mei 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Elise75, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Elise beterschap hoor! ( Pff met deze hitte:$ bah)

Kimberly alvast van harte!

Nieuwe meiden welkom! :)

Heeft het bij jullie al geregend dames?
    Hier is het nog 34 grd buiten en 29 grd binnen omg!

2. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Vanochtend heeft het hier geregend.
    De temperatuur hier binnen is 28graden.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nog steeds geen regen hier :(

4. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Hier geen regen, maar ook niet boven de 30gr buiten. Denk rond de 24-25? Binnen nog wel 27gr. Warmte gaat er maar langzaam uit hier.

5. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Buiten is het lekkerder vind ik.
    Net de hond uitgelaten en Nora ook even mee genomen.
    Anders komt dat lieve meisje helemaal niet buiten.

6. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Wij zijn ook even buiten geweest vanmiddag. En ik heb net weer voor het eerst hardgelopen, dat ging goed :) lekker om weer te sporten. Fender drinkt en plast weer meer nu, hij is weer net zo actief als anders.

Het dochtertje van mijn beste vriendin is vanmiddag opgenomen in het zhs. Ze is 12wk oud. Vanmiddag raakte ze oververhit, 39gr koorts en een hartslag van 200. Met ambulance naar zhs gebracht, ze ligt nu aan het infuus. Vlgs de kinderarts is de dagenlange hitte haar teveel geworden, in combinatie met de bestaande reflux en spugen. Echt zo zielig, mijn vriendin en haar man zijn enorm geschrokken natuurlijk. Ik hoop dat het snel beter gaat met haar.

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @ivystoeter: ik heb de puckababy mini

Hier is het steeds rond de 30 graden in huis dus boven nog warmer bah.. woon dan ook in het noorden en bleef het nog wel ff warm begreep ik.. gelukkig regent en onweert het nu.. mijn meisje kon niet slapen rond 19.00 en ligt nu net gelukkig te slapen in de luie wipstoel

8. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Hier regent het nog niet.
    Maar denk dat het dat zo wel gaat doen.

Lumiere, dat is schrikken voor je vriendin!
    Ik wil ook weer gaan hardlopen, maar met dit weer doe ik het maar even niet.

Missflower, past ze die al goed?
    Nora heeft het gewicht wel voor de puckababy mini, maar niet de lengte en ook de leeftijd niet.

9. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    Hallo,

Ik zou ook graag mee willen kletsen, als dat nog kan
    Ik ben op 14 mei bevallen van amy met 36w5d, ons eerste kindje.
    Veel dingen zijn daardoor nog nieuw en lijkt me wel fijn om ervaringen te delen met andere die in dezelfde periode zitten.

10. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Welkom!
    Moest Amy lang in het ziekenhuis blijven vanwege het te vroeg geboren worden?

11. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Yeah hier onweert en regent het ook eindelijk! :D (noorden van het land) binnen is het al afgekoeld van 29 naar 26,5

Ooh een hartslag van 200 lumiere? Mijn god:$ das schrikken
    Hopelijk gaat het snel beter met haar kindje!

Crol ook welkom hoor!

12. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    Nee gelukkig niet, maar 3 daagjes.
    Ze had na dag 1 al gemogen maar toen zakte op eens haar glucosewaarde, gelukkig was dat snel hersteld en ze viel veel af.

13. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Gelukkig maar 3 dagen.

Pfff Hoe frustrerend.
    Wil je je kleintje goed laten drinken met deze hitte loopt ze zo te klieren met drinken.
    En dan rustig in je hoofd blijven.

14. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Inderdaad Ivy, ik ken het. Alleen valt meneer hier of in slaap of hij zich steeds uitrekken waardoor hij slordig drinkt en ook minder.

Wij zijn van plan om Fender in zijn bed te laten slapen ipv in de reiswieg. Waar moeten we op letten? Gewoon er in leggen, ingebakerd en al, en hopen dat hij slaapt? Of moeten we nog ergens rekening mee houden? Bed is kort opgemaakt met aeroleep en alleen laken nu.

15. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Kort opmaken, moe of slapend in bed leggen (ingebakerd als hij dat gewend is) en strak instoppen met een lakentje.
    Zo doen wij het.

16. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hoe veel slapen jullie kindjes? Tim is nu 7 weken en hij slaapt nog steeds erg veel. Gisteravond ging hij om 22.30 slapen na de laatste fles. Toen werd hij om 3.00 wakker voor een fles. Daar na gelijk verder geslapen tot 9.00. Ik denk dat hij toen een uurtje wakker was. Hij heeft van 10.30 tot 13.30 op zijn buik geslapen (alleen overdag onder toezicht, hij slaapt dan echt heel lekker). Mijn moeder kwam toen even oppassen maar gelijk na die fles weer in slaap gevallen. Om 15.00 weer wakker en in bad geweest. Daarna gedronken en weer in slaap gevallen.
    Gelukkig is hij s avonds meestal wel meer wakker maar ik vraag me af of meer kindjes zoveel slapen.

17. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Nigel is nu 2 maanden en slaapt van s'avonds half 10 tot s'ochtends 6 uur, dan drinkt hij een flesjes, slaapt dan tot 10 uur en is daarna meestal tot 1 uur wakker en heeft dan over de middag en avond heen allemaal kleine hazeslaapjes van ongeveer 20 minuten, alleen als ik hem in de maxi cosi doe slaapt hij wel eens anderhalf uur smiddags.

18. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Fender is 7wk, hij slaapt 's nachts na de fles periodes van 3-5u en wordt dan wakker voor een fles. Overdag tussen 9u en 21u slaapt hij verspreid over de dag zo'n 3 uurtjes, maximaal 5.

19. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Even een kort berichtje.... Helaas heel ziek geweest.
    erg blij met mijn moeder en haar Hulp want ik kon alleen op bed liggen. Vandaag naar haar huis verplaatst omdat ze afspraken heeft.
    Het gaat wel beter gelukkig maar alleen voor mijn kindje zorgen is helaas nog geen optie....
    morgen met haar weer naar het wkz. Kan mijn moeder gelukkig nu ook mee om te helpen.
    Ik hoop snel weer mee te kletsen.

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Plurk als die t zo lekker vind zou ik m lekker op ze buik leggen hoor :) Zijn meerdere meiden die het hier doen dacht ik.

Fae slaapt ook erg veel maar dit is ook ons vaste ritme vanuit t ziekenhuis en werkt erg goed. Slaapt s'nachts 7/8 uur achtereen en dan weer elke 3 uur en soms iedere 2,5 uur..
    Pfff Elise wat vervelend hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent.

Vandaag bij t cb geweest 60 cm en 5240 gram :D

Deel Deze Pagina