Eline werkse ik mag nog na deze week 1 week vakantie houden. vandaag naar de cb dus ik ben benieuwd. Helaas ook prikjes. Gisteren even tussen het klussen door een mei tai dtaagdoek gemaakt. . Helemaal happy vanmiddag even met mijn meiden zwemmen heerlijk... De kleine slaapt in zijn romper of korte pyjama zonder slaapzak. Hij ligt in zijn zijligkussen en ala hij slaapt dan slaapt hij en ligt hij stil. Draaien doet hij ook al en daarom geeen laken. Hij rolt steeda sneller van buik naar rug. Helaas begint meneer ook te duimen dus nu al aan het afleren met speen haha
Sterkte eline. Ik heb nog 3 weken. Moet dan 3 weken werken en ben dan weer 2 weken vrij. Dan weer 3 werken en 1 week vrij...haha..lekker rustig inkomen dus. Slapen gaat hier gewoon in romper en onder lakenthe. Gaat prima. Gister sliep hij van 22.45 tot 7.45. Dat is wel echt uniek. Het is nu al bijna 2 weken dat hij van 23.00 tot 6.30/7.00 uur slaapt. En daarna nog 2 uur. Heel fijn. Hoop dat de prikken meevallen aaroorda. Ik mag donderdag weer voor deel 2.ben benieuwd hoe lang en zwaar hij dan is. Fijne dag!
Ik heb nog 1 week verlof. En dan weer werken. Op zich best zin in, maar nu Nora niet zo goed drinkt vind ik het een beetje eng. Net overleg gehad meg het consultatiebureau en even de huisarts gebelt. Ze heeft waarschijnlijk toch last van verstopping. En daardoor kan ze ook minder honger hebben. Dus nu doet de assistente van de huisarts even overleggen met de huisarts. En dan kunnen we waarschijnlijk iets van lactulose siroop krijgen om te geven.
Werkse Eline.. Ik begin per 1sept voor 3 mnd en dan Ws weer de ww in.. Dus nog 4 weekjes genieten.. Hier slaapt Damon snachts nog ingebakerd, op zn rug zwaait ie echt veel met zn armen en op zn buik slaapt ie goed, maar kwam vd week na 5 uur snachts weer.. Met inbakeren slaapt ie wel 7u door.. Vannacht van 2230 tot 7u, dus heerlijk kunnen slapen Ivy, wat vervelend! Overgang van bv naar kv is rot! Hier bezig met de strijd tegen de kilo's.. Dit jaar wil ik er echt nog een groot deel af, 20 kg te gaan!
Ik moet nog 1,5 kg en dan zit ik op m'n start gewicht. Maar moet wel weer gaan hardlopen voor m'n flubberbuik.
Ideaal Ivy! Ik was echt teveeeeel aangekomen.. Pas mn normale kleren vrijwel niet meer, dus heb nieuwe broeken moeten kopen Maar het begin is er.. In een dag 300gr afgevallen hahahah 💪
Ik denk dat de stress en de borstvoeding voor mij een hoop gedaan hebben. Een uur geleden al met de huisarts assistente gebelt en ze zou terug bellen. Is dus al een uur geleden. Ik wil ook nog wel even wat kunnen doen zonder dat ik op daar telefoontje moet wachten. Zal ik nog een keer bellen?
Poepluier hier nu om de dag. Ik zat 2wk na de bevalling onder mijn startgewicht. Was 14,8kg aangekomen. Afvallen gevolg van nul komma nul eetlust. Wel nog een bolle slappe buik en helaas ook geen wonderbaarlijk gekrompen borsten. Nog steeds die E-cup, :x Fender heeft voor de tweede nacht doorgeslapen gi van 23 tot 4.30 en vandaag van 23 tot 6u! Nog 2wk verlof
Ik moet nog 5 kilo kwijt. Maar idd vooral die buik die nog zo flubberig en bol is. Loop nu 1 keer per week hard en doe om de dag buikspieroefeningen (de schuine) en snoep niet, dus hoop over een paar weken ook weer op mijn oude gewicht te zitten. Sterktr met t afvallen kimberly. Hoe ga je het aanpakken of weet je dat nog niet? Hier ook nog steeds cup dd (voor de zwangerschap c) maar ik vind het niet erg en manlief al helemaal niet..haha.. Ik zou toch nog even wachten met terugbelken ivy. Je weet niet hoe druk het is en misschien bespreken ze de dingen pas aan t einde van de middag? Of heeft ze aangegeven wanneer ze terugbelt? Anders laat je je mobiele nummer achter, zodat jre wel weg kan. Zo schattig. Die kleine ligt nu in de box naast me lekker te kletsen tegen zn woezel en pip mobiel. Wat is t toch genieten he.
Ik moet eigenlijk ook 20 kg kwijt, maar heb daar geen energie en tijd voor. Ene kant jammer andere kant heb ik er wel vrede mee. Door mijn schildklierziekte zal 20 kg afvallen zeker een opgave van 2-3 jaar worden en dat heb ik er eerlijk gezegd niet voor over breng liever tijd met de kids door en om 19:00 uur ben ik gesloopt haha. Probeer wel wat te wandelen en water te drinken maar daar schiet ik niks mee op
Vanmiddag lactulose ophalen. En dat gaan we morgen ochtend geven. Moeten 3 dagen 5ml geven en daarna afbouwen. Maar wat verstaan ze dan onder afbouwen? Iedere keer iets minder?
Amy heeft sinds donderdag ook lactulose omdat ze maar 1x in de 3 dagen poepte. Vanaf de 4e dag begon het te werken(gister) en had ze 3 poepluiers op een dag. Eerst gaf ik 2x 2,5ml vandaag geef ik dan maar 1x 2,5ml en dan kijken hoe het gaat. Ook amy dronk de laatste tijd minder maar sinds gister weer meestal haar flessen leeg. De huisarts gaf bij mij ook de tip om 10cc extra water bij de fles zodra ze die leeg drinkt of een druppeltje olie (olijf of sla oid) bij de fles te doen.
We doen al extra water bij de flessen. Wij moeten dus 3 dagen geven en daarna afbouwen. Ik weet hoe ze zich voelt want ik heb het zelf vroeger ook gehad.
Hoe bedoel je? De huisarts zal dat toch vast niet voor niks zeggen? Wat heeft jouw huisarts toen gezegd?
Wat zouden jullie doen: als Fender op deze koers doorgaat met doorslapen komt hij een fles "tekort", krijgt hij 5x 165ml en met nachtvoeding 6x. Overdag toch weer om de 3 uur gaan geven of afwachten of hij er genoegen mee neemt? Hij heeft er vanaf 00.00 vannacht pas 2 op, waarvan 1 maar 130ml. Sowieso ga ik hem nu de 3e geven, anders komt hij echt niet uit. Wat zouden jullie doen?
Veel kindjes krijgen door flesvoeding verstopping omdat het de darmen aantast. Soms hebben kindjes er geen last van, en soms maar eenmalig verstopt daarvoor krijg je nu dit advies van 3 dagen. Maar dikke kans dat je het moet blijven gebruiken. Wij hebben het gebruikt tot 6 maand 10 ml per dag en toen langzaam afgebouwd steeds 1 ml minderen dat een paar dagen volhouden enzovoort..