Dame, wat vervelend zeg. Vind het eerlijk gezegd niet zo netjes van ze dat ze alsnog op de camping gaan staan. Knuffel! Leo, balen dat je niet kon slapen! Jij bent al bijna op je uitgerekende datum! Lizz, goed van je!! Fijn dat je man je heeft gesteund Anakoloet, wat fijn dat ie helemaal in ingedaald! Kilo's: snap er niks van. Nu een kilo of 17/18 erbij... Snap niet waar t zit
Wat fijn dat de kleine vast ligt anakoloet! En dat alles weer goed was. Lizz wat goed dat je je man om een knuffel hebt gevraagd! Ben trots op jou! Echt waar! Dame ik vind het echt idioot van je moeder en zusje... Hier een zusje op vakantie in Griekenland, maar die wilde eigenlijk echt niet gaan, en ik moet nog wel een poosje. En zij is niet mijn oppas voor een kleine die er al is. Dus ik vind t echt stom dat je moeder en zusje geen rekening houden met jou. Wel heel fijn dat je nu toch kunt ontspannen nu je zwager en schoonzus komen! Hopelijk lukt het strippen, spannend!!! Leo hopelijk heb je nog wat geslapen! Lara, als ik jouw foto's zien snap ik ook echt niet waar die kilo's zitten haha. Hier een gek gevoel: ik twijfel of ik vannacht flinke voorweeen heb gehad of dat ik dat heb gedroomd. Ik kan me herinneren dat ik enorme menstruatiekrampen heb gehad, maar ik kan me niet herinneren dat ik wakker was, dus of het nu echt gebeurd is of een droom was? Geen idee... Overigens zei ik gister geen last te hebben van m'n onderrug: nu join ik de club ook Lizz toch wel m'n onderrug haha Nou, ik ga me maar eens klaarmaken voor de echo en dan naar m'n ouders, enveloppen schrijven en administratie scannen die tevoorschijn is gekomen bij de grote schoonmaak de afgelopen dagen haha. Fijne dag lieve meiden! Ben benieuwd of er babynieuws komt vandaag, van Dame of Chantal!
@lizz: mooi dat je controle weer goed was, maar wel heel jammer dat je je niet op je gemak voelde. dat hoort niet zo vind ik. hopelijk kun je het volgende week alsnog er over hebben. pijn in onderrug ehb ik niet, maar het kan best dat je voorweeën in je rug hebt hoor. @samsoko: mooi dat jouw controle ook goed was. haha wat grappig, heb je vast verkeerd verstaan dan. maar gelachtsbepaling adhv hartslag? dat heb ik nog nooit gehoord! haha dat is ook raar zeg! niet weten of het echt was of niet. @anakoloet: oh dat is wel fijn om te weten he, dat je kleintje vast ligt. ik heb ook steeds voeten in mn ribben, kan best pijn doen maar soms ook wel grappig dat die voetjes steeds zo uitsteken. @dame: he wat jammer, ik kreeg echt hoop voor je. maar succes vandaag! vervelend dat je moeder en zus op een camping staan. ik kan me goed voorstellen dat je daar van baalt! dat zou ik ook doen. @leo: jeetje meid, heb je nog wel wat geslapen? ik moest wel vaak plassen maar heb gelukkig wel goed geslapen. @kg: hier ineens weer snel er wat bij op. zit nu op +21,5 kg en bij mn zoon zat ik op +22 kg bij 38+4 eken dus klopt precies hihi @lara: ik denk dat overal een beetje zit, dan valt het niet op. haha. ik vind het hier nu toch ook wel spannender worden. het begint zo nu en dan toch aardig te rommelen bij mij en vanmorgen ben ik een stuk van mn slijmprop verloren. dus er is wel iets aan de gang. ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor het doorzet.
@sam fijn weer goedgekeurd. Succes bij de echo vandaag en met de klusjes die je gaat doen @lizz wat goed dat je je man om een knuffel hebt gevraagd!! @dame jeetje ik zou daar ook echt niet blij mee zijn idd.. Succes vandaag! Hoop zoooo dat het wat doet! @kilo's het ging beter maar was nu toch weer afgevallen. Hoop dat er volgende week weer wat bijzit Verder: succes met de controles vandaag. Hoop op een nieuwe baby/baby's van ons groepje
Goedemorgen mama's en bijna mama's! Dame, wat naar dat ze nou wel naar de camping zijn gegaan. Kan me voorstellen dat je daar niet heel blij mee bent. Gelukkig is er wel een oplossing zodat het alsnog mag beginnen... Succes met de strippoging vandaag! Liz, had je deze keer een vk die je nog niet eerder had gehad dan? Omdat je je er niet bij op je gemak voelde.. vervelend... Toekie, voor jou begint het ook al heel spannend te worden dus met dat gerommel! Ben heel benieuwd!! Fijn dat alle controles weer goed waren! Succes vandaag andere dames met de controles.. Kilo's: zit nu op 13 kilo extra...valt me nog reuze mee... Hier vanmiddag ook weer controle..Sinds gisteravond toch echt wel wat pijnlijke harde buiken, die wat langer aanhouden dan normaal.. Heb t enorm warm.... Maar volgens mij zijn velen van ons wel wat aan het rommelen...
Aaah wat spannend al dat gerommel bij iedereen!! En dan zul je zien dat Anakoloet de eerstvolgende is, aangezien zij niet echt ergens last van heeft qua voorwerk haha. Ik werd zojuist ook wakker met lekkere menstruatiekrampen en harde buiken. Zullen wel voorweeën zijn. Ik kan niet wachten tot het in een keer keihard doorzet Samsoko wat gek dat je niet meer weet of het echt was of niet haha. Misschien was het wel echt maar was je niet lang genoeg wakker om het echt te beseffen. Leo, jammer van je slechte nacht! Hopelijk kun je vandaag nog wat bijslapen. Maar dat is vast ook niet makkelijk met een kleintje. Nou, hier voor het eerst niet zó veel pijn gehad met slapen, dus heb redelijk goed geslapen Als ik me moet omdraaien voelt het elke nacht alsof ik ben overreden door een trein ofzo. Maar nu viel het mee gelukkig, hopelijk nog wat meer van zulke nachten! Dufel, ging het wat minder omdat je zelf minder kon binnenhouden? Ik ben namelijk in 4 controles (4 weken) nog geen kilo weer aangekomen. Ik snap echt niet hoe het kan maar goed mijn lichaam zal het wel regelen. Misschien is dat bij jou ook het geval. Nou Chantal ligt ook in het ziekenhuis, ben benieuwd welke baby's er vandaag/morgen geboren gaan worden!!! Ik vergeet de helft :') Toekie en Jennechie nee had geen andere vk gister, maar ik weet echt niet hoe ik iets moet aankaarten zeg maar. Ze vroeg wel 'heb je nog vragen', maar ik had geen vragen Misschien volgende keer inderdaad... Succes voor iedereen die controles heeft vandaag! *zwaait ondertussen even naar alle stille meelezers!*
Spannend Jennechie. Ik denk inderdaad dat er een hoop gerommel is bij ons groepje vind het erg leuk om jullie allemaal te volgen hierin @lizz het enige wat ik zelf merk is dat ik laatste tijd bijna niet savonds eet. Dus ook weinig/geen avondeten. Mn buik was ook minder gegroeid maar nog geen reden tot zorgen. Kleine heeft het nog naar zn zin. Ik merk alleen zelf wel dat ik wat slapper wordt als ik afval. Dus kom liever wat aan (heel gek normaal andersom) Ik zou t toch aankaarten bij je vk meis. Denk echt dat het je oplucht! *zwaait ook even naar de meelezers*
Ah oké, ja ik snap inderdaad wel dat je nu liever juist wat aankomt! Hier ook veel minder zin in avondeten en ik zit ook veel sneller vol, maar ik ga dan juist 's avonds nog weer eten. Gelukkig groeit hij in ieder geval nog goed, dan hoef je je daar geen zorgen over te maken! Wat zul jij blij zijn als je niet meer hoeft te spugen! Is het ook meteen over als je bevallen bent, of kan het daarna nog wel aanhouden?
Pfoh wat een berichtjes weer haha. Kan het bijna niet bijhouden zoveel wordt er geschreven Lizz hier soms een zeurend gevoel in m'n rug, maar voornamelijk in m'n onderbuik die constant aanhoudt en soms wat erger wordt. (Vandaag heb ik er minder last van trouwens, teken?) Kg aangekomen ben in totaal+11 kg aangekomen, het gewicht dat ik kwijt was geraakt met m'n dieet zit er nu weer aan haha. Dame wat vervelend dat ze alsnog naar de camping zijn gegaan, ondanks dat ze weten dat je overtijd bent en zij als 'oppas' waren voor Jace... Sneu.. Gelukkig heb je wel iemand achter de hand, maar vindt het niet zo netjes van je moeder en zus.. Leo wat vervelend dat je niet kon slapen.. Ik heb opzich wel een redelijke nacht gehad, ondanks de verkoudheid.. Ben er om half 8 maar uitgegaan anders hield ik manlief wakker.. Samsoko maar wer een drukke planning haha. Hier heb ik soms ook van die rare situaties.. Dat ik niet weet of het nou echt was of een droom.. Best wel frustrerend. Slijmprop ik denk dat ik 1,5 geleden wel m'n slijmprop ben verloren, maar zat er geen bloed of iets dergelijks tussen. Als ik foto's op Google zie hoeft dat ook niet altijd.. Ben benieuwd wanneer de kleine om het hoekje komt kijken. Manlief en ik kunnen bijna niet meer wachten. Wanneer zou de verloskundige gaan kijken of je al ontsluiting hebt?? M'n verloskundige hier nog niet over gehoord, heb afgelopen maandag wel aangegeven dat er behoorlijk wat voorwerk aan de gang was.
lizz: wat jammer dat je niet het juiste moment hebt kunnen vinden. Misschien lukt het volgende keer wel, daar zijn ze in iedergeval voor Chantal: spannend vandaag hoor! Ben heel benieuwd hoe snel het gaat! Fijn dat de meeste weer goedgekeurd zijn en de andere dames succes vandaag bij de controle Dame: wat vervelend dat ze uitgerekend nu weggaan! Snap heel goed dat je daar van baalt hoor, het geeft je ook alleen maar extra stress omdat je nu niet weet wie er op moet passen. Hoop echt dat de kleine snel gaat komen en dat je kan gaan genieten van je gezinnetje. Leo, balen dat je zo slecht hebt geslapen. Hopelijk kan je vandaag een beetje bijslapen. Hier nog weinig tekenen dat er iets gaat gebeuren helaas! Heb sinds vandaag wel echt het gevoel dat ik er klaar voor ben maar ben bang dat hij nog heel lang blijft zitten haha. Samsoko, de hartslag zegt volgens mij niet heel veel hoor. Bij mij zeiden ze dat het echt een meisjes hartslag was of een italiaanse jongen met veel temperament
Hoi dames, Ff update van mij: vanochtend controle gehad bij VK. Bij hartje luisteren bleek dat het af en toe een slagje oversloeg. Doorgestuurd naar ziekenhuis voor ctg + echo. Daar was het ook op de zien. 99.5% vd tijd is het onschuldig. Heb voor dinsdag controle-afspraak, mocht baby er dan nog niet zijn. Als het dan nog aanwezig is gaan ze kijken of verder onderzoek nodig is. Mocht baby voor die tijd komen kijken ze tijdens/na geboorte of het er nog is en of er dan evt. verder onderzoek moet. Maar voor nu maken we ons nog niet druk.. In ieder geval fijn dat het in de gaten gehouden wordt.. Dochtertje is nu bij KDV dus ga zo ff lunchen en dan lekker naar bed.. Uiteindelijk maar 4 uurtjes geslapen, en dacht na VK lekker weer in bed te kunnen maar dat ging dus niet door met bovenstaande.. De rest lees ik later nog wel bij
Hahaha ik lig elke keer in een deuk van die autocorrecties Elske Maar eh, 38 weken alweer! Je beebje is voldragen! Logisch dat je daardoor nog niet kon gaan slapen Leo! Misschien kun je straks nog even rust pakken Mommy, haha nou een temperamentvol kereltje krijgen jullie dus Wel prettig dat je je er helemaal klaar voor voelt. Maar ja het kan nog wel lang duren natuurlijk. Ik zit echt te bedenken hoe ik geduldig moet gaan blijven! Ik ben nu al zo ongeduldig, ik kan nergens anders meer aan denken als aan mijn beebje die ik wil vasthouden. Hoe houden jullie jezelf rustig als je ongeduldig word?
@lizz ja ze zeggen dat het gelijk over is het spugen. Ik hoop het!! @elske geen idee wanneer ze dat gaan checken. Hier nog niet gebeurd. Jeeeej 38 weken!! @mommy dat gevoel heb ik ook. Alsof hij nog maaaaaanden blijft zitten @lizz ja ik ben ook zooo mega ongeduldig af en toe en ik weet ook niet hoe ik dan weer rustiger moet worden. Ben er wel beetje klaar mee, wachten en thuiszitten
Oh ik hoop het ook echt voor je! Eindelijk weer lekker genieten van eten en je weer goed voelen! Nee ik word er ook helemaal onrustig van. Nu ik bijna niks meer kan zit ik echt de uurtjes af te tellen, bah! Ik verveel me soms best wel, meestal ga ik dan schoonmaken maar dat lukt gewoon niet. En voor mijn gevoel duurt het nog zooo lang. Als ik nou veel afleiding had, zoals een baby om voor te zorgen, hahaha
Heerlijk die autocorrectie haha Lizz ik ben ook zo onrustig als ik me maar bedenken kan.. Wil graag m'n kleine man in m'n armen hebben. Scheelt nu wel dat manlief thuis is, heb ik toch een beetje afleiding. Maar bij iedere steek of zeurend gevoel denk ik wel, ' zou dit het dan zijn? ' en dan gebeurt er niks.. Best wel frustrerend.. Haha
Wow, heeft iedereen verlof ofzo? Haha! Stelletje kletsmajoren!! Heb vandaag een drukke dag. Nu ff voetjes omhoog en serietje kijken. Heb wel alles gelezen maar ff geen zin en puf voor bijleespost, sorry!
Hai Dames! Leo, even schrikken met het hartje wat oversloeg! Gelukkig houden ze jullie goed in de gaten. En wat ik op Facebook las ben je er zelf gelukkig ook heel nuchter onder en is er een grote kans dat het uiteindelijk allemaal meevalt.. Hier net weer terug van controle.. Alles was weer prima.. Kreeg net harde buiken toen ik op tafel lag natuurlijk...VK zei al dat het voorwerk goed aan de gang was gezien de duur van de harde buik. Heb volgende week vrijdag 15 mei weer een afspraak staan, maar vk zelf dacht dat ik dat niet zou gaan halen... Ik hoop het! Zit dan op 40+3.... We wachten het af!!
K heb alles weer bijgelezén meiden! Druk bezig met m'n admi scannen (staaaaaapels bladmuziek hahaha) maar wilde even vertellen over vanmorgen en fotootje plaatsen van ons pruillipje 😄 Baby is keurig op groei, weegt nu zo'n 2650 gram dus volgens mij prima gemiddeld. de echoscopiste heeft wel een paar keer gezegd dat het een prachtige baby was haha, dus dat stelt gerust. Vruchtwater bleek helaas toch echt wel krap. Als je die curves hebt, dan zitten wij nog een flink eind onder de onderlijn, dus ik hoor morgen bij de gyn wel hoe of wat. Voor nu overigens geen enkele zorgen, want zolang er vruchtwater is gaat het goed, blaas was ook mooi gevuld, maar het vruchtwater mag natuurlijk niet opraken, dus ik hoor morgen wel wat het plan wordt. Extra echo's of eerder inleiden, of gewoon afwachten. We zullen zien. Ik ga gauw verder met m'n admi! Hieronder ons pruillipje. Dat rondje bovenin is een dwarsdoorsnede van het handje en hij kijkt je bijna recht aan 😍 oh wel een kwartslag gedraaid weer....