Mei 2015 mama's :) deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door urfebe, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Chantal wat sneu! Zal zeker een schok voor jullie zijn, omdat ze nog niet eens een jaar getrouwd zijn.. Heftig.

Lizz hebbe jog een beetje kunnen slapen meid?

Laratje geeft niks joh! Zulke momenten heb ik ook weleens.
    Was je babyshower leuk? En lekker verwend?

Jabinca hoop dat je kleintje zich snel aandoet haha. We wachten af! Ben benieuwd wie de volgende is!

Steken hier is de kleine ook al volledig ingedaald, dus weet niet wat dan die steken/menstruatieachtige zeurderige pijn kan zijn..

Plannen vandaag het is super mooi weer. Dus wasje straks lekker buiten ophangen, even stofzuigen en dweilen beneden. En de wc even opfrissen.
    Voor de rest lekker rustig aan en een beetje haken denk ik.

2. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    die steken is indd dat ze nóg lager gaan liggen ;) ookal zijn ze al helemaal ingedaald.
    Ik Heb die steken ook. Voornamelijk met stukken lopen/wandelen. Volgens recent bevallen vriendinnen gaan die niet meer weg haha!

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lara fijn dat je je verder goed voelt!
    Ook leuk een babyshower :)

@mommy haha ja dat snap ik ook niet erg ;) maarja idd gewoon laten testen. Kan niet erg kwaad toch

Iedereen fijne dag vandaag!

4. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Vervelend van de pijn dame!

Mommy ja wat suf inderdaad alsof je t nu ineens wel hebt opgelopen...

Chantal wat een schok inderdaad en ook nog maar zo kort getrouwd.

Laratje leuk een babyshower!

Lizz vervelend zo'n slecht nachtje... Hier nog lekker in bed nu, ben echt megamoe. Gelukkig verlof :)

Hebben jullie kleintjes ook zo vaak de hik? Ik heb t idee dat ik t wel een paar keer op een dag voel (2 a 3 keer denk ik). Is misschien wel heel normaal hoor haha.

Fijne Koningsdag! Hier is niet veel te doen, straks een rondje rommelmarkt, maar dat zal vast kort zijn want ik vind dat eigenlijk niet eens echt leuk hahaha

5. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Fijne koningsdag allemaal! :p

Samsoko hier heeft ze ook vaak de hik hoor, gaat soms echt minutenlang door. :$

Chantal wat heftig van je zwager en z'n vrouw!

Laratje jij ook al een babyshower, wat leuk!! :) Er zijn niet veel meiden meer die geen babyshower gehad hebben geloof ik he. Vroeger deed niemand dat haha. Maar is ontzettend leuk en handig natuurlijk. :)

Dame, vind t zo spannend!! Ik hoop voor je dat hij snel komt, maar wel op een goed moment natuurlijk. ;) Hopelijk zet t snel door. :)

6. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Nou daar ben ik klaar mee :$ hopelijk laat meneer dan niet nog 5 weken op zich wachten want die steken zijn echt vervelend soms.

Wat leuk trouwens een babyshower :)

Dame: spannend hoor ben benieuwd of het door gaat zetten.

Samsoko, hier ook regelmatig de hik. Las ook ergens dat je het nu heel goed voeld omdat hij weinig ruimte heeft dus elke beweging voelbaar is.

7. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    Gelukkig nog geen buikpijn weer gehad sinds vanmorgen. Maar het zal Zowiezo niet veel langer duren! 39 weken vandaag!!

De hik komt hier niet zo vaak voor! Teminste, dat valt mij niet echt op. Hij is zo druk van zich zelf, Hihi
    Steken.beginnen bij mij nou ook en nog meer afscheiding,, blehh.

Vandaag ook ff de braderie op bij ons in de stad! Durf niet ver weg, maar ik ga waarschijnlijk met mijn zus die heeft de auto, en ben ik niet alleen met jace als er wat gebeurd! Fijne koningsdag!!

8. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Haha mommy, ja die zijn heel vervelend en erg pijnlijk soms!

Samsoko, hik hier ook dagelijks en soms meerdere keren per dag. Ik vind het heel irritant haha!

Veel plezier op de rommelmarkt samsoko!

Dame, spannend hoor.

Babyshower was super gezellig, we kwamen terug van boodschappen doen en toen waren m'n vriendinnen bij ons thuis en hadden een heerlijke lunch op tafel gezet!!
    Ze wilden een gipsbuik maken en die versieren maar dat bleek meer werk dan gedacht dus vl en ik hebben gisteravond de gipsbuik samen gemaakt. Als de dames dan op kraamvisite komen kunnen ze 'm alsnog versieren :)

9. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @hik hier heeft de baby ook meerdere keren per dag de hik. Vind het wel een grappig gevoel

Even een klein rondje markt gedaan. Was wel gezellig en heerlijk weer. Nog een leuk voorleesboekje gekocht. Daarna zijn we samen gaan lunchen. Relaxed dagje dus.

Wel grappig een wildvreemde man feliciteerde mn vriend dat hij vader wordt. Tegen mij zei hij. Nou nog een paar maanden zeker ;) haha dacht het niet! Nog een week of 3 hoop ik. Liefst nog iets minder

10. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik heb net de verloskundige gebeld. Heb de baby vandaag bijna niet gevoeld. Ze komt zo hierheen en dan gaan we naar t ziekenhuis voor een hartfilmpje.

Hou jullie op de hoogte

11. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Dat is even schrikken meis, succes in het ziekenhuis hopelijk is er niks aan de hand!

12. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ben weer thuis uit het ziekenhuis. CTG gehad maar baby lijkt het gelukkig nog naar zn zin te hebben. Bloeddruk e.d. was ook prima.
    Gewoon even in de gaten houden en als ik het niet vertrouw weer bellen.
    Vind het superfijn dat ze het allemaal zo serieus nemen.

13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Gelukkig maar en inderdaad fijn dat ze het zo serieus nemen!

14. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Inderdaad heel fijn Dufel dat ze je zo serieus namen!! Dat verlaagd de drempel misschien ook om nog eens te bellen als er iets is.

Iedereen een fijne koningsdag gehad? Nog allerlei prulletjes ingeslagen op rommelmarkten? Ben hier de hele dag nog niet buiten geweest maar heb op tv wel wat gezin van koningsdag. Het zag er maar saai uit. Heb niks gemist dus haha ;)

Jij nog weer ergens last van gehad Dame? Straks komt je voorspelling niet uit!! :p
    Haha, ik denk eigenijk dat het best zeldzaam zal zijn als iemands voorspelling wel uitkomt, denk dat de meesten toch verkeerd gegokt hebben (inclusief ik hoor). :p

Mommy, die indalingssteken houden hier ook al weken aan, vooral met lopen is het soms niet te houden. Dan moet ik even stoppen en de pijn verbijten. Gelukkig zal dat na de bevalling weer weg zijn, maar ja misschien lopen we dan te klagen over pijn van een knip ofzo haha. :p

15. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Fijn Dufel! Gelukkig alles in orde!

Hier tot een uur of half 4 in pyama gezeten :D
    Toen ff op terrasje gezeten hier in t dorp, ff naar de winkel en ff snel naar m'n paardenvriendje geweest. Die moest een zalf aan z'n benen hebben dus dat heb ik gedaan.

Net gegeten en nu weer totalloss op de bank!

16. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    @hik: hier ook vaak! Vandaag al 3x gevoeld. Arm kind, ligt de hele tijd te schokken ;)

@Laratje: leuk dat je babyshower een succes was! En heerlijk, pj-dagje. Geniet van je bankavondje!

@Dufel: fijn dat je gerustgesteld bent! En inderdaad, fijn dat ze het serieus nemen. Mijn vk zei de afgelopen keer ook: nu je kleintje wat achterloopt in groei, houd het extra goed in de gaten. Bel liever 5x teveel dan 1x te weinig. Ze zijn zo behulpzaam! En zo hoort, bescherming van nieuw leven!

@koningsdag: hier helemaal gemist, haha, wel de vlag uit en de tv aan maar nergens meer heen geweest. Lekker thuis, allerlei klussen gedaan. Oa. wegwijzer gemaakt voor m'n zwager en schoonzusje voor hun bruiloft. Leuke klus! En alles gewassen, huis opgeruimd, zwangerdagboek bijgewerkt, foto's ingeplakt, gordijn omgezoomd, krijttekening op de babykamer afgemaakt. Nu lekker op de bank!

Morgen voor m'n gevoel mijn eerste echte verlofdag. Eerste dag dat ik eigenlijk zou moeten werken, maar wat niet hoeft. Heerlijk!

17. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lizz ja nog een leuk voorleesboekje gevonden van rupsje nooit genoeg :) verder weinig.

@lara klinkt als een heerlijke dag!

@anakoloet woooow wat ben je actief geweest! Wel lekker dat dat allemaal klaar is! Wel ook beetje rust pakken en genieten he :)

Ik vind het heel fijn dat ze me zo serieus namen. Net wat je zegt Lizz dan is de drempel ook niet zo hoog om nog eens te bellen als er wat is.

18. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Druk bezig geweest anakoloet!!!
    Heerlijk, geniet van je verlof :D

19. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hier niks gekocht op de rommelmarkt. T was wel heerlijk weer, dus ben blij dat ik even lekker buiten heb rondgestruind.

Anakoloet lekker productief dagje! En morgen je eerst echte verlofdag, heerlijk!

Dufel: ahhh rupsje nooitgenoeg is echt leuk!

Laratje heerlijk zeg zo'n pyjamadagje

Nig niks van dame gehoord, zou het dan toch doorgezet hebben? Of let ik niet goed op?

20. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oh toch wel, om 12u nog :) haha sorry!

Deel Deze Pagina