Youngmommy: wow spannend! Succes! Samsoko: zou heel goed kunnen... Ik weet het niet , ik zal ook eens mijn luiertas bestuderen of die zo'n zakje heeft.
Samsoko ik heb ook zo'n klein tasje met een ritsje erin. Maar bij mij staat er zo'n ehbo-kruis op, dus misschien is het voor medische spulletjes ofzo? Bij mij is dat zakje wel van stof dus zou er geen luier in doen haha. youngmommy, zoo spannend zeg! Zou jij dan de eerste zijn? Veel succes in het ziekenhuis, ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen/doen!!
Samsoko, ik zal straks eens kijken of ik dat ook heb (als ik er aan denk) Youngmommy, al nieuws? Ben benieuwd hoe het met je gaat!
Spannend youngmommy!! Ben erg benieuwd! Geen idee waarvoor dat is samsoko @lienj nou schoonmaken heb ik voorlopig wel even gezien haha gister echt veel te veel gedaan. Dus beetje huis bijhouden en thats it
Youngmommy: ik krijg helemaal de kriebels als ik jou berichtje lees. Zo spannend heel veel succes meis! Samsoko: geen idee waar dat voor is. Slapen: hier slaap ik ook nog redelelijk alleen wel 3/4 keer per nacht eruit om te plassen. Gelukkig val ik wel weer gelijk in slaap maar de dromen zijn wel heel levendig nog steeds. Vandaag hier niet veel gedaan vriend en ik waren beiden moe dus vanmiddag lekker geslapen! Morgen heb ik afspraak bij de vk en volgens mij is dat de laatste controle hier. Ben heel benieuwd of hij is in gedaald.
Jep. This is going to happen. Moet blijven. Had 2 uur geleden 2cm ontsluiting. Heb infuus gekregen ze willen me hier houden omdat ik dus te vroeg ga bevallen. Ik weet niet zo goed of ik dit leuk moet vinden want m'n kleine meisje moet zowiezo langer blijven enzo wij gaan een leuke nacht tegemoet dus.
Woow, best confronterend ineens Heel veel succes meid hoop dat alles gewoon goed gaat verlopen! Moet ze dan nog wel in een couveuse ofzo als ze nu geboren wordt binnen een paar dagen? Zal voor jullie duimen meid!!
Meis, heel veel succes! Misschien doet jullie meisje het straks zo goed dat ze heel snel mee naar huis mag! Duim voor je dat alles goed gaat.
Heel veel succes meis. 36.5 week is vrij vroeg maar je kindje is helemaal "af" hoor. Misschien even in de couveuse maar collega van mij is met dezelfde termijn bevallen en die mocht gelijk met baby naar huis. Denk aan je!
Youngmommy jeetje spannend zeg! Tis inderdaad iets te vroeg, maar met 37 weken mag je gewoon 'thuis' bevallen, dus deze paar dagen minder zullen wel niet veel invloed meer hebben.. Je kindje is helemaal 'af'. Snap wel dat je je kleine meid liever nog een paar weken bij je hebt, maar je kindje komt wanneer het er aan toe is
Jee spannend youngmommy! Hopelijk doet jullie meisje het meteen goed waardoor ze gauw mee naar huis mag. Denk aan jullie! Zakje lijkt inderdaad een luierzakje te zijn voor wat ik nu op internet vind. Als k binnenkort bij de prenatal ben ga ik t even vragen 😊
Spannend zeg! Zet 'm op. Gelukkig zit je maar een paar dagen van de 37weken grens af. Hoop dat jullie snel met z'n 3en naar huis mogen!
hoi dames! tjonge gewoon ook al weer 4 pagina's in deel 2. wat een geschrijf en gelees oh wat spannend maken je het hier youngmommy! heel veel succes met de bevalling! ben benieuwd wanneer het echt doorzet. is inderdaad wel vroeg, maar dufel heeft gelijk. je kindje is helemaal af dus maak je geen zorgen. of het in de couveuse nog moet dat zal afhangen van het gewicht van de kleine. succes en zet hem op! @jabinca: ik ga ook voor een thuisbevalling. @chantal: mijn borsten lekken al vanaf week 26. best irritant soms. @lizz: dat zijn dus de voorweeën waar ik het over had. @samsoko: misschien om een nat washandje in mee te nemen? anders zou ik het niet weten.
@youngmommy spannend succes! Ik had dat van de week ook maar bij mij stopte het dus weer. @harde buiken hier steeds vaker harde buiken en ook snel achter elkaar. Hoop eigenlijk dat meneer zelf komt ipv inleiden haha maar hij mag nog wel even blijven zitten! @lekkende borsten hier stelt het ook nog niks voor Miss 3 druppels per nacht per borst haha maar wel raar zo ineens verder geen pijn eraan ofzo gelukkig Hier nu ook weer veel harde buiken pff en pijn in de liezen hoop dat het zakt! Ow ben zo benieuwd nu youngmommy Hihi
De vliezen zijn net hier door de verloskundige gebroken en merk meteen verschil ! Maar t is nog te doen gelukkig. Jullie horen wel als ze er is denk dat ik m'n concentratie zo hard nodig heb !
Youngmommy jeetje wat spannend! K ben heel erg benieuwd naar je kleine meid! Lekkende borsten hier ene dag meer last van dan de andere dag. Maar durf/kan niet zonder zoogcompressen Harde buiken hier wel steeds meer last van, bij beetje inspanning of de kleine man draait of geeft een schop. Heb er geen last van (geen pijn) gelukkig.. Morgen de liggingsecho, ben echt ontzettend benieuwd hoe de man ligt en of we gelijk hebben qua ligging Manlief belde vanmiddag en hij komt of volgende week dinsdag of woensdag thuis. Dus nu aftellen! Dan kan ik echt rustig aan doen
Elske wat heerlijk dat je man al bijna weer thuis komt! En dan ook lekker lang, kunnen jullie samen lekker wachten op de komst van de kleine man! Succes bij de echo morgen! Heb vandaag ook al een paar harde buiken en krampjes gehad, dat zegt natuurlijk niks maar is toch een teken dat m'n lichaam zich voorbereid
Lizz jaa is ontzettend fijn! Deze week zal alleen wel ontzettend langzaam voorbij gaan denk ik... Hier ook wel regelmatig last van steken in m'n liezen of last van menstruratieachtige krampen/gevoel, maar houdt niet aan.