Dat is het voornaamste Ivy, dat je er zelf ook vrede mee hebt Hier vannacht 38,1 temp gehad, nu weer 37,0 en in zijn gewone doen. Alleen drinken nog wat minder, hij drinkt halve flessen. Ik ga er van uit dat dat in de loop van de dag ook weer beter gaat.
Vandaag lekker de hele dag wezen shoppen met manlief en zoontje in Antwerpen. Super gezellig en leuk. Natuurlijk lekker veel gekocht voor die kleine, maar zelf ook goed geslaagd. Lekker geluncht, op terras gezeten..perfecte zaterdag! Hij lag aandachtig naar alles te kijken en ligt nu lekker te slapen. Moe van alles
Leuk Billie! Heeft hij daarna dan last van een huiluurtje? Bij ons gaan de uitjes heel goed alleen daarna is het wel even drama om alle prikkels te verwerken. Ik ben benieuwd hoe dat met de kinderopvang gaat zijn. Dat is natuurlijk helemaal een bron van prikkels. Fijn dat Fenders temperatuur weer normaal is Lumiere! Is het slapen vandaag goed gegaan? En drinkt hij weer wat meer? Hier gelukkig wel wat meer richting het oude drinkpatroon. Ik hoop dat dit zo blijft.
Klinkt leuk Billie! Is hij dan niet overprikkeld als je de hele dag gaat? Ben je in Antwerpen zelf geweest of in dat grote winkelcentrum Wijnegem? Daar hoor ik de laatste tijd veel over. Wij zouden deze week ook wat uitjes maken, maar niet verder gekomen dan een wandelingetje en een terrasje, en op tijd weer thuis voor de volgende fles. Nog koudwatervrees haha om langer te gaan. Vandaag wel naar schoonmoeders verjaardag geweest, 70km verderop. Fender heeft daar alleen maar op mijn arm geslapen en thuis weer meteen slapen. Koorts was vanmiddag weg, maar hij slaapt nog vrijwel aan een stuk en daardoor laat hij flessen ook half staan. Eerste keer dat ik hem 's middags wakker moest maken voor zijn fles.
Nee, hij heeft daar allemaal geen last van eigenlijk. Tuurlijk heeft hij gister wel gehuild, maar niet meer of anders dan als ik een dag thuis ben. Gelukkig maar. Zijn gewoon in het centrum geweest, dat winkelcentrum hoor ik idd ook positieve verhalen over. Nou we wonen er in de buurt, snel nog maar een keertje. Ja op de opvang zal er ook genoeg prikkens zijn. Ze schijnen dan ook minder goed te slapen en meer moe te zijn. Nou ja, dan slaapt hij s avonds lekker.. Hoe vaak gaat jouw kleine naar de opvang eline? En vanaf wanneer? Fijn dat het drinken weer goed lijkt te gaan. Leuk van de verjaardag lumiere. Jammer dat je het nog niet aandurft om langer weg te gaan. Maar alles op zn tijd, jij moet je er ook goed bij voelen. Fijn dat de koorts weg is..en van dat wakker maken is idd apart! lekker genieten van het weer vandaag dames!
Ik woon er wat verder vanaf, maar ik hoor opeens de laatste weken van allerlei mensen dat ze naar Wijnegem gaan, terwijl ik dat eerst nooit hoorde. Legostore schijnt populair te zijn. Fender is nog behoorlijk uit zijn ritme. Vannacht kwam hij iedere 2-2,5uur, viel aan op zijn fles en na 80ml viel hij weer diep in slaap. 3 nachtvoedingen tussen 23 en 7u en gisterennacht ook al. Was wel lekker dat we er nog maar 1 hadden de afgelopen weken. Misschien toch omdat hij zoveel overdag heeft geslapen, terwijl hij normaal maar een uurtje of 2 slaapt overdag. Hij is wel lekker vrolijk in ieder geval. Ik verwacht dat het ritme wel weer terugkomt, dat het toch aan de prikjes lag.
Pfff teveel doekjes onderweg haha, Didymos ringsling indio zacht roze Bykay denim stonewashed Ellevil mie Kan niet wachten ! Hoop dat het ritme snel terug komt Lumiere ! De oudste plast de hele dag al op het potje wat midden in de kamer staat nu doorzetten ! O leuk billie antwerpen !
Leuk he draagdoeken ! Al vind ik het nu iets te warm om met een draagdoek om te lopen. Gelukkig brengen we de kleine "pas" met 4 maanden naar de opvang. En hij hoeft dan de ene week 1,5 dag te gaan en de andere week een halve dag. Plus standaard 1 dag per week naar zn oma. Dus het valt best mee zo. Hoe hebben de andere dames met een baan de opvang geregeld? Bij ons wordt het ritme ook regelmatig omgegooid hoor Lumiere. Omdat hij zo slecht dronk had ik ook zoiets van ik zie wel wanneer hij wilt. Dat was soms toch snachts dan weer en een andere dag overdag veel. Ik vind het belangrijkste dat er voldoende naar binnen gaat. Liever natuurlijk overdag maar als hij dan niet wilt wordt het zo een gevecht. Voeden jullie op vaste tijden? En hoe doe je dat als hij/zij eerder honger heeft of snachts wakker wordt van de honger.
Haha ja gelukkig is die Ellevil met wol dus lekker koel ! En de Ringsling ook niet zo volbepakt.. En de bykay met Linnen dus het komt allemaal goed. vriend weet van niks hahaha ach hij rookt Hier is het ritme best vast de laatste weken , laatste 2 nachten van 21:30 tot 6:30/7:00 uur geslapen ! Dus echt officieel doorgesapen En overdag gaat ze ook gelijk slapen als ik dr in bed leg en als ze blijft zeuren/huilen neem ik dr weer lekker mee naar beneden even intensief spelen op de buik en dan weer naar bed . Ze komt overdag wel nog elke 2/3 uur voor een voeding..
Hoi meiden, ti's even heeeel erg druk thuis dus weinig tijd om te reageren. We hebben afgelopen maandag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen. Dus ben volop aan het schilderen. En s avonds thuis al spullen aan het uitzoeken en inpakken. Nemen we steeds al wat mee naar t nieuwe huis. Onze kleine meid is afgelopen week ook voor het eerst naar t kdv gegaan. Het gaat echt super! Ze drinkt keurig uit een flesje en slaapt heerlijk in der eigen bedje (doet ze thuis ook altijd) ik vind het nog wel een gepuzzel met de voedingen. Ik kolf in 3x ongeveer 300cc bij elkaar. Daar heeft ze vooralsnog genoeg aan. Maar ik heb echt geen idee wanneer ik moet kolven als ze meer nodig heeft. Met een kleine peuter in huis vind ik kolven erg lastig. De 2e prikjes staan gepland voor 22 augustus. Dus dat duurt nog even. Komende week nog wat dagen klussen (terwijl de kindjes naar de opvang gaan) en dan gaat m'n vriend zondag nog klussen en dan moet ik een paar dagen werken en daarna gaan we verhuizen. Zo geen Zin om te werken! Maja het moet maar. Nog meer die alweer aan het werk zijn?
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis ! Wij zijn ookal een maand aan t klussen pff Kan me voorstellen dat je dat lastig vindt maar bv kindjes drinken nooit grote hoeveelheden iniedergeval meestal niet meer dan 150 cc. Dus no worry komt goed !
Dank je wel. jullie gaan ook verhuizen? Je woonde via leegstandswet toch? Nu ook weer of iets gekocht? Wanneer gaan jullie over? Veel te doen? Wij huren dit (onze eigen woning staat te koop, maar is echt te klein) dus geen grote verbouwingen alleen even (even ??? ) alles witten en houtwerk lakken. Weekend van de 16e gaan we over. Ik geef nu steeds 3 porties van 100cc mee. En ze lijkt content. Ik geef maandag uit de vriezer mee (voorraad), kolf maandag voor dinsdag en dinsdag voor donderdag. Donderdag gaat de vriezer in. Maar denk dat ik toch meer moet kolven ergens om grotere porties te kunnen meegeven. Krijg er met 3x kolven op een dag gewoon niet genoeg uit Leuke babygym! Heerlijk al die vrolijke kleurtjes
We huurden onder leegstandswet en gaan huren voor onbepaalde tijd eindelijk ons eigen plekje. Maaar echt alles maar dan ook alles moest gedaan worden, alles was verrookt en behangen dat moest er allemaal af enzovoort. 1 sep gaan we over dus het einde is in zicht !
Mooi speelmatje! Vermoeiende dag gehad ivy? Vandaag voel ik me niet zo top dinsdag begin ik weer met werken. Aan de ene kant super veel zin in, maar aan de andere kant schuldgevoelens tegenover m'n zoontje. Het moment dat hij naar de kinderopvang gaat komt daardoor echt dichterbij. Het zal vast meevallen en goed voor hem zijn, maar nu heb ik vooral de angst dat hij bang zal zijn voor de nieuwe omgeving of dat wij hem achtergelaten hebben. Hij is zo gevoelig en snel van slag door nieuwe indrukken.
Wij hebben ook de jungle speelmat Snap dat het moeilijk is Eline, zeker als hij zo gevoelig is. Gaat hij naar een kinderdagverblijf of gastouder? Dathij bang is in een vreemde omgeving met onbekende mensen, dat vind ik ook het ergste van weer gaan werken. Hoop dat je je snel beter voelt Ivy Tweekids en Luna, succes met verhuizen. Niet het meest aantrekkelijke weer om te verhuizen en klussen met deze hitte. Maar je krijgt er hopenlijk wel een leuk huis voor terug! @hier, vannacht weer 3 nachtvoedingen gehad. Vanochtend lang gewandeld met vriend en Fender, proberen erachter te komen waarom we zo weinig kunnen hebben van elkaar. Gi-avond weer ruzie gehad. Hij kan er mn niet tegen dat ik mezelf zo tekort vind schieten en mezelf naar beneden haal. Wat sinds de bevalling al speelt. Ik vind dat ik ongelofelijk gefaald heb tijdens de bevalling, dat gevoel raak ik maar niet kwijt. Wel fijn om even in alle rust te praten. Fender sliep in de reiswieg. Fender is weer helemaal zichzelf, dus ik verwacht ook weer een rustigere nacht.
Goed dat jullie gepraat hebben Lumiere Hoezo vind je dat je gefaald hebt tijdens de bevalling als ik vragen mag? Tijdens een bevalling kun je als moeder niet falen, maar als je dat gevoel wel hebt dan is het belangrijk dat je het los kan laten. Heb je dit ook besproken tijdens de nacontrole? De kleine gaat naar de kinderopvang. Opvoeden is loslaten houd ik mezelf dan maar voor...