Mei 2015 mama's :) deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door urfebe, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ohhhh dus jij had m youngmommy! Hihihi. De schapen deden hier goede vervanging hoor, heb nig best lekkr geslapen alleen wat kort. Straks na de gyn maar heel even slapen en vanmiddag op de foto met m'n zwangere vriendinnetje, onze buiken vastleggen 😊

Hoe gaat het mrt jou en Lynn? Dufel heb jij nig een beetje kunnen slapen?

2. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Aha daar komt de aap uit de mouw...

Hoe is het Youngmommy?

@sam hier echt slecht geslapen. Heb het 4 uur zien worden.. en rond 6en alweer wakker. Zand,schapen en klaas nergens te vinden...
    Vanmiddag maar ff tukkie doen.

Leuk met je vriendin op de foto!!

3. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Hier ook weer vroeg wakker...

Dame je beebje zit nog veel te lekker bij mama in de buik ;)
    Sam dat denk ik ook niet! Hoop dat de kleintjes zich niet al te lang meer op zich laten wachten, vooral hier haha.
    Veel verwachten dat de kleine man volgend weekend(Hemelvaartsweekend) geboren wordt, nou daar zeg ik geen nee tegen!! :D

Hier vandaag weinig plannen. Met manlief even een cadeautje voor beide moeders halen voor moederdag.. Manlief wilde eerst alleen, omdat ie bang is dat er iets gaat gebeuren.. En als m'n vruchtwater breekt ik gelijk moet gaan liggen (beebje was nog niet helemaal ingedaald volgens verloskundige afgelopen maandag :(msnap er soms niks meer van ene week wel andere week niets haha

4. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Balen van de slechte nachten dames!!

Ik denk dat ik ook schuldig ben, Klaas was hier.

Sam, leuk samen op de foto!

Elske veel plezier vandaag! :)

Gisteravond in tranen uitgebarsten. Heb m'n telefoon laten vallen, barst van links naar rechts onder de homebutton. Gelukkig niet over het beeldscherm. Wordt wel weer gemaakt maar was gisteren even ontroostbaar. Stom he!

5. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    @toekie: fijn, goedgekeurd!

@kapper, heerlijk he? Heb ik vorige week ook gedaan. Haar geverfd en nieuw kapsel. Nog even tijd voor jezelf!

@samsoko, hihi, ik dacht, waar heeft ze het over, kappertje? Ikd acht aan zo'n groen dingetje dat je eet met vis of olijven ;) Kwartje viel een beetje laat.

@bruiloft: in ambacht, zwijndrecht en de biesbosch. Thanks voor je aanbod samsoko! Heb hier vannacht bij mn schoonouders geslapen en een goede nacht gemaakt dus ik denk dat het wel goedkomt vandaag.

@laratje, balen van je telefoon!! Knuffel.

@klaas, die moet ook nog even wennen aan z'n nieuwe klandizie. Er verandert weer een hoop aan onze ritmes als onze kleintjes er zijn!

@samsoko, veel plezier met de foto, heel leuk!!

@elske, ons mannetje had ook het heen en weer met indalen. Nu ligt ie vast volgens de vk, dus dit is definitief. Komt omdat ie eerst nog wat bewegingsruimte heeft doordat hij nog niet zo groot is. Komt vanzelf!

Is het lijstje met voorspelde ook nog ergens? Kan t zou gauw niet vinden, zit op mn telefoon. Ben nog wel weer benieuwd!

6. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    Balen van de slechte nachten dames! Klaas was hier ook in geen velden of wegen te bekennen...vriendlief was ook wakker om 05.00, dat was wel weer iets gezelliger...

Anakoloet, heel veel plezier dit weekend met alle festiviteiten!
    Rustig aan ondanks alle drukte!

YoungMommy, hoe gaat het met je??
    En met de kleine Lynn?
    Jabinca, ook alles goed met jou en de kleine?
    Vast allemaal druk aan het genieten van elkaar..:)

Samsoko, leuk idee van de foto!

Lara, balen van je telefoon...Gelukkig niet in je beeldscherm!
    Snap je jankmomentje wel hoor, ook al is het een kwestie van wegbrengen en laten repareren...Hormonen!
    Kijk nou al uit naar de kraamtranendag na de bevalling, haha...
    Wat zal er dan een hoop gehuild worden..

Elske, veel plezier met winkelen vandaag!

Fijn dat alle controles goed waren!

7. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    hahaha was Klaas weer vervelend vannacht? Ik zal m wel even op z'n donder geven als ik m zie.
    Klinkt als een vreselijk nachtje Dufel, hopelijk kun je vanmiddag even lekker bijslapen.
    Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd even niet mag klagen wat slapen betreft en daar word ik heel blij van! Dikke knuffel voor iedereen die slecht slaapt!

@sam: veel plezier met de foto's. Leuk!

@dame: jammer, ik vind dat jij nu echt wel aan de beurt bent hoor.

@elske: dat is raar. Hij was toch wel al ingedaald?

@lara: lang leve de hormoontjes! hihi

@anakoloet: haha slimmerd ;)
    hihi die is goed van Klaas:D

8. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    #608 Toekie1985, 8 mei 2015
    Laatst bewerkt: 8 mei 2015
    oh ik vergeet helemaal te dansen. 38 weken al weer! :D

Hoe zou het eigenlijk met Chantal zijn??

9. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Jennechie ook al slecht geslapen. Balen zeg!

Toekie, dans er maar lekker op los, fijn! :D
    Wat fijn dat je zo goed slaapt, ik ook.
    Ik zal klaas vanavond ook een pak rammel geven als ie alleen hier is ;) :p

Ja hij moet opgestuurd wordern ivm behoud van garantie. (Apple)
    Vl neemt een leentoestel van het werk mee en stuur 'm maandag weg. Dus al met al valt het reuze mee maar kon het gisteren niet verwerken.

10. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Toekie, Chantal ligt nog in het ziekenhuis, ze heeft net te weinig ontsluiting om de vliezen te breken. Dus ze heeft nu weer zo'n tamponding in om weeën op te wekken, maar het gaat allemaal nog wat langzaam. Morgen is de baby er sowieso zegt ze.

Veel plezier vandaag Elske en Samsoko!

Balen van de slechte nachtjes meiden. Ik prijs me echt gelukkig dat ik zolang geslapen heb vannacht en met weinig wakker worden tussendoor. Ik droom wel steeds heel naar, constant alleen maar over de baby, over jullie baby's en dat alles mis gaat.

Laratje ik snap je wel hoor, ik moest laatst ook keihard huilen toen een mok chocolademelk over m'n lichte tapijtje was gedonderd door mijn eigen toedoen. :p
    Gelukkig kun je het wel repareren, is ook zo zonde om er een nieuwe telefoon voor te moeten kopen.

Komen jullie trouwens nog een beetje toe aan seks? :p Het schijnt wel een bevalling te kunnen opwekken als je het nog even knus maakt haha. Nou ja dat heeft hier tot nu toe nog niet gewerkt :p Ik ben wel heel blij dat het toch nog regelmatig gebeurt, zo'n 2 keer per week ongeveer. Kan me echt niet voorstellen dat m'n libido na de bevalling helemaal weg is ofzo, hopelijk kunnen we dat een paar weken later gewoon weer oppakken :D

Zo, straks eindelijk weer samen weekend!! Pff dan heb ik een beetje afleiding ipv de hele dag op de bank voor me uit te zitten staren. Volgende week heeft hij een lekker kort weekje!! Oh daar kijk ik zo naar uit!

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Balen van de slechte nachten he, zo vervelend op het eind.. Ik heb vannacht redelijk geslapen vanaf 2 uur (beter dan de 4u van gister :p)

Vandaag mijn uitgerekende datum :D Ben benieuwd hoe lang beebje nog blijft zitten en of er vandaag iets gebeurt.. Zou wel toevallig zijn hihi.. Gaan dezelfde routine volgen als bij dochtertje en dan zien we wel ;)

12. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Spannend Leo!!!!

Lizz, fijn dat je ook zo goed slaapt!
    Oh ja kan me helemaal voorstellen dat je daar ook flink om moest huilen!

Gezelligheid: toevallig gisteravond nog :p
    Verder, als ik weinig of geen zin heb help ik vl eventjes met de hand of mond :p lekker plastisch haha.
    Hij werkt veel en heb het idee dat zijn medicijnen nog steeds zorgen voor meer vermoeidheid dus hij is ook vaker moe. Even lager pitje. Hoop dat dat straks wel weer terugkomt, kunnen nu ook vrij veel niet omdat m'n buik een beetje in de weg zit.

13. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Whahaha laratje :p Ik ben nogal een beeldende denker :p
    Mijn man is vooral zo'n week als deze heel moe omdat hij ochtenddienst heeft, dus dan is het vaak nogal een vluggertje, maar het verbaast me toch dat hij vaker geen zin heeft als ik haha. :D
    Er zijn ook maar een paar standjes die nog lukken: de aangespoelde walvis, een variatie daarop of op z'n hondjes. :p

Ohja Leo, vandaag alweer de 40 weken!! Ben zo benieuwd wanneer jullie kleintje zich meldt! :)

14. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Whahahahahaha de aangespoelde walvis.
    *proest* mij kun je oprapen 😂
    De laatste is hier nu noodgedwongen favoriet haha!

15. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @lizz: oh dankje voor de update. maar hoe weet je dat?
    seks? wat is dat? haha. al weken niet meer gedaan en heb er ook totaal geen behoefte meer aan. Dat komt wel weer. Ondertussen houd ik manlief wel een beetje tevreden hoor ;)

@leo: joehoe jouw datum! spannend.... ik hoop voor je dat je kleintje snel komt.

@lara: hahaha jij verteled het wel erg letterlijk! hihi ;)

whahahaha lizz de aangespoelde walvis?? ik zie je al liggen in het water met een spuitgat op je hoofd :D

16. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Die laatste lukt nog wel, maar m'n hangende buik doet dan soms wel pijn, en ik vraag me af of ze dan niet heel erg heel en weer schommelt. Straks krijgt ze nog een hersenschudding hahaha :p Oh lekker beeldend weer :p

Toekie, dat vertelde ze in het fb-clubje. Dat is makkelijker updaten als hier op het forum. :)
    Dame moest nl ook naar het ziekenhuis vanwege te weinig beweging, maar beebje bewoog gelukkig wel weer. Nu is het afwachten wat ze van de gyn hoort, of ze gaan inleiden ofzo. Je kunt je altijd nog toevoegen aan dat clubje hoor als je dat wilt (moet je ff Laratje bericht sturen). :)

Trouwens, bij de aangespoelde walvis lig je beide lepeltje lepeltje zeg maar. Maar ik doe vaak de variatie waarbij in dan op mijn rug lig met 1 been over zijn zij. :p Dan kun je elkaar ook nog een beetje aankijken :D

17. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    haha sex....dat is voor ons ook al een tijdje geleden..
    Moet eerlijk bekennen dat vl er op het moment weinig van wil weten.. Als het aan mij lag gebeurde het nog minstens 2 x per week, maar ja. Hij moet zich er ook goed bij voelen.

Heeft gelukkig niks met mijn groeiende omvang te maken..maar vaak als we in bed liggen begint dochterlief enorm te bewegen en te doen en hij vindt het dan een raar idee om er wat 'bij in te steken' om het even heel platvloers te zeggen ;)
    En de behoefte is van zijn kant gewoon wat minder, komt straks wel weer. We kunnen er goed over praten en we knuffelen heel veel, das voor mij misschien nog wel belangrijker dan de daadwerkelijke daad...

18. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    @Toekie, fijn dat alles weer goed was, en inderdaad mooi gewicht :) (kom ik aan met mn 2512 gram haha)

@Lizz, mijn vriend zweert bij seks voor de bevalling, bij zijn 2 oudste heeft het gewerkt en ook bij ons was op de zaterdag nog wat gebeurt en zondag op maandag nacht was Lynn er... ik weet nu dus niet of het echt daardoor komt, of dat het door de blaasontsteking die ik dus had kwam (bij de vk controle niet maar in t ziekenhuis zeiden ze dat ik dat wel had) of dat het gewoon echt zelf op gang is gekomen. Proberen kan altijd toch? haha die kleintjes liggen wel goed beschermd hoor.
    Mijn libido was wel even weg na de bevalling maar al snel weer terug... nu is het alleen een kwestie van afwachten aangezien het nog niet mag zolang je nog vloeit en aan het herstellen bent...
    misschien heb jij ook geluk dat t snel terug is :)
    haha en die "standjes"(bah raar woord) klinken wel bekend haha !

@Samoko, Dufel, Jennechie, hier gaat alles echt super de laatste dagen !
    Lynn drinkt momenteel ruim 80 tot 100cc per voeding en daarom zijn we ook over gegaan naar 1 nachtvoeding. dus dat is voor ons echt heerlijk.
    ze weegt nu ongeveer 2800 gram en volgens het consultatie bureau moet zo 450ml per dag binnen krijgen als ze 3 kilo weegt. nou die 450 gaan we dik overheen dus vond ik zelf wel dat we naar 1 nachtvoeding konden en dat pikte ze ook gewoon. het is niet dat ze nu dus alsnog 2 keer per nacht komt.

verder merk ik dat ze steeds vaker een wakker uurtje heeft en dat is wel echt heel gezellig. nu ligt ze ook naast me in de box geluidjes te maken en te bewegen.
    wat wel jammer is is dat ze langzaamaan elke dag vooral in de middag last krijgt van krampjes. ik heb al infacol gehaald maar heb niet het idee dat dat werkt. toch maar cinebaby (ofzo) halen dit weekend denk ik.

met mij gaat het verder nu dus ook een stuk beter (gaat het goed met Lynn gaat het goed met mij :) )
    ik merk nog wel dat ik daar beneden herstellende ben en dat het scheurtje dat ik had nog niet helemaal geheeld is.. is trouwens niet aan elkaar geheeld maar gewoon los van elkaar dus er blijft altijd een soort van inkeping zitten... nu baal ik daarvan hadden ze me nou toch maar gehecht. gelukkig vind mijn vriend t niet erg.
    ik vloei helaas ook nog steeds...
    iemand enig idee hoe lang dat kan gaan duren? het is niet heel erg meer maar ben het wel een beetje zat.
    Ik wil zo graag in bad !! maar dat mag dan dus ook nog niet... -_-

ik ben zo benieuwd naar de volgende baby... las dat chantal al even in het ziekenhuis is.. spannend !!

19. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Oh dat is goed nieuws youngmommy, dan moeten we ons de komende tijd maar als een stel konijnen gedragen hahaha :p Ik denk wel dat het helpen kan als je in ieder geval al iets van verstrijking hebt. Hoop dat het werkt! :D
    Wat super dat het zo goed met jou en Lynn gaat!! Als je dat zo verteld dat ze lekker geluidjes ligt te maken kan ik ook echt nauwelijks nog langer wachten! Wat heerlijk ook dat ze 's nachts nog maar 1 voeding krijgt, krijgen jullie lekker wat rust!! :)
    Vervelend dat je nog niet helemaal geheeld bent, maar ja ik hoorde dat het vaak ook wel een paar weken duurt. Ik wist niet eens dat dat kon, dat ze niet hechten bij een scheurtje.

Pfff hoop echt dat iedereen snel z'n kleintje kan vasthouden!! :) Dan kunnen we de hele dagen kletsen over babydingen ipv zwangerdingen! :D

20. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Even alles gelezen dat tussen de weeen door hihi. Reageren gaat moeilijk met mijn telefoon :(

Zag dat lizz al verteld had Hoe het ervoor stond hihi. Hoop dat ze vanavond mijn vliezen nog breken anders word het sowieso morgenvroeg. Gaat wat langzaam omdat het nog zo vroeg is. Vanmorgen 4 x inwendig onderzoek gehad door vier verschillende haha fijn. Ze kon wel ze hoofdje al aanraken :) dus heb hopelijk morgen babynieuws :)

Deel Deze Pagina