mei 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Elise75, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Bedankt voor de tips!

Ik kan de foto helaas niet openen lumiere

2. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik was er al bang voor dat hij niet geopend kon worden. Maar ik wist niet hoe ik een foto moest plaatsen haha

3. unknowable

unknowable Niet meer actief

Dames, hoe is het?

Zijn jullie allemaal al weer aan het werk? Of nog een tijdje vrij?

Ik heb zelf nog zo'n 7 weken vrij. Al mijn vakantie opgenomen na mijn verlof.

In principe heel luxe dus, maar ik begin me nu toch wel te vervelen. Word er een beetje sip van. Zeker nu de vakantieperiode voor andere mensen voorbij is, iedereen weer aan het werk is én het mooie weer foetsie is, komt het gevoel van doelloosheid een beetje boven tafel haha. Jullie nog tips??:D

4. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Nu nog 7 weken vrij?
    Ik ben alweer 2 weken aan het werk.

5. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ik heb nog een weekje vrij, dus nog waf afspraken staan met kennissen en dan weer aan de bak :)
    Maar snap je gevoel hoor, unknowable.. Nog 7 weken is wel fijn, maar lijkt me ook lang als iedereen weer gaat werken..

Lumiere, lekker joh, meteen int diepe! Ik hou daar altijd wel van 😉

Hier is Damon weer lekker thuis .. We zijn Samen uit eten geweest ,lekker naar de film en Savonds ook op De bank nog Een Filmpje gekeken .. Vannacht wel paar keer Wakker geworden ,maar uiteindelijk geslapen tot 10u..
    Hij heeft het heel Goed gedaan! Heel vaak en lang geslapen .. Kleine boef! Wat miste ik hem al na twee uur zeg!!

6. unknowable

unknowable Niet meer actief

Haha Kimberly logisch dat je je kleintje mist! Fijn dat jullie 'n lekker avondje samen hebben gehad.

Hier is de kleine meid al regelmatig uit logeren geweest, telkens naar opa en oma. De avond zelf vind ik het heerlijk, maar einde van de ochtend weet ik niet hoe gauw ik naar opa en oma sjees om de kleine meid weer op te halen.

7. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Logeren wil ik m'n ouders en schoonouders nog niet aan doen...
    Helemaal niet nu ze iedere keer om 4 uur wakker is

8. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Vanochtend een nieuwe Baby gym besteld
    En vanavond nog wat kleertjes.

9. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hahaha ivy, Damon werd ook vannacht wakker, had der al gewaarschuwd hahaha.. Mn moeder vindt het gelukkig helemaal niet erg :)

10. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    5.45uur.... Nora slaapt nog... Papa en mama zijn wakker....
    Lang geleden dat dat zo was.
    Maar ik maak d'r zo toch even wakker voor een flesje.
    Zodat ze in ieder geval weet dat ze rond deze tijd meestal een fles krijgt (i.v.m. als wij moeten werken)

11. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Nou, kijk eens aan :) miss gaat ze nu weer gwn lekker doorslapen :)

Gisteravond heb ik Damon wakker gemaakt om 2315u voor zn fles, want anders had hij 1930 al zn laatste fles.. Nu sliep hij meteen na zn fles door tot 730u :D
    Naja, werd om 6u even wakker, speen erin en weer ff door.. Lekkerrrr

12. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    ach ik houd er rekening mee dat het eenmalig was, dan kan het alleen maar meevallen.

13. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ivy, weer een keer een lekker nachtje gehad, dat is wel fijn. Vertrouwen houden, het komt goed!!
    Welke babygym heb je besteld?

Kimberly, fijn dat het logeren goed was gegaan. En gemis zal altijd wel zijn. Vorige week dacht ik echt, wat deed ik voor die tijd eigenlijk al die tijd alleen, hihihi

Lumiere, je eerste werkdag weer, hopelijk is het goed gegaan en viel de drukte mee.

Unknowable, lang vrij nog hoor. Ik heb nog vakantie tot volgende week maandag. Maar ik ben ziek, dus volgende week maandag beginnen gaat het niet worden al knap ik wel eindelijk op!!!
    Maar ik moet nog even energie en basis opbouwen.
    Saai is het wel idd, iedereen weer aan het werk enzo.
    En vanaf volgende week gaat Lise wel gewoon naar het kinderdagverblijf en logeren bij mijn moeder.... dus ik moet me wel gaan vermaken.

Hier gaat het met Lise erg goed. Slaapt nog steeds van 20.15 (krijgt om 19.15 de laatste fles) tot ongeveer 7.00 uur.... dus ik maak heerlijke nachten en dat merk ik heel goed in mijn eigen gezondheid.
    Morgen weer naar het CB voor haar 2de prikjes, ik ben benieuwd. De vorige keer alleen wat koorts gehad en daardoor een wat onrustige nacht.
    Hoe hebben jullie kindjes gereageerd op de 2de prikken, hetzelfde of heftiger?

14. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Nora heeft er beide keren amper last van gehad.
    Geen verhoging alleen veel slapen.

15. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Hai meiden!

Tweekids, bijna verhuizen. Alles helemaal klaar in het nieuwe huis?
    Wij zijn zo goed als helemaal over. Vrijdag is de sleuteloverdracht naar de nieuwe huurders. Thuis hebben veel spullen weer een plekje gekregen, maar veel is ook allemaal naar zolder gegaan.

Afgelopen vrijdag naar het cb geweest. Ze is goed gegroeid! 6020 gr en 61 cm is mevrouwtje nu. Keurig gemiddeld en ze groeit goed in der eigen lijn. Ze kreeg dit keer 1 prikje (alleen de dktp) en ze had nergens last van. Ja beetje uit der doen door het prikken zelf, maar geen koorts oid. Ook slaapt ze weer heerlijk van 20u tot 5u.

Vandaag weer aan het werk na mijn kleine weekje vrij ivm verhuizing. Nu is het over met de vrije dagen en begint het gewone leven weer.

16. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik heb de Tiny love gymini Sunny day baby gym besteld.
    Bij baby dump en ook nog 2 hoeslakens.

En bij kiabi.nl 2 pyjama's maat 62&68
    Een trui maat 68
    En een shirt met lange mouwen met barbapapa erop in maat 68.

17. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Leuk al die spulletjes! Ik moet echt eens de kast anders indelen. Vandaag mocht ik wat langer blijven liggen en kreeg de kleine een groen gestreepte broek, romper met lange mouwen en blauwe stippen en daarover een geel met grijs shirt aan. Bedankt papa! Echt geen gezicht haha. Toen ik dat zei kreeg ik de schuld, want alles zou door elkaar liggen. Terwijl het juist allemaal setjes bij elkaar zijn, maar goed. De kast wordt dus binnenkort papaproof gemaakt :D

18. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Haha eline hier krijgen de kinderen ook altijd bijzondere creaties van papa aan. Ik vind het wel grappig. Had en t shirt voor dochter gekocht met erop "I look funny because my daddy dressed me" haha

Hier ook al twee weken aan het werk. Op zich lekker maar wel druk met de verhuizing etc maar goed komt vanzelf goed.

Vandaag sleutels van oude huis ingeleverd !

19. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hahaha hier is mn vriend wel 'modebewust', dus geen hele gekke creaties bij de kleine.. Hij helpt mij ook weleens met kleding en koopt ook kleding voor mij hahaha
    Kleine kan ik dan weer feilloos kleden, maar mezelf.. Pff zie alleen maar de vetjes en pukkeltjes grrr

20. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Haha die tekst op een shirt is wel heel leuk! Ik moet er ook om lachen eigenlijk. En dan zegt hij: leuk toch, een beetje kleur? Hmm ja, heel leuk zolang we dan maar binnen blijven :D

Deel Deze Pagina