Leuk een babyshower anakoloet! @sam superlief dat ze komen helpen. Kan je straks lekker verder genieten en alleen nog ff bijhouden @jabinca zet hem op meid! Super spannend *roept Lara en Lien* Jaaaaa 38 weken dansje!!!
Samsoko waterpret lief dat ze je komen helpen! Altijd fijn Jabinca super!! Ben benieuwd hoe het nu is!! Hier redelijk geslapen vannacht. Vandaag geen grootse plannen vandaag. Zal zomeren boven even beetje schoonmaken en manlief zal met z'n broertje vandaag in de tuin aan de slag! eindelijk!!
lara, lien en dufel, wauw 38 weken al weer! nog eventjes en jennechie al 39 weken! toppers het wordt spannend hier! ben benieuwd. met smart wachten op babynieuws
38 weken meiden, jullie baby'tjes zijn voldragen! Mooi hoor, binnen een paar weken zetten jullie als het goed is prachtige gezonde baby'tjes op de wereld! Anakoloet zo jij hebt het druk dus nog de komende dagen met al dat gefeest haha Leuk dat je een babyshower hebt gehad! Was je vermoeden toch juist hè! Samsoko goed bezig hoor met de schoonmaak! Succes en doe rustig aan hè! Elske jouw autocorrect doet mij altijd lachen hahaha Heerlijk, als de tuin er straks weer lekker bij ligt. Bohh wat wou ik graag dat we een tuin hadden! Lekker met t kleintje buiten spelen. Jennechie ook alweer 39 weken, poeh je bent er bijna meid!! Hier vandaag niet echt plannen, straks de was ophangen en een beetje opruimen. En als m'n man vrij is gaan we nog even een spelletje doen. Hij stelde gister ineens voor om volgende week nog naar m'n ouders te gaan omdat hij dan een lang weekend heeft ivm vrije dagen enzo. Ik werd even enthousiast maar ik durf toch niet meer Dan ben ik al 38 weken... Nou ja, we moeten het maar even uitzitten zonder familie ohja en youngmommy, we lezen heel graag wat jij allemaal meemaakt hoor! Ook al zit je nu nog in een andere fase als wij, je hoort toch ook gewoon bij ons groepje Straks hebben wij ook allemaal beebjes en dan kunnen we er allemaal over meepraten!
Samsoko, fijn al dat geschoonmaak in je huis! Heerlijk hoor. Mijn moeder heeft afgelopen weekend de keuken en de ramen gedaan. Wat zijn sommige meiden al lekker ver! Ook spannend hoor. Kan me voorstellen dat je niet meer ver weg wil Lizz! Ik vind t vrijdag ook best spannend, ook al ben ik dan 'nog maar' 37+2. Vandaag laatste ceremoniemeesterdingen doen, welkomstbird maken, feestkrant in elkaar, draaiboek doornemen. Allemaal leuk maar ben ook blij als het achter de rug is. Merk toch echt dat mn hoofd er niet meer staat. Hebben jullie dat ook? Veel met je kindje vezig en de rest interesseert je niet zo meer?
Jaa morgen zijn wij ook eindelijk 37 weken Anakoloet! Eigenlijk een beetje de laatste mijlpaal (op de 40w na). Veel succes met de laatste dingen en hoop dat je het allemaal ook volhoudt vrijdag! Ik merk ook wel dat ik nauwelijks meer aandacht heb voor andere dingen. Ik probeer me niet steeds te focussen op hoever ik ben, wat de baby doet en hoe ik me voel maar het gaat niet anders, helemaal zonder afleiding.
Lizz jaa erg leuk die autocorrectie.. Komt door iPad of door m'n iPhone haha Youngmommy tuurlijk vinden we het hartstikke leuk dat je nog meeschrijft! Teminste ik vind het hartstikke leuk om te horen(lezen) hoe het met jouw en Lynn gaat. Ervaringen met elkaar uit te kunnen wisselen en advies te vragen Anakoloet hier ook niet veel zin meer om met bepaalde dingen bezig te zijn of bezig te moeten houden.. onverwacht visite al helemaal niet(kregen we gister nou beiden hadden we er geen zin in haha) Zal strakjes boven even met de stofzuiger en een sopje opfrissen en nog even een wasje draaien.
Ik herken dat ook echt dat ik alleen nog maar in mn eigen bubbel wil zitten. De rest vind ik niet zo boeiend meer. Lekker thuis met vriend en wachten op de baby♡ Vanmorgen controle bij de vk gehad. Was even spannend want ze kon het hartje niet vinden. Pas na een paar minuten hadden we hem. Heel gek hij ligt volledig ingedaald en vast maar zn hartje konden we vrij hoog in mn buik vinden... Eigenwijsje was het dus weer. Verder alles in orde. 11 mei weer controle vk
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise 24 mei: Hatsie - 3de kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise BEVALLINGS LIJST! APRIL 20 april - youngmommy2be - Lynn! Geboortegewicht 2515 gr, geboren bij 36 weken en 4 dagen, kunstvoeding. MEI AFSPRAKEN: Mei 06 mei: lienj co vk 06 mei: laratje co vk 06 mei: lizzthrasher22 co vk 06 mei: anakoloet co vk 06 mei: samsoko co vk 07 mei: jennechie co vk 07 mei: dame84 strippoging 2 07 mei: chantallcindy co gyn. 07 mei: toekie1985 co vk 11 mei: elske91 co vk 11 mei: dufel co vk 12 mei: laratje Co vk 13 mei: anakoloet co vk 13 mei: toekie1985 Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Hier hetzelfde hoor, doe het liefst de hele dag niks haha Morgen weer controle bij de vk! Volgens mij is dat dan ook gelijk de allerlaatste keer dus ben benieuwd. kan haar gelijk even mijn lies laten zien want de bult die er zit is niet normaal dik en pijnlijk. Kan eigenlijk alleen maar zitten met mijn benen wijd! Heeel charmant dus haha Jabinca.. Vind het zo spannend voor je! Dufel. Dat is wel even schrikken zeg als ze het hartje niet gelijk kunnen vinden. Gelukkig maar dat ze hem daarna gevonden heeft. Kunnen ze het trouwens aan de buitenkant voelen of die vast ligt? Youngmommy: tuurlijk moet je blijven schrijven. Langzaam aan komen er steeds meer moeders bij en heb jij allemaal goede tips voor ons Hormonen: hebben jullie ook het gevoel dat de hormonen steeds erger worden? Laatst in de supermarkt zag ik twee ouders met een jongetje van een jaar of 5. Je zag dat ze geen geld hadden en het jongetje was helemaal vies oude kleren aan! Hij had een heel vies kussentje die hij helemaal tegen zichzelf aan hield alsof het zijn beste vriend was. Zijn ouders stonden te schreeuwen over de boodschappen en dat deed me zo veel pijn dat ik spontaan begon te huilen! Kan het dan echt niet tegen houden meer en het komt er vanzelf uit, herkennen jullie dat?
Dufel, dat zal wel ff schrikken zijn geweest. Eigenwijs kereltje!! Herkenbaar hoor Mommy!! Gisteren in de auto ineens dikke tranen. Geen idee waarom en een paar minuten later waren ze weer weg hahaha!
LienJ Ik ben het wel met je eens hoor, wat betreft de nieuwelingen.. Van mij mag iedereen meekletsen.. Sommige mensen kijken gewoon bij nieuwe berichten en dan zie je niet direct dat je in een clubje terecht komt.. Jabinca spannend! Hopelijk zet het door! Tijd voor de 1e mei-baby hihi. Ik zei ook tegen man liever niet gister, maar 5-5-2015 is wel een mooie datum Gefeliciteerd met je schoonzusje en zwager Anakoloet, zeker wel spannend, maar zolang je de tas enzo in de auto hebt moet het goed zijn Ik heb dat ook dat mijn hoofd nu meer gericht is op baby en verder niets.. Hoort erbij, je wereldje wordt steeds kleiner, je richt je steeds meer op de naderende bevalling.. Succes met schoonmaken Samsoko, niet teveel doen he Youngmommy je moet gewoon blijven schrijven hier hoor, jij hoort er ook gewoon bij ondanks dat je eerder bent bevallen Straks gaan we allemaal als mama's verder schrijven, dus komt helemaal goed! Mommy2015: Met de hormonen valt het hier gelukkig mee, maar kan me goed voorstellen dat dat je raakt! Hier slechte nacht gehad, man en ik allebei slecht geslapen. Ik mocht uitslapen vanochtend en nu ligt hij op bed hihi. Merken hier dat de omgeving behoorlijk onrustig wordt, vnl. schoonouders, die staan standby voor dochter mocht het beginnen. Ze zouden vandaag naar mijn schoonzusje gaan (1,5u rijden).. Vorige week vroegen ze al of dat wel kon, ik gezegd dat dat prima was, mijn ouders wonen op half uur rijden, en vrienden in de buurt, zijn allemaal vrij vandaag ivm 5 mei. Nu hebben ze het toch afgezegd En schoonzusje komt dit weekend bij hun logeren met man en kind, of we dan niet nu al een campingbedje neer moeten zetten voor het geval de baby dan ook komt en dochtertje daar moet slapen want anders is er een bedje tekort.. Heb maar gezegd dat we dat dan wel zien haha, dat bedje staat in 2 min, dat kan man nog doen als hij dochtertje weg brengt.. Zelf zijn we nog redelijk relaxed, meer nieuwsgierig dan zenuwachtig, was bij dochtertje ook zo, terwijl de rest allemaal berichtjes stuurt of er al wat gaande is
Balen van de slechte nacht Leo! Gelukkig nog ff kunnen rusten. Wat jammer dat ze toch hebben afgezegd. Haha hier ook al berichtjes of ze nog zit
@mommy spannend al de laatste controle! Ja ze kunnen voelen of hij in t bekken vast ligt. Vorige keren lag hij nog niet helemaal vast. Ik vond het wel een beetje gemeen hoe hard ze drukken Vervelend van die bult zeg! Ik heb dat ook gehad een aantal weken terug. Deed zooo zeer. Ik kon niet eens ondergoed aan... zat ook allemaal troep in (haha lekker praatje) ik heb toen onder de douche de warme straal er voorzichtig op gezet en toen kwam die vieze troep eruit. Wat sneu zeg die situatie in de winkel.. ik herken het wel hoor. Hormonen nemen soms een loopje met me.. @leo vervelend van jullie korte nacht. Hopelijk komende nacht weer beter. Verder maar ff rustig aan doen. Hier wordt de omgeving ook wat meer gespannen en krijg ik ineens van mensen appjes die ik al heel lang niet gesproken heb @lara ja was wel ff gek.. ik dacht nog even: t zal je toch gebeuren he dat ze het hartje niet kunnen vinden met 38 weken zwanger. Maar gelukkig voelde ik hem wel bewegen en ook nu is hij weer lekker actief♡ Mn schoonmoeder is net om een bakkie geweest, huis is aan kant en heb net lasagna gemaakt voor vanavond. Nu broodje eten en dan even paar uurtjes rusten. Ben heul benieuwd hoe het met Jabinca gaat!!
Youngmommy, gewoon blijven schrijven als je puf hebt hoor! Vind het juist heel leuk om te lezen hoe het met je gaat. We leven toch niet alleen tijdens de zwangerschap met elkaar mee, maar ook juist erna? Daar leven we allemaal naartoe! @Dufel: spannend hoor, maar blij dat ze het alsnog kon vinden! Kan me voorstellen dat je even schrikt. @hormonen: hier ook steeds erger, moest gisteren huilen omdat m'n man een inhaalmanoeuvre maakte waarvan ik dacht dat het niet kon. Kon makkelijk, maar schrok er gewoon van. En wilde gisteren geen oorlogsfilms kijken die op tv waren, heb ik helemaal geen energie voor nu! Wil alleen maar luchtige en vrolijke dingen. @Leo: haha, je omgeving zenuwachtiger dan jij! Ach, wel zo relaxt ook voor jullie zelf. Ik hoorde laatst een tip van iemand dat je eigenlijk tegen iedereen moet zeggen dat je een week later uitgerekend bent, dan je eigenlijk bent. Gaat niet iedereen appen en vragen @Dufel: dat drukken doet zeer he? Hier voelen ze ook heel diep waar zijn hoofdje ligt. Hier nog niet helemaal ingedaald, maar ligt al wel diep gelukkig. Klinkt al een lekker dagje verder trouwens, geniet ervan!
Vind sommige vks zowieso niet heel zachtjes te werk gaan, maar ben te nieuwsgierig of hij vast ligt dus dan maar even drukken Dufel, het is inderdaad geen fris iets zon bult haha maar denk dat ik vanavond nog maar eens ga douchen miss dat het hier ook werkt! Jabincaaaaa waar ben je?? Ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat!! 05-05-2015 is eigenlijk een hele mooie datum, helaas ga ik dat niet meer halen haha 15-05-2015 staat ook heel mooi, en vind ik een prima moment haha Gek he die hormonen, anekloet het zijn echt van die momenten die je overkomen en je aan het huilen maakt. Ben benieuwd hoe je vriend reageerde haha
@lizz: ik wil/durf nu ook niet meer zo ver weg hoor. ik zou trouwens ook niet meer zo lang in de auto kunnen zitten volgens mij. maar dan zal ik ook niet op mn gemak zijn. ik ga niet meer verder weg dan een half uur van huis. en zeker niet als het voor een lang weekend is! @anakoloet: ja dat heb ik ook heel erg. ik ben eigenlijk alleen nog maar met zezelf en mn baby bezig. ik vergeet daardoor ook vanalles en nog wat. maar hoort er bij denk ik hoor. de rest is nu gewoon even niet meer zo belangrijk @dufel: haha een eigenwijs dufeltje dat mannetje van jullie @mommy: ja volgens mij kunnen ze dat aan de buitenkant wel voelen. die tranen heb ik niet zo'n last van maar is wel normaal hoor. @leo: haha best lief eigenlijk dat de mensen in je omgeving zich meer druk maken dan jullie zelf