Mei 2015 mama's :) deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door urfebe, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Zo, ik heb er weer een hele kruistocht op zitten :p Elke keer als ik denk dat ik alles heb komt er weer iets bij. Moet natuurlijk wel postzegels in huis hebben om de geboortekaartjes te kunnen sturen en ik heb alvast maar even beschuiten en muisjes gehaald voor als er kraamvisite komt. :)
    En ik heb nog maar even inlegkruisjes ingeslagen omdat het lekken nu proporties aanneemt waar ik niet vrolijk van wordt :p Man het liep vanmorgen gewoon bij m'n been langs naar beneden, blehh! :p
    M'n man heeft vanavond z'n laatste nachtje dus dan weekend. En als hij maandag wel vrij heeft dus een lekker lang weekend! :D

Zo Elske jij bent alweer goed bezig geweest dus! Wel een beetje rustig aan doen hè, je moet natuurlijk wel een beetje energie overhouden voor de bevalling! ;)

Ben zo benieuwd hoe het met youngmommy en Lynn is!! :)

2. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hahah herkenbaar Lizz heb ik ook denk je alles te hebben moet je alsnog vanalles halen. Ik heb nog geen postzegels pff geboortepostzegels hebben ze hier nooit op voorraad:( dus die moeten we nog halen en morgen nog even langs de hema wat spullen halen maar dan hebben we alles :)

Hier ook alweer eigenwijs bezig weer veel te veel gedaan dus nu maar lekker ontspannen met de hond op de bank. Hondje is beetje ziekjes :( dus dat helpt ook niet mee.

Ben ook benieuwd hoe het met youngmommy en lynn is ?

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Zo alweer druk bezig geweest meiden!

Ik heb vanmorgen alleen ff de stofzuiger door het huis gehaald en de wc gepoetst. Verder rustig aan.
    Hoewel straks nog een keer stofzuigen omdat de katten zo vreselijk verharen.

Thanks voor de tips over borstvoeding. Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

@lizz herkenbaar... ik heb ook steeds kleine dingetjes die ik nog wil halen.

@dame wat stom zeg dat ze overal nee op zegt.. niet echt flexibel

Vriend moet alleen vandaag en morgen werken en dan heerlijk 3 dagen vrij :) kijk er nu al naar uit.

Ook leef ik onwijs toe naar volgende week vrijdag. Eindelijk is het dan 1 mei!!

Hier ook nog steeds benieuwd hoe het met youngmommy en Lynn gaat. Hopelijk zijn ze thuis heerlijk aan t genieten

4. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Lizz, is geen vruchtwater toch? Afscheiding is niet erg maar vruchtwater moet je nu nog niet verliezen... wanneer heb je controle?

Hier kan ik me aansluiten bij dame. Pff wat ben ik het zat. Lichamelijk gelukkig bijna nergens last van, aardig wat energie en slapen gaat aardig goed los van dat ik er nu toch vaak wel 2x uitmoet voor wc.
    Maar dat kind heeft elke keer de hik als ik wil slapen, vind dat gewoon echt niet leuk meer en het zit regelmatig tegen me ribben te trappen. De harde buiken beginnen ook irritant te worden en word geirriteerd als mensen zeggeb, geniet nog ff van de rust. Hoezo rust? Ik wachtte al 1,5jr op een zwangerschap, heb er nu bijna 39wkn opzitten, ben er nu gewoon aan toe om me kleintje vast te houden incl het vele voeden, verzorgen en slapeloze nachten. Ik ben er klaar voor.
    Manlief wacht echt in spanning met me mee en als ik een keer au zeg schiet hy al bijna in de starthouding haha. Meestal is t dus gewoon een steek van onder of een trap bij me ribben. Vind t wel aandoenlijk om m zo te zien.
    Goed... *geklaag uit* ik ga ff hele huis stofzuigen... toedeloe

5. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Haha nee voor zover ik weet niet hoor. Er zit geen bepaalde geur aan, het lijkt gewoon op afscheiding en ik heb het niet als ik op m'n hand blaas ofzo :p Heb de hele zwangerschap al wel veel afscheiding enzo maar het wordt wel meer en dunner, bahh :p

Ik snap wat je bedoelt hoor, ik hoor dat ook wel 'geniet nog maar even nu het nog kan'. Uhh whut? Domme uitspraken maar goed. :p
    Het jammere is, jij moet wachten tot jouw kindje het eraan toe heeft ipv andersom..
    Ik wil ook wel dat ik niet steeds meer zoveel steken heb bij het lopen en me weer goed door het huis en buitenshuis kan verplaatsen. Denk dat ik met 39 weken haar er bijna zelf uit wil drukken met m'n handen haha. Voor nu kan ik gelukkig nog wel echt genieten van het zwanger zijn. :)

Nog maar heel eventjes meid! Gelukkig ben je niet zoals ik nog maar 35 weken haha. :D Het zijn natuurlijk allemaal dooddoeners, ik weet het.. Maar je mag altijd klagen als je dat gewoon even nodig hebt! :)

6. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hahah volgens mij hebben we het allemaal gehad.
    Sorry dames maar wat ben ik blij dat ik sowieso nog maar Max 3 weken hoef :)
    Hihi vond vrouwen altijd zeuren als je zo op het einde zaten maar nu we er zelf in zitten.

@dufel nou idd gewoon al bijna 1 mei :) al denk ik dat er nog wel een april baby bij gaat komen.

@jabinca haha snap volkomen wat je bedoeld. Hier ook vaak geniet nog even van de laatste weken. Maar rot zwangerschap gehad met alle kwaaltjes en idd we wachten nu al 3 jaar op een kleine lang genoeg moeten wachten :)

Dat is zo onwerkelijk 3 jaar moeten wachten en nu binnen 3 weken is het zover :) moet ook zeggen dat er veel mensen met ons meeleven hier in het dorp want ja iedereen kent het verhaal toch ;)

@zenuwen ik begin best nerveus te worden. Woensdag horen we hopelijk de datum al en hoe ze het doen met inleiden vind dat toch wel spannend denk dat ik de nacht ervoor ook echt slecht ga slapen Hihi hoop aan de ene kant dat meneer gewoon eerder uit zichzelf komt maar ben bang van niet ;)

7. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Heb toevallig vandaag in een mail gelezen dat dat normaal is in deze termijn. Dat het ook erger kan worden.

Lees de rest vanavond of morgen ff bij :)

8. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    #188 Laari26, 23 apr 2015
    Laatst bewerkt: 23 apr 2015
    sorry lieve dames voor de readio stilte, het is even ontzettend hectisch geweest de afgelopen dagen.

lynn en ik hebben 2 nachten in het ziekenhuis moeten doorbrengen omdat lynn zich nog even moest bewijzen aan de verpleegkundige :)
    Lynn is dus prematuur geboren en had daar wel flink trekjes van, niet goed drinken, lage glucose, moeilijk op temperatuur komen en eigenlijk alleen maar slapen.
    op dinsdag was haar glucose goed en goedgekeurd, maar was de rest nog even een aandachtspuntje.
    Lynn heeft heel hard haar best gedaan en uiteindelijk zichzelf bewezen en zijn wij samen gister thuis gekomen.

Momenteel gaat het eigenlijk heel goed met ons beide, Lynn drinkt momenteel borstvoeding en kunstvoeding door elkaar omdat ik aan het afbouwen ben met de borstvoeding.
    ik ben echt heel actief ermee begonnen maar eenmaal thuis en een slecht uit de borst drinkende Lynn + bijkolven... ik werd er eigenlijk gewoon heel ongelukkig van ik was zo 1 uur bezig met 1 voeding omdat zij eerst 20 min aan de borst ging proberen en vervolgens elke borst nog 20 min kolven.
    dus ik geef eigenlijk hoofdzakelijk kunstvoeding :) (zag dat daar een onderwerpje over ging)

Lynn moet wel echt om de 3 uur drinken om te zorgen dat ze blijft aansterken. ze dronk vandaag 30cc dus morgen gaan we naar de 40cc !
    Momenteel heeft ze eigenlijk een standaard temperatuur van 36,8 (wat goed is) maar ligt nog wel lekker met een kruik in bed :)
    Ook is ze vanochtend gewogen en was ze 10 gram aangekomen ! nadat ze dus 8% van haar geboortegewicht was afgevallen (8% is precies wat mag dus was nippertje)
    dat was ook de reden dat we op het nippertje naar huis mocht, scheelde 20 gram of ze was te veel afgevallen.

Al met al gaat het hier goed, wij zijn lekker aan elkaar aan het wennen en Lynn gaat met sprongetjes vooruit :)
    en aangezien ik 21 april dus jarig was en Lynn 20 april geboren is had ik me geen mooier verjaardagscadeau kunnen wensen !

ohja nog 1 grappig feitje, mijn nicht was tegelijk met mij zwanger en die is 21 april bevallen van haar dochtertje met 40 weken en 5 dagen, en het scheelde echt 1,5 uur of Lynn en Fenna (haar dochtertje) waren op dezelfde dag geboren !

ik weet verder eigenlijk niet zo goed wat ik moet vertellen... zijn er nog dingen die jullie graag willen weten van een kersverse voor de 1e keer moeder ? :p

9. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    dame84 jeetje wat een rare verloskundige zeg.... Die van mij zijn gelukkig heel 'schappelijk'. ik hoop dat de pijn snel bij je gaat afnemen en je je kleine man in de armen kunt nemen :D

Lizz Hier moet ik ook nog geboortezegels aanschaffen, vergeet het steeds haha.
    Heb gelukkig niet heel erg veel last van vaginale afscheiding, herken je probleem dus ook niet (gelukkig)
    Ik doe zeker rustig aan :) Komt helemaal goed!

Jabinca wat vervelend dat je het zat bent! ik kan gelukkig nog heel erg genieten van m'n zwangerschap, maarja ben dan ook nog maar 36 weken :p En mn buik is niet overdreven groot waardoor het niet echt in de weg zit. Vind het wel ontzettend vervelend om te horen dat andere mensen steeds zeggen 'geniet nog van je zwangerschap zolang het kan, straks denk je wel anders'.. Dan denk ik echt hou je smoel.. Dat is toch juist wat we graag willen haha. Manlief kijkt er echt helemaal naar uit :) Heeft in die paar x dat ie op zee zat ook regelmatig wat kleertjes gekocht in het buitenland, dus dat is wel ontzettend leuk!

Harde buiken valt hier mee gelukkig.. Alleen als ik teveel heb gedaan wil ik nog wel eens 1 krijgen, maar die doen geen pijn.
    Of als de kleine een beetje teveel beweegt wil ik nog wel eens 1 krijgen.
    Heb wel al de hele dag ontzettende last van darmkrampen en dat geeft wel een ontzettend naar gevoel.

Chantal Spannend!! Ben benieuwd wanneer je ingeleid gaat worden, laat je dat ook aan de 'buitenwereld' en het forum weten of hou je het stil? ik zou het stil houden denk ik.

Youngmommy wat fijn om een berichtje van je te horen/lezen :p! Was erg benieuwd hoe het met jouw en de kleine Lynn gaat.
    Fijn dat jullie nu thuis zijn en lekker kunnen genieten.
    Ik begrijp je helemaal dat je nu overstapt naar kunstvoeding. Ik zou dat ook niet trekken denk ik.
    Geniet nu eerst maar lekker met z'n 3tjes en laat gauw weer van je horen! We begrijpen allemaal dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt :D

Hier zonet een boos/geërgerd momentje.. De stalkende ex-vriendin van m'n man zat hier zonet weer sinds een jaar aan de overkant..
    Oké wordt een beetje een vaag verhaal.. maar ga het toch proberen uit te leggen :p

Voordat m'n man en ik 'verkering' kregen werd mijn man gestalkt door z'n ex, die hem weer terug wilde hebben. En dan is het ook echt stalken, denk hierbij tig telefoontjes en berichtjes op een dag dat het niet meer bij te houden is. M'n man wilde toen der tijd helemaal geen contact met haar en wilde aangifte bij de politie doen voor dit gestalk, en kreeg ie doodleuk te horen dat ie een maand!:$ lang bij moest houden hoe vaak hij lastig gevallen werd(telefoontjes,berichtjes mailtjes etc. ) maar dit was niet bij te houden. Daarbij zat ze voortdurend bij de overbuurvrouw, hem in de gaten houden wat ie deed.

Toen leerde mijn man mij kennen, maar dit had blijkbaar geen effect op haar en ze bleef gewoon doorgaan met stalken. Ze was continu bij de overbuurvrouw en maar door het gordijn kijken wat wij aan het doen waren, kijken naar buiten als we met de auto weggingen en berichtjes sturen en bellen. Daar was ik op een gegeven moment zo klaar mee dat ik heb gezegd tegen m'n man dat ie nieuwe nummers moest geven (eigenlijk te erg voor woorden dat het op deze manier moest)
    Ik zag aan mijn man dat hij er helemaal door heen ging, en niet kon genieten van ons samen. En dat heeft mij toen der tijd ook wel onzeker gemaakt, nog onzekerder.

De reden waardoor ik zo boos en geërgerd ben als ik haar zie is dat ze mijn man heel erg veel pijn heeft gedaan met dit gestalk, en hij hierdoor ook hulp heeft gehad. En dat ze het niet kon accepteren dat hij weer gelukkig was, met mij (gelukkig:D:D)
    Heb het idee dat ze te horen heeft gekregen dat ik in verwachting ben en me wil bekijken ofzo.. Noem haar altijd 'zieke geest' 'feeks' 'gestoorde gek waar geen plek meer voor was in inrichting' (best wel gemeen maarja.. )

Zo dat was mijn klaag uurtje weer even haha:p

10. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    youngmommy, wat fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie!! :) Jullie zijn nu lekker samen thuis en je meisje doet het hartstikke goed. Klein toppertje! Heb jij nog (veel) last van de bevalling of gaat het je goed af? Ik zag toevallig nog ergens een 3D echofoto van haar toen ik een lijstje terug zocht en ik kon gewoon echt zien dat ze daarop lijkt. Superschattig!
    Kan me goed voorstellen dat bv dan echt niet makkelijk is, en goed dat je dat afbouwt en gewoon met kv verder gaat. :) Het was mooi geweest als het allemaal van een leien dakje ging maar denk dat het je wel veel rust zal geven als ze kv goed drinkt.
    Wat grappig dat je nicht haar kindje een dagje na Lynn geboren is! En inderdaad een mooi verjaardagscadeau!
    Hier op het forum zijn er dus op mijn verjaardag (20-04) al minstens 3 kindjes geboren (ook eentje uit het andere mei topic)!

Elske, wow wat heftig van die stalkende ex! :$ Kan me voorstellen dat je daar totaal niet op zit te wachten dat ze gezellig aan de overkant zit. Zal wel vreselijk jaloers zijn dat jij een kind van hem krijgt ;)

dame84, he wat een rare verloskundige :p Lijkt me behoorlijk irritant. Hier heb ik er 3 (waarvan 1 parttime werkt) en vind ze alledrie heel lief maar heb wel voorkeur haha. Hoop dus ook dat zij bij de bevalling kan zijn. :)

11. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Lizz dat denk ik ook al! Ze wilde hem altijd terug hebben, zelfs toen we nog hadden.. Maar m'n man wil(de) niks meer van haar weten :) gelukkig voor mij Hihi

12. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Gelukkig maar inderdaad, kan me sowieso niet voorstellen dat er iemand gelukkig kan worden met zo'n stalker maar goed :D

Voor de meiden die niet meelezen op facebook: we plaatsen geregeld onze lekkere smoothies waarvan hier een compilatietje :D (hehehe wat kinderachtig :D )

13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat fijn om wat van je te lezen youngmommy. En wat doet ze het al goed! Lijkt me ook fijn om lekker thuis te zijn. Ik zou in jouw geval dan ook over zijn gegaan op kv. Niet ten koste van alles bv vind ik.
    Lekker genieten! Hopelijk ben jij ook beetje hersteld van de bevalling.

@elske brrrr wat een engerd zeg! Op zo'n vrouw zit niemand te wachten. Sommige mensen sporen echt niet!

@lizz leuke foto ;)
    Iedereen verslaafd aan de smoothies. Vanavond zelfs mn niet fruit etende vriend aan de smoothie gekregen ;)

14. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    @borstvoeding: de lactatiekundige vertelde hier op de voorlichting inderdaad ook dat de hele tepel, tot aan de borst in de mond moet. Ze zei dat het anders is alsof je kindje door een rietje zuigt, en dus heel veel kracht moet zetten. Zij bracht juist wel de borst naar de baby toe, door hem een beetje plat te drukken (als een hamburger zeg maar ;) ) en dan de tepel via de neus van het kindje en de bovenlip in zijn mondje te brengen. Dan hapt hij goed aan, omdat hij automatisch zijn mondje open doet.

Vandaag zware dag gehad. Begrafenis, emotioneel en ook weer te lang staan en lopen in de stoet. Maar ja, dat ga je ook niet anders doen. Nu pijn en moe in bed. Vanaf morgen voor mijn gevoel dan echt verlof, en eerst maar eens bijkomen! En echo morgen, dus daar kijk ik wel naar uit.

@Chantal: poe, 3 jaar he, echt lang hoor meis. Dapper van jullie! En fijn dat er zoveel mensen meeleven.

Ik realiseer me ineens sinds mijn verlof dat me nu nog maar 1 ding te doen staat en dat is bevallen...vorige week kon ik nog op werk focussen en doen alsof het nog ver weg was maar nu wordt het ineens zo echt, best spannend!

@youngmommy: fijn dat jullie naar huis mochten! Eindelijk maar toch jullie kleine meisje in jullie armen en veilig thuis, heerlijk. Wat fijn dat ze groeit! En goed dat je kiest voor het beste wat de voeding betreft hoor, ik heb mensen er maanden mee zien worstelen terwijl het niet ging. Jullie meisje moet goed groeien, dat is het belangrijkste. Geniet ervan samen!!

@Lizz: hier ook afscheiding, niet dun, maar wel meer. Bahbah. Wil telkens nadat ik naar de wc ben gegaan wel schoon ondergoed aan maar dan blijf je bezig.

@stalken: jeetje Elske, dat is niet niks. Dat kan je leven behoorlijk beheersen! Wat moet je blij zijn geweest dat het achter de rug was. En wat deed ze nu ineens in de buurt dan?

@verloskundige: balen van je vervelende contact met die ene dame. Hopen dat je haar niet treft bij je bevalling! Aan de andere kant, alle hulp is dan gewenst, dus misschien valt het je niet eens op ;) Hier 5 verschillende, dus ik zie wel wie er aan mijn bed staat. Heb lichte voorkeur, maar eigenlijk wil ik ze er allemaal wel bij hebben.

@smoothies: hahaha, Lizz, toffe collage! Ik moet echt snel weer een blender ergens vandaan halen, helemaal met dit mooie weer krijg ik er zo'n zin in!!

Nu lekker filmpje kijken in bed :D

15. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Anakoloet geen idee.. Ze was bevriend met de overbuurvrouw toen ze nog samenwoonden.. Maar dan nog.. Get a life denk ik dan..
    Wat akelig deze dag voor je. Hoop dat je je morgen beterder voelt!
    W

16. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    Zo, weer even bijgelezen...
    Ga proberen zo goed mogelijk te reageren op iedereen..

Gebit: Balen van de dames die nu last van het gebit hebben..
    Lizz nog weer last gehad?
    Zelf alleen last van terugtrekkend tandvlees, verder gelukkig helemaal niks..Nog nooit een gaatje gehad.. Maar in juni weer controle, wie weet wat voor schade de zwangerschap heeft aangericht.

Chantal: Niet leuk van de ruzie met je man.. Maar af en toe barst de bom, dat zal overal wel hetzelfde zijn. Alleen balen dat de buren het dan net moeten horen...
    Hopelijk alles nu weer rustig en uitgepraat!

Bevalplan: Vk heeft het er wel over gehad, maar ik ga er geen invullen. Vriendlief weet wat ik wel en niet wil, en die zal het ook zeker aangeven als er iets niet gaat zoals ik wil (als ik dat zelf al niet gedaan heb)
    Tijdens de bevalling alleen vriend en ik + vk... We kregen trouwens de tip tijdens de voorlichting over de bevalling om de eerste 24 uur je kind alleen door de vader en moeder vast te laten houden. Er zouden anders teveel prikkels op zo'n kleintje afkomen en dat zou weer nadelig kunnen zijn voor borstvoeding etc...
    We bellen pas mijn schoonouders en (schoon)zussen als ik weer fris en fruitig ben en de eerste borstvoeding gelukt is... Eerst genieten met zijn 3-en...

Dame84: wat ontzettend naar van de pijn zeg! Hoop dat het inmiddels beter gaat..Is ook niet niks met nog een kleintje in huis... Nog even doorbijten, je bent er bijna!

Geboortezegels: hier bij het postkantoor zijn ze ook steeds op..heb ze online besteld via PostNL, binnen een dag in huis...Misschien handig om te weten!
    Enveloppen heb ik inmiddels geschreven, nu nog even postzegels plakken en dan is dat ook klaar.

Elske: wat heftig van dat stalken zeg! Sommige mensen zijn echt van t padje af hoor... Wat bezielt je dan he, om na zoveel afwijzingen gewoon nog door te gaan met aandacht zoeken..
    Zag er laatst ook een programma over op tv, maar die stalker had zelf niet eens in de gaten dat ie verkeerd bezig was..
    Hebben echt een steekje los..

YoungMommy: wat fijn dat jullie weer lekker thuis zijn! Mooi dat het allemaal zo goed gaat...
    Geniet er lekker van, en dat mooie kleine Lynn flink mag groeien!

Hier vandaag weer controle gehad, alles weer goed... Kleine meid ligt helemaal vast, bloeddruk was prima..
    Mijn VK gaf aan dat de trend van dit moment was om rond de 38 weken te bevallen, dat deden alle dames nu..
    Dus ik ben benieuwd, in dat geval ben ik er volgende week ook klaar mee :)

17. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Anakoloet, ja precies en echt elke keer als ik dan weer schoon ondergoed aantrok en ik ging zitten liep het er weer uit... :) Dus toch maar even inlegkruisjes gehaald, die ik nooit gebruikte, ik had altijd tampons maar dat lijkt me niet zo verstandig :p
    Kan me voorstellen dat het een zware dag was, hopelijk voel je je snel weer wat opgewekter. Knuffel!!

Jennechie ja heb nu aan de andere kant weer een beetje gevoeligheid. Pff ik negeer het echt ik wil er totaal niet aan denken. Ik hoop echt dat onze dochter het gebit van m'n man heeft! Als hij een jaar zijn tanden niet zou poetsen zou alles nog perfect zijn haha. :p
    Fijn dat je weer bent goedgekeurd :) Als je vk gelijk heeft hoef je dus nog maar een paar dagen haha.
    Ik denk eigenlijk wel dat er nog een april baby geboren wordt! :D

Ik wist niet eens dat er iets dergelijks als geboortezegels bestond! :$ Dus ik heb een velletje gewone zegels gehaald, maar ja ik verstuur ook maar een stuk of 10 kaartjes dus zoveel ben ik ook niet nodig. :)

18. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @youngmommy blij weer een berichtje van je te lezen. Fijn dat alles goed gaat! Snap goed dat als het met de borstvoeding niet goed gaat je op kunst over gaat! Wat toevallig dat je nicht op de zelfde dag is bevallen! En idd erg leuk dat ze net 1 dag voor je verjaardag is geboren. Je hebt nu waarschijnlijk kraamzorg vraag me af hoe dat bevalt Hihi zie daar zelf beetje tegenop namelijk iemand in huis?
    En idd of je nog veel last heb van de bevalling?

@elske91 zeker spannend idd kan niet wachten tot we de datum weten :) uh hier vertel ik het jullie wel ;) kan ik het er toch met jullie over hebben maar familie en vrienden niet. Dan zitten ze onnodig in spanning ;) ow fijn zo iemand die stalkt weet er alles van:(

@lizz lekker al die smoothies ;) mag dat helaas niet hebben

@anakoloet ja 3 jaar is erg lang idd maar tja we krijgen er nu uiteindelijk wat moois voor terug en ook gewoon via de normale weg dus toch fijn dat me eigen lichaam het gewoon aankan :) nou zal idd een zware dag geweest zijn meid knuffel voor jou!

@jennechie nee idd niet leuk de ruzie maar idd alles weer uitgepraat :)

Hier weer wakker. Pff suiker was te laag en druk van onder dus even eten wachten tot manlief uit bed komt en dan weer even terug:)

@weekend vanavond naar de hema even shoppen met manlief, morgen samen naar de film ga het toch nog proberen manlief wil zo graag naar the fast 7 ;) jullie plannen voor het weekend?

@ruzie nou hèhè gisteravond weer even ruzie gehad maar uiteindelijk nu er wel achter wat er nu aan de hand is meneer doet dus zo omdat hij dus gewoon stik nerveus is hahaha zeg dat dan meteen;) maar nu is alles weer goed gelukkig :)

19. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    ZWANGER!:

4 mei:
    Jabinca - 1e kindje it's a surprise
    Dame84 - 2e kindje it's a boy

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindje it's a boy

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    LienJ - 1e kindje it's a girl

21 mei:
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise

24 mei:
    Hatsie - 3de kindje it's a surprise

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje it's a boy

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje it's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

BEVALLINGS LIJST!

APRIL
    20 april - youngmommy2be - Lynn! Geboortegewicht 2515gr, geboren bij 36w en 4d, kunstvoeding.

AFSPRAKEN:
    April
    24 apr: leo85 co en liggings-/groeiecho
    24 apr: anakoloet liggings-/groei echo en Co vk
    28 apr: elske91 Co vk
    29 apr: toekie1985 co vk
    29 apr: chantallcindy Co gyn en laatste echo
    29 apr: dame84 Co vk

Mei
    01 mei: lizzthrasher22 liggingsecho en co vk
    05 mei: dufel Co vk
    06 mei: Samsoko co vk

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

20. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Pff wat wen rot nacht zeg.. Al sinds 4.30 wakker.. Uiteindelijk om 6.00 er maar uit gegaan en hapje gaan eten en wasje gaan draaien.
    Zal zo nog even een tukje te doen op de bank.. Nog nooit zo erg gehad, hoop dat het niet vaker gebeurd :p

Deel Deze Pagina