Als hij in de nacht maar goed slaapt. Dan kunnen jullie ook wat rusten. Slapen jullie wel alweer bij elkaar?
In de nacht gaat het zeker goed. Vannacht van 22.45 tot 4.45 doorgeslapen. Hij heeft de fles van 1.45 dus overgeslagen Zojuist de prikjes gehad. Stoere vent huilde maar heel kort. Hij is nu als een blok in slaap gevallen. Goed gegroeid ook, 60cm en 5900gram. Ons goeie baby'tje haha
Ahh goed gedaan! Wat grappig Fender is precies even groot en zwaar als mijn uk. Alleen schelen ze wel wat weken.
Lekker lumiere! En een aardig grote jongen :-D Lise is ruim 11 weken en is 58,5 en weegt 5460.... Zij drinkt 5 x 150 met 5 scheppen en dat gaat super. En ik las hier over de fles niet leeg drinken... ik dacht nog, nou hier niet met het vreetmonster.... maar nu al 2 keer 20 cc. En ze slaapt veel... zal wel een sprongetje aankomen denk ik....
Ik heb hier 5 wasbare luiers iemand die die voor 12,50 over wil nemen om te proberen of het wat voor je is?
Vandaag precies 13 weken Lumiere. Hij woog 2,9 kilo bij de geboorte en Fender? Vind je het toch niet fijn wasbare luiers tweekids?
Wow die Fender zeg 5900 gram en 60 cm flinke knaap hoor E.den woog afgelopen woensdag 5245 gram en was 60 cm Is het niets die wasbare luiers fleur?
Fender woog bij zijn geboorte 4325gr Hij is wel slaperig vandaag, maar drinkt gelukkig wel normaal, normaal honger. Temp is 37,0. Hopenlijk blijft dat zo
Hier een Ellevil Mie gekocht ! Ben heel tevreden over de wasbare luiers maar heb er veeeel te veel gekocht haha. Dus mogen de minst leuke gaan die ik ook heb gehad om uit te proberen dus daar is het echt een ideaal pakketje voor !
Ja is heel normaal, Nigel heeft bijna de hele dag geslapen, toen hij zijn prikjes kreeg, alleen de temperatuur goed in de gaten houden.
Temp was net 37,7. Ik heb hem in romper met spaghettibandjes in zijn slaapzakje gelegd. Hopenlijk wordt hij niet, zoals gisterennacht, zoveel gestoken door muggen. Hij ligt sowieso zonder laken op bed. Op zijn kamer is het nog steeds 26 graden ik denk dat ik zijn broek en sokjes ook nog ga uitdoen. Verder drinkt en plast hij goed.
Waarom heeft hij uberhaupt nog een broek en sokjes aan in z'n slaapzakje? Heeft hij het anders echt zo koud?
Hij lijkt een echte koukleum te zijn. Zelfs met al die kleren in deze warmte is zijn nekje en handjes koel en temp 36,6. Alleen nu na de prikjes niet.
Nora heeft net het allerlaatste flesje moedermelk gedronken. Op het laatste viel ze in slaap. Maar na het verschonen van d'r luier heeft ze alles toch opgedronken.