Lumiere, ik denk dat je even de cirkel moet doorbreken.. Damon was gister ook heel eigenwijs, niet wilen slapen en echt hele tijd huilen (doet ie nooit).. Dus in draagzak gedaan en nog geen 2 min later sliep hij, ff 15 min laten slapen en daarna in bed gelegd, heeft doorgeslapen tot 645u.. Tis even zoeken naar wat werkt, maar als je het eenmaal gevonden hebt is het heerlijk! En wat de ene keer werkt, werkt de andere keer weer niet hoor, maar hoop dat je de cirkel iig voor vandaag kunt doorbreken.. Succes!
@frubbel Hier vindt ze een spiegel helemaal geweldig, heb zo'n autospiegel van luca, die zet ik dan naast haar neer, verder speelt ze nog niet echt, Die sokjes heb ik ook maar daar doet ze niks mee. @luimiere. Ik herken je verhaal, amy had ook dagen dat ze de hele middag en avond wakker was en niet wilde slapen omdanks dat ze moe is. Hier helpt nu de 5min goed, als ze een beetje jengelt elke 5 min troosten, is ze echt overstuur dan ga ik gelijk troosten maar blijf bij haar bedje en leg haar terug als ze rustig is. Daarnaast idd de tips van hierboven. Als het echt niet gaat miss een draagzak of bij je op schoot dat je het volgende slaapje weer probeert. Zoals kimberly zegt, het is even zoeken wat werkt Ooh en, je doet het niet verkeerd hoor. Elk kindje is anders. Je moet doen wat voor jouw en je kleintje het prettigst is Succes
Vervelend Lumiere! Het belangrijkste is dat je doet waar jullie je prettig bij voelen. Voor ons werkt om de paar minuten kijken soms, maar als ik een uur heen en weer heb gelopen ben ik er zelf altijd wel klaar mee. Wat hier vaak werkt is draagdoek (alleen met dit weer vind ik dat zelf veel te benauwd) of samen op ons bed gaan liggen. Dan leg ik hem op z'n zij tegen me aan met speentje in z'n mond en na even rondkijken valt hij in slaap. En sindskort dan ontdekt dat buik slapen ook goed werkt. Succes! Het kan zo zwaar zijn een baby die niet wil slapen.
Hij is gelukkig om 13.30 gaan slapen, tot 16u. Toen fles gehad van papa en daarna wilde hij weer niet slapen, maar toen kwam ik thuis en rook ik al meteen poepbroek. Hij zat helemaal onder! Luier verschoond en toen wilde hij weer slapen.
Wij hadden een verjaardag vanmiddag. Voor het eerst een uur in de auto. Daar aangekomen even knuffelen met wat mensen. Toen wat huilerig, flesje gegeven en camping bedje neergezet op de logeerkamer. Op bed gelegd.en uiteindelijk heeft ze 3kwartier geslapen. Toch beter dan niks en weer een keer ergens anders geslapen.
Was dat de eerste keer dat Nora ergens anders sliep? Altijd spannend hoe het gaat. Het was toch niet de poep die Fender dwars zat, vriend had hem een half uur daarvoor verschoond, toen ik even op een verjaardag was. Hij wilde na de vroege-avondfles meteen slapen. Nog een half uur op mijn arm, en toen naar bed gebracht.
pfff ja cay heeft zich vanmorgen voor het eerst omgedraaid van buik naar rug hopelijk wacht hij nog even met van rug naar buik rollen anders kan ik hem niet meer inbakeren. cay slaapt gelukkig overal, kinderwagenbak mee en hij slaapt oma heeft campingbedje staan en slaapt hij ook prima in. we nemen dan wel eigen lakentje mee zodat hij geur van thuis heeft.
Momenteel is het droog, maar vanochtend idd ook stortregen met onweer. Wordt waarschijnlijk niet wandelen vandaag
Hier ook flink geregend. Goede nacht, fles om 23-3-8! We gaan even wandelen in de bossen. Via de site rolstoelroutes.nl heb ik een route gevonden die verhard is.
Nou hier is het nog steeds niet droog. Gelukkig komt m'n moeder de hond zo even snel een plasje laten doen.
@evi we hebben een kinderstoel waar ze vanaf de geboorte meteen in mag, ik heb hem vooral nodig om haar in te leggen als ik ga zitten dat lukt me niet met haar in mijn armen ivm mijn bekken. En met opstaan weer net zo. Maar ze ligt er blijkbaar heerlijk in, ze kan mooi wat rondkijken, dat is natuurlijk leuker dan in de box... Het is hier al de hele dag droog en warm, van mij mag het wel even gaan regenen.
Hier is het ook redelijk droog op af en toe een plensbui na. Hebben jullie ook fases gehad van slecht drinken? Ik word er een beetje moe van. Eerst dronk hij netjes 5x 200ml op en nu ineens minder. Hij heeft een flinke lichamelijke groeisprong (in 2 weken 600 gram aangekomen) gemaakt naar het gemiddelde. Dus ik dacht hij had die 200 tijdelijk nodig. Maar nu drinkt hij echt een stuk minder. 4 voedingen van 120 en 1 van 165 zo ongeveer en dan moet ik het echt naar binnen duwen. Als het aan hem ligt stopt hij na een paar slokken. Hij wiebelt alle kanten op en slaat de fles uit z'n mond. Zo frusterend! Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?