Mei 2015 mama's :) deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door urfebe, 18 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Jummie dat was lekker en gezellig! Nu weer heerlijk achterover op de bank 😊

Lizz hier ook steedswat vaker harde buiken bij inspanning. Vooral als ik iets te snel loop voel ik t zo optrekken.

Leo tnx! Dan voel ik idd echt wel verschil tussen geduw en een harde buik. Ik vind dat duwen trouwens zo schattig! Ineens zo'n keihard kontje of voetje ❤️ Ik weet alleen niet of t een kontje of een voetje us dan haha. Ik denk voetjes.

Poeh Lizz nee dat is wel heel ver rijden idd. Ik vind dat wij al een soort halve wereldreis doen, maar onze totale reistijd is voor jou alleen nog maar enkele reis 😁

Dufel wat lief van je papa dat ie gewoon even langs kwam!

Ohhhh net geen toetje in t restaurant op, maar heerlijk thuis of de bank cookie dough ijs. My favourite 😄 oke ben meer van waterijsjes, maar als k dan roomijs eet dan is deze toch wel echt favoriet!

Nog iemand ging uit eten, ik weet niet meer wie maar veel plezier!

Leo slim om maxi cosi en vluchtkoffer mee te nemen!

2. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oh Toekie was t, veel plezier!!

3. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Is er trouwens nog een mogelijkheid dat ik bij de fb groep kan ? Heb t idee dat ik van alles mis namelijk :p

4. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38

jahoor!! moet je Laratje ff berichtje sturen :)t

5. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dame: ik had je al op FB gefeliciteerd, maar ik doe het hier nogmaals! Ik ben benieuwd naar hoe het met jullie gaat.

Wat fijn dat nu bijna iedereen op de 37 weken zit! Geeft toch een fijn gevoel :).

Wij gaan niets doen met moederdag, want mijn man moet werken morgen... En ik zie het niet zo zitten om een heel stuk alleen te rijden nu, want ik ben al snel moe als ik rijd en nu helemaal! Ik zei laatst btw tegen mijn man dat ik moederdag mis dit jaar en dat hij wel dit jaar zijn eerste vaderdag heeft, maar dat vaderdag dit jaar op mijn verjaardag valt. Dus wie maakt dan voor wie ontbijt op bed? de baby zal het niet doen, dus hier waren we nog niet over uit hahaha.

6. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Haha, zat op mn telefoon te typen, was natuurlijk voor youngmommy, sorry!

@Mommy: sterkte met de warmte, kan me voorstellen dat je er last van hebt. Lekker even afkoelen aan het meer straks!

@Lizz, goed bezig! Lekker dat je er nog even uit kon. Pas wel goed op jezelf he?

@samsoko, ja, hahaha, die walvis zorgde ook hier bij ML voor veel hilariteit ;) Bijna 37, super!! Mag ook jouw kindje veilig komen als hij/zij er klaar voor is. Leuk, uit eten! Nog even lekker tijd voor jullie samen.

Hier lekker middagdutje gedaan, patatjes gebakken en nu alweer een tijdje in bed. Nu alle taken erop zitten, ben ik echt bekaf. Maar wel voldaan! Nu echt verlof, alles staat klaar, geen bruiloft meer, ik ga chillen en me mentaal voorbereiden. Fijn vooruitzicht dat nu echt alle taken erop zitten.

@Leo, gefeliciteerd! Super nieuws.

@Elske, ben benieuwd! Zou leuk zijn als je jullie kleine snel mag zien. Warme kruik er tegenaan of valt het nog mee?

Geen moederdagplannen hier. Wil graag lekker uitrusten en nog even genieten met ML van weekend samen. Wel kaartje naar m'n moeder gedaan, en met m'n schoonfam doen we eigenlijk niet aan dit soort dagen.

Nu Game of Thrones kijken, lekker in bed!

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Fijn sam bijna de 37 weken! Echt een mijlpaal vind ik!
    Ook nog even met zn 2tjes genieten. Fijn is dat he :) doen wij ook zoveel mogelijk.

@mommy bah 30 graden! Kan me voorstellen dat je er ff zat van was. Veel plezier morgen (straks) met je ouders/schoonouders

@toekie vandaag dus even niet bevallen, ik wil wel hoor ;)

Jeetje 2 baby's erbij vandaag. Goeie dag voor ons groepje! Hopelijk volgen er snel meer

@lara en lien nog 9 dagen!!!

@hier vanavond lekker met zn 2tjes naar de bios geweest. Naar de ontsnapping. Wel leuke film. Vind het heerlijk om dit soort dingen nog te doen met zn 2tjes. Denk wel elke keer: zal het de laatste keer zijn geweest voordat de baby komt?!

Verder hier alles rustig. Wel veel harde buiken net als jullie. Al sta ik maar op van de bank of draai ik me om in bed. Ze zijn nog niet echt pijnlijk eerder hinderlijk.
    Dus voorlopig lijkt hier niets te gebeuren helaas. Had zo graag vandaag bevallen...

Zeker als ik de foto's zie van de pasgeboren baby'tjes van onze mei mama's ♡♡♡

8. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    ZWANGER!:

8 mei :
    Leo 85 - 2de kindje it's a surprise

12 mei:
    Jennechie - 1e kindje it's a girl

17 mei:
    Mommy2015 - 1e kindje it's a boy

19 mei:
    Dufel - 1e kindje it's a boy
    Laratje - 1e kindje it's a girl
    LienJ - 1e kindje it's a girl

21 mei:
    Elske91 - 1e kindje it's a boy

22 mei:
    Toekie1985 - 2e kindje it's a surprise

24 mei:
    Hatsie - 3de kindje it's a surprise

27 mei:
    Lizzthrasher22 - 1e kindje it's a girl
    Anakoloet - 1e kindje it's a boy

31 mei
    Samsoko - 1e kindje it's a surprise

BEVALLINGS LIJST!

APRIL
    20 april - youngmommy2be - Lynn! Geboortegewicht 2515 gr, geboren bij 36 weken en 4 dagen, kunstvoeding.

MEI
    05 mei - Jabinca - Samuel! Geboortegewicht ... gr, geboren bij 40 weken en 1 dag
    09 mei - Dame84 - Logan! Geboortegewicht 3730 gr, geboren bij 40 weken en 5 dagen
    09 mei - Chantallcindy - Jelmer! Geboortegewicht 2990 gr, geboren bij 37 weken en 3 dagen

AFSPRAKEN:

Mei
    11 mei: elske91 co vk
    11 mei: dufel co vk
    12 mei: laratje co vk
    13 mei: anakoloet co vk
    13 mei: lienj co vk
    13 mei: lizzthrasher22 co vk
    13 mei: samsoko co vk
    13 mei: toekie1985 co vk
    19 mei: samsoko co vk
    20 mei: lizzthrasher22 co vk
    22 mei: Samsoko echo vruchtwater

Juni
    22 jun: mommy2015 na controle vk

Graag wijzigingen en afspraken aangeven in kleur!

9. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Heerlijk Dufel nog even naar de bios saampjes!

Slaap lekker meiden. Ben benieuwd wie de volgende meimama wordt!

10. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Leuk die lijst!

4 meiden
    4 jongens
    4 verrassingen

En al 4 baby's geboren!

11. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Ben heel benieuwd wie de volgende zal zijn! Volgens de lijst Jennechie

Anakoloet uiteindelijk een warme douche genomen, zakte het mee af. Kon alleen moeilijk in slaap komen, druk mannetje.
    nu wel alweer last van zeurderig gevoel.

Idee dat ik vannacht weer deel van slijmprop ben verloren, weer taai wit/gelig slijm verloren.. Morgen maar even op controle horen wat ze zeggen. Hoop dat het niet lang meer duurt!

fijne Moederdag iedereen!!
    Hier strakjes broodjes van manlief :)

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Als oprichtster van de club ;), wil ik jullie even laten weten dat op 1 mei onze mooie dochter Mirthe is geboren! De bevalling was enorm zwaar (30 uur), maar het is wel gelukt om vaginaal te bevallen en daar ben ik enorm blij mee. Grote zus is met een keizersnee geboren. Alles gaat goed met ons!

Degenen die ook al bevallen zijn, gefeliciteerd!!

De rest succes met de laatste loodjes!

Geniet straks allemaal van jullie mooie gezinnetjes!!

13. LienJ

LienJ Actief lid

10 jan 2015
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Gizzie, ik ken je niet dus je schrijft al een tijdje niet meer mee hier, wel leuk dat je deze update nog even deelt! Gefeliciteerd met je dochter!

En 2 baby's op 1 dag geboren gisteren, super leuk!!! Wie zal de volgende zijn???

14. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Samsoko, je laatste mijlpaal: 37 weken!! :D Nu mogen alle baby'tjes geboren worden! Ik kijk uit naar de lijst die langzaam maar zeker aangevuld wordt. Hopelijk alleen maar mei-baby's haha :D

Anakoloet, ja ik merk echt dat het toch dat het wel teveel was gister. Super pijnlijke nacht en lopen gaat weer niet zonder ondersteuning. Dat was dus echt de laatste keer haha :p

Leo gefeliciteerd met je schoonzusje!! :) Wat een hoop schoonzusjes die zwanger zijn van iedereen haha. Ik was ook tegelijkertijd met m'n schoonzus maar zij is in november al bevallen. :) Jeetje wat lijkt dat lang geleden, toen was het nog ijskoud! :p

Dufel, leuk dat jullie nog even samen uitgingen! :) Ik heb dat ook hoor, als ik alle baby'tjes zie wil ik de mijne ook! En toch heb ik steeds het gevoel dat ze überhaupt niet geboren gaat worden. Alsof ik het nooit mee ga maken.

Gizzie gefeliciteerd! :)

Fijne moederdag allemaal! :)

15. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oh ja grappig idd Dufel! Die 4-structuur op de lijst hihi. Ben benieuwd of er een Moederdag baby bij komt! Misschien van Leo of Jennechie inderdaad :)

Jeeeeej 37 weken mijlpaal! Ik stem ook voor alleen nog maar meibabys hihi. 22 mei vruchtwatercheck, dus dan weet ik hopelijk iig of ze me over de 40 weken laten lopen of niet (zo nodig). Als beeb zich niet voor die tijd aandient, maar alles is rustig hier dus dat verwacht ik niet. Vandaag m'n koffertje maar even echt inpakken voordat we aan onze moederbezoekwereldreis gaan beginnen. Toch wel fijn als her dan in ieder geval klaar staat ookal rommelt er nog niks.

Kruidvat had trouwens jn m'n mama en babytas (dat gratis pakket) de 0-luiers gedaan. Die zijn voor prematuur, tot max 3kg haha. En ik zag het pas toen ik ze had uitgepakt. Dus nu maar miniluiers voor dag 1 en 2 en misschien een stukje 3 en dan hopen dat t past. Voor nu schatten ze beebje nog niet zo groot, maar als ik tot 40 doorloop komt ie wel boven de 3kg verwacht ik. Anders maar op deweggeefhoek.

Lizz wat vervelend die naweeën van het lopen :( hopelijk voel je je gauw beter.

Gizzy gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! LienJ: gizzy had deze groep opgericht maar werd een aprilmama, dus was overgegaan naar die groep. Uiteindelijk toch een meimama geworden hihi.

Leo gefeliciteerd met je schoonzusje, superleuk!

Fijne Moederdag lieve (bijna)mama's!!

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Spannend allemaal elske!

@gizzie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Toch nog een mei mama geworden :)

@lizz haha ja dat gevoel heb ik ook. Alsof hij noooooit geboren gaat worden.
    Vervelend dat je zo last hebt... toch ff teveel gelopen

@sam ik heb ook 2 maten luiers in huis. Denk die kleinste maat ook niet erg nodig te hebben maar heb t liever wel in huis. En anders geef ik ze ook weg. Heb nog paar zwangere vriendinnen :)

Fijne moederdag allemaal!

17. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Gizzie gefeliciteerd met je dochter! Lange bevalling zeg! Leuk dat je het nog even komt delen :)

Hier nog niks geen tekenen hoor.. Kijken hoeveel mensen me nog inhalen uit de lijst haha.. Deze baby heeft duidelijk nog geen zin om te komen :D

Ik heb 1 pak maat 1 luiers uit 1 vd babyboxen. Voor de rest maat 2 geloof ik. Maat 0 zou hier nooit passen haha.. Mijn dochter paste ook maar 2 weken in maat 50.. Zag vd week ergens in een blaadje de gemiddelden qua lengte en gewicht van kindjes, nou daar zat zij ruim boven haha, verwacht nu ook geen kleine baby, zeker niet nu ik over tijd loop!

Wij gaan zo richting de moeders.. Fijne Moederdag iedereen!

18. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Samsoko gefeliciteerd met je 37 weken dansje:D
    Gizzie gefeliciteerd met je dochter! Ik ken je helaas niet, maar geniet ervan!!
    Luiers hier pakken in maat1 en 2.. Wat overblijft bewaar ik en gebruik ik voor andere vriendinnen voor eventuele babyshowers;)
    Rommelen gister waarschijnlijk nog deel van slijmprop verloren, zou niet weten waar anders die slijmerige drap wegkomt(geen last van namelijk)
    Zeurderig gevoel is hier alweer aanwezig.. Morgen maar horen wat verloskundige ervan zegt, slapen is ook minder hierdoor..

Fijne Moederdag iedereen!!

19. Anakoloet

Anakoloet Actief lid

19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Happy mothersday allemaal!!

Dufel, fijn, samen naar de bios! Ik herken je gevoel van 'net-voor-de-baby-er-is' ;)

ML is hier nog een beetje bang dat ons leventje daarna alleen maar om ons kindje draait, maar ik zie het wat zonniger in geloof ik. We zijn allebei wel makkelijk en hebben veel vrienden in de buurt, dus ik denk dat we echt nog wel aan leuke dingen toekomen. Alleen kost het misschien iets meer moeite, met oppas regelen of de kleine meenemen. Hangt natuurlijk ook af van het type mensje, of hij makkelijk is of niet. We gaan het meemaken!

Elske, fijn dat de douche hielp. Hopelijk zet het snel door en blijf je niet te lang met 'voorwerk' rondlopen.

Gizzie, van harte!! Zware bevalling, maar je hebt het overleefd. Nu lekker genieten!

Lizz, nu echt lekker op de bank dan! En vandaag in de zon ;) Zonder een zw-masker te krijgen natuurlijk... mijn schoonzus heeft er nog steeds af en toe last van, terwijl hun jongste 2 is. Ik wil het echt koste wat kost voorkomen! Dan maar straks bruin worden, als ons mannetje er is ;)

Samsoko, wat suf van die luiers! Gelukkig officieel vandaag geen prematuurtje meer voor jou!

Hier heerlijk uitgeslapen. Wist niet dat dat nog lukte, maar tot half tien zelfs!! Was ook echt nodig na vrijdag. Dus ben weer op krachten. Ons mannetje heeft wel weer een groeispurtje volgens mij, want hij ligt al helemaal vast ingedaald maar voel ineens zijn billen mega tegen m'n ribben drukken. Hopelijk laatste groeispurtje, zodat ie niet te groot wordt ;)
    Nu lekker apple crumble in de oven, koffie erbij, tuin opzoeken, mmm!

20. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Wat een rust vandaag op het forum haha!!
    Ben ik niet gewend;)
    Hier lekker buiten gezet met Moederdag, bij m'n ouders in de tuin en daarna eventjes hier achter nog.. Ben wel verbrand op m'n armen :$

Manlief heeft vandaag worteldoek in tuin gelegd, gaat morgen siersteentjes kopen (eindelijk!)

Hier alweer deel van slijmprop verloren, morgen maar even goed doorgeven bij de verloskundige kijken wat ze te zeggen hebben.

Anakoloet is ook spanning voor je man natuurlijk, zenuwen. Hier zitten we er niet over in. Manlief hier is alleen bang dat ik 2 weken overtijd loop en dat ie dan nog maar Een week thuis is. Maar denk zelf dat het niet heel lang meer gaat duren, gezien het gerommel.

Deel Deze Pagina