Hier slaapt ons meisje nog in de wieg naast ons. Onder een lakentje dekentje broekje shirtje lange mouwen en een rompertje zonder mouwen Voor onze man hebben wij een 4 seizoenenslaapzak van puckababy (puckabag heet die geloof ik) hij ligt nu in het herfst deel met een pyjama en romper. Als hij straks te groot is voor die slaapzak en L.iz meer gaat draaien en rollen, kan zij daar mooi in. Voor extra hebben wij gewone zomer en winter slaapzakken (Hema en prenatal ) maar de puckabag vind ik toch wel het fijnste. Afgelopen nacht kwam mevrouw pas weer om 5u. Prima! Daarna lekker door geslapen tot 8u. Jammer dat zoonlief aan het spoken was.. Ze wisselen elkaar leuk af zo Vandaag ons oude huisje gepoetst. Toch gek dat we er niet meer wonen, denk dat ik op de automatisch piloot nog wel eens naar t verkeerde huis ga rijden
Fender slaapt met broek, sokken, romper, dun truitje en slaapzak. Geen laken of deken, aangezien hij zijn hele bed doorsjeest 's nachts.
Damon slaapt in een romper met lange mouwen, broekje en slaapzak, maar ook al qel een wat dikkere.. Ook een lakentje tot zn middel, hij kruipt naar boven, dus zal niet onder zn lakentje komen.. Net lag zn knuffeldoek op zn gezicht en dan gaat ie huilen, dus denk dat ie dan ook zal gaan huilen.. Hij heeft net bíjna het schaterlachen ontdekt! Geweldig is dat! Jad er tranen van in mn ogen 😍
Nora is wel warmbloedig. Maar is nu nog 'maar' 21 graden op d'r kamertje. Ze heeft zo' slaapzak aan van de HEMA van tricot. Niet heel dun maar ook niet heel dik. Eentje met mouwen overigens. Wat verstaan jullie dan onder een dun broekje? Gewoon een legging o.i.d.? 'Bolletje' is vannacht maar 1x wakker geweest. Alleen om 4uur. Na een paar keer de speen terug te hebben gestopt en iedere keer paar minuten slapen om 4.45uur toch maar flesje gegeven. En toen weer verder slapen. Het is bij mij niet zozeer dat ik het tussendoor wakker worden vervelend vind. Maar ik kom zo moeilijk weer in slaap. Want ml blaast al hard zijn adem uit...dus ik hoor alleen maar dat dan... En dat vind ik wél vervelend.
Hier 21:30 6:00 uur Toen kwam ook de oudste dus eruit gegaan. Straks met mijn moeder de oudste naar schoonmoeder brengen daar blijft die voor 5 dagen. Zaterdag gaan wij over dus drukdruk. Haha Luna ik denk ik ook maar ben blij als dit allemaal achter de rug is bleh.. Hier romper met lange mouw en sokjes opgetrokken tot knie, inbakerdoek en dan een dekentje. Hier altijd slaapzak+deken gedaan ook bij de oudste dit omdat dit de warmte gewoon veel beter vasthoudt dan enkel slaapzak. En vaak kruipen ze niet naar beneden maar omhoog en ze liggen met de voetjes tegen het voeteneind dus ik zou lekker een deken gebruiken hoor.. Lief he Kimberly hier eindelijk lachen maar nog geen schaterlachen.. 3 maand borstvoeding vandaag woehoeee
Dun broekje is bv zo'n katoenen broekje van Hema, joggingbroek maar dan zonder de voering zeg maar Fender heeft van 22.45 tot 6.45 geslapen. Hij ligt wel regelmatig met zijn hoofd aan het voeteneind, dus wij gebruiken voorlopig nog geen beddengoed. Ik denk dat ik dan iedere 10min ga kijken of hij er niet onder ligt. Wij vertrekken zo naar dierentuin Blijdorp, ben echt benieuwd hoe dat gaat. Lijkt wel of we op vakantie gaan, zoveel spullen mee
Hier slaapt hij in zo'n box pakje met daaronder een romper, mouwloos. En dan omder een dekentje en lakentje. Vandaag moet hij voor t eerst wennen op de opvang. Ben benieuwd! Veel plezier in blijdorp, succes tweekids en luna met het verhuizen. Hier ook schaterlachen..heerlijk! Vooral als ik hem uit bed haal..geweldig, daar heb ik al heel wat filmpjes van gemaakt hoor..haha Fijne dag!
Veel plezier!! Wij gaan denk ik toch voor zo'n puckababy the bag kijken. Maar er staat overal dat die pas is vanaf 7 maanden. Is dat echt zo?
Hier een nacht van 20.00 tot 7.45.... ik heb zelf ook goed geslapen. Zo daar kom ik van bij. Kom wel vandaag maar op 4 flessen. Dus opgehoogd naar 180+6... kijken hoe ze het daar op gaat doen. Hier ook vandaag voor het eerst 2 uurtjes wennen op het kdv. Vanmiddag. Billie doen we weer iets gelijk Dames succes met de verhuizing!!! Lumiere veel plezier in blijdorp!
Dames s6 met alle verhuizingen enz! Ik heb ook staan kijken naar de puckababy 4 seizoenen slaapzak maar het grote nadeel van dat ding vind ik de ritsen in de mouwtjes (onder oksel) Onze dame draait en ligt veel op der zij ( door sabbelen op der vingertjes en vuist) en het lijkt mij dan niet comfortabel liggen! Een vriendin van mij had het hier ook al over haar zoon had er ook veel ongemak van een ze heeft de zak weer verkocht maar ik wilde het toch eerst zelf zien. Ik vind het de 100 euro dan niet waard en koop dan liever iets vaker een nieuwe zomer en winter variant. . Heb ik ook nog variatie qua kleur Ze slaapt overigens nu in romper mouwloos of korte mouw met pyjama top lange mouw en broek in een zomer slaapzak Lumiere Veel plezier! Kimberly nog gefeliciteerd met het tante zijn!
Hier ook een wendag op de opvang gehad.. Het is goed gegaan, had ook niet anders verwacht met mn heerlijke ventje hahaha Thnx Wish! Veel plezier Lumiere!
Zooo wat een werk dat verhuizen zeg. ..... maar er begint wat schot in te komen. Kinderkamers zijn zo goed als af alleen nog dingen aan de muren ophangen. Woonkamer begint leefbaar te worden. Kan mijn kleren weer vinden.... Morgen weer druk met werken dus blij dat er al zoveel af is. Thomas slaap in romper zonder mouw boxpakje met voetjes eraan en in slaapzak. Straks als het kouder wordt dekentje erover. Emma is destijds 1 keer met haar hoofd onder de deken gekomen en dat liet ze duidelijk horen. Heb dus niet zo'n vrees dat er iets mis mee kan gaan. Als ik met mijn hoofd onder mijn deken lig stik ik ook niet, en die dunne baby dekens ademen nog met dan mijn dekbed.
Ivy wat lief van je Fender heeft inderdaad veel geslapen. We hadden hem uit de auto overgezet in de wandelwagenbak met zijn favo knuffelkonijn. Die hield hij de hele dag stevig in zijn handjes haha. We hebben hem een paar keer eruitgehaal, in Oceanium keek hij heel nieuwsgierig rond. Verschonen ging ook prima, zelfs grote poepbroek. We hadden een thermosfles heet water en fles koud water bij en melkpoeder, ter plekke gemengd tot goede temperatuur.
Kleine meid ligt nu in mijn arm te slapen. Tijdens haar slaap jammert ze wel eens, echt anders dan dat ze wakker jengelt ofzo. Ze trekt dan ook een heel zielig gezicht. Ook gaat ze soms heel snel en onrustig ademen. Dromen? Dag verwerken? Herkennen jullie dit?
Dat doet Nora volgens mij tussen haar 4e en 5e fles. En daarom gaat het slapen dan zo moeizaam. Lumiere, knappe Fender! Is ook weer een boost voor jullie als gezin denk ik? Nora was om 4.15uur wakker.