Mei 2015 mama's :) deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door urfebe, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lara rustig aan jij he! Je bent wel hoogzwanger ;)

@jennechie spannend!!! Ben erg benieuwd wanneer het gaat doorzetten!

@sam ooooh wat schattig!!
    Alleen maar goed toch dat ze het in de gaten houden qua vruchtwater.. succes met je admin

2. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Sam, mooie echo!!! Goed dat ze je in de gaten houden!

Jennechie, spannend hoor!

Serie afgelopen :(
    Straks weer heerlijk naar de yoga :)

3. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Ben weer bijgelezen! Niet echt tijd om op iedereen te reageren, sorry! Nu onderweg naar Zuid-Holland voor de bruiloft morgen, dus ben pas na het weekend weer aanspreekbaar denk ik ;)

Even kort op wat ik nog weet:
    - suf van de camping! Jammer dat ze toch gaan. Zou ik niet snel doen!
    - hahaha, Lizz, zou wat zijn he als ik de volgende was. Sinds vanochtend wel een soort van voorweeën denk ik...beetje kramp, beetje harde buik en wat steek onderin.
    - samsoko, ben benieuwd wat ze zeggen van het vruchtwater. Moet je kindje nu eerder worden gehaald?
    - leo, spannend van het hartje. Gelukkig klink je er zelf wel gerust op.
    - ben benieuwd hoe het ervoor staat met chantal! Wordt het een 7 of een 8 mei baby?

Nou lieve meiden, klets lekker verder, ik ga een bruiloft organiseren ;) Tot later!!

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Oh ja nog vergeten te melden:

12 mei controle ctg + echo in het ziekenhuis
    13 mei controle VK

Als we dat nog halen :D Ben er verder inderdaad nuchter onder, kindje beweegt goed, ik voel me goed, dus we zien wel hoe het loopt. Meestal is het bij de geboorte over, en ik moet sowieso toch al in het ziekenhuis bevallen dus mocht het dan nog aanwezig zijn is de kinderarts in de buurt om gelijk de baby ff na te kijken.. Komt vast goed :)

Samsoko mooie echo! Goed dat ze het in de gaten houden wat betreft je vruchtwater!

Anakoloet veel plezier morgen met de bruiloft, hopelijk hou je het allemaal goed vol!

Jennechie ook spannend, al bijna uitgerekend! Hier ook harde buiken af en toe.. Maar wanneer zet het door he ;)

5. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Anakoloet, veel plezier morgen! Denk aan jezelf he!

6. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Samsoko: mooie echo fotos meis. Wel even spannend met de vruchtwater, hopelijk is alles goed.

Anekloet: heel veel plezier morgen! Doe wel rustig aan he meis :)

Leo85: goed dat je zo nuchter bent! Ze houden je goed in de gaten dus als het niet goed is grijpen ze snel in. Probeer nog maar even te genieten van de laatste daagjes/weekje

7. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Anakoloet, fijne dag morgen! Succes met organiseren! Hopelijk kun je ook nog een beetje genieten.

Samsoko: leuk zo nog even spieken! Goed dat je extra in de gaten gehouden wordt. Fijn dat het je niet uitmaakt waar je loopt, bij de Gyn of de vk. Je bent zo lekker positief!

Chantal: hoe is het bij jou? Spannend hoor! Jij zult vast de volgende zijn.

Dame: wow, dat vind ik echt best stom van je fam. Juist als je ze nodig hebt, peren ze 'm... Voel je je dan niet heel rot? Wel fijn dat je zelf een andere oplossing hebt.

Hier ook weer controle gehad en ook direct liggingsecho. Kindje lag continu lekker te duimen, zo vertederend! Het ligtin goede positie ingedaald, niet vast, maar dat is normaal bij een derde zei de vk.

Verder een beetje een offday. Ik had me steeds voorgehouden dat het nog lang zou gaan duren maar de laatste tijd kon ik dat door het voorwerk niet meer zo goed volhouden en dacht ik dat het vast snel zou komen. Maar nu lijkt het toch weer langer te duren en vind ik dat weer lastig. Vanavond maar op tijd naar bed, scheelt een hoop gechagerijn haha.

Lizz: ik snap je ongeduld dus goed. ;) normaal helpen mij gedachten als: zo, dit nachtje doorslapen pakt de babye niet meer af. Of: toch lekker dat ik vandaag nog even niet continu door de baby geregeerd wordt. Dus eigenlijk gewoon denken aan de nadelen van een baby haha. Slecht he?

Fijne avond nog allemaal!

8. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Oh en Leo... Goed zeg dat je zo nuchter bent. Je baby wordt iig even extra in de gaten gehouden. Ook wel erg prettig denk ik.

9. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Dame ligt vast gewoon te bevallen!! Ze heeft de hele dag nog geen bericht geplaatst haha :D Ik hoop het voor d'r.

Hatsie haha ja zo denk ik ook wel hoor af en toe, opzich helpt dat wel inderdaad. De ene dag gaat het geduld me beter af, maar vooral als ik dan wat voorweeën heb of rugpijn dan hoop ik dat het doorzet ofzo, wat uiteraard niet zo is. :p
    Fijn dat je controle ook weer goed was. :)

Anakoloet, doe je wel rustig morgen en komend weekend? Hoop dat alles jullie helemaal toppie af gaat! :) Respect dat je al dat geregel nog aan kan! :)

Samsoko wat leuk nog zo'n echo, wij hadden eigenlijk net zo'n fotootje! :) Hopelijk gaat het goedkomen met dat vruchtwater en hopelijk maak je je niet teveel zorgen! Knuffel!

10. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Effe snel gok 8 mei hihi. Nu weeen om de 3 min en twee cm nog steeds.

11. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @jennechie: ja spannend he? ja volgens mij rommelt het bij de meesten wel wat. Spannend he?!
    ben benieuwd of je vk gelijk krijgt!

@lizz: ik denk ook dat het beter is om dat toch wel te doen hoor, je gevoelens vertellen. Kan heel belangrijk zijn voor na de bevalling. Sterkte er mee meid.

@dufel: misschien is het voor jou een idee om 's middags warm te eten? dan krijg je in elk geval je groentes enzo een beetje binnen. Als je dan 's avonds niet meer eet, lijkt me dat je je dan wat minder slap voelt. Het is maar een idee hoor, misschien smaakt je dat wel helemaal niet.

@elske: er gebeurt bij jou dus ook al wat daarbinnen. het wordt steeds spannender he? wij gaan aardig gelijk op, misschien bevallen we wel tegelijk ;)
    checken op ontsluiting deden ze bij mn 1e pas tijdens de weeën maar die kwam al met 38+4. ik denk dat het er aan ligt hoe ver je bent. misschien dat ze dat wel doen als je over tijd bent, geen idee.

@leo: jee lijkt me wel even schrikken van de hartslag. gelukkig dat het bijna altijd onschuldig is, maar goed dat ze het wel zo in de gaten houden. maar het is vast ook goed bij jullie kindje.

@ongeduldig zijn: volgens mij is afleiding zoeken het enige wat helpt. zorgen dat je even aan andere dingen denkt, maar dat is nog al lastig als je zo in je eigen bubbel komt te zitten he? ik heb het zelfde probleem.

@samsoko: oh mooie foto nog! dat lukte bij ons echt niet meer. hopelijk houdt ie het nog even uit met de hoeveelheid vruchtwater. succes morgen bij de gyn.

@anakoloet: veel plezier met de bruiloft en denk aan jezelf he? rustig aan doen.

@chantal: oh spannend zeg! Heel veel succes meid en we wachten met spanning op babynieuws!

Ik ben ook weer helemaal goedgekeurd. Mn bloeddruk is nog steeds supernetjes en kleintje is geschat op 3400 gram. Mooi gewicht dus :)
    Vanavond nog ff lekker mn haar laten knippen en highlights erin, daar had ik even zin in hihi. Kan ik er mooi weer een poosje tegenaan na de bevalling.

12. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    en dame? hoe is het met jou???

13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @toekie fijn weer goedgekeurd :)
    Ik ga eens proberen om smiddags anders te eten. Kijken of dat helpt

@anakoloet heel veel plezier en rustig aan

Verder ben ik het ff vergeten. In elk geval knuffel voor iedereen.

Ben aan t genieten van een druk mannetje in mn buik♡

14. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    Nee hoor ladys ik ben er nog steeds zwanger en wel! Nog steeds haha

Meiden allemaal weer goeie controles gehad! Super. Los van het wat minder vruchtwater goed dat ze je in de gaten houden!

Chantal. Ik ben zo benieuwd of het vanacht nog gaat gebeuren!
    Slaaplekker meid! Ben je hard nodig!

Hier ook lekker naar bed! Laat jullie weten of er iets gebeurd ! Slaaplekker meiden!

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hier nog steeds klaarwakker.. waar is Klaas???

16. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ook niet hier Dufel! Als ik m zie stuur ik m naar je toe!

17. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ohh heerlijk Toekie, nog even jezelf lekker laten verwennen! Hmmmm zo'n kappertje klinkt me ook niet vervelend in de oren, doe ik misschien komende week ook nog even 😄

Dufel wat vervelend dat je je zo slap voelt. Misschien is toekies idee inderdaad een goede!

Anakoloet mocht je een bed zoeken morgen: ik woon ook in zuid Holland :) waar trouwen je zwager en schoonzus? Heel veel plezier in ieder geval!

Hatsie knuf voor de stomme dag! Hopelijk morgen een betere!

Jammer dame, had het je gegund dat je al aan het bevallen was.

Jennechie en Leo komt nu ook wel lekker dichtbij voor jullie, spannend!

Chantal zet m op vannacht, hopelijk nog wat slaap.

Vruchtwater: ik maak me voor nu geen zorgen, ben blij dat ze me goed in de gaten houden en zolang er nog iets zit gaat het goed 😊 morgen meer info. Ik verwacht dat ze me de 40w niet voorbij laten gaan, maar we zullen zien. Wie weet dient baby zichzelf ook wel eerder aan. Ben wel heel benieuwd wat het advies gaat worden!

Slaap lekker meiden, ik ga op zoek naar Klaas voor Dufel en mij.

18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik ben hem ook aan t zoeken Sam... ik denk dat hij verstoppertje speelt vandaag

19. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hahaha 😄😄 En om nou zelf met dat zand te gaan strooien... Denk dat dat ook niet lukt.

Misschien moet ik op de babykamer gaan slapen. Kan ik de schaapjes op het gordijn tellen haha

20. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Hij is hier verstopt. Ik zit met lucifers mijn ogen open te houden tijdens de nachtvoeding. :p

Deel Deze Pagina