Mei 2015 mama's :) deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door urfebe, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    @elske, airco of geen airco in het zh bloedheet krijg je het toch wel. Althans dat had ik. Had naast me een kom met water met ijs erin voor de washanden. En m'n vriend maar heen en weer. Koude washanden waren niet aan te slepen !
    Dat is echt het gene wat ik me het duidelijkst herinner van de bevalling dat ik het zo bloed heet had en dat ook steeds zei : "ik heb het zoooo heet" en toen t klaar was had ik t mega koud haha

@lizz, ik dacht ook altijd dat ik billen voelde maar achteraf waren dat dus harde buiken en weeën ik had ze namelijk heel duidelijk alleen rechts. Dat was wel even raar toen ik een harde buik dus had en de vk zei dat m'n buik gespannen was. Ik dacht echt dat t die kleine was die aan het duwen was.

Hoop echt voor iedereen met gerommel dat het doorzet !!
    Hoe zou het met Chantal zijn ?

2. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik vind dat er minstens 2 baby's geboren moeten worden vandaag haha.. In ieder geval die van Chantal & Dame!

Hier nog niks.. Gek idee, nu zit ik echt over de tijd heen (dochter werd 7.50u geboren bij 40+1).. Maar deze kleine zit nog lekker :)

Wel weer mega-slecht geslapen. Dochtertje is ook btje ziek, aan het hoesten enzo, uiteindelijk vannacht maar zetpil gegeven tegen de keelpijn, daarna heeft ze beter geslapen. Zitten nu aan het ontbijt, als man wakker is draaien we om en kan ik nog ff bijslapen..

Fijn weekend allemaal!

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja vind ik ook Leo! Minstens 2 baby's maar mogen er ook meer zijn ;)

@youngmommy bij Chantal zijn vanmorgen de vliezen gebroken

4. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha die verhalen over seks, aangespoelde walvis hahaha. Nou goed, wat ik voor nu even kwijt wilde: Dufel en Lara; vandaag mogen we echt gaan aftellen hoor! Nog 10 dagen tot D-day, of eigenlijk B-day. Mits de babys niet eerder/later komen dan :).

En ik vind ook dat er vandaag minstens 2 baby's geboren moeten worden! Mooi een dag voor moederdag :)

5. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Daar sluit ik me volledig bij aan dames! Al blijft die van mij nog wel eventjes zitten ;)

Grootse plannen voor vandaag/weekend dames??

6. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Vind ik wel een dansje waard!!!

7. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    #647 Anakoloet, 9 mei 2015
    Laatst bewerkt: 9 mei 2015
    @leo, spannend, ben benieuwd wanneer jullie kleintje zich aandient! Sterkte met de zieke thuis.

@dame en chantal, voor jullie duurt het echt niet lang meer. Zet m op!

@dufel, lief van je vader!! Fijne onverwachte momentjes.

@seks, hier nu 1 1/2 week geleden. Ook maar even niet i.v.m. bruiloft, wilde niks opwekken ;) Maar heb eerlijk ook geen zin meer. Zo'n gedoe! Soms wel, en dan ook hier de walvisvariant. Klinkt zo oncharmant, voel me al zo'n hobbeldehobbel in bed, hahaha. Maar respect voor meiden die er nog vaak aan toekomen! ML vindt t gelukkig niet erg. Komt later wel weer.

@toekie, fijn dat Lynn goed drinkt! Wel naar van de krampjes, haar darmpjes moeten echt nog wennen. En kan me voorstellen dat je nu baalt dat je niet gehecht bent, maar ach, tis maar een inkepinkje, niemand die t ziet. Lekker dat je maar 1 nachtvoeding hoeft! Heb je ook wat energie weer.

@heet, daar zie ik ook nog wel tegenop. Heb t best snel benauwd nu onder de douche enzo, dus als ik me urenlang bij 24 graden...wordt nog wat.

@bruiloft, super goed gegaan! Heb de hele dag volgehouden zonder slaap en al mn ceremonietaken kunnen doen. Wel heel veel lieve mensen die een helpende hand toestaken. We hebben een prachtige dag gehad, alles ging top en het bruidspaar had de dag van hun leven. Uiteindelijk om 2 uur s nachts met de vrienden bij de McDonalds beland, hahaha! Kort nachtje dus maar kan het hele weekend nog bijslapen.

Ons mannetje is ook mega druk vandaag! Zal wel zn drukke mama van gister aan het compenseren zijn. Gewiebel en getrap! Dacht dat t niet meer kon nu hij vast ligt ingedaald. Maar meteen ook menstruatiekramp en lage rugpijn dus ik ga de rest van t weekend relaxen ;) Lekker in pj aan t chillen bij mn schoonouders op de bank. De rest van t huis slaapt nog. Zo alleen nog alle cadeaus naar t huis van t bruidspaar brengen en dan zit het erop. Nagenieten!

8. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Anekloet, fijn dat de bruiloft zo goed gegaan is en dat je het volgehouden hebt :)

Denk ook dat er vandaag wel 2 babys gaan komen hoor! Ik hoop het in iedergeval voor dame en chantal :)

Hier even een bleeeegh dag! Ik hou altijd van de warmte maar nu is het al een paar dagen tegen de 30 en lijkt het niet koeler te gaan worden de komende week. Krijg opgezette vingers en voeten en heb dus totaal geen zomerzwangerschaps kleding. In bed zweet ik me kapot dus slaap ook een stuk minder. Gelukkig komen morgen mijn ouders en die zitten aan het gardameer dus daar kan ik mijn voetjes lekker in het water gaan doen de komende dagen. Sorry ben het even zat volgens mij haha :p

9. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Nou het gebakken broodje is goed ontvangen!! :D Er is nog 1 plakje over hahaha.
    Ik heb mezelf overtroffen vandaag, ben het winkelcentrum rond gegaan (in slakkengang, dat wel :p) en heb zelfs nog wat boodschapjes gehaald! :$ Waarschijnlijk was dit wel de laatste keer, want ik merk nu alweer dat ik echt op ben. Maar er is gelukkig wel weer wat lekkers in huis dus ik kom het weekend wel door hahaha :p

Mommy, oh dat lijkt me echt vreselijk, in deze toestand 30 graden! :$ Kan me voorstellen dat je het dan echt even gehad hebt! Wel heel fijn dat je ouders bij het Gardameer zijn (lijkt me overigens echt supermooi om daar eens heen te gaan). Hoe lang blijven ze?

Anakoloet wat fijn dat de bruiloft zo goed is verlopen! :) Echt knap dat je dat allemaal nog aan kon zo in die laatste weekjes! Nu maar lekker uitrusten de komende dagen :)

youngmommy, wat apart dat dat dus wel echt harde buiken waren! :O Ik kan er dus echt geen ritme in ontdekken. Af en toe denk ik 'oh heb ook weer een harde buik', maar ik let er niet echt op :p Vanmorgen tijdens het shoppen was het echt bijna 1 lange harde buik :$ Misschien toch wat te lang gelopen.

10. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    @lizz: F1 kijk ik ook altijd! Doe ik al jaren, nu helemaal super met Max in de F1 :)
    En vond je mannetje het ontbijt lekker?

@elske: spannend! ja het wordt een paar dagen warm he? hopelijk niet gelijk snikheet.

@leo: ja dat vind ik ook! In elk geval die van chantal en dame! die van mij mag nog even blijven zitten ;)
    beterschap voor je dochter

@anakoloet: dat bericht was vast niet voor mij bedoeld ;)
    meid wat fijn dat ht zo'n mooie geslaagde dag was! dat was toch het belangrijkste voor gisteren he? en nu inderdaad lekker nagenieten en vooral bijkomen jij!

@mommy: nou je mag het best even zat zijn hoor, dat kan ik me best voorstellen in die hitte! stertke, nog eventjes doorbijten.

11. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    lizz ik heb die harde buiken vooral als ik iets aan het doen ben, stofzuigen ofzo en ook als ik moet bukken om mn schoenen aan te trekken bijv. en als ik een volle blaas heb ook. daar zit dus geen regelmaat in.

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier nu verder niks te bekennen.. Denk dat het toch kwam van dochter in bed leggen.. We wachten geduldig af :)

13. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hahaha ik heb met tranen van het lachen in m'n ogen gezeten om de aangespoelde walvis 😂😂 hilarisch. Hier niet meer heel regelmatig seks, maar dat komt volgens mij ook omdat zowel ML als ik veel moe zijn haha. Meestal zijn we dan op het weekend aangewezen, dan is t wel weer ff gezellig 😁 maar merk niks van opwekken ofzo. Schijnt ook alleen maar zo te zijn als het begin er al is, las ik ergens.

Hoera over een paar uur mag ik ook eindelijk m'n 37-weken mijlpaaldansje doen!!

Goh bijzonder he meiden, volgend jaar is Moederdag écht Moederdag voor ons! Maar nu met zo'n bewegend beebje in m'n buik voelt t ook al behoorlijk echt. En ML heeft net cadeautjes verstopt 😄 wat een schatje.

Leo spannend dat je nu overtijd bent! Ben benieuwd wanneer de kleine zich aandient.

Gaan jullie nog iets doen met Moederdag? Hier besloten om toch maar beide moeders met een bezoekje te vereren, maar dat is wel in totaal zo'n 3,5 uur reistijd op een dag en ik weet niet hoe grappig ik dat morgenavond vind... Gelukkig rijdt ML dus ik kan achterover hangen. En het langste achter elkaar is 5 kwartier, dus ook nog te overzien. Gelukkig rommelt er hier niks 😄

Harde buiken: ik denk ook af en toe een kontje of voetje te voelen die lekker aan het duwen is. De rest van m'n buik is dan zacht, dan kan het toch geen harde buik zijn?

Anakoloet super dat de bruiloft gezellig was en goed verliep.

Oh ik ga me omkleden, ML besluit net dst we spontaan uit eten gaan! Wat leuk! Ik schrf vanavond weer verder 😊

14. Toekie1985

Toekie1985 Bekend lid

15 mei 2014
    881
    0
    0
    Verpleeghuis
    Musselkanaal
    dat klopt sam, dat werkt alleen als je lichaam eigenlijk al zo ver is en nog net 1 laatste zetje nodig is.
    jaaa... voor jou ook bijna de latste mijlpaal!
    ah wat lief van je man.
    morgen alleen mn moeder en schoonmmoeder ff bloemtje brengen, en mn schoonmoeder is ook jarig dus ik wil even niet bevallen.
    leuk, wij gaan ook zo uit eten met vrienden.

ik kwam eigenlijk even snel kijken of er al babynieuws was, maar lees nog niks dus
    doei!

15. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Toekie: dame is inmiddels bevallen van een zoon :) stond op fb.

Samsoko: jaaaa morgen sluit jij de lijst af met 37 weken! Leuk he dat het nu zo dichtbij komt! Ik zag dat ik als tweede nu op de lijst sta haha krijg ik toch even de kriebels haha

Wij rijden even naar de Mac heb geen zin om te koken!

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ja klopt hoor Samsoko, werkt alleen als je lichaam er al klaar voor is, anders niet.. Ook al bijna 37 weken!! Gaat voor jou ook opschieten! Oh lekker uit eten! Veel plezier!

Harde buik is niet op 1 plek, kont of voetje kan ook hard aanvoelen, maar bij een harde buik is echt je hele buik gespannen.. Ik vind het dan voelen of er echt een basketbal in zit, die zijn ook zo keihard.. Voelt ook btje alsof je sit-ups doet en je buikspieren aanspant zeg maar haha..

Wij hebben net last-minute besloten ook nog ff langs de moeders te gaan hihi.. Schoonmoeder woont hier vlakbij, gaan we ff bloemetje brengen. En dan naar mijn ouders (mijn oma is er ook, die woont ver weg, is alvast 'overgekomen' voor de baby hihi), is half uurtje rijden naar mijn ouders. Zorgen gewoon dat maxicosi en vluchttas in de auto liggen + spullen voor het geval dochtertje daar moet blijven..

Oh en ik heb nog meer leuk nieuws: Mijn andere schoonzusje is ook zwanger!! :D Kwamen vanmiddag ff langs om het te vertellen.. Schoonmoeder krijgt het druk haha, ik nu uitgerekend, ene schoonzusje begin november vd 1e, en nu 2e schoonzusje halverwege december ook vd 2e.. Dus nu hebben ze nog 2 kleinkinderen en eind dit jaar ineens 5 :p

17. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Zo net verjaardag gehad van opa van m'n man.. Allemachtig wat ben ik moe nu haha zijn we 3,5 uurtje geweest.
    Manlief haalt nu nog even lekkere broodjes voor morgen en dan lekker met de voetjes languit op de bank, helemaal niks doen.

Behoorlijk last van zeurderig gevoel in onderbuik en onderrug en kleine man laat ook wel regelmatig voelen dat ie er nog zit.
    Ben benieuwd Hoelang dit nog gaat duren..

18. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Toekie, jaa wij zitten ook elke race op het puntje van de bank te kijken hoe Max het doet! :D Superleuk, weer een Nederlander in de Formule 1! :)

Jaaa Samsoko bijna je laatste mijlpaal!! :) Echt een lekker gevoel, dat je baby'tje gewoon geboren mag worden. :)

Elske jij hebt ook wel veel last van voorwerk he! Echt vervelend dat het nu nog wel een hele tijd kan duren voordat hij er is... Hoop dat het snel doorzet! De één heeft weken voorweeën en de ander heeft helemaal niks en breken ineens uit het niets de vliezen. Jammer dat je er niks uit kan afleiden hè...
    Ik denk echt dat ik een gat in de lucht spring als m'n vliezen breken haha. :D

Wij gaan niet weg met moederdag, zie er niet zo naar uit om 3,5 uur te rijden naar mijn moeder, dan nog een uur naar schoonmoeder en dan nog 3 uur naar huis haha :p Maar heb m'n moeder wel een kaartje gestuurd, in dezelfde stijl als ons geboortekaartje :)

Hier ook lekker simpel gegeten, m'n man heeft even chinees gehaald, dat ging er wel goed in. Ik had zooo geen zin om aardappels te koken.

Ik heb ook veel harde buiken als ik iets doe. Ik heb het zelfs al als ik mijn benen op de bank til of rechtop ga zitten, jullie ook? :$ Ik heb niet het idee dat ik teveel doe ofzo maar wel echt vaak een harde buik.

19. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    lizz ja is behoorlijk aan het rommelen.. Ben benieuwd of ik het 123 in de gaten heb als het zover is!
    Vast wel haha.
    Heb ik ook als k even iets gedaan heb gelijk harde buik, best wel irritant soms.

Hier gaan we morgen naar mijn moeder toe, manlief z'n moeder vandaag ook al gezien.

20. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    ZWANGER!:

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindje it's a boy

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    LienJ - 1e kindje it's a girl

21 mei:
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise

24 mei:
    Hatsie - 3de kindje it's a surprise

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje it's a boy

28 mei:
    Chantallcindy - 1e kindje it's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

BEVALLINGS LIJST!

APRIL
    20 april - youngmommy2be - Lynn! Geboortegewicht 2515 gr, geboren bij 36 weken en 4 dagen, kunstvoeding.

MEI
    05 mei - Jabinca - Samuel! Geboortegewicht ... gr, geboren bij 40 weken en 1 dag
    09 mei - Dame84 - Logan! Geboortegewicht ... gr, geboren bij 40 weken en 5 dagen

AFSPRAKEN:

Mei
    11 mei: elske91 co vk
    11 mei: dufel co vk
    12 mei: laratje co vk
    13 mei: anakoloet co vk
    13 mei: lienj co vk
    13 mei: lizzthrasher22 co vk
    13 mei: samsoko co vk
    13 mei: toekie1985 co vk
    19 mei: samsoko co vk
    20 mei: lizzthrasher22 co vk
    22 mei: Samsoko echo vruchtwater

Juni
    22 jun: mommy2015 na controle vk

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

Deel Deze Pagina