Maar ze krijgt borstvoeding uit een flesje he? We geven d'r nu wel iets vaker en wat meer. Maar soms loopt ze zo te pieren met d'r flesjes dat het net lijkt alsof ze geen honger/dorst heeft. Beetje jammer eigenlijk dat warme weer... We waren eigenlijk net over aan het gaan op 5 flesjes en dat ging redelijk goed. Maar nu met dat warme weer geven we d'r iets vaker (klein beetje tussen de echte flessen door)
Ja maar dat maakt niet uit bv bevat genoeg vocht ! Wat je wel kan overwegen is melk die je vandaag kolft direct te geven, jou melk vandaag zou dorstlessender zijn en lichter te verteren.. En kleine porties en vaker geven dat werkt beter met deze dagen denk ik..
Ik kolf nog maar 2x per dag. Ben aan het afbouwen. Er komt amper nog wat uit. Ze krijgt sowieso wat extra tussendoor. Vanochtend even buiten ' gespeeld' samen op de grond gelegen op een kussen van de stoelen. Op een gegeven moment was ze zooooo moe. Dus naar boven, luier gedaan, in pacco doek en zodra ik het lakentje over d'r heen deed sliep ze.
De beroerdheid heeft doorgezet. Ik denk dat het een combi van verschillende dingen is, maar dat ik me beroerd voel is wel duidelijk, diarree en overgeven, bah! Overdag vandaag bij mijn moeder geweest. Naar huis gebracht door mijn broertje.... De buurvrouw heeft me net geholpen met Lise en dan straks, als mijn moeder klaar is met werken komt ze hier slapen zodat de Lise kan doen.... hmmmm niet fijn, ziek zijn en moeder zijn.... en dan te weten dat ik echt nooit ziek ben en nu dit.... Laat die warmte maar heel snel verdwijnen....
Hoevaak mag je extra water geven? Cay heeft vandaag minder geplast dan normaal. Doe al 10 ml extra water bij zn voeding
Beterschap elise! Vanavond naar de bioscoop geweest. Leuke film! Toch weer blij dat we nora op gingen halen. Ze is heel lief geweest bij m'n ouders. Lief geslapen en gespeeld.
Hallo dames, Misschien een beetje laat, maar kan ik nog meekletsen? Ik ben 20 mei bevallen, alles ging mooi vlot en de kleine meid doet het goed. Ze krijgt bv, slaapt al een tijdje nachten door van 10 tot 6 en is verder erg tevreden
Welkom Frubbel! Welke film heb je gezien Ivy? MamaChantal, wij hebben gisteren en eergisteren 10-20ml in een flesje gegeven. Buiten de voedingen om. Ivm veel zweten en omdat hij wat meer spuugde dan anders. Vanavond heeft hij tussen 18-21u niet geplast. Hij slaapt sinds 18u bijna aan een stuk. Net met erg veel moeite de avondfles erin gekregen, maar ik vond het toch echt b r langrijk dat hij vocht binnenkreeg. Hij viel steeds in slaap. Nu ook weer. Fender is voor het eerst bij mijn moeder geweest vanavond terwijl wij uit eten waren. Hij heeft daar dus ook vrijwel voortdurend geslapen. Zelfs het "krampjesuurtje" heeft hij overgeslagen. Ik ga hem nu toch maar inbakeren en in bed leggen. Eerlijk gezegd hoop ik dat hij zich over 3-4u weer meldt. Zo rustig ken ik hem echt niet. Rothitte ook :x ben het echt zo zat.... Oja, etentje samen was wel heel erg gezellig!
Welkom frubbel.. Beterschap Elise! Rot zeg! Hopelijk gauw over! MamaChantal, als ik merk dat ie het echt warm heeft doe ik 30ml in een fles, maar drinkt ie nooit op.. Lumiere, wat fijn dat jullie lekker samen uit.eten zijn geweest!
Hoi, Ik lees soms al met jullie mee maar ik zou het ook fijn vinden om mee te praten en vragen te kunnen stellen. Ik ben 2 juni bevallen van een jongetje, mag ik met jullie meekletsen?
Tuurlijk mag je meekletsen Plurk80! Jij ook op 2juni bevallen zie ik? Beterschap Elise Zo, met veel moeite een hele fles leeggedronken. Ik kon hem echt niet wakker houden tijdens het drinken. Maar toch op uiteindelijk.
Gezellig dat we nog mogen aanschuiven hier. Het is eindelijk een beetje afgekoeld hier, heb de katten maar even opgesloten in de slaapkamer en de deuren lekker opengezet tijdens het voeden. Iemand nog leuke plannen voor vandaag? Hier komt vanmiddag een collega van mijn vriend samen met zijn vriendin bbqen, ik hoop maar dat het droog blijft.
Welkom plurk Hier vandaag een dag in het teken van mijn verjaardag.. Morgen jarig, maar vier het vandaag.. Kwam gister maar op 5 voedingen uit! En merendeel gwn 120+10 extra water.. Wel gwn goeie plasluiers gehad dus dat was goed.. En hij had zn laatste fles om 2115, viel echt goed in slaap om 23u en kwam vannacht om 400u.. Helemaal goed dus.. Was wel van de nachtvoeding af, maar dan had ie zn laatste fles om 2230/2300 en sliep hij pas rond 0000 /0030 en dan tot 5/6u.. Eens kijken wat ons beter bevalt Fijne dag vandaag iedereen!
Ben benieuwd of het inderdaad is afgekoeld...ik heb alles weer dicht zitten, ramen en gordijnen. Alvast gefeliciteerd Kimberly! Net weer een fles laten staan. Om 6.15 60ml laten staan omdat ik hem niet wakker kon houden, en nu net weer 50ml niet op. Hij perst ook voortdurend omdat hij wat verstopt zit, en dat leidt hem af tijdens het drinken. Drinken lijkt aandrang te geven. We zitten een beetje in een vicieus cirkeltje lijkt het. Door minder drinken raakt hij meer verstopt, maar door de verstopping drinkt hij minder goed. Straks toch maar weer wat water proberen. Hij is wel weer alert gelukkig, lachen en kreetjes maken.
Alvast gefeliciteerd kimberly Cay drinkt wel goed maar plast weinig Geef al extra water Hij is ook moeier dan normaal, slaapt meer. Maar ff in de gaten houden en anders morgen huisarts/wijkverpleging ff bellen er over. Gister maar 3 kleine plasluiers gehad.
Gefeliciteerd kimberly een fijne dag vandaag! Op dagen zoals dit is het wel balen dat ze in een bakerzak slaapt. . We hebben nu een airco op haar kamer gezet zodat die even haar kamer kan afkoelen voor ze op bed gaat. . Het voelde al stuk aangenamer toen ze op bed ging, ben benieuwd hoe het straks aan voelt.. ze ligt alleen in haar luier in de zak.. bedenk me nu dat ik wel kan proberen om 1 armpje er uit te laten
Alvast gefeliciteerd Kimberly! Beterschap Elise niks aan met dit weer Gisteren mega drukke familiedag gehad Fae heeft de hele dag niet geslapen, is ze nu aan het inhalen denk ik want slaapt de hele dag al veel. Ze begint ook eindelijk wat te lachen ! Heb nog paar wasbare luiers via marktplaats gekocht die zullen deze week al wel binnen komen scheelt alvast wat.. Hier 30 graden op kamer alleen luier in Puckababy heb zonder geprobeerd maar geen succes. Hier wel wat minder plasluiers ook logisch natuurlijk want ze zweet meer, maar nog wel elke luier een plasje. Welkom de 2 nieuwe dames !