
Twixie bv is onbeperkt dus kan hoor ! Succes bij de tandarts ! Hier 22:00 02:30 5:30 8:00 dus prima Hier overdag wel best lang wakker, s'nachts slaapt ze gelukkig direct weer..
@Twixy idd gewoon aanleggen voor vertrek dan heeft je kindje geen honger als je bij de tandarts bent. Voeden op verzoek gaat op verzoek van baby maar ook mama. En inderdaad teveel kan niet. Thomas is ook meer wakker begint goed speeltjes te volgen met zijn hoofdje en ogen. Op de buik gaat ook erg goed kijkt al flink rond zo. Hij is meestal na een voeding (duurt Max 10 minuten) 30-90 minuten wakker.
Ik zit met hezelfde als jij elise. Doordat de klejne nu weer zn nachtvoeding heeft overgeslagen kom ik ook niet uit met 6 flessen. Denk dat ik daarom even bel vandaag met het cb voor advies. Want op die manier kan ik niet voeden op verzoek, maar bepaal ik wanneer hij drinkt, omdat we anders niet uitkomen! Vraagje...zijn jullie al intiem geweest met je man/vriend??
ja twee keer nu. Voel alleen heel weinig, had ik na de oudste ook duurde een paar maand dus dat is jammer. Moet er wel bij zeggen dat ik enkel een paar schaafwondjes had nu en niet gehecht en ellende ..
Mrsblossom, gaf jij nou ook bv? Billie, nee hoor.. Hier niet en moet er ook echt niet aan denken nog hahaha daar is het nog echt wat te gevoelig voor.. En denk dat vl er zelf ook nog niet aan moet denken hahaha Zou ook niet weten wanneer we het zouden moeten doen.hahaha
Ik heb ondertussen begrepen dat ze dan op de dag sneller/ vaker komen om het te compenseren.... ik ben benieuwd. Blijft leuk, onze kindjes b zijn van dezelfde dag
Fijn om te lezen hoe lang/veel kindjes wakker zijn. Ik had echt geen idee. mrs blossom, ik zal eens kijken op de link. Bedankt!!
Thanks meiden! @ Billie, Dat vroeg ik mij dus ook af. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me enigzins weer een beetje aantrekkelijk voel, zonder die dikke buik en heb ook wek weer zin, maar ben als de doods dat het nog niet kan (twee hechtingen) Ik las op het internet iets van 6 weken? Dat is best een poos ha ha! @ Tweekids, Was het niet raar zonder die buik? Het enige positieve aan het zwanger zijn, was dat ik 9 maanden niet ongesteld werd. Heerlijk! En nu komt dat allemaal weer Was ik af en toe maar een man, dan had ik het stukken makkelijker
Hier ook nog niet intiem geweest hoor. Moet er nog even niet aan denken. Volgens mij is m'n knip ook een beetje aan het 'prutten'. Hier heb ik soms ook wel eens het idee van: Als ik Nora niet wakker maak komen we niet op 6 flessen uit... Ik ben eigenlijk wel benieuwd vanaf wanneer ze 5 flessen mogen. Maandag moeten we naar het consultatiebureau dus dan vraag ik het even.