Ik denk dat je even een week of 2 terug moet lezen Sparky... Meer heb ik momenteel even niet te zeggen...
Ik vind je post echt niet gepast Sparky. Inderdaad omdat je ook totaal onze verhalen/zwangerschappen niet kent. Verder lijkt het me verstandig als ik er niet op in ga
Ik bedoel het absoluut niet negatief wat ik schrijf. Voel me hartstikke gezegend met e kleine man die in mijn buik groeit, maar mag best zo nu en dan even vertellen over de 'vorderingen' over de zwangerschap. Bedoel het absoluut niet negatief de dingen die ik hier op het forum plaats.. Is het nadeel van schrijven, zo kunnen dingen nog wel eens anders opgevat worden dan dat ze daadwerkelijk bedoeld zijn
Tuurlijk mag je zo nu en dan klagen, doen we allemaal. Wat Dufel en ik bedoelen is dat die negativiteit blijft hangen en keer op keer herhaald wordt. Waardoor de sfeer in het topic negatief wordt bedrukt en dat is zo zonde!
Oh! Hier op m'n roze wolk de negativiteit gemist. Heb daar totaal overheen gelezen blijkbaar, of is anders binnen gekomen. (Bedoel niet dat jullie het verkeerd zien hoor meiden, ik leef hier echt in een soort roes, dus er gaat vanalles langs me heen) Hormonen doen ook gekke dingen met ons meiden, en de spanning is ook niet mis. Ik doe in ieder geval een dikke knuffel voor jullie allemaal, voor de negatieve gevoelens, voor de positieve gevoelens en verwachtingen, voor de prachtige cadeautjes die wij straks in onze armen mogen hebben, en ik hoop dat jullie toch mee blijven kletsen meiden! We zijn al zo'n eind met z'n allen. X ❤️ (En m'n 36 weken dansje en ben vandaag verrast met n babyshower. Totaal niet verwacht!)
Ik klaag en ik miep graag hier. Dacht dat we daarom ook met elkaar over dat soort dingen konden hebben en het er het brste van te maken ..en dus lekker gezellig kletsen.. Heb ook klaag dagen maar heb ook veel positieve berichten geplaatst ! En toch word er ook gezegt dat het een heel gezellig groepje is.... Sinds wanneer is dat veranderd?? Ben het verder wel eens met elske En natuurlijk we zijn allemaal aan het eind.. En geloofmij het einde is ook zwaar..maar juist nu in de zware tijd juist gaan genieten en tips of wat dan ook aan elkaar door geven . vind ik wel gezellig! En wat een ander mee maaakt vind ik interessant... Hoop dat het nog gezellig gaat worden dan...
Grotendeels eens met iedereen, klagen mag maar binnen de perken. Denk dat ik mezelf daar ook in moet betrekken maar wat dame ook zegt, de laatste loodjes kunnen zwaar zijn. Waarvoor zit je anders op een forum, goede en slechte tijden. Im word hier en daar gewoon bevestigd in wat ik voel of denk doordat meerderen daarmee worstelen. Daarbykomt bij dat sommige nog 4 week moeten en dame en ik bijv maar 1 dag. Die fases zijn ook verschillend. Maar goed dat het uitgesproken word,zou zonde zijn op t laatste moment vast te lopen, we zijn een gesellug cluppie. Btw vind nieuwe mensen op dit termijn wel beetje irritant, je hebt al zoveel met elkaar gedeeld en dan komt er weer een nieuw verhaal binnen die notabene ook wat problemen heeft. Bedoel t niet verkeerd naar sparky maar ga dan een nieuw topic beginnen. Goed.. En nu verder damesss.. Hoe was jullie weekend? Hier heerlijk actief maar ook relaxed. Vanavond geloof ik volle maan dus in volle verwachting haha. Morgen weer ff controle en hoop dat ze ff wil spieken of er al wat gebeurd. 40 weken alweer... Tis eigelijk wel erg rap gegaan als ik terugkijk.
Oke komt ie: Dit is mijn mening Ik vind het fijn dat we lief en leed met elkaar delen. Het lijkt mij de bedoeling dat we op elkaar reageren, elkaar ondersteunen en genieten met elkaar. Dit houdt dus in: leuke én minder leuke dingen. Dus niet alleen maar leuke momenten maar ook niet alleen minder leuke momenten. Ook vind ik dat het niet de bedoeling is om alleen maar posts over jezelf te plaatsten. Het is een groepje waarin je ook op elkaar reageerd. Anders kun je net zo goed een topic over jezelf aanmaken als je alleen maar over jezelf wilt praten. Net wat Lara al zei: ik voel de laatste weken een soort negativiteit. Alsof het een wedstrijdje is wie het het zwaarste heeft. Iedereen (ook ik) heeft baaldagen/momenten en ego posts en dat is ook helemaal de bedoeling van een forum naar mijn idee. Maar ik ben ook van mening dat positiviteit je een stuk verder helpt en dat helpt elkaar ook weer verder. Dus dat beide een beetje in balans is. En voor mijn gevoel is die balans er nu even niet. Ik ben een persoon die dat liever opengooid ipv zomaar te verdwijnen uit de groep. Nu in dit geval was de opmerking van Chantal voor mij de trigger maar ik bedoel het in het algemeen.
Ja ben het helemaal eens jabinca!! Morgen is de datum meid! 4 mei onze datum. Heb ook morgen controle bij de vk.. En strippen dus hopelijk + de volle maan lukt het ons!
Zeker zijn de laatste loodjes zwaar. Voor ons allemaal. Maar denk dat Jabinca en Dufel juist omschrijven wat ik ook bedoel. De balans tussen positief en negatief is erg uit verband en dat vind ik jammer en daardoor heb ik minder zin om te reageren, terwijl ik onze groep echt leuk vind! Ben het met jabinca eens wbt nieuwelingen op deze termijn. En dan al helemaal op deze manier... Als ik ergens allergisch voor ben is het als iemand komt binnenvallen in ons topic en ons 'even' verteld wat we wel en niet moeten doen... Nee dan ben je bij mij verkeerd 😌. Spannend ladies, morgen is "D-day"!! Ik hoop het voor je, Dame!!
Wat is dit nu ineens weer Ik denk even gezellig alles teruglezen en reageren want daar is nu weer tijd voor, lees ik ineens dit. Ik denk dat ik daar net als Sam ook een beetje overheen gelezen heb, ik ervaar helemaal geen negatieve sfeer hier... Ja, iedereen klaagt wel eens en dat moet ook kunnen, maar iets van 'wie heeft het het zwaarst' heb ik niet kunnen ontdekken ofzo. Maar dat ligt misschien aan mij. Ik vind het een superleuk groepje en ik vind het fijn om dingen te kunnen delen met jullie, dat helpt me echt zo veel in mijn hele zwangerschap al! In de 16-31 mei club lees ik heel veel meer negativiteit en daar reageer ik dus ook minder als hier, ik weet dan niet wat ik daar allemaal op moet zeggen. Hier vind ik jullie allemaal juist zo blij en positief (ondanks de zwaardere dagen)! Ik snap heel goed dat Chantal het zwaar heeft, toch vind ik je soms ook wel wat negatief. Maar niet ieder mens zit gelijk in elkaar. Als je iets niet leuk vind om te lezen dan lees je daar toch even overheen? Er is altijd wel iemand die wel iets positiefs zegt! Ik heb ook steeds vaker moeilijke dagen, en moet accepteren dat bijna niets meer gaat, maar ik hou er niet van om dat uitgebreid te vertellen. Als iemand daar juist wel behoefte aan heeft, snap ik dat ook! Daar is het forum toch juist voor? Ben het er wel mee eens dat als je het nodig vind vooral over jezelf te vertellen, hoef je van mij niet veel aandacht te verwachten Maar dat vind ik hier echt meevallen hoor, ik heb ook wel eens een ego-post geplaatst. Naast dit alles, mijn weekend was superleuk en gezellig maar het viel me wel tegen wat betreft dingen volhouden zeg. We zijn wezen zwemmen, ik dacht 'oh lekker ontspannen'. Nou ik was kaput!! Maar het was wel heel gezellig. Dame en Jabinca ik hoop echt voor jullie dat jullie niet lang meer hoeven! Die 40 weken is eigenlijk al echt lang zat, dan ben je ook gewoon te nieuwsgierig denk ik. Hopelijk doet het strippen iets!! youngmommy, wat een schattig fotootje van jullie meisje zeg! Ik heb dat shirtje ook, maar dan in maat 50. Kan me nauwelijks voorstellen dat die dan nog groter is haha. Hoop dat ze 'm past @slijmprop, ik gooi mijn wc papier erbovenop dus ik zou het niet kunnen zien denk ik haha. Volgens mij verliest ook niet iedereen 'm gemerkt dus ga er ook niet naar zoeken, het zegt toch niks Samsoko, wat leuk die proefdruk, ik vond de concepten op FB al zo leuk! Heel persoonlijk ook! Is het zoiets geworden? En superleuk van je babyshower zeg! @voorweeën, hier ook niet veel last van, af en toe klein beetje krampgevoel maar dat is ook zo weer weg. En harde buiken heb ik ook niet veel. Maar goed, ze blijft volgens de vk nog wel even zitten. Dat zag ze aan de ademhalingsbewegingen die ze maakte tijdens de echo (die overigens helemaal goed was!) We konden heel goed haar gezichtje zien (zelfs met 2D echo) en ze had echt al zo'n dikkig baby gezichtje, zo lief!! ♥ Jennechie, oh wat lekker een monchoutaart! Lekker hè, dat slapen tussendoor. Ik ben steeds bang dat ik te lang slaap en dan 's avonds niet meer in slaap kom.
Was enorm geslaagd Lara! We deden een quiz: iedereen had een babyfoto meegenomen en we moesten raden wie wie was. Heel leuk om te doen. De foto's heb ik in een boekje meegekregen met een krabbeltje van iedereen erbij. En enorm verwend, ik dacht dat ik een nog ietwat lege kast had... Hahaha nou, die is straks vol genoeg. Ook enorm gelachen om m'n oma: ze had een mutsje gekocht met Mickey Mouse oren: té schattig! Dus ik zei dat ik m te leuk vond. Zegt ze: ja ik weet niet precies wat het is hoor 😂 hahaha geweldig. Lizz de kaartjes zijn inderdaad geworden zoals de concepten! ze zijn gedrukt nog leuker dan digitaal, ookal zijn ze precies hetzelfde. ML was ook superenthousiast. Super dat je zo genoten hebt van het weekend! Tip bij het zwemmen: op je rug liggen en iemand je aan je schouders of hoofd door het water laten drijven. Is een ontspanningsding bij het zwangerschapszwemmen 😄 oh en had je ook dat je je jn het water licht als een veertje voelt, maar dan als je eruit komt het idee hebt dat je 20kg zwaarder ben dan toen je het water in ging? Hahaha dat blijf ik heel gek vinden. Al is t gevoel ook weer gauw weg hoor dat wel. Jabinca en dame, morgen dé dag, spannendddd!!! Lizz wat leuk trouwens dat ze het gezichtje nig zo goed konden zien met de echo! Bolle baby's vind ik zo leuk. Ik heb een keer een hele lange slanke baby gezien, van een collega. Na het bezoek zei een andere collega: gohhhhh wat en mooi lang slank kindje he! En ik dacht:' meer n mager scharminkeltje...' Maar dat heb ik natuurlijk nooit gezegd hahaha. Ik hoop ook op een baby'tje met lekker babyvet. Aan de andere kant is je eigen kind toch altijd de mooiste, hoe het er ook uit ziet. daar ben ik van overtuigd haha Slijmprop: ik trok hier net de wc door al kletsend en dacht ineens: shit, ik keek niet of er iets lag! Toen dacht ik: oeiii dit wordt een beetje raar... Dus ik geloof dat ik er maar niet meer naar ga kijken 😂 Afscheiding: vanaf 36 weken nam het toe zei iemand toch? Nou, vandaag gemerkt hoor , brrrr. Is er iets trouwens met volle maan en bevallen? Legendes, verhalen? K heb ze nooit gehoord, maar ben nu wel benieuwd, omdat k nu al twee keer de combi volle maan en bevallen heb gehoord 😄 Oh de kleine ligt hier alweer enorm te bewegen, geniet geniet geniet. Kan ik dit gevoel niet stiekem bewaren tot na de bevalling, zodat ik er ook dan nog zo af en toe eens van kan genieten? Ik kan echt niets bedenken wat zo bijzonder voelt als dit of wat ermee te vergelijken is. Snap trouwens ook wel wat Jabinca bedoelt, we lopen soms best ver uit elkaar en dan zit je nog in een andere fase. Jabinca en dame die morgen op de 40 weken zitten en ik als 'mei-guppy' vandaag net 36 aangetikt. Maar mei wordt wel onze maand hoor! Ik omzeil gewoon alle data die hier al bezet zijn (kurk?) en dan komt het helemaal goed haha. Goed, ik ga eens een slaap poging doen. Mr Sandman, please 😄 Klaas mag ook, Dufel stuur je m naar me toe als ie bij jou is geweest? Och, ik heb niet het gevoel dat ik slaap tekort kom op het moment ookal slaap ik weinig. M'n lijf is blijkbaar minder moe of zoekt Nasr een nieuw ritme denk ik. Oke, adrenaline-hyper: STOP nu! Anders blijf ik kwekken. Oh nog 1 ding: ben zo trots op ML hoe goed ie de babyshower geheim heeft gehouden! Ook wel gevaarlijk hahahaha. Nee hoor, maak me geen zorgen. Trotse papa 😍 ik geniet ervan. Ik hoop dat jullie niet gek worden van mijn hyperbui... Op deze momenten vraag ik me af of ik SDHD heb (sommige dagen heeeel druk) 😁
Ow samsoko, word helemaal happy en hyper van jouw berichtje.. Hihi Dat moesten we juist niet hebben want wil slaaaaaapen...
Fijn toch, dat je juist happy en hyper bent Sam! Oké, het slapen wordt er misschien niet beter op haha. maar je voelt je goed volgens mij! ^^, Ik vond jullie kaartje superschattig! En ook zo leuk dat het zo persoonlijk is, veel mensen kiezen toch voor iets wat niet per sé voor hun gemaakt is (wij ook hoor haha). Ik vond het zwemmen juist heel zwaar! Ik had helemaal niks geen gevoel van gewichtsloosheid haha, ik voelde me minstens zo zwaar als uit het water. Even blijven drijven deed zelfs pijn aan m'n rug, dus dat had ik niet echt verwacht. Maar het was wel even verfrissend en lekker. M'n nichtje (van een half jaartje) vond het ook helemaal geweldig, helemaal hyper in die zwemband, echt schattig! Hoop dat iedereen weer lekker slaapt vannacht, ik maak er een latertje van denk ik. Morgen het huis maar weer een beetje proberen op te ruimen. Het is altijd zo'n rommel als er mensen geweest zijn Jabinca en Dame: eindelijk die 40 weken grens behaald!! Gefeliciteerd hoor, alles is gewoon goed verlopen (qua gezondheid van de baby iig), dat is toch geweldig! Slaap lekker meiden, ik zal Klaas vaak even doorsturen hahaha.
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise 24 mei: Hatsie - 3de kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise BEVALLINGS LIJST! APRIL 20 april - youngmommy2be - Lynn! Geboortegewicht 2515gr, geboren bij 36w en 4d, kunstvoeding. AFSPRAKEN: April Mei 04 mei: dame84 Co vk en strippen 04 mei: elske91 Co vk 05 mei: dufel Co vk 06 mei: lienj Co vk 06 mei:laratje co vk 06 mei: Samsoko co vk 07 mei: jennechie Co vk 07 mei: chantallcindy Co gyn. 07 mei: toekie1985 Co vk 12 mei: laratje Co vk 13 mei: toekie1985 Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!