Soms heb ik dat wel ja. Ben wel blij als vriendlief het even overneemt als hij thuis komt. Morgenavond ga ik even naar koopavond in Eindhoven, alleen. Ik kijk er al de hele week naar uit haha. Hoewel ik Fender wel meteen mis als ik thuis weg ben! Warmte...hier nu 24gr binnen. Hij ligt alleen met romper en broek nu, en de inbakerdoek, die is wel warm... Straks nog tempen, als het aan de hoge kant is en hij voelt warm doe ik de inbakerdoek uit. Dan maar een nacht slecht slapen, beter dan dat hij te warm ligt.
Lumiere, kun je niet gewoon een rompertje zonder mouwen onder de inbakerdoek doen? Wat ik heb gelezen en gehoord zijn juist die eerste weken van de ritme/regelmaat het belangrijkste. Die eerste weken zijn belangrijk om aan het inbakeren te wennen.
Dat hebben we nu inderdaad gedaan. Hij slaapt nu net, en voelt niet heel warm aan. Straks met fles zijn nekje voelen. Ik denk dat het, zo lang hij niet hard/lang huilt en zich druk maakt, het zo wel gaat, als hij rustig slaapt. Hij zweet nu niet. Hij heeft wel dunne broek en sokken nog aan trouwens.
Echt? Ik zou hem zijn broek en sokken ook gewoon uittrekken. Of heeft hij het snel koud? Zo'n inbakerdoek is ook een laagje he?
Wauw! Weet niet wat me overkomt hier. Normaal gaat nora echt pas slapen na haar 6e fles van rond 22.00/22.30 Gisteren 5e fles gehad rond 19.45 Ze was moe en lag om 20.15 in bed. Paar keer terug heen gelopen voor de speen en wat te troosten. Om 20.55 sliep ze. We hebben d'r niet meer wakker gemaakt voor een laatste fles. Ik lag om 22.00 op bed. En nora werd net pas om 04.55 wakker! Dus een fles gegeven en Hopenlijk gaat ze zo nog even slapen.
Toen ik om 1.15 voelde, voelde hij eerder koel aan dan warm. Zeker niet klam. Verbaasde mij ook wel wat. Toen heb ik zijn broekje/sokken maar aan gelaten. Om 4.15 en nu net nog steeds hetzelfde. Hopelijk koelt het snel weer af. Zometeen naar het CB. Wow wat een tijden Ivy! Je hebt gewoon al die uren nonstop kunnen slapen? Heerlijk lijkt me dat
dat klinkt als mooie slaaptijden Ivy!! Hier nog wel de fles om 22.30 uur en toen ook om 5.00 uur. En nu wacht ik tot ze weer komt, dat is meestal rond half 10.... dus toch al echt een ritme die ik heerlijk vind. Ik ben vanaf 8 uur wakker en kan even lekker rommelen, douchen en rustig ontbijten. Hier ligt ze in haar romper, sokken aan en de inbakerdoek. Ze was vannacht ook koel hoor.... en ze slaapt onder een laken en gehaakte deken.
Dan heb ik een koud kind hoor.... Ze heeft het niet zo snel warm, zal ze van haar moeder hebben Foto's kijk ik thuis snel op de pc. Binnenhalen op de foon is niet zo handig nu.
Mooie foto's ivy mag je trots op zijn! Fleur hoe is het met F? Sinds gister zijn we op aanraden baby poli weer begonnen met inbakeren in de pacco piccolo Fysio heeft haar ff helemaal bekeken en op dat gebied geen rare dingen! Hier slaapt ze zonder broekje en sokken wel romper zonder mouw en truitje in de pacco onder een lakentje! Ze kreeg om 22:30 de fles en sliep tot 04:30 van 04:30 tot 08:45 dus eigenlijk geen klagen Er is ons gevraagd door de foto studio van de newborn shoot of ze onze foto's mocht gebruiken voor een magazine! E.den komt dan op de voorpagina Wat een eer zeg Pff wat is het warm hè?
Ivy, wat een mooie foto's!! En ik kan al je foto's bekijken, dus ik zou het even aanpassen Maar ik zag wel een prachtige teckel!! Hier ook een teckel, maar dan een langharige...
Mooie foto's Ivystoeter! Leuk he, zo'n newborn, hebben wij ook gedaan. Leuke pony heb je trouwens ook shetlander? Hoe zou het met Tweekids en Faeylinn zijn? Ik hoop goed Wishfullthinking, je hebt een klein fotomodelletje dus echt leuk dat de foto's op de voopagina komen @warm, ik had het erger verwacht. Fender heeft een romper aan en dun katoen boxpakje met korte mouwen en korte pijpen. Hier fles vannacht 1.15-4.15-8.15, wij blijven hangen op om de 3, soms 4 uur ongeveer, dus nog steeds max 2-3u aan een stuk slapen. Van CB mogen we weer wat ophogen maar alleen als hij niet teruggeeft, en dat doet hij de laatste dagen wel meer. Dus toch nog even doorbijten met deze korte gebroken nachten. Hij is verder helemaal goedgekeurd, weegt nu 5110gram en 56cm. Nauwelijks slapen overdag vond de CB-arts niet zo'n probleem zei ze, zo lang hij niet voortdurend huilerig en jengelig is en zich goed ontwikkelt. Hij is gewoon een erg wakker ventje, geen zorg over, zei ze. Gelukkig maar Vanavond wat omslagtruitjes/shirtjes kopen. Die strakke mouwopeningen zijn een dagelijkse strijd hier
Leuke foto Ivystoeter! Kun je de site waar ze op staan niet minder toegankelijk maken? Als je het bericht hier niet weg kan halen.