Ff kort hoor: De eerste mei baby is geboren. Afgelopen nacht is ons mannetje S.a.m.u.e.l geboren om 04:56 Heit, mama en zoonlief maken het erg goed. Was een heftige maar snelle bevalling. Ben zo trots en verliefd. Details komen nog wel.. Nu ff ons manneke voeden.
Gefeliciteerd meis!! Wat een goed nieuws en fijn dat alles goed gaat! En dus toch een jongetje geniet ervan samen!!
Gefeliciteerd Jabinca!! Mooie naam ook! Eerst lekker genieten hoor, wij komen later wel. Zo, de eerste miebaby is een feit!
ZWANGER!: 4 mei: Jabinca - 1e kindje it's a surprise Dame84 - 2e kindje it's a boy 8 mei : Leo 85 - 2de kindje it's a surprise 12 mei: Jennechie - 1e kindje it's a girl 17 mei: Mommy2015 - 1e kindje it's a boy 19 mei: Dufel - 1e kindje it's a boy Laratje - 1e kindje it's a girl LienJ - 1e kindje it's a girl 21 mei: Elske91 - 1e kindje it's a boy 22 mei: Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise 24 mei: Hatsie - 3de kindje it's a surprise 27 mei: Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl Anakoloet - 1e kindje it's a boy 28 mei: Chantallcindy - 1e kindje it's a boy 31 mei Samsoko - 1e kindje it's a surprise BEVALLINGS LIJST! APRIL 20 april - youngmommy2be - Lynn! Geboortegewicht 2515 gr, geboren bij 36 weken en 4 dagen, kunstvoeding. MEI 05 mei - Jabinca - Samuel! Geboortegewicht ... gr, geboren bij 40 weken en 1 dag AFSPRAKEN: Mei 06 mei: lienj co vk 06 mei: laratje co vk 06 mei: lizzthrasher22 co vk 06 mei: anakoloet co vk 06 mei: samsoko co vk 07 mei: jennechie co vk 07 mei: dame84 strippoging 2 07 mei: chantallcindy co gyn. 07 mei: toekie1985 co vk 11 mei: elske91 co vk 11 mei: dufel co vk 12 mei: laratje Co vk 13 mei: anakoloet co vk 13 mei: toekie1985 Co vk Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!
Ahhh! Je geduld wordt ook echt op de proef gesteld hè tijdens een zwangerschap. Ik denk wel als je 'm eenmaal in je armen hebt dat je meteen vergeten bent hoelang je hebt moeten wachten.
Wauw jabinca geweldig hee! Gefeliciteerd!! Lekker genieten hoor ! Wijhoren later de détails wel! Heeerlijk ik wil ook dufel!! Hihihi
Gefeliciteerd Jabinca!! Lekker genieten!! Mooie naam! We zien je wel verschijnen wanneer de rust een beetje is wedergekeerd Nou de kop (van mei) is eraf dames, wie wordt de volgende?
Jooooeeeeeeeh! Daar is toe! Gefeliciteerd Jabinca! Ben enorm benieuwd naar je verhalen. Geniet ervan. Leuk ook een jongetje. Dat dacht je toch ook al? En idd, de kop eraf... Wie volgt? (Ik helaas vast niet. )
Ik zal in ieder geval niet de volgende zijn Denk echt dat ik de 40 weken wel over ga eigenlijk. Maar of ik daar nou naar uit kijk
jaaaa.... van harte gefeliciteerd Jabinca! Super! Dat is echt megasnel gegaan zeg, helemaal voor een 1e. Leuk, een jongentje. Ik ben ook benieuwd naar je verhaal, maar eerst lekker bijkomen en van elkaar genieten hoor. haha dufel wordt je ongeduldig?
Jeeeej jabinca, gefeliciteerd! Geweldig, en wat een mooie naam! Geniet lekker van elkaar...❤️..
Gefeliciteerd Jabinca!!!! Toch mooi idee dat je zoon is geboren op de dag van 70 jaar bevrijding . Rust lekker uit en geniet van je mannetje. Ik word ook met de dag nieuwsgieriger naar onze kleine, maar deze week moet ze nog lekker blijven zitten, want mijn vader komt zondag pas terug van vakantie.
Pff.. Ff zeur berichtje van mij.. Sinds avond eten van vanavond heb ik last van harde buiken die op en af gaan... Ben net terug van onder de douche.. Was wel ff relaxed. Maar net ff de vaatwasser uit en in geruimt en kreegweer last.. Ff rustig aan doen denk ik.. Ofnog ff rondje touwtje springen.. Haha komt het vanavond nog op gang!
Ik hoop het voor jou dame!! Misschien helpt even ''gezellig doen'' met je man nog om het op gang te brengen?