Dame: jakkeswat een vervelend mens zeg. Hopelijk heb je haar niet bij je bevalling... Jabinca: laatste loodjes, spannend! Hopelijk dient jullie kleintje zich snel aan! Afscheiding: oh party, wordt het nig erger vanaf week 36... Bleh Youngmommy wat fijn dat jullie thuis zijn! Logisch dat je hoofd even naar anderevdingen dat het forum staat! Geniet van elkaar en van je kraamtijd! Super dat het zo goed met jullie allebei gaat. Elske: getver, lekker zo'n ex... Chantal fijn dat het uitgepraat is! Hier ook zo'n nerveuze man die t af en toe te spannend vind geloof ik. Gelukkig al best een tijd geen clash gehad nu, hopelijk blijft het voor jullie nu ook even weg! Oh de box neerzetten, leuk! Ik ga na het weekend m'n kasten leeg- en opruimen zodat we die kunnen verplaatsen en dan vraag ik of ML de box afschildert zodat die naar bunnen kan. Leukkk! Toekie gefeliciteerd met je zoontje alvast! En ik duim voor beter weer tegen de voorspellingen in! Gave foto van de smoothies hihi Ahh beterschap voor je hondje Chantal! Spannend anakoloet! Vervelend om nu het weekend te moeten afwachten, maar ben het met je eens: t zou mij ook niks verbazen als t kleine gewoon een familietrekje is als ik jouw rijtje 5ponders zo zie. Komt vast goed! Alweer 38 weken Leo, wauw! Leuk van de shower, ben benieuwd! Ohhh heerlijk Elske dat je man bijna thuis komt!! Logisch hoor dat je aftelt! Hahaha Dufel in vuilniszakken 😂😂😂 ik zie het voor me! Ohhh Jabinca kan jouw man je wenkbrauwen doen? Geweldig! Ik zou willen dat de mijne dat kon... Ik doe t vaak bij m'n moeder en zusje (in n ver verleden opleiding visagie gedaan) maar heb er bij mezelf echt de schurft aan... Getver Lizz wat shit van je kies...
@elske fijn manlief bijna thuiskomt @lizz ow balen maar als je z'n last hebt zou ik idd ook maar gaan @dufel hahah vuilniszakken. Ben blij als ik na de bevalling weer wat kleren voor mezelf kan shoppen ook het idee echt gewoon niks meer heb. @youngmommy ow wat fijn z'n kraamverzorgende Hihi. Hoop dat dat hier ook zo gaat haha ow wel fijn dat je niet ingescheurd bent. Dat het gevoelig is geloof ik. Fijn dat het so goed gaatnmet Lynn ik kan ook niet wachten en zo nieuwsgierig wie de volgende is en hoe de kleintjes er allemaal uit gaan zien. Zou ook leuk zijn als er dames op dezelfde dag bevallen @samsoko hahah mannen houden zulke dingen altijd voor zich. Hij is gewoon nerveus ervoor en ook bang dat hij Miss te laat komt. Omdat hij ook wat verder weg werkt. Maar ik denk dat dat wel mee zal vallen. @wenkbrauwen haha hoef ik mijn man niet te laten doen haha gaat niet goedkomen volgens mij. Ik doe meestal zelf en vaak met harsstrips en dan wat over is met pincet liep vorig weekend met een rood hoofd hahah even me wenkbrauwen harsen zag er niet uit. Hier weer wakker bah voorweeen weer kunnen best pijn doen hoop dat ze zo weer stoppen Gister bij de hema nog een leuk pakje gekocht voor de kleine man en bekleding voor de reiswieg nu alles in huis owj a en manlief zag weer Sterre schoentjes bij de Zeeman dus die kon het weer niet laten haha kind heeft nu al superveel schoenen. Vanavond 19:00 naar de bios naar the fast 7 manlief zijn favoriete films ben benieuwd hoop dat ik het een beetje volhou fijn weekend dames!
@youngmommy klinkt allemaal goed zeg. Fijn om zo'n lieve kraamverzorgster te hebben. En dat het wat dikkig en gevoelig is hoort er allemaal bij. Je klinkt in elk geval alsof je op de roze wolk zit. Heerlijk @wenkbrauwen haha die laat ik echt niet door vriend doen dat gaat helemaal niets worden. Ik laat ze altijd doen bij de kapper met van die touwtjes. Over een weekje ofzo nog maar eens doen @chantal veel plezier samen in de bios @weekend vandaag viert mn broertje zn verjaardag. Dus daar gezellig heen. Morgen geen plannen alleen heb ik savonds als verrassing een etentje gepland met zn 2tjes en maandag ook nog geen plannen. Ff kijken hoe het weer wordt. Fijn weekend meiden!
@youngmommy: wat fijn dat je een leuke kraamverzorgster hebt getroffen! Wat de borstvoeding betreft: ik zou echt advies van een lactatiekundige inwinnen. Zij hebben er zoveel verstand van en kunnen je echt goed adviseren. Ze weten en zien vaak veel meer dan de kraamzorg, omdat ze er speciaal voor opgeleid zijn. Vaak wordt het ook nog vergoed door de verzekering. Maar je moet natuurlijk zelf bepalen hoe graag je borstvoeding wil geven. Ik zou het nog niet opgeven als je zelf echt graag wil. Fijn dat Lynn goed groeit! @box: die staat hier ook nog als pakketje in de kamer. Binnenkort maar eens in elkaar zetten! Voelt toch gek hoor, dat je huis steeds meer op je kindje ingericht wordt. Wel heel leuk, maar voor mij ook nog steeds onwerkelijk! @kleren: O, Dufel, zo herkenbaar!! Helemaal nu het mooi wordt, heb alleen maar warmere zwangerkleren. Dus ik liep gisteren al in een oude te grote korte broek rond met de rits los, blegh. Niks an. Kijk ook elke ochtend vanuit m'n bed smachtend naar de stapels kleren in m'n kast die hopelijk over een paar maandjes weer passen. @voorbereiding: hier nog helemaal nergens last van, geen harde buiken, geen voorweeën. Soms een harde buik na het vrijen of bij veel inspanning, maar dat voel ik amper. Ben dus benieuwd hoe ik het ga herkennen als het echt zo ver is! @Chantal: leuk biosavondje gehad? Goed dat jullie samen leuke dingen blijven doen! @weekend: leuke plannen allemaal dames! Veel plezier! Hier rustig aan. Vanmiddag verjaardag van een vriend in Utrecht (mag ik terug rijden, kan ML drinken, standaard hier tegenwoordig ), en verder lekker niks. Misschien vanavond nog uit eten met ML nu het nog kan. @Dufel: lief dat je ernaar vraagt. Emotioneel gaat het ok. Veel gerommel in mijn hoofd, leven en dood ligt zo dicht bij elkaar. Bah. Maar gelukkig zorgen de hormoontjes er ook voor dat ik me op ons kindje kan richten. Nu vooral spannend of hij goed genoeg groeit. Krijg ineens het gevoel dat ik weer super gezond moet eten en voel me schuldig als ik een koekje eet. Maar de vk zei dat het daar niks mee te maken had. Toch wil je er zelf alles aan doen om je kindje gezond te krijgen! Net m'n bevalplan geschreven. Vond het toch wel even handig om een en ander op een rijtje te zetten. Meer voor mijn eigen overzicht dan dat ik denk dat het nodig is hoor. Maar van die dingen over pijnbestrijding, placenta, borstvoeding enzo. Volgende keer maar eens met de vk bespreken.
Goedemorgen meiden Elske: fijn dat je man weer bijna thuis is. Dan kan je lekker samen genieten van de laatste dagen/weken Youngmommy: fijn dat het zo goed met jullie gaat. blij om te horen dat de bevalling mee gevallen is. Krijg door jou nu wel echt de kriebels hoor, ben ook heel benieuwd wie nu de volgende is. Lizz: sterkte bij de tandarts donderdag! Er zijn helaas leukere dingen! Leuke foto geworden van knze smoothies Anekloet: wel even schrikken dat hij wat achterligt kwa goei. Het zal inderdaad best een familie kwaal kunnen zijn maar goed dat ze het even controleren voor de zekerheid. Vanmiddag ga ik weer zwemmen dus moet zo weer een poging doen tot scheren. Het word elke keer lastiger
fijn is dat he als de kraamverzorgster er is, ik had het ook naar mijn zin met haar in huis, ik dacht eerst , omg, komt zo'n mens in mijn huis aan mijn spulletjes te zitten en imijn was en schoonmaken wat niet gebeurd op mijn manier,, grr,, maar ik heb haar dr gang laten gaan en was echt wel blij met haar! huis was ook tip top! geeft veel rust! pff ik kan mijn man beter ook niet mijn wenkbrouwen laten doen,, hihi, hij scheert mijn benen wel! hihi of nouja scheren, ik doe het met ontharingscreme, dan hoeft hij het alleen maar met een hard stomp dingetje haren er af te schrapen,hihi, en hij chekt mij na ik zelf heb geschoren van beneden! ja, kan het niet meer zien door die dikke buik! hihii elske, oh ik kan me voorstellen heerlijk dat je lieve vent straks weer thuis is!! lekker genieten is dat dan he als je hem zo lang niet hebt gezien!! heerlijk liefdes gevoel lijkt me dat!! dufel, gezellig weekend voor de boeg ja!! gefeliciteerd met je broertje! wat lief ook dat je een als verrassing uit eten gaat met je man! leuk zeg! romantisch nou je nog met zn 2 bent! lekker genieten hoor! pff,, afvallen na de bevalling mag helaas niet echt,, maar ik ga wel zo veel mogelijk op mijn eten letten en gezond en ge varieert eten, de borstvoeding zal de rest wel doen! hihii, ik was voor jace zn zwangerschap 75 kilo, en was ook 1,76 cm, dus ik was voor mij goed genoeg, en met zijn zwangerschap ben ik wel ruim 35 kilo aangekomen!! :O en kort daarna ben ik alweer zwanger geraakt van deze boy! en ben over de 100 kilo weer :O dus hoop met de zomer lekker weer wat af te vallen! en mijn eigen kleren weer pas!! zou mooi zijn! ja helaas hebben wij het mee gemaakt met jace zijn geboorte, toen hij geboren was kwam mijn man zn moeder langs en vertelde ook gelijk dat haar broer was overleden die dag!, ligt zo dicht bij elkaar, als of ze mekaar afloste,,oud uit en nieuw in,,,, niet leuk op die maniier,maar helaas komt het vaker voor,. oehh lizz,, succes donderdag!! chantal, veel plezier met zn 2 !! hmm zwemmen heb ik ook wel zin in, ben je zo lekker gewichtloos van!! lekker genieten hoor! ik kom de straat niet meer uit! hahaha niet alleen zonder mijn man iniedergeval! de winkel is nog geen 5 minuten met de fiets, maar lopen is toch ook niet fijn, bij elke stap doen mijn heupen zeer, ben ikmisschien net bij de winkel en ben ik uitgeput, en moet ik nog terug,, hahaha nee dankuu,, dus als ik heen ga, gaan we samen heen, zodat als er wat gebeurd ik niet alleeen ben, en anders laat ik mijn zusje met jace samen naar de winkel gaan als ik echt iets moet hebbem! geen plannen dit weekend gewoon rustig de dagen afwachten dat er iets mag gebeuren! hihii ben ook erg benieuwd wie zich als eerst volgende meld met baby!!
Pff manman, wat een depri dag, mijn humeur slaat om als t weer minder word. Ook super slecht geslapen en werd ook gewoon jankend wakker vanmorgen. Oftewel zit er ff doorheen, heb zoveel respect voor mijn mannetje, die houd t goed met me uit. Hij is nu ff anta flu en neusspray voor me ant halen en dan ga ik vanmiddag lekker op bed. Manlief gaat dan lekker naar zijn broertje toe die net verhuist is en waar hy stiekem heel graag heen wou. voel me bijna schuldig dat ik hem dan tegen hou. Niet met woorden want van mij mag hij maar hij is bang dat ik dan eenzaam ben of dat de weeen gaan beginnen. Lizz succes by de tandarts donderdag, wel laat trouwens.. ik moet stiekem ook maar hoop het uit te kunnen stellen tot 2016 ivm verzekering. Ff beetje kosten besparen. Bevalplan wou ik eerst niet schrijven maar denk dat ik daar zo toch even voor ga zitten aangezien er toch wat dingetjes zijn die ik echt perse wel en niet wil. Verloskundige gaat van te voren de boel nog doorspreken maar als mijn weeen dan zo heftig zijn heb ik daat helemaal me kop niet naar denk ik Of vergeet ik de helft
Chantal veel plezier vanavond! Gezellig een avondje bios! youngmommy wat fijn dat Lynn het zo goed doet zeg! Wat zul je trots zijn. En wat ideaal dat alles bij de bevalling 'heel' is gebleven Daar teken ik voor hoor haha Hoop dat je een beetje je rust kunt pakken! Dufel wat leuk zo'n verrassing voor je vriend! Veel plezier samen! En gefeliciteerd met je broertje! Anakoloet, wat spannend die extra groeiecho. Hoop dat hij toch goed groeit en er niks met de placenta of zo is! Kan me voorstellen hoor, dat dubbele gevoel van leven en dood zo dicht bij elkaar. Fijn dat je je toch op je beebje kunt focussen. Voel je niet te schuldig over wat je eet hoor! Je kindje neemt wel wat hij nodig heeft. Mommy2015, veel plezier bij het zwemmen, heerlijk! Elske nou je man is bijna weer thuis, heerlijk! En voor zo lang ook, zal vast rust geven! Dame, ik kom ook het huis bijna niet uit hoor. Ik dwing mezelf ook wel boodschappen te doen enzo, ik wil dat gewoon echt niet meer met m'n man doen, dat is een grote ergernis voor hem omdat ik er te lang over doe. Dus moet zelf maar gaan, maar is wel zwaar. Jabinca ik snap dat je er doorheen zit hoor! Je bent er ook gewoon bijna! Wel heel fijn dat je man zo goed voor je zorgt, dat is echt veel waard.
Ik probeer alles te onthouden, maar ben echt een zeef op het moment haha.. Lizz succes bij de tandarts! Anakoloet succes met de extra groeiecho, hopelijk niks raars, aangezien je zelf aan aangeeft dat kleinere kindjes in de familie zitten.. Chantal veel plezier met de film! Dufel veel plezier met het etentje, leuke verrassing voor je vriend! En gefeliciteerd met je broertje Dame84 ben jij de vorige keer afgevallen met de BV? Hier heeft dat echt niks gedaan helaas Misschien nu wel haha.. Ik zou ook graag weer terug willen naar gewicht van voor mijn dochter.. Gaat hopelijk ook wel weer een keer lukken na deze kleine Elske wanneer komt je man ook alweer precies thuis? Strx lekker samen genieten van de laatste loodjes Jabinca hopelijk heb je nog ff lekker geslapen vanmiddag! Nou ik had gelijk over de babyshower hoor hihi.. Tenminste, we hebben heerlijk high tea gedaan en heb van iedereen een klein cadeautje gehad voor de baby, was superlief! Wel eerlijk gezegd dat ik een vermoeden had haha.. Maar was erg gezellig en leuk om iedereen nog ff te zien voor de bevalling Hier misschien maandag naar het zwembad, als het slecht weer is, dan is Koningsdag toch niks aan.. Gaan we met vrienden en kids ff zwemmen Manlief is naar verjaardag toe.. Ik denk dat ik er vroeg in duik met wat lekkers eten & drinken en een filmpje.. Merk dat ik nu wel minder energie begin te krijgen, heb ook wat minder geduld met mijn ondeugende peuter Laatste loodjes
@dame, jeetje, heftig! Je oom overleden bij de geboorte van je zoon. Zo dicht ligt het inderdaad bij elkaar. Tijdens de begrafenis van mijn oma afgelopen februari werd haar jongste achterkleinkind geboren, ook zoiets. Vier het leven nu het kan! @scheren: heb het alweer een tijdje geleden van beneden geschoren...benen gaat nog wel maar durf echt niet op de tast m'n bikinilijn enzo te doen. ML maar eens lief aankijken binnenkort, met de trimmer moet ie ook een eind kunnen komen, dan maar niet helemaal glad @zwemmen: goed idee! Dat lijkt me heerlijk met die dikker wordende buik. Ga ik op m'n planning zetten voor de komende week! Knuffel voor jou Jabinca! @eten: m'n bui slaat ook zomaar om, gisteren nog in de stress dat ik echt alleen nog gezond moet eten en vandaag naar de McDonalds, hahaha! Ach, zo lang je maar varieert en genoeg groente en fruit eet. Net nog een lekkere wandeling gemaakt met m'n man, heerlijk in de zomerse lucht! Net even tussen de buien door. Nu weer lekker comfortabel op de bank. @Leo, leuk zo'n hightea! En mooi dat je het naar je zin had! Lekker op tijd naar bed dames, ik hoor het al wel Doen wij hier ook. Fijne zondag morgen!
Thanks voor de felicitaties was erg gezellig. Nu weer lekker thuis. Hou t niet zo lang meer vol als normaal. Nog even een plaatje; ik vond wel dat ons topic wat positiviteit kon gebruiken. Ik weet het alles is ontzettend zwaar en k*t soms maar we dragen wel allemaal een nieuw kindje bij ons. De liefste en de mooiste baby's ooit!! Laten we dat vooral niet vergeten en altijd klagen en zeuren helpt niet mee maar zal ons alleen maar tegenwerken. Dus vandaar dit plaatje
Scheren Wordt hier ook moeilijk. Benen kan ik nog wel redelijk doen(damn.. wat wil ik graag een bad haha) maar van onderen is echt op de tast. Gelukkig heb ik zo'n Wilkinson intuition scheermes, en 'durf' ik down under beter te scheren dan met een gewone scheermes. Lizz wat vervelend dat je alsnog naar de tandarts moet! Maar wat laat zeg... :O Maarja beter nu dan met kiespijn rondlopen, weet uit ervaring dat kiespijn echt voor slapeloze nachten zorgt.. afscheiding toch te vroeg gejuicht haha, gister zei ik nog dat ik niet meer last ervan had dan anders, maar merk echt wel dat het dunner en meer is.. (lekker onderwerp ook) youngmommy fijn om te horen dat alles goed gaat met jouw en Lynn! En dat je zo blij bent met de kraamverzorgster! ik ben heel benieuwd hoe het hier zal gaan. Als je toch twijfelt over borstvoeding geven zou ik inderdaad even contact opnemen met een lactatiedeskundige, wordt door de meeste verzekeraars ook vergoed. Chantal wat vervelend van de voorweeën. Geniet van de avond, en hoop dat je het volhoudt! Leo85 Manlief komt dinsdag in de middag weer thuis. Zijn aflosser zal eind van de ochtend wel aan boord gaan en dan zal hij rond 14-15.00 wel naar huis kunnen( 1,5 uur rijden) Hier lekker rustig dagje gehad Goed weekend nog toegewenst!
Met de borstvoeding met jace zijn baby tijd ben ik wel wat afgevallen.. Maar dat was natuurlijk na de bevalling Zowiezo en al dat vocht wat ik toen vast hield ging er allemaal ook af! Gaf wel fulltime borstvoeding. Maar helaas duurde het naar 6 weken.. Erg jammer vond ik dat, maar was niet meer afgevallen dan ik was aangekomen.. Wel meer dan wat je gemiddeld aankomt met de zwangerschap / vruchtwater, bloed, gewicht baby enz.. Dus was eigelijk wel afgevallen. Hihi. Hoop bij.de baby ook lekker borstvoeding te geven en hopelijk langer dan.6 weken en ook langzaam aan wat afvallen!
@scheren hier is dat echt een drama haha maar eigenlijk heb ik dat altijd scheerde mijn benen ook altijd open dus die harst manlief tegenwoordig haha. Ik probeer het nu wel bij te houden Mooi plaatje dufel! Hier niet zoveel puf om uitgebreid te reageren moe en Hihi het word nu ook wel spannend @de film de film fast 7 was topfilm enorm naar ons zin gehad zo nog even samen weg wel was meneer erg druk in mijn buik die vond het geluid volgens mij te hard en moest telkens naar de wc hihi maar dat kon gelukkig. Kwam thuis hele voeten vol vocht zit normaal thuis met benen omhoog dat ging nu niet Hihi. Heb trouwens van manlief kaartjes voor racoon gekregen in het ziggodome pas in november maar echt superlief Hier straks even langs mijn opa op de koffie manlief daarna even de gordijnrails ophangen op de babykamer kan mijn moeder de gordijnen korter maken en vanmiddag wielrennen kijken ( ben enorme wielren gek das wel fijn nu ik rustig aan moet doen) Fijne zondag dames!
@scheren hier ook drama. Benen lukt nog wel aardig. Maar daar beneden is echt op de tast. Dus af en toe vriend maar lief aankijken. Dan is het in elk geval een klein beetje netjes @chantal fijn dat jullie een gezellige avond hebben gehad!
Chantal, wat lief van je man! De film was wel een.succes dus! Gezellig Hee!! Pff ik gister avond na het eten met mijn man de laatste boel nog goed schoongemaakt in huis voor de kraamverzorgster komt.. Dus gister avond rond 22:00 uur kreeg me toch een buikpijn.. Maar wel een paar keer en het nam toe, en nam weer af,, dus ik herkende het als voor weeën dacht ik.. Maar dacht ook dat dat wel is goed dat kon zijn.omdat ik natuurlijk actief was geweest! Verder gewoon de nacht goed geslapen. Maar was wel ff schrikken, dacht ff nou gaat het gebeuren! Heb ook voorspeld dat ik morgen zou bevallen! Week voor mijn bevallings datum.. We zullen zien!
Oe spannend dame84! @ scheren: hier vorige week voor t laatst gedaan down under, zo goed als ging hihi, later in bed met spiegeltje nog bijgewerkt.. Denk dat dat laatste x voor de bevalling was.. Benen en oksels lukt nog wel Maar no way dat ik manlief dat laat doen, dan beland ik op de EHBO @ eten: ik maak me daar niet zo druk om, ik eet erg weinig fruit tijdens de zw-schap, dat smaakt me niet zo.. Lang leve de multivitamines Heb wel net lekker beschuit met aardbeien op, dat was wel lekker Ik eet niet extreem gezond maar ook niet extreem ongezond.. Zal wel loslopen Man werkt in het voortgezet onderwijs en heeft zijn mentorklas een polletje laten invullen, welke jongensnaam, welke meisjesnaam en welke datum.. De meisjesnaam zit er wel tussen hihi.. Iemand had als datum 22 mei gegokt, nou hoop t niet zeg! Meeste denken 9 mei omdat dochter ook 1 dag na de datum geboren is.. Ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen!
Chantal wat fijn dat jullie avondje uit leuk was! Is maar goed dat er een wc in de buurt was anders werd het wel lastig haha. En leuk dat je kaartjes hebt gekregen van je man, lief!! @scheren, dat lukt hier wel ik doe het op de tast met de ladyshave en benen scheer ik toch nooit dus daar hoef ik me niet druk over te maken haha. Mijn man is zelfs een stuk beter in mijn ''bikinilijn'' te scheren dan ik hoor hij kan het dan goed zien en hij is heel voorzichtig altijd. Dame84, oh ja morgen al! Haha ik ben benieuwd!! @voorweeën, hier vanmiddag voor het eerst wat voorweeën/oefenweeën. Ik lag te slapen op de bank en werd er wakker van. Dacht heel even dat ik ongesteld ging worden haha Ook wel wat harde buiken maar niks met regelmaat dus niks aan het handje. Volgens mij is het nu weer rustig. Leo, wat leuk dat je toch een babyshower kreeg!! En haha wat grappig van zo'n lijstje, ik ben ook benieuwd wie er gelijk krijgt. Krijgen ze dan iets als beloning? Hier ook een stuk minder energie hoor, als ik 's ochtends uit m'n bed kom wil ik er een uur later alweer in. Vanmiddag dus ook maar even een uurtje geslapen..