Zo, wat veel geschreven vandaag Wat fijn dat Lise zo goed slaapt Elise! Leuk Ivy, die spulletjes Kimberly, mijn vriend blijft angstvallig bij Fenders kledingkast uit de buurt, hij is daar niet echt creatief mee. Pakt gewoon het bovenste van de stapel Eerste werkdag was eigenlijk best leuk...ik heb Fender wel erg gemist, hoewel het wel scheelde dat mijn vriend nog vakantie heeft. Ik heb hem vanavond alleen een flesje gefeven en afgedroogd na douche, en toen ging hij al naar bed straks nog een fles. Heel raar, hij had zijn fles op net, en hij begint me toch te gillen opeens...dat heeft hij nooit eerder zo gedaan. Zo zielig...ik heb hem tegen mijn schouder gelegd en heen en weer gewiegd en toen ging het snel wat beter. Vrijdag 2e prikjes.
Wat denk je dat het geweest kan zijn lumiere? Fijn dat je werkdag meeviel! Mijn man kan nora wel redelijk goed aankleden. Al leg ik meestal de kleertjes klaar. Vraag aan degene waarvan hun kleintje al eens uit logeren is geweest. Boden jullie ouders/schoonouders dat zelf aan? Of hebben jullie dat gevraagd?
Ik heb echt geen idee Ivy het is wel vaker dat zijn voeding niet helemaal lekker zit en hij een beetje friemelt en kreunt, maar nog nooit zo extreem. Van krampjes gaat hij normaal ook nooit zo hard. Hij is daarna wel gewoon gaan slapen, hoop dat hij het bij de laatste fles niet heeft.
Hopelijk heeft hij het straks niet. Volgens mij is m'n menstruatie al een stuk minder. Zou wel fijn zijn ook.
Logeren heeft hier wel even geduurd. M'n ventje was 9 maanden oud toen hij bij m'n ouders ging logeren. M'n moeder had al wel te kennen gegeven het heeeeeeeel erg leuk te vinden als hij kwam logeren. Toen hebben we een datum afgesproken. Dan kon ik me er een beetje op in stellen en aan het idee wennen. Moet er wel even bij zeggen dat mijn ouders op een uur rijden van ons wonen. Ze hebben nooit aangedrongen ofzo. Zoonlief is pas een paar weken terug gaan logeren bij m'n schoonouders. Maar zij hebben beide wat gezondheidsklachten waar ik mij niet prettig bij voel om een baby bij te laten. En die worden helaas steeds erger dus dat gaat nu met de kleine meid ook niet gebeuren.
Logeren heeft mijn dochter (21maand) pas 2 keer gedaan. 1 keer 2 nachtjes toen wij weekendje weg waren op "huwelijk reis" ze was 16 maand. De tweede keer was 2 weken geleden tijdens het klussen, ze was 1 nachtje weg. Beide keren bij mijn moeder. Ik vind het niets om mijn kindjes (zo klein) uit logeren te doen.
Mijn schoonouders boden het zelf aan. Die stonden echt te juichen en wisten ook dat de kleine in begin snachts nog wel kwam. Vonden ze echt niet erg. De kleine meid heeft er nu al wel 5 keer ofzo geslapen, gaat helemaal prima. Ik vind het mooi dat schoonouders onze dochter ook goed leren kennen, zeker omdat schoonouders nogal op leeftijd zijn. Mijn eigen ouders vinden het nog spannend om s nachts op te passen, maar overdag of tot 1.00 nachts geen probleem. Ik sta ochtends wel te springen om de kleine meid weer op te halen, maar het is echt wel prettig hoor, even een avondje uit.
Ik heb het aan mn ouders gevraagd, ivm weekend Parijs.. Anders zou ik daar niet heen gaan.. Gelukkig vinden mn ouders het alleen maar leuk en gezellig als er kindjes zijn en is ie in goede handen.. Bij mn schoonmoeder zou ik hem niet laten, zelfs niet overdag.. Heb geen vertrouwen in haar..
Mijn zus bood het aan.... wilde zo graag oppassen en logeren. Scheelt dat mijn zus (en moeder) hier beide regelmatig hebben gelogeerd om mij te helpen. Ze gaatv verder vanaf as zondag elke zondag op maandag bij mijn moeder logeren ivm werken. En dan b past mijn moeder op op maandag. In de ochtend brengen is geen optie ivm files. En een avondje voor mezelf is ook wel fijn.
Zo. Nora bij m'n schoonouders gedropt. Ben nu wel veel te vroeg op m'n werk, dus volgende keer misschien iets later weg.
Pff heb 6 weken een ijzerkuur gehad, omdat mn hb op 5,6 zat.. Mag er nu nog 6 weken aan, want hij is nu pas 6,6.. Bah.. Wel leuk om nog een x bij de vk op bezoek geweest te zijn.. Maar nu pas weer als ik weer zwanger ben hahaha
Nigel slaapt elke week een dag bij mijn ouders en een dag bij mijn schoonouders ivm werk. Ik vond het de eerste paar keer vreselijk maar het wordt nu al makkelijker, ook omdat hij het daar erg goed doet. Nigel heeft gister zijn 2e inenting gehad, hij heeft smiddags even gehuild en daarna niets meer ook gewoon goed geslapen. Hij is nu 6410 gram en 62cm, het gaat echt veel te hard allemaal.
Pff, ik heb nu 5 keer een verhaal getikt op mijn mobiel en elke keer ergens tijdens het tikken klik ik perongelijk van alles aan en weg is het verhaal... Ik ga niet nog een keer alles tikken haha, maar hier gaat de kleine niet uit logeren bij opa en oma, mijn schoonouders zijn te oud, en mijn eigen ouders willen wel graag maar daar doe ik alles aan om dat tegen te houden (vies huis, stomme hond, en vooral een hele luie niet leuke oma)
Hier zijn de prikjes goed gegaan! Ze is een aardig beertje 59,5 cm en wel 6215 gram... en ik maar twijfelen of 4 flessen van 180 te weinig zou zijn. Hihihi
Wat een bolletjes allemaal ik vind mijn uk al groot, maar als ik het zo lees is hij helemaal niet zo groot en zwaar. Jammer dat de band met je moeder niet zo hecht is Frummel. (Als ik die conclusie tenminste mag trekken uit je reactie)
Das een flinke meid elise, lekker dat ze het zo goed doet De band met mijn moeder is idd niet zo goed, soms wel heel jammer maar ik kan haar gewoon niet vertrouwen. Soms wel frustrerend dat ik niks aan haar heb, ook niet nu ik zo slecht te beem ben, maar het is niet anders Gelukkig heb ik wel wat aan mijn schoonfamilie in dat opzicht... Net de kleine naar bed gebracht en voor het eerst kwam er echt een schaterlach en daarna hele verhalen met het volume op maximaal, volgens mij heeft ze ineens door dat ze een stem heeft haha, ik hoor haar nu nog babbelen
Dus dat was nog een extra kop koffie op je werk Ivy? omdat je zo vroeg was? Leuk Frubbel, een schaterlach! Fijn dat de prikjes goed zijn gegaan Elise Vanochtend is mijn vriend met Fender op mijn werk geweest, gezellig even mijn mannetje showen Gelukkig is het gillen na de fles gisterenavond niet meer geweest. Vriend denkt dat het mede kwam doordat hij overdag maar 2x nauwelijks een uurtje geslapen heeft. @logeren, hebben wij ook nog niet gedaan. Een keer mijn moeder een paar uur opgepast en een keer schoonvader, maar we wilden wel thuis zijn om thuis de laatste fles te geven, omdat hij na een fles het makkelijkst naar bed gaat.
Lumiere, wat ik me steeds afvraag... heb je nog stappen ondernomen wat betreft die kennis die hun kind slaan?
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Nee heb geen koffie genomen. Dat lust Ik niet. Mijn man wil nora gaan proberen op 4 flessen te krijgen. Maar ik vind haar daar nog zo jong voor.