Mei 2015 mama's :) deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door urfebe, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Weer: hier ook met bakken uit de hemel net, nu weer droog. Ik hoop dat het over drie kwartier droog is, want ik wilde gaan fietsen naar de VK...

Lien wat balen dat je man niet kan, maar fijn dat je vriendin meegaat. Veel plezier bij de laatste les!

2. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Jabinca, wat een pracht verhaal. Wat een vlotte bevalling ook voor een eerste. Leuk dat je het deelt met ons. En helemaal super dat je echt op die roze wolk zit!

Dufel: knuffel... Misschien verandert er iets in je hormoonhuishouding en heb je nu binnen no time je kleintje in handen!

Samsoko: wow, jij bent goed bezig met reageren haha. Je moet nu echt regelmatig hier zijn om alles bij te houden!

Lara: gaaaaaf die wikkeldoek. Ik zit er ook nog steeds op eentje te azen. Dacht steeds: heb er een dus niets meer kopen maar als ik jou zo lees hahaha.

Ik vind ons opeens allemaal al zo dichtbij de bevalling... Superspannend! Het begint echt te kriebelen! Vandaag ook echt een heel onrustige buik. Ga uit van voorwerk want met de derde schijn je dat lang te hebben. Maar toen manlief voorstelde zaterdag naar Emmen op en neer te gaan (retour is 5 uur) om naar een auto te kijken zag ik daar toch echt vanaf...

Bubbel: hier wel de neiging maar geef er niet aan toe. Bij de andere kinderen was ik het dan zo spuugzat aan het einde, dat ik nu denk: zo lang mogelijk de hort op blijven gaan. Voor zover dat gaat natuurlijk... ;)

Emoties aangeven: zeker doen hoor! Voor jezelf prettig om erover te praten en voor de vk hoort het erbij. Bij mijn tweede had ik erg last van deprigevoelens en schaamde ik me ervoor. Achteraf zei de vk: had het gezegd! Soms is het met bepaalde vitaminen te verhelpen! Nu heb ik het wel gezegd en alleen dat al hielp voldoende om het tot het einde uit te kunnen zingen.

Anakoloet: wat leuk dat je vrijdag gewoon nog gaat ceremoniemeesteren. Knap hoor! Kun je tussendoor nog ergens een tukkie doen als het echt niet lukt? Veel plezier iig. Ik denk dat je na vrijdag opeens een oase ervaart! :)

Hier vanochtend naar de intratuin geweest. Dat was ongeveer het laatste van mijn lijst: de tuin bijwerken. Nu echt rust om te bevallen, ook al zal het nog wel even duren. Zou het zo leuk vinden om op mijn moeders verjaardag te bevallen (maandag)...

3. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Fijn sam dat het hele huis schoon is :D
    Hier geen overijverige poetsmoeder helaas! En sm zit in het buitenland. Helaas pindakaas haha.

Spannend hoor zo'n extra echo! Hoop dat alles oke is. Fijn dat de gyn je ook een vertrouwd gevoel geeft, is toch wel erg belangrijk!

Ja moet eigenlijk morgen een plasje inleveren. Zoek dat niet haha 😌

Hatsie, gewoon doen haha! Vond die anderen niet mooi en bijzonder genoeg :p hehehe! Denk ga m gewoon bestellen. Zat al een tijdje met die cape in m'n hoofd.
    Goed bezig hoor. Hier geen tuin gebeuren. Hebben kunstgras haha!

4. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    @Elske: in het ziekenhuis, met de vk. Dus dat mag vanaf vandaag, fijn!

@notaris: oja, wij hebben echt nog niks geregeld over voogdij enzo..misschien toch maar eens over nadenken. Hoe doen andere meiden dat?

@samsoko: heerlijk uitgebreide reactie weer! Lief dat je zo op iedereen ingaat. Spannend van je zus! Ze is vast op tijd terug. Mijn vk zei ook net dat ik de bruiloft vrijdag zeker wel haal, weinig kindjes worden in de 38e week geboren.

@wikkeldoek: mooie Laratje, eenvoudig en mooi. Ik heb die van MvM en van CZ, maar vind ze beide lelijk. Ook 2 oude van m'n moeder geleend, maar die zijn een beetje verwassen. En 1 gekregen op de babyshower, van hema, maar die heeft geen 'mutsje' eraan vast en geen klitteband. Maar ja, om er nu nog een 6e bij te kopen...haha! Dus ik houd het maar bij deze.

@weer: hier ook wisselvallig, net een dikke bui op m'n dak toen ik naar de vk fietste. Zo lekker douchen en dan middagdutje, wat een luxe!

Weer helemaal goedgekeurd trouwens, alles in orde. Fijn! Ze vond het ook goed dat ik vertelde van de PND van m'n moeder, weten ze er in elk geval van. Ze zei ook meteen dat ze mij heel stabiel en rustig vindt, dus dat ze geen gekke dingen verwacht. Fijn om te horen.

@Lien: jammer dat je man niet mee kan! Je kunt hem vast goed bijpraten naderhand. En fijn dat er wel een vriendin mee kan, ben je niet alleen. Veel plezier!

@volwassen kleurboek: hier ook! :D Haken kan ik niet, dus dan maar dit, hihi ;)

@samsoko: wat ontzettend fijn dat je hele huis schoon is!! Heerlijk gevoel. Geniet ervan! En mooi dat je zoveel lol hebt, kan alleen maar goed zijn! Fijn dat je er vertrouwen in hebt dat ze straks komen oppassen, kun je daar in elk geval gerust op zijn.

@schaamte: hier gelukkig ook echt geen last van. Moest vorig jaar al met de billen bloot door de BBZ en afgelopen zomer door de onderzoeken bij de gyn, dus ben wel wat gewend. Scheelt weer bij de bevalling, vind ik het allemaal prima, haha.

@hatsie: fijn dat je lijstje nu af is, geeft vast rust!

@bruiloft: ergens heel veel zin in vrijdag, aan de andere kant kijk ik idd ook uit naar daarna. Dan zit alles er écht op en kan ik echt rustig aan doen. Ook een fijn vooruitzicht.

Je merkt wel dat iedereen verlof heeft zeg, dik druk hier! Vanochtend al 2 berichtjes geplaatst en nu weer een heel verhaal om op iedereen te reageren ;) Gezellig!

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik kan jullie amper bijhouden meiden ;)

@samsoko fijn zeg een schoon huis. Ik moet trouwens ook zeggen dat ik altijd blij wordt van jou berichtjes! Succes bij de vk en alvast voor morgen bij de echo

@lara en lien fijn beide weer goedgekeurd!
    Wat fijn toch steeds dat we allemaal goedkeurd worden :)

@hatsie wow 5 uur.. nee daar zou ik ook niet op zitten wachten. Ga duimen dat je maandag mag bevallen :)

@anakoloet spannend nog een bruiloft. Maar komt vast helemaal goed. Veel plezier en succes alvast

@notaris nog niets geregeld eigenlijk. Even op mm lijstje zetten

@wikkeldoek erg mooi Lara! Ik heb ook 1 hele mooie gekocht. Die zit ook in de koffer voor mee naar t ziekenhuis

@mijn humeur ik heb even ons huisje op orde gemaakt, daarna ben ik naar bed gegaan, even mm beklag gedaan bij mn beste vriendinnetje en net heerlijk uitgebreid gedoucht. Voel me nu al iets beter.
    Nu lekker op de bank met een muziekje aan.
    Thanks voor de tips meiden♡

6. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Heb alles gelezen maar nu helaas geen tijd om te reageren want moet snel de aardappels in de oven gaan doen :D

Net terug van de vk en alles zag er weer goed uit. Hij was ingedaald maar ze snapte me volgens mij niet helemaal toen ik vroeg of die ook vast lag! Bloeddruk en uitslag van de bacterieuitstrijkje was helemaal goed. Moet bij haar 22 juni terug komen voor na controle en nu moet ik eigenlijk gewoon wachten tot hij komt. Als hij met 40 weken er nog niet is dan moet ik het ziekenhuis bellen en gaan zij mij verder behandelen dus ben benieuwd!!

Ik ben weer snel weg meiden :cool:

7. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @ weer hier is het echt steeds rot weer bah. Hoorde wel dat het vanaf volgende week beter word.

@hatsie ow dat hebben wij vorige week gedaan intratuin Hihi nog even de tuin opfleuren :)

@schaamte hier ook geen schaamte. Ze zijn er om je te helpen niet om je te bekijken na een tijdje letten hun echt niet meer op hoe je eruit ziet netjes gezegd.

@notaris hier nog niks geregeld. Ik dacht dat als je niks regelt voor de kleine dat als er wat met beide ouders gebeurt ze eerst naar jullie ouders gaan om te overleggen wat er met de kleine gebeurt. Maar wij gaan het sowieso nog laten vastleggen.

@anakoloet fijn dat alles goed was!

@dufel fijn dat jeje wat beter voelt!

@mommy2015 finn dat alles goed was

Hier weer bij de gyn geweest! Bloeddruk was nog te hoog en leverwaarde ook niet helemaal goed. Dit icm de suiker is niet goed voor de placenta (kan hierdoor breken) daarom willen ze dat hij voor de 38 weken komt voor beide onze gezondheid! Morgen mag ik me om 09.00u melden krijg dan eerst een ctg, daarna inwendig onderzoek en als ik geen ontsluiting heb krijg ik een ballon en bij wel ontsluiting kunnen ze meteen de vliezen breken. Dus het kan snel gaan maar ook een paar dagen duren. Nu nog snel vanalles doen hier in huis Hihi daarna hoop ik dat ik kan slapen :) fijne avond dames!

8. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @samsoko: jeminee wat weer een verhalen! pff... haha
    ja volgens mij is dat ook wel normaal hoor die 15-16 uur, maar daarom juist verbaas ik mij er over dat veel meiden hier op het forum allemaal zo snel bevallen van een 1e. ik ga er nu ook maar gewoon van uit dat het lang gaat duren, kan het altijd nog mee vallen. 30 uur is wel heel erg lang! pff... dat hoop ik niet voor je!
    klinkt gezellig dat schoonmaken bij jou! :)

@lara: mooi zo, weer goedgekeurd. is vast geen blaasontsteking als je daar normaal heel veel last van hebt.

@chantal: ja was hier vreselijk weer vanmiddag. ook met megagrote hagelstenen! zo groot als stuiterballen, heb ik nog nooit zo gezien.
    maar het schijnt volgende week 20-25 graden te worden, heerlijk! al weet ik nu nog niet of ik dat in zwangere toestand ook zo leuk vind hihi.
    oei meid wat ja spannend voor jou! ik ben benieuwd hoe het er voor staat. succes morgen!

@lien: mooi dat jij ook weer bent goedgeurd. balen dat je man niet mee kan.

@hatsie: moet ik even voor jullie gaan kijken? ik woon 20 minuten van Emmen af hahaha

@anakoloet: mooi dat jij ook weer goedgekeurd bent.
    ja echt erg hier he al die berichten! je kunt inderdaad merken dat iedereen verlof heeft en steeds op babynieuws wacht :D

@tuin: hier heeft manlief gisteren ook tuintje weer mooi gemaakt met nieuwe plantjes erin. vind het supermooi geworden :)
    mijn to do list is trouwens helemaal af dus de kleine mag hier komen ;)

@dufel: fijn dat je humeur weer wat beter is. voel je je vast weer een stuk beter ;)

@mommy: mooi dat alles goed was! veel contoles vandaag zeg. ik mag morgenmiddag weer.

9. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    ik vind dame84 trouwens wel verdacht stil. zou het dan toch begonnen zijn bij haar???

10. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Wat een berichten weer!!

Meiden met verkoudheid, beterschap! Daar zit je nu ook niet meer op te wachten zeg...

Als ik het me goed herinnerd heb: Mommy2015, Laratje, Anakoloet, Samsoko en LienJ fijn dat jullie ook allemaal weer goedgekeurd zijn! Een hoop controles vandaag en morgen hè.

Hier vandaag ook weer goedgekeurd. M'n baarmoeder zou in 5 dagen tijd 2 cm gegroeid zijn, maar waarschijnlijk lag dat aan de andere bank waar ik op lag vrijdag.
    Heb verder maar niks aangekaart, voelde me er absoluut niet op m'n gemak bij.

Dame, alles nog rustig bij jou?? Gun het je zo dat het snel doorzet! :) En de rest van de dames op het eind ook hoor!

11. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Dufel wat lief dat je dat zegt! Ik maak graag mensen vrolijk 😊

Toekie haha nee 30u is wel erg lang...

Spannend morgen Chantal! Hopelijk kun je een beetje slapen!

Hier vandaag weer helemaal goedgekeurd bij de VK. Volgens haar is de gyn gek, omdat ze genoeg ruimte voelt rondom de baby hahaha. En ik dacht dat ik r hoorde zeggen 'een echte jongenshartslag'. Maar ik ben sinds een week dovig aan een oor dus ik weet niet of ik het goed verstond of dat ze iets anders zei. In ieder geval doet de VK bij ins geen echo's, dus het lijkt me vrij sterk dat ze het geslacht weet en zich dus versproken zou hebben. Ik moest ook steeds de echo uitslagen op papier meenemen naar de vk en zij voeren het daarna in, dus ook digitaal lijkt het me niet logisch dat het geslacht is doorgegeven, aangezien de 'belangrijke' uitslagen op papier worden aangeleverd door mij (en daar stond niets over geslacht). Ook lees ik op internet verschillende meningen over geslachtsbepaling adhv hartslag 😁 anyhow, ik vond t wel grappig, want het blijft dus nog steeds spannend!

Fijn dat alle controles weer goed waren meiden! Na morgen en overmorgen in het zkh heb ik 13 mei en 19 mei weer controle VK. Shit ik krijg er geen kleurtje op... Tablet wil niet selecteren.

12. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    ZWANGER!:

4 mei:
    Dame84 - 2e kindje it's a boy

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindje it's a boy

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    LienJ - 1e kindje it's a girl

21 mei:
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise

24 mei:
    Hatsie - 3de kindje it's a surprise

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje it's a boy

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje it's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

BEVALLINGS LIJST!

APRIL
    20 april - youngmommy2be - Lynn! Geboortegewicht 2515 gr, geboren bij 36 weken en 4 dagen, kunstvoeding.

MEI
    05 mei - Jabinca - Samuel! Geboortegewicht ... gr, geboren bij 40 weken en 1 dag

AFSPRAKEN:

Mei
    07 mei: chantallcindy ballontkatheter/inleiding zkh
    07 mei: jennechie co vk
    07 mei: dame84 strippoging 2
    07 mei: toekie1985 co vk
    07 mei: Leo co VK
    07 mei: Samsoko groeiecho
    08 mei: Samsoko Co gyn
    11 mei: elske91 co vk
    11 mei: dufel co vk
    12 mei: laratje co vk
    13 mei: anakoloet co vk
    13 mei: lienj co vk
    13 mei: lizzthrasher22 co vk
    13 mei: samsoko co vk
    13 mei: toekie1985 co vk
    19 mei: samsoko co vk
    20 mei: lizzthrasher22 co vk

Juni
    22 jun: mommy2015 na controle vk

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

13. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Veel van jullie hebben wel iets van voorweeën ofzo hè? Hebben jullie ook een gek zeurend/drukken gevoel in je onderrug? Vraag me af of dit ook voorweeën zijn. Komt echt een beetje in golven al de hele avond.

14. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Zelfde zeurende rugpijn als menstruatie? Volmondig JA! dat heb ik ook. Maar eigenlijk de hele dag door, niet op en af. Straalt soms wel uit naar benen.

15. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hier geen last van m'n onderrug, maar adhv de indalingsweeen en menstruatiepijn tijdens m'n menstruaties verwacht ik hier geen rugweeen en wel beenweeen.

Fijn dat het weer goed was Lizz! Hier bm 1cm gegroeid in 2wk, maar wel 3kg aangekomen. Gaat nu ineens best hard.

16. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    @Toekie: leuk, een mooie tuin! Lekker van genieten.

Ben inderdaad benieuwd hoe het met Dame is, zou het dan toch doorgezet hebben?

@Lizz, jammer dat je je niet op je gemak voelde. Wilde je wel graag wat kwijt dan? Hopelijk voel je je de volgende keer weer vrij om te delen!

@Chantal: succes morgen!!

@Samsoko, oei, zou wel jammer zijn als ze zich versproken had! Maar je weet t niet ;) Hier ook een vk die de vermoedelijke groeiachterstand maar raar vond, ze vond ons kindje groot genoeg voelen en goed groeien. Bleek ze gelijk in te hebben, dus ik vertrouw haar wel!

Ons mannetje is trouwens nu wel helemaal ingedaald gelukkig. Bewoog de laatste paar controles wat op en neer, maar hij ligt nu mooi vast voor de uitgang. Ook wel lekker, want z'n billen drukken niet meer zo tegen m'n ribben. Voel z'n voetjes juist des te meer, maar dat is ook wel weer leuk!

@Lizz: spannend, je lichaam bereidt zich voor! Hier nog nergens last van, voel me nog gewoon zoals ik me de afgelopen maanden voel, stabiel zwanger zeg maar ;)

@kg: hier inmiddels totaal op +5 kg. Afgelopen week ineens een kilootje erbij. Mag ook wel, meneer woog vorige week nog 2100 gram ongeveer, dus hij heeft er wel baat bij om nog een beetje groter en sterker te groeien.

Slaap lekker allemaal!

17. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    laratje: oeh, spannend ja die harde buiken! ze zeggen ook dat blaasontsteking anders is als je zwanger bent, dan merk je het niet zo gauw als je dus niet zwanger bent,,

leo: ook spannend zeg! nou hopelijk merk je vrijdag iets !!

Jabinca: oh wat fijn zeg dat je borstvoeding wel goed gaat! en dat je niet veel last hebt van je hechtingen! en mooi dat je er zo op terug kijkt op de bevalling! en lijkt aardig snel te zijn gegaan, wat ook fijn is! goed zeg! wel fijn dat je met de kraamverzorgster overweg kan,,

hihi jennechie van mij mag je maar leo komt ook in de buurt! als ik eerst maar mag! hahahaa

samsoko: ja, de dagen zijn geteld ,, dus nu is het optellen naar hoeveel dagen overtijd.. pff,, het kan elk momend zover zijn..
    ja spannend zeg, je krijgt dan vast een jongen!! hihii

toekie: hihi wees maar niet bang! ben er nog steeds,,, zwanger en wel...:p

lizz, heb niet echt weeen, maar wel echt harde buiken, en fulltime scheve buik,, van hoog naar laag en van laag naar links,., en ga maar o door,,pff, voeld echt niet fijn,, ook omdat hij nog best gevoelsmatig ook zo hoog nog zit! poepie vol voel ik me!! veel druk van onder, veel plassen, hahaha

zo, inderdaad veel afspraken nou,, drukke dag morgen! meiden hebben allemaal goede controles gehad, dus hopelijk ik morgen ook,,,(heb het over het strippen dat het effect heeft) hihii

chantal! oeehh,, spannend,, morgen is hopelijk de dag dat je je ventje mag vast houden!! heeeel veeel succes morgen meid!! hahaa hopelijk krijg je nog at rust vanavond,! ben je hard nodig!

nou ik overtijd loop,, gaat mijn moeder alsnog op de camping staan met mijn zusje,, pff,, vet verrot vind ik dat, omdat zij dichtbij mij wonen, en zij een auto hebben en nicky mijn zusje dag en nacht op jace kan letten, en ik kan bevallen wanneer ik wil zeg maar, haha maar dat wil nou niet omdat ze dus niet echt om de deur op de camping staan,, baal enorm! heb wel meer opties die ons kan helpen, maar mijn eigen gezin is er gewoon niet, baal ik van, dus nou hebben we voor het geval dat (omdat ik morgen gestript word en dus extra meer kans is dat het binnen 24 uur kan gebeuren) mijn man zijn broer met zijn vrouw komen morgen avond op visite en blijven gezellig slapen! ook omdat het gezellig is, maar ook omdat hij een auto heeft en zij dan thuis kan blijven als het in de nacht gebeuren gaat. zodat jace gewoon door kan blijven slapen en niks merkt, en in goede handen is die hij ook leuk vind! en dan vrijdag zaterdag en zondag heb ik de optie voor mijn stiefmoeder en zus, dus ben weer wat gerust gesteld dat ik gewoon kan bevallen wanneer de baby klaar is!
    gaan zo alweer naar bed, lekker rust pakken, en kan niet wachten wanneer het gerommel is aan houd, en gaat beginnen! ben benieuwd naar ons kereltje!! slaaplekker meiden!

18. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ben hier al een paar weken eigenlijk niks aangekomen terwijl ik toch echt niet zuinig ben met eten ofzo :p Maar ja, beeb groeit goed dus zal wel goed zitten.

Dat drukkend gevoel is weer wat afgenomen. Het was niet echt pijnlijk maar wel een beetje irritant.
    Laratje wat irritant dat je dat de hele tijd door hebt! Als het nou over zou gaan in weeën dan helpt het tenminste :p

Dame ja ik vind t echt raar van je moeder en zusje dat ze alsnog naar die camping gaan :$ Je bent hun juist nu nodig en dan gaan ze weg... Heb je het er met hun over gehad dat je het niet begrijpt? Hoop dat het strippen morgen iets doet, hoe laat komt je vk?

Anakoloet ik heb af en toe bepaalde gevoelens die ik ook had tijdens mijn depressie. Maar ik ben niet iemand die uit zichzelf begint over waar ik mee zit, dus dat ging nu eigenlijk ook niet.

Heb jullie eerdere tips wel opgevolgd! Toen ik verdrietig was vanmiddag heb ik m'n man om een knuffel gevraagd en hij was superlief en begripvol. Dat deed me wel heel goed.

19. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @toekie1985 ow bah hier gelukkig geen hagel gezien. Wel onweer bah ben echt als de dood daarvoor Hihi. Thnx :)

@lizz fijn dat je weer bent goedgekeurd! Als je je er niet bij op je gemak voelt zou ik het ook niet doen ;) bedankt voor bijhouden van de lijst :)

@samsoko fijn dat je weer bent goedgekeurd :)

@pijn onderrug hier ook op en af pijn in onderrug voelt wel als voorweeen.

@kilo's moest me toevallig net nog wegen bij de gynaecoloog was nu 1,8 kilo aangekomen in totaal dus laaste weken toch nog wat bijgekomen maar dat is meer zoonlief zijngewicht.

@dame84 thnx helaas lukt slapen niet :( hoop dat het voor jou nu ook op schiet Hihi had ik toch niet verwacht dat ik dan Miss nog eerder ben dan jou. Hoop dat het lukt morgen met strippen.

Hier maar even wat lezen in de hoop dat ik zo toch nog wat kan slapen :) owja meteen mijn 37 weken dansje ook meteen mijn laatste dansje ;)

20. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Pff ik kan niet slapen!! Heb maar ff bijgelezen weer.. Nu ff beneden omdat ik honger kreeg.. Hopelijk zo eindelijk slapen. Uitslapen morgen kan ook niet want heb om 9u afspraak bij de VK.. Of naja, morgen.. Over 5 uurtjes zeg maar :p Denk dat ik daarna snel mijn bed in duik!

Alvast goedemorgen voor de rest van jullie :p

Deel Deze Pagina