Ai, dat is niet zo best Tweekids, borstontsteking. Fijn dat het nu wat beter met je gaat. Hopelijk voel je snel weer helemaal beter. Goed gegroeid ook! Meten ze je kindje op het CB? Mag het dan wel? Omdat het na de geboorte niet gedaan wordt. Althans bij ons niet, alleen ruwe schatting van 53cm.
Tweekids als je het soms over mij hebt, nora is vandaag niet gevaccineerd. Dat gebeurd volgende maand pas. Pffff mannen...
Verloskundige meet nog wel (ben gewoon met vk bevallen in geboortecentrum) CB doet het ook gewoon inderdaad. Jammer dat ze t in t ziekenhuis niet meer doen.. Ivy nee niet over jou bedoelde zp ermee. Ook krijgen we nog een echo vd heupen omdat ze tot 33 weken in stuit heeft gelegen schijnt normaal te zijn. Nou ik draag iniedergeval al ergonomisch dat kan geen kwaad gelukkig ben wel blij dat ze t doen beter zeker weten ..
Bij ons is de kleine wel gemeten in het ziekenhuis! Vandaag nacontrole gehad. De gynaecoloog grapte al over een eventuele tweede zwangerschap. De leukerd..haha.. Maar verder was alles goed..verder weer een heerlijke dag. Zo kom ik de verlofdagen wel door Zoon en mijn man kijken samen voetbal...zo schattig om ze zo samen te zien zitten in oranje tenue Dat oei ik groei boek heb ik nog niet. Mijn zus wel volgens mij..eens vragen of ik die kan lenen. Vervelend van de borstontsteking zeg, lijkt me heel pijnlijk en naar dat je daar zo ziek van kunt worden. Hier is de eerste vaccinatie op 7 juli, dus na een maand en een maand later weer.
Zo, even gewandeld door een uitgestorven dorp helaas niet met als resultaat dat Fender slaapt. 10min in de wagen en meteen na thuiskomst weer wakker. Nu ligt hij ingebakerd met alleen romper en dubbelgevouwen laken in de reiswieg. Wakker en huilend. Manneke is alweer sinds 17.30 wakker dus weer oververmoeid straks...daarvoor heeft hij een uur op mijn arm geslapen en daarvoor ook ruim 2u wakker. Nou ja, ik probeer hem te sussen en hopen dat hij zo wel slaapt. Elke dag oververmoeid lijkt me niet gezond voor hem.
Oh balen tweekids gelukkig gaat t nu beter Cay had vorige week zn eerste prikjes gehad. Gelukkig niet ziek van geworden, alleen net 37.4 Wanneer hebben ze koorts? Cay pakte vanmiddag voor t eerst zn mobile vast Misschien word het tijd voor de babygym
E.den krijgt morgen der eerste vaccinatie. . En om 15:00 trouwen we Fleur fijn dat de bo nu begint af te nemen. . Je voelt je het ellendigst van de koorts Als dat eenmaal gezakt is knap je stapje voor stapje weer op
Wish, een hele fijne dag morgen. Ik had die enting uitgesteld Hier de enting bij 8 weken. Maar mijn meisje heeft teveel van mijn medicijnen binnen gekregen. Dus er wordt overlegd of we niet wachten tot 3 maanden. Fleur. Wat balen maar fijn dat je opknapt gelukkig. Mag je tijdens zo een ontsteking bv geven?
Hoop dat jullie alleen een betere nacht hebben gehad dan mij Zit met een kind dat zichtbaar moe is en niet wilt slapen. Of valt 5 minuutjes weg om daarna weer wakker te worden. Pff.. Ben kapot! En aan me vriend heb ik ook niks dus begin daar maar niet over Morgen duidelijk naar wat slaap inhalen.
Heb je uiteindelijk nog wat kunnen slapen Twixie? Ik had toch echt na een tijdje mijn man wakker gemaakt.
Goedemorgen wishfull heel veel plezier gewenst en geniet ervan. Zit hier met enorme stuwinng in de borsten doet zeer. Naar het voeden ze maar flink leegkolven. Merk ook dat de kleine slechter aangehapt blijft zitten. Fleur ook van mijn kant heel veel beterschap. Lijkt mij heel erg pijnlijk. Kwam het zomaar opzetten of vernam je al wat. Vandaag naar de cb en ik ben wel erg benieuwd of de kleine man heel erg gegroeid is. Hij weegt er wel in in ieder geval. Hebben jullie dat ook dat je je baby de hele dag willen knuffelen. Heerlijk. Morgen zijn mijn ouders 38 jaar getrouwd en mijn vader verrast haar vandaag met een uitje naar Apenheul, uiteten en wij zijn er met mijn zussen vanavond voor een bakkie koffie. Ik ben stiekem op pad geweest en heb voor beide een cadeau gekocht die ze ieder aan elkaar kunnen geven. Ben erg benieuwd.