Nooit fijn als de kleintjes wat mankeren en vooral dat je niet weet wat het is. Jaloers op de mama's waarvan de kindjes al lekker doorslapen. Hier nog niet aan, maar vind het niet zo heel erg. 22:00 uur de laatste fles. Word meestal rond 02:00 uur wakker en dan neem ik hem bij me en 04:00 krijgt hij dam echt honger. Prima Hij is hier wat onrustig. Slaapt hazenslaapje..hopen morgen beter
Gelukkig net een temperatuur van 36,8 misschien dat zn lichaampje in de war is door de warmte. Hopelijk was het 1 dagje en gaat het morgen weer goed. Twixie, hoezo geef je om 4 uur de voeding als hij om 2 uur wakker is? Heeft hij nog geen honger dan of moet er meer tijd tussen de voedingen zitten?
Eline misschien door de warmte ? Goed in de gaten houden hoor! Cay heeft net voor t eerst op zn zij gedraaid-en terug. Hij probeerde op zn buik te rollen maar lukte niet met zn armen.
Ik merk dat hij om 02:00 uur geen honger heeft. Speentje gaat erin en dan slaapt hij verder. Was het maar zo dat hij tot 04:00 doorsliep Geduld is een schone zaak was het toch haha. Ahhh, dan verschijnt er toch een lach van oor tot oor als je het hem ziet proberen, MamaChantal Vraagje, wat doen jullie als jullie kindjes moeilijk in slaap vallen de heel onrustig zijn? Hij heeft net z'n laatste fles en wilt niet in z'n eigen bedje. Hij word dan gelijk wakker. Op me arm slaapt hij nu maar dat hou ik niet lang meer vol.. Net een kachel. Kom net onder de douche vandaan maar heb het nu alweer bloedheet!
@ivystoeter: mijn dochter past ook nog in de piep hoor maar kan maar net en daarom vast de mini gekocht omdat 2 zakken wel handig zijn.. ze is al lekker spekkig aan het worden.. 60 cm en zo'n 6 kilo... ik zat eens te vergelijken maar mijn 2de woog al 6.6 kilo met 5 week haha dus je kunt nagaan dat ik mijn jongste wel klein vind al zegt de curve wat anders
@twixie: in het begin hadden we dat hier ook wel eens dus dan ging ik haar in slaap wiegen en in bed leggen maar heel voorzichtig dus eerst stoppen met wiegen en als ze doorsliep in bed leggen maar mijn handen er nog onder houden en ze 1 voor 1 wegtrekken haha. ..
Ik heb de strijd voor vanavond opgegeven. Was inmiddels als 8 keer heen en teruggelopen van onze slaapkamer naar zijn kamer. Dat wiegen doe ik inderdaad ook. En die handen... Zo herkenbaar! Maar als ik me hand weg hield, werd hij weer wakker. Nu ligt hij naast me te knorren. Niet ideaal, ik weet het maar morgen avond weer een poging. We hebben vanavond het bed toch voor ons alleen. Nu mama nog slapen (klaarwakker )
Meneer sliep om half 11 en ik om 12 uur. Om 3 uur z'n flesje gekregen. Nu w I ex hij elke keer wakker omdat hij loopt te maaien met z'n armen en beentjes Ik elke keer die speen erin. Merk wel dat hij wat huilerig is..
Twixie, ik heb ergens gelezen dat je bij slapend terugleggen ongeveer een kwartiertje moet wachten omdat een baby dan in een diepere slaap is en minder snel wakker wordt. Misschien helpt dat een volgende keer? Vanmorgen gelukkig geen diarree meer! Ik vind het alleen wel veel 3 poepluiers in 24 uur...
Fender sliep van 23.30 tot 4uur vannacht, nadat we de laatste fles wat opgehoogd hebben naar 150ml. Zojuist even bij papa op het werk geweest. Grappig, al die stoere mannen zwijmelend kroele-kroele bij onze kleine man. Hij was wel bij ieder rood verkeerslicht kwaad, meteen huilen en zodra we weer reden was het goed. Vanavond ga ik een slaapzakje kopen voor hem. Hij past bijna niet meer in de inbakerdoek, en vanochtend lag hij helemaal scheef in bed, terwijl ik hem toch echt recht erin had gelegd. Geen idee hoe hij dat voor elkaar kreeg, maar met laken vind ik dat toch eng...
Nora gaat ook aan de wiebel. Maar met een paccodoek liggen de armen zo strak dat draaien bijna niet gaat.
Hier nog steeds niet beter, pfffff ..... vervelend buikgriepje.... ik zit nog steeds bij mijn moeder. Gelukkig dus Hulp Als het nodig is. Mijn moeder moet wel werken vanavond van 17 tot 24 uur.... Dus dat wordt pittig. Maar dan doet mijn moeder de nachtvoeding, alhoewel nacht.... vanmorgen was het 6.15 uur na de fles van 23 uur..... gaat dus goed!
Balen dat je nog niet beter bent zeg! Wel zorgen dat je zelf niet uitdroogt met buikgriep en deze hitte. Hier slapeloze baby...sinds 8u vanochtend maar 30min geslapen. Verder huilen, jengelen, krijsen afwisselend. In bed is hij 10min stil en dan begint het weer. Hij moettoch echt moe zijn na zo lang al wakker. Als ik erheen ga, steeds na een minuut of 5 hard huilen, en ik aai hem even dan zakken zijn ogen dicht, maar na een paar minuten gaat hij weer huilen. Misschien kan ik hem beter eruithalen, zo werkt het ook niet en gaat hij alleen maar zweten. Ik zal blij zijn als vriend over een uur thuiskomt. Als hij bij Eindhoven Airport door kan rijden ivm de slachtofferterugkeer daar straks.
Beterschap elise, hoop dat je snel opknapt Hoe ging vanmiddag met slapen lumiere? Hier gisteravond even een slecht dip momentje gehad waarbij ik me zeer machteloos voelde met huilbuien erbij. Maar vandaag een super dag gehad. Afgelopen dagen al bezig geweest met het strikte voorspelbaarheid en regelmaat ivm slapen, voor vandaag iets aangepast en verbetert. Het ging super goed. Amy heeft 2x ong 2 uurtjes en 1x 1,5 uur geslapen. Ben er helemaal blij mee. Nog even afkloppen dat dit de komende dagen zo blijft, ik hoop het echt. Moest het eventjes kwijt hihi
Hij zal toch eens moe moeten zijn? Misschien oververmoeid, Lumiere? Ik zeg zomaar wat. Ik snap dat je blij bent als je vriend je kan helpen. Heb ik ook hier. Fijn Crol Hopen dat het zo blijft ! Ik weet nu waarom hij zo huilerig en hangerig is. Het is zeer waarschijnlijk het sprongetje van 8 weken. Verklaart een hele boel. Hebben meer mensen hier last van??
Onze kindjes hebben dezelfde leeftijd, dus heel goed mogelijk dat hij ook in Den sprongetje zit. Ik lees mijn baby bijbel Oei Ik Groei
Slapen geen succes meer arm mannetje. Ik wilde dat ik hem meer kon helpen. Hij heeft nog een uurtje geslapen, alles bij elkaar zo'n 90min dus sinds 8u. Nu ligt hij te dutten in de wipstoel. Beter dan niets. Hij wil bij ons zijn lijkt het. Zodra ik hem op de arm neem is het weer goed. Ik denk dat de warmte ook meespeelt. Hij is vlg de oei ik groei nu 9 weken oud, zit midden in zo'n donderwolkperiode...
Op de een of andere manier is die 3 maanden grens een magische grens. Er kwam bij m'n zoon in eens een ritme wat hij dagelijks had. Om dat vervolgens ook weer tig keer om te gooien natuurlijk naar mate hij ouder werd. Tuurlijk sliep hij ook wel eens maar 45 min, maar dat geeft niet. Ik had ook exht eerst t gevoel dat ik faalde als moeder, omdat mijn kind niet zelf in slaap kon vallen. Wist ik veel dat dat vanzelf gaat. Lees anders het boek baby in een droomritme van Stephanie Lampe eens. Echt een aanrader! Zoveel herkenning en heel praktisch. Ik heb er veel aan gehad en zelfs nu met de 2e lees ik m weer. Omdat ik soms toch nog denk van hoe zat t ook alweer. Gaat je kindje naar kdv? Ze weten heus met zo'n klein baby'tje wel wat ze moeten doen. Als het slapen even niet lukt, proberen ze het later nog een keer. Doe ik hier ook.