Haha..ja idd zeker leuk. Ook mama geworden op moederdag! Hoe laat is jouw dochter geboren? En ik heb het advies gekregen om het bij 5 voedingen te laten, zodat hij zelf kan aangeven wanneer hij honger heeft i.p.v. dat ik bepaal wanneer hij drinkt. Ik ben benieuwd dus. En max 4,5 uur er overdag tussen laten. En dan de laatste 2 flessen kan ik eventueel ophogen als hij meer of vaker dan komt. We kijken vandaag dus eens hoe het gaat. En mijn zoontje kan soms wel 4 uur wakker zijn. Maar de laatste tijd is het ongeveer 1,5 uur. En ik heb wel hechtingen, dus ik wil de 6 weken wel afwachten voordat we intiem worden. En ben nog steeds een beetje ongesteld. Maar heb er zoveel zin in..haha..al dacht ik 3 weken geleden ook dat het er nooit meer van zou komen...de condooms zijn gekocht en ben heel benieuwd hoe het is straks. Toch ook wel spannend hoe het voelt. Ook voor mijn man is het wel anders..hij heeft alles gezien, ook de knip, dus misschien heeft dat voor een trauma gezorgd..haha..denk het niet hoor Maar ik hou er rekening mee dat het toch misschien pijn kan doen of niet fijn is.
Ja twixie..het is hier ook alweer even geleden. Laatste weken voor mn bevalling was ik zo moe dat ik daar echt geen puf en behoefte in had. Maar nu is dat anders. Idd zo lang zonder is niks voor ons.. Wel leuk trouwend dat ik het hier zo kwijt kan, is toch een onderwerp wat ik niet met vriendinnen bespreek die ook mama zijn Ben benieuwd wat voor advies ze bij jou geven Ivystoeter. Kreeg wel het compliment dat hij zo snel al zn nacht voeding weg laat.
Nora komt de ene keer wel in de nacht, de andere keer niet. Over intiem zijn...denk dat wij eerst nog condooms moeten kopen hahaha. En ik wil er dan wel extra glijmiddel bij, zodat het zo min mogelijk 'pijn' kan doen hahaha.
Ja hier is het nu 3 keer s nachts zonder de voeding, maar hou er rekening mee dat jet elke nacht weer wel kan gebeuren hoor. Een ritme heb je toch voorlopig nog niet.
Pfoe vrij zware nacht gehad. Fender wilde om de 3u zijn fles. Terwijl hij sommige nachten 5u doorslaapt. Hij slaapt nu wel, ingebakerd met 1 armpje losgewurmd Hij lijkt inbakeren sowieso fijn te vinden...vanmiddag eerste uitstapje, zo maar eens de luiertas voor het eerst inpakken. Hopenlijk kan ik nog een beetje vooruit vandaag, ik ben zondag gigantisch door mijn rug gegaan. AaRoorda, ik kan je dus de hand schudden. Nog geen week 32 en ik begin al krak-krak...vriend lacht me uit haha, die is pas 28. Zijn tijd komt ook nog wel Intiem...nee nog niet, sowieso wachten op de nacontrole. Ik moet zowel bij de gyn als bij vlk op nacontrole. Zit in dubio over de Mirena. Die wilde ik na de bevalling, ik kan niet tegen de pil. Maar nu ze die baarmoedermond-afwijking hebben ontdekt ben ik bang dat inbrengen ook weer een kwelling zal zijn....
CB gebeld om nog een lesje inbakeren te komen afdraaien...ik snap er echt niks van. Meneer is weer in 5min helemaal los en schreeuwt weer moord en brand. Ben bang dat hij steeds onrustiger wordt zo...ze hadden al gewaarschuwd dat hij grote kans ook in de nachten niet meer in zijn reiswieg wil liggen in afzienbare tijd als we de onrust niet aanpakken. Vlg mij huilt hij ook gewoon door vermoeidheid, en ik wil voorkomen (als dat nog lukt) dat we in een vicieuze cirkel komen waarin we met zijn drieeen niet slapen en elkaar voortdurend opfokken. Ik laat hem nu toch echt even liggen ook al huilt hij keihard. Steeds oppakken, even dragen en weer terugleggen werkt denk ik ook niet voor de voorspelbaarheid voor hem. Hij staat in de reiswieg naast de bank, dus hij kan me wel horen en ik hou hem in de gaten. Sorry buren, ik weet dat jullie uit de nachtdienst komen, maar leer er maar even mee leven
@kimberly: bv geprobeerd, was wel de bedoeling, maar baby hapte raar en mama produceerde onder de maat. Omdat ik van te voren had gezegd niet tegen elke prijs bv te willen geven, nu kv. Ik kolf nog soms een beetje. Qua intiem zijn: ik ben in juli jarig, dus daar wil ik op wachten, hahaha. Evenals met in bad gaan, waar ik mij stiekem nog meer op verheug. We zijn vrij veel intiem geweest in de laatste weken van zwangerschap, dus man kan wel weer even wachten.
Awww arme Fender en mams. Niet leuk als je kindje zo niet moet huilen. Ik wist niet dat dat inbakeren nog zo lastig was. Goed dat ze nog eens komen voor instructies! Ik had voor Emma ook mirena spiraal. Beviel erg goed. Tussen de twee kindjes alleen condooms omdat we wisten snel weer voor een tweede te gaan. Nu een wat langere pauze voor de volgende baby dus over past maanden maar weer eens voor de mirena gaan. Intiem hier 1 keer geweest deed pijn helaas. 1 plekje waar vlak onder de huid een hechting knoopje zat te irriteren is uit gescheurd. Gelukkig is hechting dag erna vanzelf uit gekomen maar nu wel weer open wondje. Even wachten tot het weer hersteld is maar blij dat de onderhuidse hechting eruit is.
Thomas heeft vanochtend lekker liggen slapen in de wandelwagenbak. Die staat hier op de eet tafel. Hij slaapt er erg goed in net ska in zijn mandje boven. Als Emma naar de opvang is zoals vandaag slaapt hij rustig beneden. Maar zn zusje thuis is is et teveel lawaai. Net weer geoefend met het flesje en hij dronk 90cc! Gelukkig gaat dat dus goed.
Was ik net begonnen met kolven... begint Nora te huilen. Had ze dus even pech. Ik wilde eerst de borst afmaken waar ik mee bezig was. Maar na hooguit 10 minuten was ze stil.
Druk, bezig dagje hier! En nu met de kleine man op me borst op de bank. Heerlijk knuffel momentje! Deze momenten koester ik zo erg.
Eerste uitje met Fender was best een succes! Verjaardag van mijn zusje 6km verderop. Hij heeft heerlijk op onze arm gelegen en alleen gehuild toen hij een enorme poepbroek had. Nu nwe poging tot inbakeren gedaan terwijl papa en opa voetbal kijken. Ik ga even douchen en wat lezen, ben behoorlijk afgedraaid na weer 3 uurtjes slaap vannacht. Straks alleen schoonpa nog thuisbrengen, even Bob'en haha
caylen is druk aan het oefenen met geluidjes maken hij kijkt ons aandachtig aan en vervolgens beweegt hij zn lippen. af en toe komt er een soort gilletje uit vanmiddag bij wkz geweest en hij heeft een hemangioom op zn lip dat moet behandeld worden met medicijnen.
Meiden, Om 21:00 uur was de laatste voeding. Vriend gaf deze. En raad eens? Zoontje helemaal overstuur. Niet willen slapen, geen speen willen hebben. Hij is nu naar beneden gegaan met de baby, maar dat is in mijn ogen niet de bedoeling. Waarom is de kleine bij mij wel rustig met de laatste (voeding) en bij mijn vriend niet? Word hier zo moedeloos van. Het liefst zeg ik van, laat alles maar zitten. Ik doe het zelf allemaal wel. Hij is ook iemand die als de baby huilt zegt dat ik hem moet laten huilen omdat hij dan extra moe word. Dit werkt zo niet in mijn koppie. Zit ik hier verkeerd of ligt dit an mn vriend?
hier brengt mijn man nora meestal naar bed in de avond. Ze is rustiger bij hem. Ik zit hier onderhand met m'n ogen dicht te kolven. Ben zoooo moe.
Dat kolven vergt ook veel energie! Ik vind 1 keer kolven al een gedoe. Hier voor mij een fijne nacht voor vriend iets minder. Gisteren bleef de kleine onrustig. Vriend is Nasr beneden gegaan en is 00:30 uur weer naar boven gekomen. Ik sliep al. Dus nergens meer wat van gehoord. Vannacht kwam hij om 03:30 uur. En net pas weer om 06:30 uur. Ondertussen is vriend naar zn werk ook niks van gemerkt. Zo raar dat ik niks gemerkt heb. Me vriend heeft een iets mindere nacht gehad, maar ik ben uitgerust. Fijn gevoel
Hihihi weet hij het ook eens inderdaad. Ik ben nog steeds moe. Maar nora heeft zo goed geslapen! 21.45uur laatste fles en net pas weer om half 7