Heel wat terug gelezen. Ik heb niet zo heel veel 'zin' om overal op te reageren.. Ben best wel moe haha Youngmommy wat een mooi meisje <3 Slijmprop ik kijk ook elke x na toiletgang of ik hem verloren ben haha.. Tot nu toe nog niet Hier afgelopen twee dagen echt last gehad van voorweeen, regelmatig harde buiken en zeurende/menstruatieaxhtige ondernuikpijn. Die constant met enkele pieken aanwezig was. Vandaag nergens last van. Heb het idee dat dit nu op komt zetten, omdat manlief weer thuis is en ik nu echt tot rust kan komen en hiervan kan genieten. Wij gaan vanavond uit eten met schoonouders en broertje + vriendin van manlief. Heb er wel zin in en ben er ook wel even aan toe
Eet smakelijk Elske en veel plezier! Wat een droppie youngmommy! Heerlijk om straks ook zo'n popje in handen te mogen hebben. Nog even wachten hier 😊 Hier beginnen er ook steeds wat meer voorweeen te komen. Nog niet superveel hoor, maar het voorwerk is begonnen 😊 Vanavond de verjaardag van een vriendinnetje. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin, maar als ik er straks ben is het zeker leuk 😊 ben gewoon een luie huismus haha Proefdruk van het kaartje is binnen gekomen vandaag! Echt zo leuk! 😊
@elske veel plezier. Ik merk ook dat ik niet zoveel behoefte meer heb om onder de mensen te zijn, laat mij maar lekker thuis met vriend in ons coconnetje. Geen zin om "gezellig" te moeten doen. Hier vanavond ook uiteten geweest. Vanwege de verjaardag van mn zwager. Ben blij nu weer thuis te zijn Ook merk ik dat ik soms weinig puf heb om hier overal op te reageren.
Youngmommy: wat een mooi poppie!! Kan me nog niet voorstellen dat ik straks die van ons vast kan houden.. Wat een rijkdom! Fijn dat de kraamhulp goed bevallen is.. Vindt t best wel spannend, geef niet zo graag de regie uit handen..en vriendlief al helemaal niet 😁.. We gaan van het positieve uit.... Elske en Dufel: heerlijk ja uit eten geweest! Hebben wij vorig weekend ook nog even gedaan.. Nu kan t allemaal nog spontaan.. Slijmprop: volgens mij nog niks verloren.. Kijk ook altijd na t toiletbezoek in de wc, weet ook niet wat ik verwacht te zien hoor... Is natuurlijk ook voor iedereen weer anders, de 1 verneemt t duidelijk en de ander heeft t helemaal niet in de gaten.. Was gewoon even benieuwd! Hier weer een onrustig nachtje gehad.. Veel harde buiken.. Om 7 uur maar uit bed gegaan, nergens zin in... Na het douchen voelde ik me iets beter, besloten om nog even boodschappen te doen in Duitsland ( wonen hier vlakbij de grens). Maar dat was toch niet zo'n succes.. Wat andere dames ook al aangaven, kan mensen om me heen niet heel erg meer waarderen.. Wilde gewoon weer naar huis.. Eenmaal thuis nog even geslapen.. Smiddags nog een heeeeeeerlijke monchou- aardbei taart gemaakt en nu languit op de bank.. Denk niet dat onze dochter dit weekend ter wereld komt... Volgens mij echt allemaal voorwerk... Dame, ik gun jou de eerste mei baby hoor! Ben heel benieuwd..!
Hier lekker uit eten geweest beetje vervelend was dat ik last van harde buiken en wat voorween kreeg.. Hier ook niet echt de behoefte om continu mensen om me heen te hebben, ben liefst in m'n eigen en lekker rustig aan te doen.
Hee meiden. Kan wel begrijpen dat jullie lekker alleen met manlief willen zijn. Geen andere mensen om je heen.. Heb vandaag ook visite gehad van mijn man zijn broertje,en.gezin! Nou was dat super druk... Wel gezellig! Maar toen ze weg waren was ik ook echt kapot! Morgen lekker zondag niks doen dag! Pyjama Day! Lekker genieten van mijn eigen gezinnetje! Dufel en elske, lekker genoten van het etentje dus! Alleen de die pijntjes is niet fijn elske,, lekker rustig aan doen!! Yes, heb toestemming van dames om als eerste te bevallen! Nou nog wachten tot het gebeurd!!! Haha nog niet veel geks aqn.het de hand hier,,, dus ben ook.erg benieuwd!! Slaaplekker dames!
Lekker zo'n pyama dag dame! Ik heb vanmiddag ff teveel geslapen denk ik. Lig nu wakker. *roept klaas er weer eens bij*
Hihi denk dat we allemaal geen puf meer hebben Hier heerlijk geslapen pff maar zodra i wakker ben begint mijn buik weer te rommelen. Heb liever dat het doorzet dan dit Nou kom maar op met de mei baby's! Hihi @youngmommy aaah mooie foto Hebben jullie dat ook ik heb nu gewoon zin in de bevalling wil hem zo graag zien en vasthouden en kijken hoe hij eruit ziet Hihi waarschijnlijk denk ik daar tijdens de bevalling wel anders over hahah. Vandaag even de bovenboel poetsen nesteldrang word nu wel erg zeg pff blijf poetsen en ben momenteel verslaafd aan de geur van bleek zo raar. Hier ook het liefste nu alleen met manlief en mijn huisdieren gisteren heel,even bij mijn ouders geweest waarschijnlijk de laatste keer voor de bevalling. Fijne dag dames!
Ja paar uurtjes Lara. Rond half 4 in slaap gevallen.. kort nachtje. @bevalling ik heb er ook "zin" in. Ben er ook wel redelijk klaar mee maar hoop toch dat hij nog even blijft zitten. Nog een weekje ofzo. Lijkt me voor hem beter dan nu al geboren te worden
@lara: nee hoor, niet iedereen hoeft die te hebben. ik heb ze wel gehad rond het indalen, maar nu eigenlijk niet meer. heel soms heb eens een krampje, maar echt voorweeën kun je het niet noemen. harde buiken heb ik wel geregeld, maar die doen geen pijn. (had ik bij de 1e trouwens ook geen last van) @dame: oh heerlijk een pyama dag. tjonge, jij bent morgen al uitgeteld! ging de vk je morgen nou strippen? ben benieuwd of dat wat oplevert. nog eventjes meid, kan nooit lang meer duren voor jou @dufel: ah bah wat een kort shitnachtje voor jou. dat dubbel gevoel heb ik ook! aan de ene kant ben ik er wel klaar mee, maar ik hoop toch dat het nog even blijft zitten hihi het is al 3 mei en nog steeds geen meibaby geboren! ik zit echt te wachten tot 1 van jullie schrijft dat de 1e meibaby is geboren! hihi. spannend...
Pff jaa word spannend allemaal, of gaan we allemaal tegelijk bevallen? Hier ben ik juist blij dat ik vanmorgen na de kerk kon, weer ff onder de mensen. Heb t thuis wel beetje gezien.. Vanmiddag ff na een braderie en verder beetje lui wezen..
Hey, Mag ik misschien ook meekletsen hier? Ik ben officieel 5 juni uitgerekend maar ik wordt op 22 mei met 38 weken ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes en insulinegebruik. Ik hoef dus nog maar 19 dagen tot aan de opname en ben dus al aan het aftellen.
Hoi Sparky, van mij mag je meekletsen hoor Spannend dat je al bijna ingeleid wordt! Hier nog steeds alles rustig.. Wel wat vaker harde buiken, maar verder niet echt tekenen ofzo hihi.. Hoop in ieder geval niet dat het morgen of overmorgen wordt, liever dan na de feestdagen.. Verder ook niet veel puf meer hoor, logisch dat niemand dat heeft.. Laatste loodjes zijn zwaar! Na de geboortes kunnen we weer heeeel veel kletsen hier, als we allemaal zijn bijgekomen van de bevallingen dan hihi
Sparky van mij mag je meekletsen hoor kun je misschien wat meer over jezelf vertellen? Leren we je een beetje kennen. Hier eigenlijk laatste dagen geregeld harde buiken en last van menstruatieachtige buikpijn gevoel, maar zet niet door.. Morgen weer voor controle naar de verloskundige, dan maar eens even horen. Heb vannacht niet goed geslapen hierdoor en vandaag overdag ook wel regelmatig last ervan.. Maar de kleine man beweegt goed haha.
Spannend voor jullie! Hier is het moment waarop ik mag bevallen natuurlijk kleiner. Ik ben zwanger van mijn 3e en de 1e van mijn partner. Ik heb een dochter van 5 en zoon van 4. Zwangerschappen zijn niet echt aan mij besteedt helaas, ook dit keer weer vroeg voorwerpen, veel harde buiken, bekkeninstabiliteit (wat inmiddels chronisch is bij mij) en dit keer ook diabetes. Dat laatste is ook niet onder controle te krijgen bij mij helaas dus ik spuit nu ongeveer 60 eenheden insuline per dag. Door het insulinegebruik word ik dus ingeleid met 38 weken. Dat is wel een groot voordeel want ik kan zeer slecht tegen de onzekerheid van de laatste weken door mijn pdd-nos. Mijn oudste is geboren met 40+2 dagen en de bevalling duurde 4.13 uur (rugweeen en weeën storm). 3585 gram Mijn jongste is geboren met 39+4 dagen en de bevalling duurde 1.40 uur (rugweeen, weeën storm en 1.30 uur lang persweeen "weg puffen" want die begonnen helaas direct al) en was 4110 gram Aangezien ik geen bevalling zonder weeën storm ken ben ik dus ook totaal niet bang voor de inleiding. Ik heb er zelfs enorm veel zin in want daarna kan ik weer alles eten en drinken haha.
Leuk je mee komt kletsen Ik heb ook zw suiker. Vanaf de 24ste week al. Ik word over 1,5 of Miss al eerder ingeleid datum hoor ik donderdag ik vind het ook fijn. ( al word dat niet altijd begrepen) ik spuit ongeveer 70e per dag. Ik heb er ook zin in Hihi verlang zo naar om gewoon keer een zak chips leeg te eten haha. Het zit jou idd dan ook niet mee tijdens je zw schap en dan heb je al twee kinderen pff pittig.
Je wordt wel begrepen chantal. Het heeft alleen geen zin om continu te blijven herhalen hoe zwaar je het hebt en hoe graag je een zak chips wil hebben. We lopen allemaal op ons eind en hebben allemaal klachten. Het is geen wedstrijd wie er het zieligste is of wie de meeste pijn heeft. Die indruk krijg ik namelijk de laatste tijd wel. Het is niet voor niks dat ik zo weinig reageer in het topic, elke keer die negativiteit. Dit is echt niet alleen naar chantal gericht maar in het algemeen. Ik wil er het beste van maken, ondanks bekkenpijn, en daar kan ik al die negativiteit niet bij gebruiken. Ik denk niemand niet. ik voel me ook vaak klote en heb ook pijn, heeft geen zin om het te blijven herhalen. Daarmee kom ik niet uit die neerwaartse spiraal. Juist door over leuke dingen te kletsen kom je uit die spiraal. En ja, tuurlijk is het lekker om af en toe ff je gal te spugen en je beklag te doen maar blijf alsjeblieft er niet in hangen. Heeft geen nut, wordt het echt niet beter van. Alleen maar erger. Zo, ik heb ff gezegd wat ik wilde zeggen. Loop er al een tijdje mee en het moest er nu ff uit.
Ik snap dat het fijn is om een datum te weten. Maar eerlijk gezegd wordt ik wel geirriteerd van de negatieve sfeer die in ons topic hangt. Het lijkt wel een wedstrijdje wie de zwaarste zwangerschap heeft of wie de zwaarste laatste loodjes heeft. Alleen maar geklaag en gezeur. Begrijp me niet verkeerd iedereen heeft zo haar baalmomenten of depri momenten. Dat snap ik. Maar wat ik niet snap: wij zijn allemaal zooo gezegend dat we een kindje mógen krijgen. Dit is een bijzondere tijd voor ons allemaal. Waarom dan zooooveel klagen.... Ik moet eerlijk zeggen dat ik hierdoor eigenlijk geen zin meer heb om mee te schrijven.