mei 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Elise75, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    Hier precies hetzelfde momenteel. Van 5/6 x 150cc leeg binnen 20 min, krijg ik er nu met moeite 100/120cc erin, vaak duurt het ruim een half uur tot 3kwartier. Geen idee waarom

Hiervoor kwam ze meestal zo'n 200-300gr per week aan. Weet niet hoeveel ze nu is aangekomen. Zal wel minder zijn

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Raar he Crol? Morgen naar het cb voor de tweede enting :( zal het eens bespreken qaar het aan kan liggen.

3. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    Ja vond het ook al gek. Ben benieuwd wat ze zeggen morgen bij het cb

4. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Damon heeft vandaag zn prikjes gehad.. Hij slaapt nu echt van voeding naar voeding en als ie ff wakker is, ligt ie te kreunen en steunen.. Arm kind 😞

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Oow wat sneu voor hem Kimberly...ze mogen zo jong ook nog geen zetpil geloof ik, als ze zich ziekjes en koortsig voelen. Fender moet vrijdag prikjes.

Vandaag rompers mt 62 gekocht. Wat gaat het toch snel zeg. Maar de 50/56 moet ik echt onder zijn billen heen trekken, vooral als hij luiers maat 3 draagt. Die draagt hij nu 's nachts. Vanmiddag een lange boswandeling gemaakt met z'n drietjes.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ze mogen wel pcm 60 mg maar zou t niet doen voor enkel koorts alleen als ze echt beroerd zijn, maar vergeet niet t heeft ook een functie ! :)

7. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Nora drinkt momenteel ook slechter.
    Precies wat jij beschrijft eline.
    Heel herkenbaar!

Zetpil 60mg mag.
    Maar alleen als ze zich echt beroerd voelen.
    Nora sliep ook heel veel na de eerste enting.

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    hier in zh zeiden ze dat er onderzoek is geweest en de vaccinatie beter zou werken als er geen pcm gegeven word.
    advies was dan ook alleen geven als hij er echt goed ziek van is

9. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Tegen mij zeiden ze vorige keer dat ze dan misschien minder nodig heeft en minder honger heeft.
    Dat ze het zelf regelen.

Maar ik vind het ook frustrerend.
    Eerst zo goed drinken en nu ineens minder.

10. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    Awh mijn meiske heeft een lichte verhoging van 37,8. Hoop dat het niet verder oploopt. Vanmiddag wilde ze ook niet echt slapen elke 20 minuten wakker.

11. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ons mannetje heeft vandaag ook zijn eerste inenting gehad, ik vond het echt vreselijk maar hij hield zich erg goed, heeft nog geen minuut gehuild, hij slaapt ook erg veel vandaag, maar als hij wakker is is hij alleen maar aan het huilen zit dus toch niet helemaal lekker in zn vel.

even een andere vraag, ik heb sinds de laatste 2 weken van mn zwangerschap tot nu aan toe last van mijn polsen, ellebogen en knieen, kan af en toe amper uit de bank komen of Nigel optillen, hebben meer mensen hier last van? Ik heb veel vocht vast gehouden tijdens de zwangerschap en dacht eerst dat het daar van kwam, maar dat is inmiddels een heel stuk minder en toch houd ik die pijn.

12. Frubbel

Frubbel Actief lid

28 sep 2013
    435
    159
    43
    @evi ze heeft een bloom fresco stoel als je hem op Google ziet herken je hem denk ik wel :)

13. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ahh zielig he die entingen! Vorige keer hier 38,4 na de enting. Ik hoop niet hoger morgen, want ik hoorde dat de tweede enting vaak een ergere reactie geeft, omdat het een levend virus is. De vorige keer zei de verpleegkundige dat we max 3x 120 mg zetpil mogen geven. Gelukkig zei de dame van etos dat dit veel te veel is voor onder de 3 maanden... fijn dat ze zo alert zijn bij het cb :s

Crol, vorige week had mijn zoontje ook verhoging. Ik heb toen gebeld met de huisarts en die zei dat het belangrijkste is dat een baby zich normaal gedraagt en miet versuft is, goed plast en geen rode vlekken krijgt. Door de warme temperatuur stijgt de lichaamstemperatuur ook. Maar bij twijfel natuurlijk de huisarts bellen :)

14. Crol

Crol Actief lid

17 aug 2013
    335
    106
    43
    Dankje eline. Tot nu toe gedraagt ze zich verder normaal.
    Hou haar even extra in de gaten vanavond. Wilde haar eigen vanavond voor het eerst snachts in haar eigen kamertje leggen, maar dat stel ik nog maar ff uit.

15. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Is de tweede inenting erger?

16. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ja dat is een levend (verzwakt) virus terwijl de eerste een dode is. Dus de reactie kan heviger zijn maar dat hoeft niet.

17. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hij heeft nu 38,3 en ze zei pcm pas rond de 39 graden, dus nu in een zomerslaapzakje in bed gelegd.. Had net 5,5u niet gedronken, dus ook wel echt duidelijk dat het allemaal niet zo lekker zit.. Dit wordt de eerste nacht niet ingebakerd, op de eerste weken na dan,.dus ben benieuwt.. Ws wordt het buikslapen vannacht..

18. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja dit herken ik. Ik heb het alleen veel in mijn vingers en enkels. Loop dan de eerste paar stappen ook als eem oud mens.helemaal stijf.
    Dit is idd nog van het vocht vasthouden en kan echt wel lang duren voordat dit minder is. Ik merk wel dat het beter wordt, maar weg is het zeker nog niet. En anders een keer een afspraak maken bij de huisarts? Er bestaat volgens mij ook een injectie hiervoor.

19. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Volgende week krijgt hij hier de eerste prikjes. Best spannend nu ik jullie reacties erop zo lees. Gaan maar van het beste uit!

20. unknowable

unknowable Niet meer actief

Ok, dus pijn in gewrichten komt van het vocht vasthouden? Had hier ook al tijdje zere enkels en knieën..

Heb het idee dat ik bij mijn bovenbenen nog vocht vasthoud, hebben jullie daar ook last van? Enig idee wanneer het wegtrekt?

Deel Deze Pagina