Mei 2015 mama's :) deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door urfebe, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hahahaha ik moest vreselijk lachen om jullie berichtjes over sex ;)
    Ben ook nogal een beelddenker.

Hier is het nog erg gezellig. Op zn hondjes of net als Lara even met de hand/mond ;)

Hoop ook stiekem dat het wat opwekt dus dit weekend gaan we het ook heeeeel gezellig maken!

@leo spannend!!! Je uitgerekende datum!!

@lizz ik vind dat je humor hebt :)

@hier
    Ik had geen plannen vandaag, was net klaar met schoonmaken toen de deurbel ging. Was mn vader. Echt lief hij weet dat ik me soms zo alleen voel. Dus lekker gekletst en net rondje markt gedaan. Nu is hij weer naar huis en lig ik op bed

2. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Toekie, als je fb hebt moet je me even een pb sturen met je naam, dan voeg ik je ook toe :D

Whahahahahaha lig helemaal stuk om lizz met d'r aangespoelde walvis variant! Wel een goeie, nu je 'm uitlegd ken ik m wel ^^ hihihi.

Toekie, niet doen alsof je vies bent van sex he?!?! Daar trappen wij mooi niet in ;) hahaha! :p

Hahaha jennechie, dat gebeurd hier ook vaak. Gisteren nog. Alleen die van mij zegt dan: "das jammer, had d'r zelf even wakker willen schudden" haha. :p

3. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Youngmommy, fijn dat het zo goed gaat.
    Heb gelezen dat het wel 6 weken kan duren tot het vloeien stopt!

Dufel, wat lief van je pa! Fijn!!!

Opwekken: hmm dan vanavond nog maar een keer ;) en morgenvroeg... Hahaha.

Beelddenker: ja schuldig! Hahaha.
    A dirty mind is a joy forever zeg ik altijd :D

4. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Heerlijk die berichten over seks haha!
    Hier weinig seks, manlief vindt het een vreemd idee en geef hem geen ongelijk als man zijnde ;)

Youngmommy wat fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en de kleine Lynn

Chantal nog even volhouden meid :) nog even en je kleine man ligt bij je op buik :)

Dufel wat ontzettend lief van je vader!! ;)
    Altijd fijn als mensen om je denken!!

Hier weinig plannen vanmiddag/vanavond.. Net een uurtje op bed gelegen, probeer nu beetje wakker te worden haha.
    Is hier aardig aan het rommelen in m'n buik, menstruatieachtige/zeurende onderbuikpijn.. Die soms ook in rug aanwezig is(onderrug) en zo nu en dan steken thv liezen.. Ben elke dag benieuwd wanneer het zal doorzetten...

5. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    omg ik vind het zo spannend dat het bij iedereen begint te rommelen!!
    ik wil oohook :p

6. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Hier weinig gerommel op het moment :p Heel af en toe een beetje krampjes maar stelt niks voor. Het gaat hier toch nog niet beginnen. Maar we gaan natuurlijk wel alle 'middelen' inzetten om het op weg te helpen hahaha. Dus toch nog maar even weer gezellig maken... vanavond... en morgenvroeg... en morgenmiddag. Hahaha :p Nee ik overdrijf (waarschijnlijk).

Dufel wat superlief van je pa! :) Helpt het om overdag wat te slapen? Ik voel me na een middagdutje soms wel 3 keer zo moe haha.

7. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @lizz: ah vandaar. ik heb geen fb dus kan ik me ook niet aansluiten. maar vandaar dat ik niet op de hoogte was ;)
    ah die walvis doen wij dan ook vaak, ik dacht dat we dat zelf hadden bedacht haha

@younmommy: dat is wel licht ja, maar ze was ook te vroeg he, dus dat is niet zo gek. en ze groeit lekker dus moet je je niet druk over maken hoor.
    oh wat fijn dat ze 1 nachtvoeding goed oppikt!
    dat scheurtje aan de onderkant kun je nog wel even last van hebben hoor. en dan maakt het niet uit of je gehecht bent of niet. is gewoon gevoelig daar en dat heeft tijd nodig.
    vloeien kan ook lang duren, een paar weken wel! het mag maximaal 6 weken duren volgens mij.

@chantal: ja we zijn net weer op de hoogte! maar fijn dat je even 'langs komt' ;) minder dat het zo lang duurt, maar is inderdaad wel logisch omdat het nog vroeg is. ik duim voor je dat ze vanavond de vliezen kunnen breken. heel veel succes meid, zet m op!

@dufel: ah lief van je vader

@lara: hahaha nee dat is ook niet echt geloofwaardig na 2 zwangerschappen he? ;) nee hoor, ben er zeker niet vies van, maar op het moment hoeft het van mij echt even niet.
    rommelt het bij jou nog niet? hier met name in de avond en vroeg in de morgen zo rond een uur of 5. overdag is het vrij rustig in mn buik

@elske: spannend meid!

8. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Gerommel, nah eigenlijk navenant niks. Alleen wat zeurende rugpijn, lage rug. Net als de 1e dag van menstruatie. Af en toe wat vervelende harde buiken maar nu al 2 dagen weer niks eigenlijk.

Toekie, nee niet echt geloofwaardig hahaha ;)

Hahaha Lizz :')

9. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    ohja trouwens...
    ik heb echt sinds ik bevallen ben ontzettende zoete cravings....
    ik ben nooit een snoepkont geweest maar nu kan ik wel de hele snoep, koek afdeling van de ah opeten !
    constant zin in zoetigheid, chocola, nougat, koekjes, m&m's, ben en jerry ijs.....
    ik snap er helemaal niks van...
    zullen dit de na weeen zijn van de zwangerschapshormomen? ik heb juist tijdens mn zwangerschap nergens last van gehad.

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Haha geweldig die standjes.. Hier weinig meer tussen de lakens.. Daar ben ik echt te bol voor, zit me allemaal in de weg, en na die tijd krijg ik er ook echt krampen van.. Komt na die tijd wel weer :p Man helpt zichzelf wel haha..

Hier nog geen gerommel hoor, af en toe een harde buik maar dat is al een hele tijd zo.. Ben nu officieel langer zwanger dan toen bij dochter hihi, toen lag ik nu al in het ziekenhuis :p Gek idee vind ik dat.. Maar goed, we wachten 'geduldig' af :D

Kijken welke baby er eerder is, Chantal of dame :p

Dufel wat lief dat je vader langs kwam!

Youngmommy fijn dat het zo goed gaat met je kleintje :) Die cravings herken ik wel.. Maar je zit nog steeds bomvol hormonen hoor, dat duurt wel ff voor dat weg is.. Hoop meer ruimte in je buik ook weer voor lekkere dingen :D

11. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Dufel: wat lief dat je vader even langs kwam!

Youngmommy: fijn dat het zo goed gaat. Het gewicht komt wel goed, ze is natuurlijk ook heel licht geboren.
    Grappig dat je nu juist zin in zoet hebt! Lekker van genieten meis.

Hahaha geweldig jullie gesprek over seks! Ik zie vooral de aangespoelde walrus voor me hahaha
    Sinds man weet dat het de bevalling op kan wekken, wil hij niet meer!! Morgen gaan ze het beton storten in ons nieuwe huis waar ze de hele week al druk mee bezig zijn dus hij mocht absoluut nog niet komen van hem. Misschien morgen avond weer een poging wagen :p

Hier ook weinig gerommel helaas. Savonds krijg ik vaak last van mijn rug en harde buiken maar niet pijnlijk of iets. Ben inderdaad ook benieuwd wie er eerder is, dame of chantal? Of wie weet trekt iemand anders nog even een sprintje? Spannend!!!

12. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hier druk baby'tje♡

Ik denk dat iedereen het wel even gezellig gaat maken dit weekend. Lizz helemaal wilde plannen las ik ;)

13. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Soms weet ik echt even niet of ik nou een harde buik heb, of dat ons meisje gewoon stalen billen heeft hahaha. :p

Haha jaa Dufel, mits m'n man een beetje energie heeft :D
    Geniet lekker van e drukke mannetje!! :) Ze ligt hier altijd lekker te trappelen als ik aan het eten ben. Vind mijn maag niet zo leuk, maar ik wel haha :D

14. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @youngmommy: ah dat zijn je hormonen nog. had ik ook heel erg na de 1e. dat wordt vanzelf wel minder hoor.

@leo: dat lijkt mij ook een gek idee. Als ik nu zou bevallen op de termijn van mijn zoontje dan moet de baby nu dinsdag komen. Lijkt me ook zo'n gek gevoel als ik daar nu over heen ga. Maar ik ben wel heel benieuwd.

@lizz: haha dat gevoel heb ik ook wel eens! dan weet ik ook even niet het verschil tussen een harde buik of een uitstekende kont

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lizz ja dat heb ik ook wel eens. Zit ook te grappen over zn dikke billetjes ;)

*zucht* konden we de tijd maar even vooruit spoelen...

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ja gek idee is het inderdaad.. Inmiddels ben ik langer zwanger dan van mijn dochter.. Tenzij het binnen nu en 8 uur geboren wordt, maar daar ga ik niet vanuit.. Nog geen gebroken vliezen in ieder geval ;) Baby heeft gewoon nog wat meer ruimte in mijn buik en vindt het wel prima nog geloof ik hihi..

17. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Zo, je zou maar uit bed gaan om te plassen en dan niet meer kunnen slapen :p Komt me eigenlijk wel goed uit, zometeen een lekker broodje bakken. Dan kan ik straks m'n mannetje lekker vers ontbijtje op bed geven! :D

Verder lekker rustig aan doen, heel misschien nog even naar het winkelcentrum nu ik nog durf. :p En morgen de F1 race kijken! :)

Jullie nog plannen voor vandaag/het weekend? :)
    Worden er vandaag dan weer baby's geboren?

18. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    lizz lekker rustig dagje hier vandaag. Straks even met stofzuiger door de huis en vanmiddag verjaardag vieren van manlief z'n opa.

Hier wakker geworden met een heel beurs gevoel in rug en buik.. Wel zeurderige menstruatieachtige gevoel.. Haha wat ik nou weer gedaan heb geen idee..

19. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @lizz wat lief! Zal je man vast waarderen :)

@elske je bent beetje aan t rommelen denk ik zo!

@leo lijkt me een gek gevoel dat deze baby nu langer in je buik zit

Ik denk dat er vandaag wel weer baby's worden geboren. Zou leuk zijn!

Hier weinig plannen. Beetje schoonmaken en lekker rustig weekendje met zn 2tjes ♡

20. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Dufel ben behoorlijk aan het rommelen haha
    Kan niet wachten tot het doorzet.
    Schoonbroertje denkt dat het dinsdag komt, zei al 'dan hoop ik maar dat ze airco in zh hebben':p

Ben benieuwd

Deel Deze Pagina